La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels cli

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels cli

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 15, 2016 12:37 pm

http://www.fullmoto.com/blog/la-farsa-d ... axi-trail/


El debat està obert ;)

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 15, 2016 1:02 pm

no diuen cap mentida,pero tu diga-li a un lector que es tonto perque compra ilusio i perdras un lector.......son poc comercials :catnono
p.d. es un escrit dirigit a anti-trail......
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Xavier » dv. abr. 15, 2016 7:32 pm

L'escrit pot estar més bé o malament. En qualsevol cas, jo diria que la gent sap les seves limitacions en la conducció, sap el què compra i sobretot què li costa.

Fem un petit exercici que pot ser il·lustratiu. Mirem la gent que formem MTC i qui va sobre aquestes vaques grosses a fer "enduro". N'hi han, i que hi van molt bé amb moto, se m'acut en JoanCPG, en Cuco... paraules majors. Però la gran majoria hi va per asfalt i a fer alguna pista però lluny dels salts i situacions que veiem en la publicitat. Crec que molts dels compradors d'aquestes motos saben d'entrada que no faran mai aquesta mena de coses perquè segurament es comprarien una altra tipus de màquina.

Quants 4x4 tipus Porsche, Touareg o Range Rover d'aquests luxosos heu vist fent camins? Pues eso...

En fi, jo ja m'entenc. No hi ha polèmica, ja ens afaitem fot anys. Ens agraden i si podem ens ho comprem i si no ens fotem però la publicitat no ens enganyarà massa. No ehtamos locoh, sabemoh lo que queremoh.

Merci per l'enllaç, m'ha fet gràcia llegir-ho.

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Sergibuda » dv. abr. 15, 2016 11:22 pm

I quan publiciten una esportiva, no diuen que molts cops no hi ha carreteres per gaudir-ne les prestacions i que en cas de trobar-la ets carn de presó i molt menys diuen que els tios (sempre són tios, excepte quan són fotos en parat en les que compares corbes) que les porten no són uns adonis que fan que les noies bones (en tots els sentits) se'ls llencin al coll i s'hi vulguin casar.

I quan publiciten una custom, no diuen que les carreteres del USA amb paisatges espectaculars no les pots trobar al Vallès, ni a Osona ni a tota Europa, ni diuen que els tios que les porten (sí, amb aquestes motos també són tios, excepte en les fotos de les corbes i en unes altres imatges en les que intenten convèncer a senyors amb crisi d'identitat que sí poden dur una moto tan pesada perquè fins i tot una noia ho pot fer) no són pel fet de portar una d'aquestes motos un esperit lliure portat pel vent que va trencant cors de noies no tan bones com les anteriors, ni molt menys que les prestacions són les que són o que el dissenyador de la pretesa comoditat d'aquestes motos no sap què vol dir la paraula ergonomia.

En fi, no ens han venut preferents, cigarrets electrònics i de tabac, pisos a preu d'or i tot el que han volgut? Com no ens vendran la moto!!!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Dodo » ds. abr. 16, 2016 12:18 am

Sergibuda ha escrit:I quan publiciten una esportiva, no diuen que molts cops no hi ha carreteres per gaudir-ne les prestacions i que en cas de trobar-la ets carn de presó i molt menys diuen que els tios (sempre són tios, excepte quan són fotos en parat en les que compares corbes) que les porten no són uns adonis que fan que les noies bones (en tots els sentits) se'ls llencin al coll i s'hi vulguin casar.

I quan publiciten una custom, no diuen que les carreteres del USA amb paisatges espectaculars no les pots trobar al Vallès, ni a Osona ni a tota Europa, ni diuen que els tios que les porten (sí, amb aquestes motos també són tios, excepte en les fotos de les corbes i en unes altres imatges en les que intenten convèncer a senyors amb crisi d'identitat que sí poden dur una moto tan pesada perquè fins i tot una noia ho pot fer) no són pel fet de portar una d'aquestes motos un esperit lliure portat pel vent que va trencant cors de noies no tan bones com les anteriors, ni molt menys que les prestacions són les que són o que el dissenyador de la pretesa comoditat d'aquestes motos no sap què vol dir la paraula ergonomia.

