Com netejar mosquits?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Com netejar mosquits?

Entrada Autor: JosepM » dc. maig 18, 2016 7:08 pm

Hola a tothom!

Com a mototuristes amb contactes i experiència que sou, us voldria demanar si algú té un mètode eficaç per netejar els mosquits de pantalles de moto i casc.
Porto anys fent-ho fregant amb esponja i Mistol i la veritat és que els resultats no són prou satisfactoris.

Si hi ha algun truc "màgic" (llimona, vinagre, tovallola mullada,...) us l'agrairia, de cara al bon temps :catok

Salutacions,

Josep M.

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Com netejar mosquits?

Entrada Autor: Storm » dc. maig 18, 2016 8:20 pm

Jo faig anar tovalloletes d'aquelles per netejar els culs de la canalla. Pels mosquits i per moltes coses més. No és conya, potser has de fregar una mica, però no ratllen gens. Després esbandeixes amb aigua i avall.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Com netejar mosquits?

Entrada Autor: Bernat » dc. maig 18, 2016 9:46 pm

Jo la pantalla del casc la netejo amb una baieta de microfibra humida amb aigua i l'eixugo amb un altre de seca, queda perfecte i sense rallades, la pantalla de la moto...mateix procediment, també és cert que sòc un maniàtic de la neteja de la moto,casc i traje i ho faig cada vegada que sorto, forma part del jòc i quant arrivo a casa sempre netejo :cattimit mai deixo que es fossilitzint els mosquits i això ajuda a que sortin amb facilitat.
De totes maneres crec que si ho probes amb aigua tíbia i baieta de microfibra obtindràs un un bon resultat.

Salut!

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Com netejar mosquits?

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. maig 18, 2016 10:01 pm

Bernat ha escrit:Jo la pantalla del casc la netejo amb una baieta de microfibra humida amb aigua i l'eixugo amb un altre de seca, queda perfecte i sense rallades, la pantalla de la moto...mateix procediment, també és cert que sòc un maniàtic de la neteja de la moto,casc i traje i ho faig cada vegada que sorto, forma part del jòc i quant arrivo a casa sempre netejo :cattimit mai deixo que es fossilitzint els mosquits i això ajuda a que sortin amb facilitat.
De totes maneres crec que si ho probes amb aigua tíbia i baieta de microfibra obtindràs un un bon resultat.

Salut!
"...completamente de acuerdo José María..."
(Balmaña al programa de radio de José María García. Aclaració pels jovenets)

Jo faig el mateix, cada vegada que torno d'una sortida. Aigua tebia sense sabó, deixar remullar una estona i aixugar amb un drap net. :catok

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Com netejar mosquits?

Entrada Autor: ARBE » dc. maig 18, 2016 11:22 pm

Sovint mosquits i fauna esclafatícia diversa es resseca molt. Jo el que faig quan és molt greu és deixar un paper de cuina humitejat amb aigua tèbia (humitejat, no empapat que diria Sir Bond... ) fent contacte sobre la visera, sense fregar, simplement el deixo un parell de minuts, això rehidrata i estova les restes d'animalons diversos que surten amb molta facilitat i suavitat.
-----------

Respon

Torna a “General”