Comença Moto GP

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Comença Moto GP

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. març 15, 2016 3:16 pm

Ep! Que aquest cap de setmana comença Moto GP, amb la cursa nocturna de Losail.

L'any passat la cosa no va acabar prou bé, em refereixo a les bronques entre pilots, a veure que passarà aquest any.

Però crec que aquesta temporada s'ha de passar per caixa per veure-ho per la tele...

Algú sap si donaràn alguna cursa en "obert"?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Salut i Kms.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Deivid » dt. març 15, 2016 11:41 pm

Com no en facin, de curses en obert, es per cagar-s'hi...


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Avatar de l’usuari
Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Mixsanjuan » dc. març 16, 2016 1:56 pm

Jo tinc entrada per la Sbk, a Motorland pel proper Abril, no es el mateix pero algo es algo.

Enviado desde mi D6603 mediante Tapatalk
a disfrutar de la moto.... amb cap!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 16, 2016 4:38 pm

en obert faran las ''nacionales'' per ordre ministerial :catcrazy :catcrazy les altres mierdaset las fara en paganini, per mi ja se las poden ficar per alla on els capiga,a part que despres del lamentable espectacle final de l'any passat ja ho vaig donar per finiquitat aquesta aficio :catko :catko que es mes digna de lo que es Telecirco que unes curses......
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Jordi » dj. març 17, 2016 3:48 pm

Kpeps ha escrit:en obert faran las ''nacionales'' per ordre ministerial :catcrazy :catcrazy les altres mierdaset las fara en paganini, per mi ja se las poden ficar per alla on els capiga,a part que despres del lamentable espectacle final de l'any passat ja ho vaig donar per finiquitat aquesta aficio :catko :catko que es mes digna de lo que es Telecirco que unes curses......
Moto GP? Formula 1? Ni idea del que parleu, he llegit per la xarxa que eren espectacles esportius que es practicaven anys enrere.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Jl61 » dj. març 17, 2016 5:28 pm

Prony ha escrit:
Kpeps ha escrit:en obert faran las ''nacionales'' per ordre ministerial :catcrazy :catcrazy les altres mierdaset las fara en paganini, per mi ja se las poden ficar per alla on els capiga,a part que despres del lamentable espectacle final de l'any passat ja ho vaig donar per finiquitat aquesta aficio :catko :catko que es mes digna de lo que es Telecirco que unes curses......
Moto GP? Formula 1? Ni idea del que parleu, he llegit per la xarxa que eren espectacles esportius que es practicaven anys enrere.
Totalment d'acord!!!
ljl

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. març 19, 2016 7:32 pm

Doncs la formula1 aquest any sembla que va pel mateix camí, Hamilton a un segon del maclaren, i dos segons i mig per sota de la Pole de l'any passat.

Com segueixi així, quin aburriment!!! :catnono

Hi havia mes emoció a les carreres de Vespas que fotiem als anys 80 per la Diagonal. Que tiempos aquellos!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Comença Moto GP

Entrada Autor: Jordi » dc. març 23, 2016 7:09 pm

La Formula1 es un instrument per al blanqueig de capitals. Us penseu que si no fos així, els pilots es jugarien la vida als carrers de Monte-Carlo? Implementar-hi tanta tecnologia no és pas per evolucionar la tècnica i portar-la al àmbit comercial (cosa que quasi bé mai ha passat), sinó fer que les factures del "circ" siguin més abultades i més opaques. La Formula 1 pot viure perfectament sense espectadors ni espectacle. Fins i tot penso que això els suposa una molèstia.

De totes formes, des de la web:

http://latelete.tv/

Podreu veure, sense problemes, sense talls, i sense pagar, tots els canals de Vomistar.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”