Trail xinesa low cost

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 30, 2015 9:03 am

Mash Adventure 400.
Maletes de sèrie.
29 CV.
400 cc, mono, aire.
5.500 €.

Imatge
Imatge

........Hasta ahora si queremos acceder a una trail con todas las letras tenemos que desembolsar al menos 8.000€ para optar a motos como la BMW G 650 GS. Opciones crossover bastante asequibles – cuesta 5.999€ – como la Honda CB500X están más orientadas a un uso mixto, al menos hasta que la Africa Twin renazca. No obstante, se lanzará en apenas un mes la nueva Mash Adventure 400, y promete ser un revulsivo uno de los segmentos más deseados del mercado actual de motos. Probablemente se trata de la primera trail low-cost del mercado, que además se puede conducir con el carnet A2 por ser su potencia de unos correctos 29 CV. ¿Ofrecerá lo que nos promete? Vamos a descubrirlo…


¿Qué nos ofrece la primera trail low-cost del mercado?

Con un peso de 151 kg, la Mash Adventure 400 parece una moto ideal para aventurarse en el terreno trail sin dejarse una tonelada de dinero en el intento.
Las Mash son motos de origen chino, en primer lugar. La marca es relativamente nueva en España, y se estrenaron con la pintona Mash 400, una moto de estética 100% retro, una Triumph Bonneville de bajo coste con toques café racer. La Adventure 400 es su primera incursión en el segmento “dual-purpouse”, como los anglosajones denominan a las motos que se defienden tan bien tanto dentro como fuera de la carretera. Su aspecto es muy bueno, hay que reconocerlo: ruedas de radios, un frontal de rasgos duros y las imprescindibles maletas laterales metálicas. Estas maletas son de serie y cada una tiene 35 litros de capacidad, con unas dimensiones de 43×42 x 22 cm.



Un asiento alargado promete viajes cómodos también con un acompañante, aunque a una altura del suelo de 880 mm. Esta altura de asiento y el hecho de que su rueda delantera es de 19 pulgadas frente a las 18 pulgadas de la trasera revelan que la Mash Adventure 400 va lejos en sus intenciones trail: no se amilanará fuera del asfalto, y mucho menos si va equipada con neumáticos mixtos. La horquilla delantera es de 43 mm y tiene un recorrido de 220 mm, mientras que el muelle trasero tiene un recorrido de 210 mm. Ambos son ajustables en compresión, el conjunto delantero en rebote y el trasero en precarga. Detalles puramente off-road con los que es un lujo contar......

http://www.diariomotor.com/2015/04/2...de-bajo-coste/


Fins i tot el nom copien (Adventure). Aviam si en veiem alguna....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Xavier » dj. jul. 30, 2015 10:12 am

Lletja no ho és aquesta moto. D'aquesta marca no en tinc cap referència per tant no sé la qualitat que pot oferir.

Les "parentes" seves costen força més i sense maletes. En algun lloc hi ha d'haver alguna diferència.

Més que anar fer trail, jo la contemplo més com una bona opció d'ús diari per anar i tornar de la feina i alguna coseta més de tant en tant però no gaire més.

En l'explicació de dalt la venen també com una rutera còmode fins i tot amb acompanyant. Amb 29CV i amb mi sol sobre la moto hauria de posar tercera per fer alguns trams de l'eix entre Vic i Girona. És obvi que no és problema de la moto si no del meu pes.

Segurament m'equivoco però em sembla que en veurem poques.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Jordi » dj. jul. 30, 2015 4:17 pm

Jo penso en els cotxes que venen de Corea del Sud (Hyunday, Kia, Daewo, SsangYong). Quan van aterrar els primers models a Europa (vers el 1993) eren considerats uns vehicles "tronats", amb una qualitat molt inferior a la mitja. Ningú apostava a que un vehicle d'aquells poguessin fer 100K. (i així era). Han passat mes de 20 anys i els dos primers han assolit un nivell de qualitat i prestacions considerable i han deixat de ser qualificats de "tronats" per esdevenir una bona opció de compra.

Però els xinesos.......
Cada vegada que han intentat introduir un vehicle a Europa s'han topat amb la impossibilitat de fer-ho per haver obtingut un zero en les proves d'impacte. Es clar que parlo de cotxes i no de motos però tal com apunta en Xavier, penso que el seu habitat serà el proper a casa, a la feina o al taller, descartant qualsevol intent de fer ruta encara que, excepcions n'hi haurà.