En fi, no ens han venut preferents, cigarrets electrònics i de tabac, pisos a preu d'or i tot el que han volgut? Com no ens vendran la moto!!!
-groupwave :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Quan un perd el cul.... creu el que vol sentir

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: ARBE » ds. abr. 16, 2016 10:09 am

Si busqués a l'hemeroteca segur que trobo alguna intervenció en el sentit en que faré aquesta aportació, i que va en la línia de les vostres.

Mirem els anuncis de cotxes (en general), carretera solitària en un paisatge de somni...noi-noia guapos, joves, sense pinta de tenir hipoteca... Això no acostuma a ser la realitat, penso jo.

No et posen un gordo pelut que fa dies que no es dutxa i que fa borilles acabronat a l'embús d'entrada per Meridiana; i no ho fan perquè els anuncis t'han de vendre un món ideal; els anuncis són l'expressió més directa -i evident- del marqueting, n'hi ha de més subtils, revistes, articles... al final has de voler satisfer unes necessitats que molt calculadament et generen. Com que l'ésser humà és dèbil per natura hi caiem de 4 grapes, ens deixem arrossegar per aquest Matrix mental i comprem aquesta projecció a les nostres vides, ens volem sentir un James Dean, un Marquez, un Ewan Mc Gregor... el que sigui.

el que trobo curiós que quan pensem en imatges idealitzades acostuma a ser foto, no vídeo... Jo penso sovint en una, pujant el port de la bonaigua, a la posta de sol, sentint els primers compasos d'hotel california; per sort la moto ens regala fàcilment estones com si visquessim en un anunci.

i quan pugui, em compro l'adv per fer burilles acabronat a l'embús de Meridiana. (això sí, em dutxo sovint)
-----------

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 16, 2016 12:12 pm

ARBE ha escrit: per sort la moto ens regala fàcilment estones com si visquessim en un anunci.
Arbe ,aqui l'has clavat i crec que cadascu ho ha de fer amb la maquina que el transporti al seu somni ni que sigui per una estona,que la vida ja es prou feixuga com perque vinguin uns ineptes amb un reportatge a fer-te veure que ets ''gilipolles'' :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Xavier » ds. abr. 16, 2016 3:42 pm

Sergibuda ha escrit:
En fi, no ens han venut preferents, cigarrets electrònics i de tabac, pisos a preu d'or i tot el que han volgut? Com no ens vendran la moto!!!

Nano, aquesta frase la trobo genial!

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: JosepM » ds. abr. 16, 2016 7:00 pm

He tingut 5 motos trail/aventura, i sempre he sabut què comprava, no calia que cap publicitat em volgués "vendre la moto".

Suposo que és com AXE, que tothom sap que allò que t'ensenyen a l'anunci és "exagerat" :cattimit

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: ARBE » dg. abr. 17, 2016 8:53 pm

JosepM ha escrit:
Suposo que és com AXE, que tothom sap que allò que t'ensenyen a l'anunci és "exagerat" :cattimit

Salut,

Josep
No el deus saber fer anar, Jo cada cop que me'l poso i m'apareix una titi a cada banda ! :catsalt (o era el williams aquest?)

Avui he pensat en aquest fil... anàvem amb uns companys fent ruta 4x4 per la pista de collformic-> pla de la calma,
ens hem trobat amb una parella que estrenava -per pista- una flamant GS adv LC,
hem estat xerrant una estona, abans tenien la K1600LT, i l'han canviat fa poc, i n'estaven meravellats, i no, no els he vist gens amoïnats com per sentir-se mai víctimes del màrketing...
-----------

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: 650X » dt. abr. 19, 2016 3:52 pm

Lluny de imatges de dunes i creuar rius, crec que majoritàriament el comprador interpreta un ús més polivalent que en el resta de segments, és ben certa la dita que diu, quien abarca mucho aprieta poco, però amb les trails d'avui en dia pots abarcar molt i en alguns casos disfrutar, fins i tot més, que amb les montures especialitzades per a tal menester pel sol fet de requerir un extra de mans o esforç, només has d'adaptar la conducció al territori escollit, cosa que amb motos d'altres segments directament no es pot fer.
No oblidem que si la cartera ens ho permetés tindriem al garatge tantes o més motos com disciplines ens agradin, i freqüentment hem de ser llogics i buscar la moto amb la que globalment poguem disfrutar més, que segurament no serà la millor en res.

