Rajada de Valentino

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Rajada de Valentino

Entrada Autor: Antonio » dv. oct. 23, 2015 10:46 am

http://solomoto.es/1/toda-la-bestial-ra ... ra-marquez

Entenc que hagi vist apropar-se perillosament en els últims premis a Lorenzo, i que ja senti l'alè en el seu clatell. Entenc que és un *GRANDISIMO pilot, i també que usa el joc psicològic a favor seu. Però el que em costa d'entendre és que perdi els nervis com entenc que els està perdent. O que pretén?. Que Márquez s'aparti quan li vegi venir?. Que en la graella de sortida només surtin el, i Lorenzo?.Si de debò Márquez, volgués afavorir a a Lorenzo, algú entén perquè li guanyo la carrera, i li va restar punts?. Rossi, si de debò vols ser el millor aquest any, i acabar guanyant el campionat, demostra-ho en aquestes 2 carrera dins de la pista, i no fora d'ella.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Xavier » dv. oct. 23, 2015 10:54 am

Gràcies per l'enllaç Antonio.

No segueixo el mundial de motos i no he vist cap carrera. Per tant el què jo pensi no té cap fonament. En qualsevol cas, per mi, en les competicions de velocitat -siguin del què siguin- qui va davant, va davant.

Si no vol que l'avancin, que corri més. Si pot.

I això que és un tío que em cau bé aquest noi.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Deivid » dv. oct. 23, 2015 3:42 pm

A mí també em cau bé el Rossi, però crec que ha pixat fora de test. Si vol guanyar el mundial nomès cal gas i collons....i si algú en possa mes que tu, dincs no guanyes, es supersenzill


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Pakillu » dv. oct. 23, 2015 4:00 pm

En Rossi ha entrat al joc psicològic i al detranspassar la presió també, personalment crec que per 2 curses que queden hagués quedat més bé no entrari amb aquestes polèmiques que mes aviat les veig de Salvame.
Es a dintre la pista on es demostren les coses.
Però bueno té el mateix dret a opinar i rajar com tots els demés.

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Antonio » dg. oct. 25, 2015 12:09 pm

Després de les paraules, Valentino passa als fets.

http://www.marca.com/2015/10/25/motor/m ... 60403.html
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Mamut » dg. oct. 25, 2015 12:26 pm

Pakillu ha escrit:....Es a dintre la pista on es demostren les coses....
Avui han quedat demostrades
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 25, 2015 1:53 pm

M'encanta la vostra imparcialitat.

Si ho fa el Rossi es un desgraciat, si ho fa el Marquez, es un crack.
Si ho fa el Cristiano Ronaldo, és un desgraciat, si ho fa el Piqué, es un crack.
La caverna madrilenya es una constant manipulació, RAC-1, 8TV i TV-3 es veracitat pura.

Ole!!!!!
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Pakillu » dg. oct. 25, 2015 2:30 pm

Per mi tan brut és un com l'altre, en Rossi a jerez aquell any amb en Gibernau que el tira fora, en Marquez li fà el mateix al Lorenzo uns anys després al mateix revolt, com molta gent no tragava al sete ni al jorge pues no passa res, però cuan t'ho fan a tu, ahh amigo (com ara s'estan fent entre ells dos) la cosa canvia

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Molinenc » dg. oct. 25, 2015 3:59 pm

Ho haveu vist!! :catko

On esta aquell Rossi que s'ho prenia tot be i a la broma? El que ha fet avui no te pas paraules...

No nomes li deixa anar la cama (que no se fins a quin punt pot fer caure en Marquez per aquest gest) si no que el va arraconant a la curva. Fins on el volia portar? Fins a la grava? així es guanyen les curses? :catnono

Sigui com sigui, crec que amb la penalització (molt benevola que li han clavat avui) ho te ben fotut, i ja en seràn dos els mundials perduts a Valencia.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Xavier » dg. oct. 25, 2015 4:25 pm

En Rossi em queia bé. Ara ja no.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. oct. 25, 2015 4:30 pm

Sincerament volia que aquest any guanyes el mundial en Rossi. Per allò de la nostàlgia de temps passats, però avui no sé que pensar.

Si analitzessim el comportament de tots els pilots al llarg de la seva carrera, ben segur que trobaríem accions mes o menys criticables. Hem de pensar que tots estan sotmesos a molta pressió. ¿podem donar una segona oportunitat al Rossi? Jo crec que s'ho ha guanyat.

