Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Bernat » dt. maig 26, 2015 2:25 pm

http://motosketches.blogspot.it/2015/05 ... sport.html

M'agrada!! :catok
Menys pès, sense ferros,que a mi no m'agradan gens tot i que per gustos els colors.
Sense telelever,amb un dipòsit reuït a 26 litres.

A veure que us sembla. :cathola

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Xavier » dt. maig 26, 2015 9:50 pm

Sembla que estarà entre mig de la GS i l'ADV actual.

En ordre de marxa pesa menys que la GS.

El dubte és si no serà un restyling de la GS.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Bernat » dt. maig 26, 2015 10:10 pm

A mi m'agrada, l'Adventure sempre l'he trobat massa grossa i pesada i a la meva GS si li pogués treure uns quant quilos seria la pera! com ara una Hp2 enduro... però aquesta li falta una mica de comoditat i la practicitat de unes malestes tipús GS, no les d'alumini i els seus ferros de suport ,que a mi no m'agraden gens, i poder portar "paquet" amb comoditat,tot i que quasi bé sempre per no dir el 95% de les vegades vaig sol! En fi, aquesta versió "SPORT" sembla que va per aquest camí.
Tot i que segueix pesant si fa no fa com la meva GS...uns 235 quilos...

Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Jordi » dj. maig 28, 2015 8:10 pm

Hola,

Des de la meva absoluta ignorància, no ho acabo de veure clar. Independentment de si el concepte es bo o dolent, no em quadren dues coses: A la imatge hi posa "Oberdan Bezzi Design" però es troba en un marc oficial de BMW on mai hi ha cap nom de dissenyador. Això em fa creure que es tracta del resultat d'un PhotoShop o similar.
La segona cosa que no veig clara es la geometria de la suspensió frontal. Si aquesta fos real, al enfonsar-se la suspensió, la roda del davant col·lisionaria amb el frontal del carter motor.
He cercat "Oberdan Bezzi Design BMW al Google i apareixen un grapat de dibuixos basats en motos irreals emprant el mateix marc oficial de BMW.

De moment es queda en un exercici que ja veurem si capta l'atenció dels alemanys.

De totes maneres, moltíssimes gràcies per penjar-ho.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Bernat » dj. maig 28, 2015 10:46 pm

Prony ha escrit:Hola,

Des de la meva absoluta ignorància, no ho acabo de veure clar. Independentment de si el concepte es bo o dolent, no em quadren dues coses: A la imatge hi posa "Oberdan Bezzi Design" però es troba en un marc oficial de BMW on mai hi ha cap nom de dissenyador. Això em fa creure que es tracta del resultat d'un PhotoShop o similar.
La segona cosa que no veig clara es la geometria de la suspensió frontal. Si aquesta fos real, al enfonsar-se la suspensió, la roda del davant col·lisionaria amb el frontal del carter motor.
He cercat "Oberdan Bezzi Design BMW al Google i apareixen un grapat de dibuixos basats en motos irreals emprant el mateix marc oficial de BMW.

De moment es queda en un exercici que ja veurem si capta l'atenció dels alemanys.

De totes maneres, moltíssimes gràcies per penjar-ho.

Jordi "Prony"
La veritat és que si l'informació es certa o no, jo tampoc ho sé. Ho he vist i comentat amb uns amics motards Italians malats de Gs's, La font, com tu bé dius, no és oficial BMW tot i que utilitzen un marc oficial de la mateixa.

Vés a saber en què acabarà.

Amb la geometria de la suspenció... punyeta! si que files prim! m'has fet mirar detingudament la fotagrafia, i sí que sembla que podria tocar el frontal del carter. imagino però,que dèu ser una visió òptica ja que aquestes BMW's ja han portat aquests típus de suspenció, digali Hp2 enduro, megamoto i recenment la nova RS, R i nineT.

Però repeteixo, no tinc cap informació privilagiada de BMW ni d'enllòc per dir que aquesta informació sigui certa :cattimit...volta per la red.

En fi, en principi el concepte m'agrada, tot i que si portés el clàssic telelever a mi ja m'esteria bé, fa molts anys que vaig amb ell i n'estic encantat. El que realment m'agradaria és menys pès a la Gs.

Salut! :catok

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Ximetric » dj. maig 28, 2015 11:42 pm

...i si mireu el diàmetre de la barra i la botella de la forquilla (el mateix), i la distància de tac lateral a la llanta a dos punts oposats de la roda posterior, i si...
És evident fins i tot al nom de la plana web que és una proposta "privada".
Personalment penso que és una rucada, poques HP2 es varen vendre, i sempre pots "adventuritzar" una GS o "descafeinar" una ADV.
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: ARBE » ds. maig 30, 2015 2:49 pm

Bah! tot plegat, una moto de neneta! -punk
-----------

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Llagasta » dg. juny 07, 2015 10:18 pm

Per Alemanya segons diuen, ja s'han vist algunes Gs 1200 amb alguna remodelació important tant de motor com de xassis de cara al 2017 ??? , que es quan diuen que canviarà el model actual... veure' m :catpensant
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Albert » dj. juny 11, 2015 8:08 pm

Holaaaa,

Te collons aixó, acaben de treure, com aquell qui ho diu, el tant esperat motor d'aigua i ja es parla de la "nova GS" pel 2017???


Està clar que jo no he estat mai un venedor nat, i potser per aixó no ho entenc!!!


-shock -shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Xavier » dv. juny 12, 2015 10:16 am

Albert ha escrit:Holaaaa,

Te collons aixó, acaben de treure, com aquell qui ho diu, el tant esperat motor d'aigua i ja es parla de la "nova GS" pel 2017???


Està clar que jo no he estat mai un venedor nat, i potser per aixó no ho entenc!!!


-shock -shock -shock
No t'hi amuïnis, ells poden truere el què vulguin i tu ets lliure de comprar el què et sembli. Jo mateix, trobo que la RT del 2010 és el millor model de moto de la història del món mundial i fins que la canvïi (si mai ho faig) ho serà.

El re-styling el faig jo, m'he comprat els polos de MTC!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nova BMW R 1200 GS ADVENTURE SPORT

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 12, 2015 7:31 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

Te collons aixó, acaben de treure, com aquell qui ho diu, el tant esperat motor d'aigua i ja es parla de la "nova GS" pel 2017???


Està clar que jo no he estat mai un venedor nat, i potser per aixó no ho entenc!!!


-shock -shock -shock
BMW "presumeix" de coneixer bé als seus clients i sobretot els GS´ers, i sap que canviant encara que sigui una mica aquest model cada 3 anys..... continuará sent la més venuda de totes les Trails in secula-seculorum, amen :catfirst
Imatge

Respon

Torna a “General”