Rajada de Valentino

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Xavier » dt. nov. 10, 2015 7:44 pm

ErnesTDM ha escrit:
La F1 es avorrida de co**ons, Moto GP acabarà pel mateix camí, tan sols un parell de pilots tenen opcions de guanyar el mundial. A aquest pas em passaré al Cúrling. Que no es emocionant com fan anar les escombretes aquelles?

Guaita tu quina idea més brillant!!!

:aplaudiment :catok

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 11, 2015 12:31 am

ErnesTDM ha escrit::cattimit El que em queia be, fa 15 dies que em cau malament. El que ni fu ni fa, des de diumenge em cau malament. I el que fa temps que em cau malament... Em continua caient malament :catcrazy

La F1 es avorrida de co**ons, Moto GP acabarà pel mateix camí, tan sols un parell de pilots tenen opcions de guanyar el mundial. A aquest pas em passaré al Cúrling. Que no es emocionant com fan anar les escombretes aquelles?
M'ha agradat aquesta forma de definir la nova era a la que entrem, tot i que te'n falta un. Aquí la meva:
- El que en queia bé segueix igual o més, ja era hora que és tragués una mica de tanta "politicament correcte".
- El que si però no del tot, però potser si, però igual no. Ara en cau millor.
- El que ni fu ni fa...segueix igual.
- El que en queia malament ara encara més.

Que divertit !! -tongue
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Cesc » dc. nov. 11, 2015 7:31 pm

m'agradaria fer dos matissos d'aquesta cursa de Cheste.

- quan Valentino arriba a la 4ª posicio a mitja cursa, nomes demostra que volta rera volta pert temps respecta Jorge-Marc-Dani
- la cursa del 2015 de Cheste ha set la mes rapida de la historia de Cheste, per tant en Jorge-Marc-Dani no estaban especulant amb la posicio d'en Valentino.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Molinenc » dj. nov. 12, 2015 5:55 pm

Però això es la gràcia d'un mundial, que hi han molts factors i variables i al final acostuma a guanyar el més regular. I al Valentino li ha anat de ben poc. Per mi, més que guanyar el mundial el Lorenzo, aquest cop l'ha perdut el Valentino. I el va perdre per no saber gestionar les emocions a partir de phillipe Island.


JosepM ha escrit:Rossi ja no està per guanyar un mundial. En les curses "normals" va pel darrera dels altres tres, que corren més que ell.

L'oportunitat li ha vingut del fet que ha plogut bastant (si no, Lorenzo hauria estat campió abans) i del fet que Pedrosa va començar lesionat (Marc no sap posar la moto a punt com el Dani).

Els graciosos, quan perden la gràcia, es tornen patètics.

Josep

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Molinenc » dj. nov. 12, 2015 5:57 pm

Només faltaria cesc que despres de la remuntada hagues anat retallant temps als tres artistes! Estava clar que tot el temps que li costaria la remuntada no el podria recuperar, a no ser de que fallesin els tres primers.
Cesc ha escrit:m'agradaria fer dos matissos d'aquesta cursa de Cheste.

- quan Valentino arriba a la 4ª posicio a mitja cursa, nomes demostra que volta rera volta pert temps respecta Jorge-Marc-Dani
- la cursa del 2015 de Cheste ha set la mes rapida de la historia de Cheste, per tant en Jorge-Marc-Dani no estaban especulant amb la posicio d'en Valentino.

Respon

Torna a “General”