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Fpardo » dg. oct. 25, 2015 4:36 pm

Xavier ha escrit:En Rossi em queia bé. Ara ja no.
+ 1

:CatVictoria
Montse i Francesc

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Napoleon » dg. oct. 25, 2015 6:16 pm

Xavier ha escrit:En Rossi em queia bé. Ara ja no.
Avui, per a mi, ha caigut un mite :catko
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Napoleon » dg. oct. 25, 2015 6:19 pm

Prony ha escrit:M'encanta la vostra imparcialitat.

Si ho fa el Rossi es un desgraciat, si ho fa el Marquez, es un crack.
Si ho fa el Cristiano Ronaldo, és un desgraciat, si ho fa el Piqué, es un crack.
La caverna madrilenya es una constant manipulació, RAC-1, 8TV i TV-3 es veracitat pura.

Ole!!!!!
Jordi, de bon rotllo :catok
Vols dir que no hauries d'emigrar??? :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 25, 2015 9:43 pm

Prony ha escrit:M'encanta la vostra imparcialitat.

Si ho fa el Rossi es un desgraciat, si ho fa el Marquez, es un crack.
Si ho fa el Cristiano Ronaldo, és un desgraciat, si ho fa el Piqué, es un crack.
La caverna madrilenya es una constant manipulació, RAC-1, 8TV i TV-3 es veracitat pura.

Ole!!!!!
Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 25, 2015 10:46 pm

en Rossi es el tipus de pilot que sempre m'ha repugant,un producte de marketing per vendre samarretes i casc decorats fastigosos amb la sort que durant anys pocs van ser els que el van piular a la pista,fins que es va fer mal i ja va anar a menys ,no m'en he amagat mai de la meva animadversio contra aquest energumen i el seu amiguet el pocasolta que sempre l'acompanya que deu ser la parella,pero mira tenia una mica de classe pilotant i no molestava veure les curses,de tant en tant fotia una porcada pero.....ara tenim al ninyatu que em cau pitjor que l'Iialià,tampoc m'en amago que em cau FATAL el veig fals,sempre rient (li deuen obligar) amb poca classe ,com l'altre, el seu entorn tambe es deplorable,el pare i els seus salts quan li pasa res (la ostia que li cardaria si pugues) han fet que d'uns anys ensa el mundial aixi passat a ser molt secundari en les meves aficions i no ho veig mai,avui pel face,pensava que el porco,havia tirat a en Lorenzo (aquest no em fa ni fu ni fa) pero mira,al mitgdia m'he dit,mira a veure que ha passat i he vist que entre els meus detestats pilots ha anat la jugada,son patetics !!!
felicitats per la cursa Pedrosa,l'any que ve segur que el mundial (perdo....vull dir el campionat d'españa de moto gp) es teu ......
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 26, 2015 12:13 am

Pakillu ha escrit:Per mi tan brut és un com l'altre, en Rossi a jerez aquell any amb en Gibernau que el tira fora, en Marquez li fà el mateix al Lorenzo uns anys després al mateix revolt, com molta gent no tragava al sete ni al jorge pues no passa res, però cuan t'ho fan a tu, ahh amigo (com ara s'estan fent entre ells dos) la cosa canvia
CARAM...!!!! -shock

Un que pensa com jo!! si que és estrany això.

Només diré una cosa que era el que deien quasi tots abans i jo no hi estava d'acord:

LES CARRERES SON AIXIS I SI NO HI ESTÀS DISPOSAT...CAP A CASA,NEN.

