"E" d'Espanya a les matrícules

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Solitari
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:02 pm

"E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: Solitari » dl. març 14, 2016 12:56 am

Cada vegada veig més vehicles amb la E d'Espanya semi-esborrada a les actuals matrícules, tot i que els quatre números i les tres lletres es mantenen excel·lentment inalterables.
Em refereixo a la banda esquerra de color blau, amb la bandera europea de dotze estrelles i amb la lletra E a sota.
Temps enrere creia que aquest logo blavós es degradava i s'esborrava per desgast natural, però ara se m'ha encès la llumeta.

Algú sap res del tema?
Vull dir que si us consta que hi hagi gent que passi el fregall per esborrar la E espanyola.
O m'haig de creure que la pluja i els túnels de rentat fan la feina?
Per cert, les ITV's fan la vista grossa? Deixen passar les matrícules europees "a-nacionals" potencialment independentistes???

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Re: "E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: Pere » dl. març 14, 2016 12:26 pm

Jo creia era per els túnels de rentat i o el sol.

Enviat des del meu SM-G530FZ usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: "E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: JosepM » dl. març 14, 2016 1:08 pm

Pere ha escrit:Jo creia era per els túnels de rentat i o el sol.

Enviat des del meu SM-G530FZ usant Tapatalk
Jo també. Si més no, ho era en el meu cas.
Un motiu més per lamentar que em donessin la moto nova amb matrícula de metacrilat. :catenfadao

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: "E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: Jordi » dt. març 15, 2016 5:03 pm

La raó de que el fons blau es descoloreixi es degut a l'ús de detergents cada cop mes agressius (especialment els desengreixants concentrats) que apliquen els túnels de rentat. Cada cop ho volem mes net i amb menys temps, la qual cosa obliga a utilitzar productes químics més potents, i que acaben malmetent el polímers (com els plàstics negres que esdevenen grisos), així com les pintures i laques de poca qualitat, com és el cas. Hi ha algunes plaques de matrícula les quals tan sols de veure el KH-7 ja els desapareix el color blau, el mateix passa si la netegem amb productes desincrustants tipus "limpiallantas" o "limpiamotores".

El cas dels fars que es tornen opacs és degut a la pluja àcida, els raigs UVA i a les concentracions d'ozó a l'atmosfera, que malmeten la capa superficial dels termoplàstics.

Al respecte de la "E" i el "CAT", em fa gràcia observar que, quan va estar de moda, a tots els polítics catalans se'ls omplia la boca fent campanya en pro del "CAT" (per alguns, distintiu autonòmic), però quan vam ser decisius a Madrit, ni una sola paraula, ni un sol gest, ni una sola esmena. Molta pena tot plegat.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Re: "E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: Pere » dt. març 15, 2016 5:59 pm

[CLAPPING HANDS SIGN][CLAPPING HANDS SIGN]

Enviat des del meu SM-G530FZ usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: "E" d'Espanya a les matrícules

Entrada Autor: Deivid » dt. març 15, 2016 11:40 pm

Doncs jo porto una enganxina amb el cat desde el dia que vaig comprar la moto i com el primer dia, tu...[SMILING FACE WITH SMILING EYES] ni sol ni hòsties[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Respon

Torna a “General”