BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: Bernat » dg. març 27, 2016 3:39 pm

Hola!
Cada vegada que en veig una em cau la baba, la BMW K1600 GT em té enlluarnat i això que no n'he provat mai cap, les sport/turisme sempre m'han agradat però aquesta em faria fer-li el salt a la meva estimada GS i això que fa 15 anys que vaig amb GS, una 1150Gs i l'actual GS 1200 desde el 2006. Qaunt vaig comprar la 1200...ja vaig tindre remordiments de gastar-me 14.000€ amb la moto!! i aquesta punyetera K1600 GT costa la friolera de 25.000€!! Sort que no tinc els calers i no la puc comprar i així m'estalvio menjar-me el cap dient-me "que animal ets!" en fi, la seguiré mirant i escoltant la mùsica celestial que surt dels seus escapaments :catok


Imatge


Imatge


Imatge


Imatge


Imatge

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. març 27, 2016 9:49 pm

Be, sempre es pot recorrer al mercat de segona ma. Segur que es troben moltes oportunitats a un preu raonable.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: Bernat » dg. març 27, 2016 10:08 pm

ErnesTDM ha escrit:Be, sempre es pot recorrer al mercat de segona ma. Segur que es troben moltes oportunitats a un preu raonable.
Doncs si, és una opció :catok
Tot i que segeixo dient-me "no money, no moto nova" i seguiré amb la GS que em va fantàstica. La K1600GT... la deixo per seguir fent servir el pitet.

Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: Jordi » dl. març 28, 2016 11:08 am

Una molt bona moto, amb un cabàs ple de tecnologia i unes solucions dinàmiques que ja els agradaria tenir als demés. La única cosa que li falta és l'ESP que, per ara, només el porta la KTM (és un dispositiu en el seu gènesi i els de KTM es van oferir a fer de conillets d'indi).
El preu no és una pega, la moto costa el que la seva clientela està disposada a pagar.

Li falta la opció de canvi pilotat (tipus DCT d'Honda) per ser la moto definitiva en el seu segment.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: Sergibuda » dt. març 29, 2016 8:34 am

Ahir mateix em vaig aturar a un semàfor a Segur de Calafell al costat d'una amb matrícula alemanya, ens vam saludar i ens vam mirar cadascú la moto de l'altre.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW K1600 GT...sort que no tinc els calers!

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 30, 2016 9:52 am

fa un parell de messos el cap de setmana de la mensual,vaig tenir l'oportunitat de gaudir d'aquesta maquina,dissabte per las carreteras de Prades i diumenge per on ens va portar en Jesus,o sigui que la vaig utilitzar per tot arreu,es una eina extraordinaria,te un motor que fa gaudir de valent la conduccio i si las corbes no son molt tancades pots fer molta feina (en plan divertir-se,no anant a fer el ruc,es clar) per el pes que te que son mes de 300 kg sembla que sigui una moto molt mes lleugera del que es i ademes frena molt be que crec que es el mes important,a mi em pasa com a tu,s' em enva de preu ......i mes per la utilitat que els dono als vehicles de dos rodes ,un cop cada un o dos messos no es per tenir una maquina d'aquest calibre...... -beg -beg
Imatge

Respon

Torna a “General”