Final d'etapa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Final d'etapa

Entrada Autor: GRUM » dj. oct. 15, 2015 4:04 pm

Bé, ja fa moolt de temps que no em conecto al fòrum. Els motius són diversos, però principalment un.
Ja fa uns mesos que "ELs Grum" han deixat d'existir com a unitat familiar i això comporta temps convulsos abans i després i, malauradament, moltes conseqüències no volgudes.
Una d'elles és que, malgrat em dolgui, em veig obligat a posar a la venta les dues montures de què disposava darrerament i aparcar, espero que temporalment, el món de les dues rodes.
Tot i que no crec que cap de les meves dues montures siguin de gaire interès pels components de Mototurisme, degut a la seva peculiaritat bàsicament, igualment posaré els pertinents anuncis per si algú té algun conegut, amic, parent o enemic a qui li pugui interessar alguna de les motos.
Bé, poc més em queda per dir, apart que, intentaré mantenir les visites periòdiques per saber què es cou en el món de Mototurisme.
Agraït per tot i restaré a l'espera de poder tornar a tenir montura per tornar-vos a trobar.
Arreveure,
Aleix (grum)

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Cristina » dj. oct. 15, 2015 4:34 pm

.
Molta sort!!!

Fins ara -wink

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Xavier » dj. oct. 15, 2015 6:06 pm

Que et vagi tot molt bé Aleix!

Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Vicenç » dj. oct. 15, 2015 7:44 pm

Bon dia!!!!

Fa uns dies que em rondava pel cap escriure alguna cosa així, i el missatge d'en Grum m'ha fet decidir a fer-ho.

Jo també he passat pel tràngol de separar-me. I de bones a primeres et trobes que l'única cosa que et pertany, si més no en el meu cas, és la moto.
Per si tot això no fos suficient, buscar casa nova mudança, etc em vaig trobar que en ple mes de setembre li vaig haver de fer la revisió, canvi de neumàtics i assegurança. Tot d'una tacada, o per fer-ho més clar, quasi 800 euros entre una cosa i l'altra.

Vaig estar a punt, a punt de despendre'm d'ella, buscar una sr250 i oblidar-me de la resta. Fins i tot vaig començar a mirar pàgines de segona ma i a punt de trucar a alguna oferta que em semblava interessant.

I amb la meva tenia dos opcions: o la donava de baixa directament o intentava véndre-la: una moto amb més de quinze anys i més de 100.000Km... i al damunt vivint en una illa, cosa que fa més difícil la venda... o el que és el mateix, regalar-la.

Vaig meditar-ho molt, que en mi es tradueix en nits sense poder dormir, així, tal com sona. Voltes i més voltes al llit i a prendre una desició. Finalment vaig decidir aguantar, com fos, però aguantar. Si em desprenia de la moto, de la meva moto, què em quedava???. Era literalment, la única cosa que en aquell moment em donava una cosa semblant al plaer, o si més no a l'evasió. Ja no era només el anar o no en moto, era mirar mapes, buscar carreteres, rutes, llocs que potser no hi aniré, però si més no tenia l'esperança de que si la bemeta era allà, era més probable poder-ho fer.

I he de donar les gràcies, no se a quin Deu o Deus. La Bemeta m'ha seguit acompanyant. I desde llavors em anat a la Bretanya francesa, a Suïssa passant per algun pic de muntanya, a Itàlia un parell de cops i a Portugal un altre parell de cops més. I l'any passat fer tota una ruta per Catalunya coneixent racons maravellosos i com no, la concentració d'Arguís acompanyat del meu amic Jordi..

De vegades quan vaig al seu damunt no puc evitar donar-li uns copets al llom del dipòsit i agrair-li que segueixi amb mi, fidel amb els més de 161.000km que duu al cos. I alegrar-me de que aquells dies en que tot ho veia més negre que no blanc no hagués acabat desfent-me d'ella.

I es evident que cada cas és un món. I el primer que he de fer és donar-li molts ànims a n'Aleix que ens em vist un parell de cops i l'únic adjectiu que em surt és bona persona, i que les desicions que prengui, ben preses son. Però per poc que puguis, company, per poquet que sigui...

Cuida't molt company!!!!
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Cabirol » dj. oct. 15, 2015 10:20 pm

molta sort als dos i endevant, segur que venen temps millors

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 15, 2015 11:43 pm

Hola,

Ningú no està deslliurat per definició de pasar per un trangol d'aquests. Ens pot pasar aqualsevol de nosaltres i en el momento que menys ho esperem...

Només us puc donar tots els meus ànims per que us pugin ajudar a pasar aquest mal momento.

Espero veure-os per aquí molt de temps.


Sort.


-clapping
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Xavier » dv. oct. 16, 2015 9:47 am

Aleix, guaita què diu en Vicenç.

Sort a tots dos!

:catok

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Ad_hoc » dv. oct. 16, 2015 10:34 am

Em sap molt greu. Que tinguis molta sort!!

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Josep973 » dv. oct. 16, 2015 10:38 am

Molta sort Aleix
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Ximetric » dv. oct. 16, 2015 11:38 am

Aleis: pit, collons i amunt, sempre amunt sense mirar enrere.
Sort i salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Antonio » dv. oct. 16, 2015 1:33 pm

Molta sort, Aleix, i Vicenç. Benvinguts al club. Ànim que tot acaba passant.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: GRUM » dv. oct. 16, 2015 3:36 pm

Gràcies a tots companys, com diu en Vicenç, cada cas és un món.
Pel què fa estrictament al món de la moto, és ben cert que la Ruda (triumph legend 900TT) és una moto mooolt especial i que em va costar molt de temps aconseguir. Una moto a la que, a més a més, he dedicat temps i calerons per deixar-la una mica més al meu estil. Però he de fer un exercici d'honestedat amb mi mateix, és una màquina que des del primer dia sabia que era "de més a més", és a dir, un capritxet al qual hauria d'anar invertint diners sempre i quan pogués, i ara per ara, no puc. És una muntura poc habitual i encara requereix algunes petites reparacions per estar al 100% i jo, per ara, no em puc permetre el luxe de tenir-la.
També em sabrà greu, però no tant, desprendre'm de la petita Tango 250, que m'ha permès explorar camins i caminets dels voltants de casa que feia molt de temps que volia rodar, però ara toca el què toca.
A més a més ara no disposo de cap vehicle de 4 rodes i el necessitaré, per tant, em veig en la obligació de vendre per poder fer cash i seguir endavant.
Vicenç, gràcies pel teu escrit i ànims. Ha estat un plaer conèixer-te i espero poder-te tornar a veure encara que no tingui moto. Em sap greu que, al final, no poguessis veure en directe la Ruda.
Repeteixo, gràcies a tots i, espero, que a no molt tardar pugui tornar a tenir moto. Tot son etapes i tot passa.

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Final d'etapa

Entrada Autor: Kike Esteban » ds. oct. 17, 2015 12:01 am

Companys, molts ànims. I recordeu, després de la tempesta ve la bonança.
Salut.
Kike,

Respon

Torna a “General”