Penumàtics: duració o que s'agafi molt?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

¿Quin tipus de pneumàtics porteu vosaltres?

Sempre porto tous, i es gasten molt
3
25%
Procuro ficar-me pneumàtics quilomètrics, que em durin molt
4
33%
Em quedo els que estan d'oferta, jejeje.....
0
No hi ha cap vot
No ho sé, n.p.i., me'ls fica el del taller
5
42%
 
Vots totals: 12

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. gen. 17, 2007 7:36 am

Xavitiger ha escrit:
burruktala ha escrit:Tot i amb això, jo diria que les Pilot Road, son una evolució de les Anakee.
No exactament Miquel.
De fet els Pilot Road, que jo sàpiga, són l'evolució del Macadam, i en principi neixen com a pneumàtic per moto de carretera de vocació rutera o turística, però força vàlids també per un ús semiesportiu.
Posteriorment, i degut a l'ús majoritariament de carretera que se'ls hi dóna a les maxitrails, Michelin treu al mercat un PILOT ROAD per aquest tipus de moto, però es tracta d'un pneumàtic amb unes carcàsses diferents del PILOT ROAD per motos 100x100 de carretera.
És a dir, que els PILOT ROAD que portem nosaltres a les nostres respectives motos, no treballarien bé en motos de carretera, i el mateix passaria a la inversa.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: WAUUUUUU.....Cuanta ignorancia la meva.... gracies per l'explicació Xavi!!!!

Gràcies pel link....Angel.

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dc. gen. 17, 2007 8:27 am

Miguel, que tal van los pilot road? tengo pensado ponerselo a la mia, cuando le toque claro, las que trae se me hace que en carretera humeda no tienen agarre o serfa que me acojono :oops:

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. gen. 17, 2007 7:27 pm

Be jo porto els d’origen uns Metzeller-Z4 que ara serien els Z6, per converses amb amics m’aconsellen provar Pilot Road i veig que els tirós mes que menys van per aquí, em salto l’enquesta per si algú a provat els dos tipus de pneumàtics i te clar que uns son millors que els altres.
Tinc hora per cambials la setmana que ve.

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » dj. gen. 18, 2007 11:26 am

Wenas de nuevo.....

Yo llevo montados los Bridgestone BT 020 y la verdad es que desde el primer dia la moto cambio radicalmente...sobretodo lo notas de delante, la moto va pegada al suelo como una lapa y te da mucha seguridad.....

Puedes abrir gas sin problemas y en mojado van perfecto...la entrada en curva es como la una moto, moto....no parece una trail..incluso hay veces que asta se me olvida que tipo de moto es y debo de llamarme yo mismo la atencion para no pasarme....

Los de serie son un desastre, yo los cambie a los 12.000 km por aprovecharlos un poco pero no espere al segundo cambio para aprovechar el delantero, los cambie los dos a la vez y fuera problemas.....

Se me fue dos veces de detras y el susto es grande...ademas, como bien haveis dicho, en agua es pesimo.....son muy frios, le cuesta coger temperatura y a la vez tambien la pierden con mucha facilidad..

Cualquier otro neumatico, tanto mixto como 100% carretera os dara total seguridad en esta moto.....

Posiblemente en alguno de los cambios que le vuelva a cambiar probare los Michelin y los que lleva Xavistrom(no recuerdo si eran Pirelli o Meletzer) que tienen pinta de ir muy bien.....y segun me contó le van de fabula.....

Prefiero que me duren un poquito menos a que tenga que ir pensando en lo que llevo debajo....aunque me duran entre 10.000 y 12.000 km...el trasero y el delantero el doble y mas....pero al segundo cambio ya aprovechas para cambiar los dos....

Saludosssss

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 19, 2007 10:22 pm

Holaaaa,
burgmanes ha escrit:Wenas de nuevo.....

Yo llevo montados los Bridgestone BT 020 .......
Però no ens has dit quins son els que portavas abans!!!! així no dabem q
amb quins comparar els BT020.