Enviado desde mi LG-D802 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: CMB » dt. maig 31, 2016 11:18 pm

Ui, no havia vist aquest post...

Us deixo una de les moltes imatges que podria posar de sortides amb Maxitrails que hem fet i que no s'ha allunyat massa d'algunes fotos de les que parla el reportatge

Imatge

És a dir, disfrutem com nens petits!!!!

:D :D :D

Salut

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 02, 2016 11:28 pm

efectivament, en podem posar...


Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

sortideta trail de fa... 4 dies -grin el canvi sobtat de temps a l'octubre va fer que haguéssim d'improvisar.

per cert.... algú seria capaç de trobar l'enllaç a la crònica, hi havia una foto de 3 machotes ajudant a passar l'Àfrica per la clapa de neu que no tinc!
-----------

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: JoanCG » dc. juny 29, 2016 3:11 pm

Totalment d'acrod, Carles.

Sé que em faig pesat i que sempre dic el mateix: Sabent el nivell tant alt que hi ha en asfalt de la majoria de Mototuristerus amb BigTrails...no sabeu la diversió sense perill que us perdeu...es acollonant com van de bé aquestes màquines de 250Kgs per off...i el més important per a mi: Una caiguda en off és complicat que ocasioni MOLT mal; en canvi una a l'asfalt... :catko

SAlut!!!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Albert » dc. juny 29, 2016 10:31 pm

Holaaaa.....
JoanCG ha escrit:Totalment d'acrod, Carles.

Sé que em faig pesat i que sempre dic el mateix: Sabent el nivell tant alt que hi ha en asfalt de la majoria de Mototuristerus amb BigTrails...no sabeu la diversió sense perill que us perdeu...es acollonant com van de bé aquestes màquines de 250Kgs per off...i el més important per a mi: Una caiguda en off és complicat que ocasioni MOLT mal; en canvi una a l'asfalt... :catko

SAlut!!!!
Si... i no Joan.

Potser si que ens perdem una molt bona diversió a baix risc, però hi ha força gent que senzillament no s'hi troba gens a gust quant el pneumàtic et derrapa sobre terra, sigui en tracció o sigui en frenades. O quan cal agafar-se fort al manillar per passar unes petites roques en pujades. I en conec alguns que els hi agradaria fer-ho, però... no s'hi acaben d'atrevir, per bon nivell que puguin tenir en asfalt. No es tot tant senzill!!!



-mu -mu
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Jordi » dj. juny 30, 2016 10:26 am

Jo hi he entrat alguns cops, fa mooooolts anys tenia una Kawasaki KLR 650 i, juntament amb el meu germà, que tenia una Dominator, acostumàvem a fer sortides amb un alt percentatge "d'off" però al final me'n vaig cansar de trobar-me amb motos, quads i "4x4 pixapins" de cara. Tinc la impressió de que no s'estila el circular per la dreta. Potser no és tan greu com una caiguda en asfalt, però crec que el risc de patir un incident és superior.
I això de anar-me creuant amb els "totterrenerosquesemblaquenoméselsinteressatenirunescapamentsorolósiferderrapadesxulesquesquanveuenalgú" em feia sentir vergonya aliena. Tinc la sensació de que, en "off", està prohibit portar el silenciador original i respectar a la resta d'usuaris de l'entorn.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Albert » dj. juny 30, 2016 12:53 pm

Holaaa....
Prony ha escrit: .....Tinc la sensació de que, en "off", està prohibit portar el silenciador original i respectar a la resta d'usuaris de l'entorn.