Abans em compraria una KTM amb un Akrapovic -mf_follow -mf_follow -mf_follow -mf_follow .... o millor, res.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 30, 2015 4:35 pm

sincerament son ganas de tirar casi 6000 euros,no saben fer res be,abans compro una de segona ma amb pocs km'ss tipus la XT 660 ,ademes que es una 400 i fet a la XINA,l'importador si en ven 3 paga la nomina de tot l'any de la plantilla,si li posen un preu de 3500 euros,dius mira.....pero a un milio de les antigues pesetas em sembla un TIMO''
Prony ha escrit: .... o millor, res.

Jordi "Prony"


tens rao Prony...tota la rao.....millor res
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. jul. 30, 2015 4:51 pm

Fem una compra conjunta???

:catsalt :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Xavier » dj. jul. 30, 2015 5:15 pm

Alucinamaripili ha escrit:Fem una compra conjunta???

:catsalt :catsalt :catsalt
Si però jo la vull amb Top Case.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 31, 2015 1:36 am

Es una opció interessant per alguns... un pel cara per introduir-se ja que una XT o una Tenere nova.... tot i ser més cares... no son TANT MËS CARES....

Amb tot.... els que la critiqueu per ser xinesa..
Esteticament em recorda molt a la Derbi Terra.
Els motors de les noves BMW 650 (o d'alguna generació) han estat motors xinesos
Molts components que portem a les Honda, Bmw,Triumph,....on penseu que estan fabricats ( es com els mobils.. mireu on fabriquen els iphone,sony,samsung..)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 31, 2015 9:18 am

Steelman ha escrit:Es una opció interessant per alguns... un pel cara per introduir-se ja que una XT o una Tenere nova.... tot i ser més cares... no son TANT MËS CARES....

Amb tot.... els que la critiqueu per ser xinesa..
Esteticament em recorda molt a la Derbi Terra.
Els motors de les noves BMW 650 (o d'alguna generació) han estat motors xinesos
Molts components que portem a les Honda, Bmw,Triumph,....on penseu que estan fabricats ( es com els mobils.. mireu on fabriquen els iphone,sony,samsung..)
tens rao en una cosa , una serie de las G 650 gs,es va fabricar a la Xina que no es que fos de la Xina que es molt diferent,la broma va durar ben poc,PERQUE NO SE SAP EL PERQUE....quan aqui las tenien que montar no encaixava res,s'entregaven i no anaven be ¿? tenint que canviar mitja moto perque funcionesin correctament,las vendes es van parar de cop (gracies que hi han foros) auuu,produccio cap a Alemanya,van tornar a no donar problemes (dintre d'uns limits :riure :riure que son BMW's eh !!) i es tornen a vendre :catok
p.d. no t'enganyis,lo de la Xina es una MERDA i dic que es una merda perque si fos barat seria una cosa,pero es fa alla i es ven a preu europeu,tontets que som..... :catko per molt que hi hagi una poma al radere o altres marcas de renom......aqui a l'empresa hi ha Samsung's.....valentes porqueries de mobils....el que no li falla l'altaveu li falla per on parlas,el que no li falla el punt de la carrega,en fi....es una manera de veure-ho (la meva potser no es l'acertada) cadascu te la seva opinio :catok .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 31, 2015 9:36 am

Per a mi,
Els xinesos s'han carregat la industria tèxtil catalana, amb el beneplàcit de les Administracions espanyoles i europees.
Els xinesos tenen màfies on s'explota a la gent, i no sols a nivell productiu, sinó també compren i venen persones.
Els xinesos embruten el nostre planeta, mentre que nosaltres paguem un preu molt car per la protecció mediambiental.
Els xinesos fabriquen i exporten productes tòxics, fabricats amb processos barats i perillosos que nosaltres tenim prohibits (per sort).
Els xinesos son uns marranos que escupen al terra (i suposo que al menjar dels restaurants), ja que aquesta marranada es per ells acceptada.

