Moto elèctrica

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Moto elèctrica

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » ds. abr. 09, 2016 12:37 pm

'' Ho habeuvist'' ? em vaig trobar en en una concentració de motos aquest sr. que em va explicar maravelles d'aquesta moto elèctrica 100% (USA) i estava molt interessat en que en fes propaganda
Imatge

Imatge
Imatge

Aquí podreu veure un video de les prestacions fora de carretera
http://www.zeromotorcycles.com/es/zero- ... ?model=dsr

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Moto elèctrica

Entrada Autor: Bernat » ds. abr. 09, 2016 11:09 pm

Tots els meus respectes cap a les noves tecnològies...però crèc que encara queda molt camí a fer, a mi aquestes motos/cotxes eléctrics no em covèncen gens i son caríssims de compra, necessiten una eternitat a carregar, l 'autonomia és pèssima ja no dic res de on fer-ho i pesen com el formigó. Dèc ser un cromanyó però aquest motors els trobo carens de personalitat i falta la sinfònia d'un motor d'explosió de 1,2,3 ,4....o 6 cilindres sota la cames...bones intencions però a mi si em deixen triar no em veuran amb una moto/cotxe eléctric.

Salut!

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Moto elèctrica

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. abr. 10, 2016 11:25 am

Jo trovo que la moto no es lletja, te una autonomía per ciudad aceptable, el pes tampoc es exagerat.

Però el preu... 18.000€ !!! :catnono Per mi es una moto de 5.000€ i fins arribar als 18.000 que val, tens uns quans milers de litres de bencina per gaudir. Aprofitem el moment, que ja arribarà el temps de comptar kilowatts en comptes de litres. :cattimit

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto elèctrica

Entrada Autor: Jordi » dg. abr. 10, 2016 12:09 pm

La evolució de la tècnica en l'emmagatzematge d'energia elèctrica es molt cara i fins fa relativament pocs anys no ens hem "posat les piles". La ràpida d'evolució actual fa que qualsevol sistema actual neixi quasi be obsolet, una bateria d'última generació es converteix en un producte de baix rendiment en un any. Comprar-se aquesta moto es, certament, un acte de fe, atès a que l'únic avantatge és el de la protecció mediambiental. Disposes de bonificacions (que no reduccions) fiscals i el cost de l'energia és inferior, però el cost de compra no és amortitzable. Son tants els punts negatius que, ara per ara no pot lluitar amb cap altre motocicleta perquè queda descartada.

Penso que qui actualment fabrica i distribueix aquest producte, ho fa amb un "target" molt definit: Les administracions. Tot i això, penso que en menys de deu anys tindrem uns quants models, molt més evolucionats i a un cost inferior, per escollir.

Un altre tema son les "sensacions" i la diversió. Però això no es pot mesurar.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto elèctrica

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dg. abr. 10, 2016 10:59 pm

Totalment d'acor. El Sr. que em va presentar la moto, sembla ser que te la representació de la marca Zero, i despres d'escoltar pacientment i educadament li
vaig dir que jo no hi entenia de motos, però em semblava que comercialment tindríe que picar molta pedra per colocar aquest pruducte tot i estar molt evolucionat, segons ell.

Respon

Torna a “General”