Jordi "Prony"
Em sembla que això de respectar, no es pas un problema exclusiu, ni molt menys, del OFF


-sh_banned
Sort,

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Ximetric » dl. jul. 04, 2016 11:39 pm

Hola.
Adjunto post que vaig penjar al foro f800gs al voltant de la sortida a Contrabandistes de fa unes setmanes.
Amb aquesta "vaca" de només 200 Kg si que m'ho vaig passar bé de valent !!!
Prego disculpes per que és en espanyol, i poder algú no ho entendrà.
Salut !
Llorenç

Hola compañeros.
Una gran salida, muy contento y satisfecho, un lujazo de ruta en la que, por suerte, el mal tiempo nos respetó.
Aquí os dejo 4 comentarios y fotos:

La temperatura de 2º no quitó emoción a la ruta que íbamos a empezar, y las vistas desde el "coll", con todas las cimas enharinadas de la noche anterior, un regalo para la vista.
Imatge

La bajada del tramo inicial hasta Tor, muy húmedo, pero divertido de ir trampeando las roderas de "fangueti" gris y resbaladizo, las vistas, espectaculares !!!
Imatge

El pueblo de Tor, final del primer tramo de ruta, un rincón de ensueño que resume la dureza y belleza del Pirineu mas interior, su encanto es preservado por la estrecha carretera que viene de Llavorsí, y que transcurre pegada al riachuelo que baja. Encantador !!!
Imatge

Ya de Tírvia para arriba el camino se vuelve mas ancho y rápido, pero peligoros por las roderas endurecidas (aquí casi no había llovido), a que si Black Adder?, suerte que solo fuera un susto, compañero.
Imatge

Cuando paramos a comer, con vistas a la vall Ferrera, foto de grupo.
Imatge

De la parte final hasta Sant Joan de l'Erm, todo y ser impresionante de bonita, no tengo fotos, estábamos disfrutando de la moto, ...y sufriendo ya un poco de cansáncio.
Eso si, os dejo un par mas de fotos del viernes.
La primera del "truco": subimos las nenas al remolque, no fuera que se les gastásen las herraduras !!!
La segunda de despues de la cena, y es que cuando Joan y yo subimos a Andorra, hay una visita obligada !!!
En resumen, una gran salida rutera a la que como Joan, quiero agradecer la guía y ritmo adecuado, y sobretodo, la buena compañía.
Grácias !!!

Imatge

Imatge
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 06, 2016 2:30 pm

Holaaaa,

Molt bona passejada Llorenç, merci per penjar aquestes boniques fotos!!


-clapping -clapping
Sort,

Alicec47
Presentats
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 4:47 am
Ubicació: Paris

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Alicec47 » dc. març 21, 2018 2:24 pm

Sergibuda ha escrit:I quan publiciten una esportiva, no diuen que molts cops no hi ha carreteres per gaudir-ne les prestacions i que en cas de trobar-la ets carn de presó i molt menys diuen que els tios (sempre són tios, excepte quan són fotos en parat en les que compares corbes) que les porten no són uns adonis que fan que les noies bones (en tots els sentits) se'ls llencin al coll i s'hi vulguin casar.

I quan publiciten una custom, no diuen que les carreteres del USA amb paisatges espectaculars no les pots trobar al Vallès, ni a Osona ni a tota Europa, ni diuen que els tios que les porten (sí, amb aquestes motos també són tios, excepte en les fotos de les corbes i en unes altres imatges en les que intenten convèncer a senyors amb crisi d'identitat que sí poden dur una moto tan pesada perquè fins i tot una noia ho pot fer) mutuelles Entreprise no són pel fet de portar una d'aquestes motos un esperit lliure portat pel vent que va trencant cors de noies no tan bones com les anteriors, ni molt menys que les prestacions són les que són o que el dissenyador de la pretesa comoditat d'aquestes motos no sap què vol dir la paraula ergonomia.

En fi, no ens han venut preferents, cigarrets electrònics i de tabac, pisos a preu d'or i tot el que han volgut? Com no ens vendran la moto!!!
Sí, però per a mi les imatges parlen per si mateixos. És molt bo el que ens ofereix. En qualsevol cas, gràcies.

Respon

Torna a “General”