Pel bé de l'espectacle s'ha de seguir aquest format fomentat i aplaudit per la majoria. I encara no ha arribat la sang...però tot arribara. Per que cal reconeixer que d'espectacle si que n'hi ha i molt. -bye
Kpeps ha escrit:en Rossi es el tipus de pilot que sempre m'ha repugant,un producte de marketing per vendre samarretes i casc decorats fastigosos amb la sort que durant anys pocs van ser els que el van piular a la pista,fins que es va fer mal i ja va anar a menys ,no m'en he amagat mai de la meva animadversio contra aquest energumen i el seu amiguet el pocasolta que sempre l'acompanya que deu ser la parella,pero mira tenia una mica de classe pilotant i no molestava veure les curses,de tant en tant fotia una porcada pero.....ara tenim al ninyatu que em cau pitjor que l'Iialià,tampoc m'en amago que em cau FATAL el veig fals,sempre rient (li deuen obligar) amb poca classe ,com l'altre, el seu entorn tambe es deplorable,el pare i els seus salts quan li pasa res (la ostia que li cardaria si pugues) han fet que d'uns anys ensa el mundial aixi passat a ser molt secundari en les meves aficions i no ho veig mai,avui pel face,pensava que el porco,havia tirat a en Lorenzo (aquest no em fa ni fu ni fa) pero mira,al mitgdia m'he dit,mira a veure que ha passat i he vist que entre els meus detestats pilots ha anat la jugada,son patetics !!!
felicitats per la cursa Pedrosa,l'any que ve segur que el mundial (perdo....vull dir el campionat d'españa de moto gp) es teu ......

Segons tu en Rossi és: repugnant, producte de marketing, que ven coses fastigoses, energumen que fa porcades i te una parella gay pocasolta.
I en Marquez: ninyatu, fals, sense classe, obligat a riure per contracte, amb un entorn deplorable i un pare digne de rebre mastegots.
Lorenzo: ni fu ni fa.
Pedrosa: campió d'España com a molt.

BUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF Kpeps...t'has quedat ben a gust amb aquest post -mu
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 26, 2015 9:07 am

Siono1000 ha escrit:
Segons tu en Rossi és: repugnant, producte de marketing, que ven coses fastigoses, energumen que fa porcades i te una parella gay pocasolta. aixo ultim es una suposicio,pero no n'haig de fer res,jo d'aquest tema....i no treu al cas
I en Marquez: ninyatu, fals, sense classe, obligat a riure per contracte, amb un entorn deplorable i un pare digne de rebre mastegots.sens dubte es aixi,com la Rosa d'españa pero en motocicletes
Lorenzo: ni fu ni fa. es clar tant s'em enfot si guanya o perd,per mi no te carisma per molts comics i tontades que faci per que s'el miri
Pedrosa: campió d'España com a molt.no,no em referia a que fos campio d'españa,em referia a la cantitat de pilots españols que hi han ....''meras comparsas'' d'aquest mundial.....es la meva opinio,aixo no es un mundial,es una cosa penosa.....

BUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF Kpeps...t'has quedat ben a gust amb aquest post -mu
i si,m'he quedat a gust,pero no vaig desencaminat,si tots els que surten a pista anesin amb las mateixes motos ,segur que la cosa estaria mes animadeta i no hi hauria tanta ''gilipollezpsicologica'' .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 26, 2015 9:24 am

Napoleon ha escrit:
Prony ha escrit:M'encanta la vostra imparcialitat.

Si ho fa el Rossi es un desgraciat, si ho fa el Marquez, es un crack.
Si ho fa el Cristiano Ronaldo, és un desgraciat, si ho fa el Piqué, es un crack.
La caverna madrilenya es una constant manipulació, RAC-1, 8TV i TV-3 es veracitat pura.

Ole!!!!!
Jordi, de bon rotllo :catok
Vols dir que no hauries d'emigrar??? :riure :riure
Es clar que ho faré, concretament a La Gomera (i és veritat).
Soc tan independentista com el que demés alhora que soc mes "camorrista" que els demès. Però potser tinc un sisè sentit que em permet detectar quan em manipulen i quan no, i no em deixo ensarronar.
Ara bé. Penso que al Rossi l'hi hauria d'haver caigut una bandera negra posterior a la cursa, retirar-li el trofeu i els punts, de la mateixa manera que haurien de fer amb el Marquez si ho hagés fet ell. I és en aquest cas quan m'agradaria escoltar la vostra opinió.

I tot el que dic ho dic dins de la meva infinita ignorància.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rajada de Valentino

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 26, 2015 9:52 am

aqui deixo el tema ,que m'encen que la gent miri mes la bandera i el vei que corre,que l'aficio i el bon fer,aixo de fa anys cada cop es mes com el futbol,el que te mes calers anira al davant i els demes a xupar roda......en fi.....ja em va començar a fer rabia quan els veia amb el peu a fora de l'estribera,modes pocasoltes de gent pocasolta -mu -mu -mu .
Imatge

Respon

Torna a “General”