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. gen. 19, 2007 10:46 pm

Hola de nou La setmana que ve canvio els pneumàtics i tinc un dubte entre els.
Michilin - Pilot Road
Metzeler – Z6
Britsgestone – BT 020
La meva moto una BMW R850R els preus crec que son similars que opina el personal d’aquest fòrum i qui als ha calçat son similars o alguna opció es millor.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 19, 2007 11:47 pm

Holaaaa,

Gs 12 Red ja de mal aconsellar sense conéixer la teva forma de conduir la moto. Potser els mes tous i joganers son el Z6, que t'acabaràs abans esclar, els mes durs potser son els BT020, i et quedarien els Pilot road com a terme mig. Casi segur que la "casa" et recomana els Metzeler.

Si tens tendencia a cuadrar-los tingues en compe els Pilot Road II que son mes durs per la banda central.

Insisteixo, tot depen de com hagis gastat els pneumàtics actuals i el model que portis.

No he estat de gaire ajuda, oi? Ho sento.


:? :? :?
Sort,

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. gen. 19, 2007 11:58 pm

burgmanes ha escrit:Wenas de nuevo.....

Yo llevo montados los Bridgestone BT 020 y la verdad es que desde el primer dia la moto cambio radicalmente...sobretodo lo notas de delante, la moto va pegada al suelo como una lapa y te da mucha seguridad.....

Puedes abrir gas sin problemas y en mojado van perfecto...la entrada en curva es como la una moto, moto....no parece una trail..incluso hay veces que asta se me olvida que tipo de moto es y debo de llamarme yo mismo la atencion para no pasarme....

Los de serie son un desastre, yo los cambie a los 12.000 km por aprovecharlos un poco pero no espere al segundo cambio para aprovechar el delantero, los cambie los dos a la vez y fuera problemas.....

Se me fue dos veces de detras y el susto es grande...ademas, como bien haveis dicho, en agua es pesimo.....son muy frios, le cuesta coger temperatura y a la vez tambien la pierden con mucha facilidad..

Cualquier otro neumatico, tanto mixto como 100% carretera os dara total seguridad en esta moto.....

Posiblemente en alguno de los cambios que le vuelva a cambiar probare los Michelin y los que lleva Xavistrom(no recuerdo si eran Pirelli o Meletzer) que tienen pinta de ir muy bien.....y segun me contó le van de fabula.....

Prefiero que me duren un poquito menos a que tenga que ir pensando en lo que llevo debajo....aunque me duran entre 10.000 y 12.000 km...el trasero y el delantero el doble y mas....pero al segundo cambio ya aprovechas para cambiar los dos....

Saludosssss
Como todo, supongo que esto de los neumáticos, es totalmente subjetivo.
Personalmente, los neumáticos de origen, para mi, han sido perfectos.
Nunca se han movido de donde tenían que ir. No note en ningún momento que resbalaran.

Piensa que los he apurado, y en asfalto malo, mojado o seco, les he exijido, y la respuesta ha sido siempre excelente.

Me aseguraron que con los Pilot Road fliparia….

De momento está por ver. Yo de momento me sentía mejor con los de serie…
Ya ves!!!!



:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 20, 2007 12:24 am

Holaaaaaa,
burruktala ha escrit: De momento está por ver. Yo de momento me sentía mejor con los de serie…
Ya ves!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Però tampoc dius quins porta de serie!!!!!

Així no ens fem una idea homeeee!!!!



:evil: :evil: :evil:
Sort,

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 20, 2007 9:35 am

Hola, buenos dias!

Pues es verdad, perdonad.....jejejej

Los de serie de la V Strom, son unos bridgestone Trail Wing.....

Burruktala

Tienes razon en que cada persona y cada conduccion es un mundo...pero la gran mayoria de personas que han circulado con los Trail Wing han tenido varios sustillos y al cambiarlos por otros les ha cambiado la moto al cien por cien... la V Strom, peca de ser muy delicada cuando sopla el aire y los de serie agraban este problema....en cuanto los cambie por estos, los BT 020 se acabaron los problemas.....a esta explicacion, sumale la de mi anterior mensaje...