Imagineu-vos que dins el motor d'aquesta moto hi ha un ninot com aquest movent el pistó........
Imatge

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 31, 2015 5:59 pm

Prony ha escrit:Per a mi,
Els xinesos s'han carregat la industria tèxtil catalana, amb el beneplàcit de les Administracions espanyoles i europees.
Els xinesos tenen màfies on s'explota a la gent, i no sols a nivell productiu, sinó també compren i venen persones.
Els xinesos embruten el nostre planeta, mentre que nosaltres paguem un preu molt car per la protecció mediambiental.
Els xinesos fabriquen i exporten productes tòxics, fabricats amb processos barats i perillosos que nosaltres tenim prohibits (per sort).
Els xinesos son uns marranos que escupen al terra (i suposo que al menjar dels restaurants), ja que aquesta marranada es per ells acceptada.

Imagineu-vos que dins el motor d'aquesta moto hi ha un ninot com aquest movent el pistó........
Imatge

Jordi "Prony"
Queda clar que els xinesos t'agraden molt però segurament les teves conclusions poden admetre algun comentari a tenir en compte.

Tèxtil. Alguns empresaris del sector tèxtil van començar a comprar producte xinès fa molts anys (i els hi ensenyaven a produir-lo) per vendre'l als seus clients sense necessitat d'abaratir el preu de venda però incrementant el marge de benefici d'una manera brutal, menystenint les seves pròpies unitats de fabricació. Amb els anys, això se'ls hi ha tornat en contra. Per desgràcia també afecta a qui no va fer aquestes pràctiques. No oblidem però que la indústria tèxtil, mal que em pesi, i en termes generals, és una indústria que necessita molta ma d'obra i per això la podríem anomenar una indústria nòmada. Com més pobre és el pais, més negoci fa en aquest sector. Avui a Xina ja no s'hi fan inversions al sector del tèxtil. Mira però Bangladesh, India, Pakistan, Vietnam...

Màfia. Cert, no els defensaré pas. És horrible però tinc la sensació que hi ha certa connivència amb els governs de molts països, si no, no seria tan gros. En el nostre cas, i des de el meu punt de vista, vivim encara en un país governat per la màfia.

Medi Ambient. Diga'm alguna marca reconeguda mundialment del sector que sigui que no produeixi res a Xina. Perquè hi van? Fàcil, perquè tot és més barat, personal (hi entra la qüestió de les màfies segurament), protecció mediambiental (com que no n'hi ha, no es paga), riscos laborals (riscos de què?), etc.

Productes tòxics. Cert però a un lloc que ha crescut tan de pressa i segurament malament no n'esperem miracles.

Marranos. D'això, per desgràcia n'hi ha per tot arreu.

Crec que tens una gran part de raó però en un país que fot anys (i encara a molts llocs) es fotien de gana i amb un govern que controla fins i tot els polvos que foten els seus ciutadans moltes coses de les que els hi passen i fan o provoquen han estat per les interferències extrangeres, és a dir, nosaltres els occidentals que a casa ho tenim molt net però a la Xina ens vam cagar per tot arreu.

Perdó pel rotllo però penso que no podem obviar les nostres responsabilitats arreu del mon i el què ens passa amb Xina no deixa de ser la collita del fruit que vam sembrar.

Tot i així, no em compraré la moto.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 31, 2015 6:54 pm

Xavier..........................


Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Jaumeusart » dv. jul. 31, 2015 10:35 pm

Jo no us aconsellaria la compra, jo vaig tenir una mala experiència amb un escuter 125 que vaig tenir
El preu sens dubte molt atractiu, però el motor va durar 4000 quilòmetres, tot i que tinc que dir que m'el varen canviar amb la garantia
El motor nou anava pel mateix camí, quan vaig decidir treurem el carnet de moto i oblidarme del aparells xinesos, va ser lo primer. Xinès que vaig tenir i també l'últim

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Trail xinesa low cost

Entrada Autor: Siset » dg. ago. 16, 2015 6:18 pm

Steelman ha escrit:Es una opció interessant per alguns... un pel cara per introduir-se ja que una XT o una Tenere nova.... tot i ser més cares... no son TANT MËS CARES....

Amb tot.... els que la critiqueu per ser xinesa..
Esteticament em recorda molt a la Derbi Terra.
Els motors de les noves BMW 650 (o d'alguna generació) han estat motors xinesos
Molts components que portem a les Honda, Bmw,Triumph,....on penseu que estan fabricats ( es com els mobils.. mireu on fabriquen els iphone,sony,samsung..)
Si, però radere de BMW, Honda, iphone, sony, mercedes,etc. a Xhina, está el desenvolupament de les marques originals, no ho han fet els xinesos. Xina nomes possa la ma d'obra.

Respon

Torna a “General”