Nou Schuberth E1

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. març 31, 2016 7:57 pm

Bona tarda companys,

He comprat el nou Schuberth E1 i voldria compartir amb vosaltres les primeres fotos.

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeConfiguració on road
Imatge
Així queda com un abatible normal.
Imatge

Per ara, a part de l'aspecte i les qualitats, no he pogut provar res, però així que pugui us diré que tal va.

A mi m'agrada i el trobo d'allò més pràctic sobre el paper, però ja veurem.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2016 8:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. març 31, 2016 7:58 pm

Disculpeu, he duplicat el post.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2016 8:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Jordi » dj. març 31, 2016 8:05 pm

Enhorabona,

Un casc que fa patxoca!!!! Molts components son del C3 i d'altres son completament nous. Just diumenge me'l vaig estar mirant (per curiositat) per veure si la visera treia visibilitat per la part superior. Vaig veure que no és així, no és gens "intrusiva". Tan sols falta saber si la visera molestarà gaire amb l'aire a partir de 80 quilòmetres/hora, ja que molts cascs d'aquest tipus tenen aquest problema.

Estèticament està molt aconseguit. Segur que esdevindrà un casc "número 1".

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. març 31, 2016 8:11 pm

Prony ha escrit:Enhorabona,

Un casc que fa patxoca!!!! Molts components son del C3 i d'altres son completament nous. Just diumenge me'l vaig estar mirant (per curiositat) per veure si la visera treia visibilitat per la part superior. Vaig veure que no és així, no és gens "intrusiva". Tan sols falta saber si la visera molestarà gaire amb l'aire a partir de 80 quilòmetres/hora, ja que molts cascs d'aquest tipus tenen aquest problema.

Estèticament està molt aconseguit. Segur que esdevindrà un casc "número 1".

Jordi "Prony"
Sí Prony, també tinc curiositat per aquest tema de la visera. Segons Schuberth no molesta fins hi tot a altes velocitats, però ho vull provar i ja t'explicaré.

-good
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Dodo » dj. març 31, 2016 8:34 pm

Jo més que destorbar, em seria molt útil en aquest mig temps en que el sol molesta i haig de posar la mà!!
Altes velocitats tampoc agafo i la pantalla de la RT em serveix de molt pel vent
No descarto fer un pas endavant i portar un casc "rar" per una moto turisme. :catok :catok

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. març 31, 2016 8:44 pm

Dodo ha escrit:Jo més que destorbar, em seria molt útil en aquest mig temps en que el sol molesta i haig de posar la mà!!
Altes velocitats tampoc agafo i la pantalla de la RT em serveix de molt pel vent
No descarto fer un pas endavant i portar un casc "rar" per una moto turisme. :catok :catok
Amb la RT que vaig provar, com tu dius gairebé no notes el vent amb la cúpula aixecada, a més, per quan no et cal la visera, la pots treure i et queda com un casc normal.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. abr. 02, 2016 10:38 am

Ja l'he provat, i us puc assegurar que a velocitats legals, la visera no molesta gens, la veritat és que no se com s'ho fan perquè ni girant el cap es nota molt. Després miraré de portar-la en la posició més elevada a veure que tal, però de moment molt bé.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. abr. 03, 2016 6:43 pm

Avui he fet els primers 300 km amb el casc i he notat que quan vas darrera d'un altre moto, l'efecte de les turbulències s'accentua amb la visera, així com si fa vent, com avui, en alguns punts fort i lateral.
Anant sol ahir no vaig notar res d'això, però de totes formes, res exagerat ni molt molest.




Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Ximetric » dt. abr. 05, 2016 11:52 am

Què CABxx !!!, ja el pots guardar bé, si no em veuràs amb un d'igual !!!
Je, je, enhorabona, és un magnífic casc, per mi, el millor del mon mundial. A gaudir-lo !!!
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 05, 2016 7:40 pm

Doncs sí, estic força content del casc, y la meva recança per la visera ha quedat en res. A més el poder-la treure quan no cal, et dona una polivalència perfecte.



Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
lloiscc
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:59 pm
Ubicació: Igualada ( CAT )

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: lloiscc » dg. abr. 17, 2016 7:56 pm

Hola Billy_Joe, jo en tinc un de demanat, a veure si pots dir que tal la insonorització i quin sistema d'intercomunicadors tens.

Gracies i salutacions. :senyera

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. abr. 17, 2016 8:45 pm

lloiscc ha escrit:Hola Billy_Joe, jo en tinc un de demanat, a veure si pots dir que tal la insonorització i quin sistema d'intercomunicadors tens.

Gracies i salutacions. :senyera
La insonorització molt bona, et diré que jo tinc un C3 pro i aquest és com a mínim tant bo. Ara he muntat un Midland Bt next c, però perquè ja el tenia, sinó igual muntaria l'original .
Quedaràs content amb el casc.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
lloiscc
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. març 24, 2013 7:59 pm
Ubicació: Igualada ( CAT )

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: lloiscc » dl. abr. 18, 2016 3:50 pm

Moltes gracies company, estic a l'espera, a veure si arriba a finals de mes o primes de maig.

Salut. :catok

Vssssssssssssssssssss

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Schuberth E1

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 18, 2016 10:25 pm

lloiscc ha escrit:Moltes gracies company, estic a l'espera, a veure si arriba a finals de mes o primes de maig.

Salut. :catok

Vssssssssssssssssssss
Perfecte, ja veuràs que n'estaràs content. De quin color l'has agafat?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “General”