Xavistrom, te lo puede explicar....el opinaba lo mismo, que los de serie hivan de coña y que estaba cargado de manias, pero preguntale que le paso cuando salimos del tunel de viella y llovia....se llevo un sustito...

Al final decidio hacerme caso y los cambio por los Brid. BT 020 y te lo puede confirmar el mismo.....la moto cambia al 100 % es otra moto y muchisimo mas fiable...ahora lleva otro modelo, tambien 100% asfalto y segun parece son practicamente parecidos a los Bridg. he incluso creo que asta pueden ir mejor todavia en agua, ya que tienen muchas mas ranuras que los Bridg......(no recuerdo exactamente que modelo era, Pirelli o Meletzer) haver si lee esto y nos saca de dudas....

Y hace un par de meses otro compañero de aqui Balaguer, tambien le paso lo mismo...no las tenia todas....le aconseje lo mismo, cambio..y esta que se sale....flipa con el cambio..
El otro dia lei tu comentario, y la verdad es que me quede extrañado, pero como estos neumaticos no los he probado tampoco puedo decir nada al respecto....

Que notas? No notas mejor pisada? cuenta, cuenta.....!

Ya te digo, cada persona y conduccion es un mundo, a lo mejor yo le exijo mucho en las carreteras por las que mas circulo, aunque las dos derrapadas no fueron en estas circunstancias, todo lo contrario...llendo de viaje...

Saludossssss!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. gen. 20, 2007 3:41 pm

Buff valorar pneumatics, relativament dificil per mi. No he parat de buscar em sembla que de serie portava els BT20, llavors vaig probar els pilot road, llavors els diablo, i ara porto els metzeller. Albert quin em quedaria per probar? :lol: , bueno quan toqui ja mirarè.

Jo al cap de 12 mil km ja no m'en recordo gaire bè com funcionaven els altres, en quina carretera va ser la patinada el tipus d'asfalt. Mira per exemple els diablo em vaig endur una bona impressiò , van anar amb mi al viatge a Italia, vaig enganxar uns dies de xafegs que no vegis. Conduia de nit i pluja per autopista, vaig enganxar una bassaaa!! semblava Moìsès obrint les aigues, i la moto ni mu, ni una patinada ni res.

Però em sembla que del cert repetirè metzeller si no descobreixo alguna proposta nova, desgast uniforme.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 20, 2007 4:31 pm

Vendetta....si que et duren poc els pneumàtics a tu, no? :shock:

Els BT-020, els Pilot Road, els Diablo i els Metzeler. Tot això amb 12.000 km? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » ds. gen. 20, 2007 5:11 pm

Us en recordeu d’aquell anunci de pneumàtics que feien per la tele fa uns anys enrere. Deia mes o menys així.

L’important no es quants quilometres podràs fer amb els pneumàtics, sinó el que compte es que s'agafin a l’asfalt corba rera corba.

Quanta raó en aquestes paraules, oi?.
Amb tot això vull dir que no ens hauríem de capficar amb una determinada marca o model de pneumàtics. Teniu en compte que aquest mon està en constant evolució.

Salutacions.
Angel.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » ds. gen. 20, 2007 5:18 pm

Per cert, referent a l’enquesta:
No s’ajusta cap opció de la enquesta a les meves opinions i maneres de fer. Per tan, si s’hem permet, m’abstinc de votar.

Salutacions.
Angel.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. gen. 20, 2007 8:50 pm

Randy-650 ha escrit:Vendetta....si que et duren poc els pneumàtics a tu, no? :shock:

Els BT-020, els Pilot Road, els Diablo i els Metzeler. Tot això amb 12.000 km? :shock:
Randy, 12000 km , jo??? :lol: :lol:

On has llegit? per mi et confons, ja en porto 52.000 de km!!

El que vull dir amb 12000, és que com que de mitja els cambio cada 12000, em costa comparar la qualitat dels neumatics. Si m'els deixessin provar tots en un sol dia... i comparar a l'hora.. 5 pans cada una amb models de neumatics diferents, en un circuit i poguer comparar.

Respon

Torna a “General”