Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Steelman » ds. juny 04, 2016 7:04 pm

El Túnel del Cadí retira unes tires termoplàstiques perilloses per la circulació de motos


Imatge


Noticia a Naciodigital.cat
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: ARBE » ds. juny 04, 2016 8:26 pm

Doncs molt bona notícia, perquè la sensació és força desagradable quan enxampes un pegot d'aquests longitudinalment, et desvia la trajectòria i et dóna la sensació com si haguessis punxat.

Destaco també que els moteros de Cerdanya van comunicar al túnel l'anomalia a l'asfalt, i van difondre-ho a les xarxes social; malauradament hi ha hagut d'haver un accident perquè es passi a l'acció executiva, tot i no saber la causa de l'accident ho han arreglat cagant llets, perquè en haver la notificació i gran difusió es podrien derivar responsabilitats; llàstima que encara no s'hagi canviat aquesta mentalitat.

Recordo unes obres a Rubí, a la carretera de Molins de Rei-Sabadell, amb un accés al poble fet amb el cul, molt molt perillós i mal senyalitzat; hi va haver una patacada forta d'un cotxe tan desafortunada que va morir el conductor, això era a les 4 de la tarda; a les 19:00 van començar a escombrar, retirar tot, pintar i senyalitzar, van treballar tota la nit, a l'endemà al matí tot era perfecte, pintat en groc, senyalització provisional, per emprenyar-se...

Quan vaig fer la Tossa-St. Feliu fa unes setmanes estava tan malament la carretera que vaig trucar al 112 a la primera aturada que vam fer, els vorals plens de branques, sorra, rocs i esllevisades envaint en algun cas fins a mitja calçada, amb algun roc de mida considerable al bell mig, en aquella carretera és d'una perillositat extrema, pel trànsit i fauna que hi corre (una colla de 30 runners inclosa -shock per la carretera !!! )

el que vull dir és que crec que cal fer un esforç, Mirem de queixar-nos més enllà del bar per tal que les coses canvïin, cal ser pro-actius i notificar (i esbombar) aquest tipus de coses pel bé de tots.
-----------

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Jordi » ds. juny 04, 2016 11:19 pm

Faré de "mosca collonera": Si aquesta carretera no tingués com a ÚNIC destí, un "peatge/estafa" de la Generalitat, creus que també ho haurien arreglat?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Napoleon » dg. juny 05, 2016 1:26 pm

Prony ha escrit:Faré de "mosca collonera": Si aquesta carretera no tingués com a ÚNIC destí, un "peatge/estafa" de la Generalitat, creus que també ho haurien arreglat?

Jordi "Prony"
Discrepo: -sorry -sorry
Es tracta d'un "IMPOST REVOLUCIONARI" :riure :riure :riure
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Bernat » dg. juny 05, 2016 7:30 pm

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment Ens en fet càs i tot! sorprenent! En moll ja no dic res del que arriva a patinar :catko En fi ho tindrien que pohibir arreu.
Ara a veure que carai fan amb el tram de Cercs a Berga on hi han posat un doble guardarail al centre de la calçada per separar el carril de pujada i baixada :catcrazy :catcrazy estan sonats!...i aquí ho deixo que sinó m'enfilaré per les parets :catko :catcallo

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: ARBE » dg. juny 05, 2016 7:51 pm

Prony ha escrit:Faré de "mosca collonera": Si aquesta carretera no tingués com a ÚNIC destí, un "peatge/estafa" de la Generalitat, creus que també ho haurien arreglat?

Jordi "Prony"
Doncs mira, encara seria un consol pensar que els gestor públics miren pel negoci, però crec que no arriben a tant...

El que sí passa -crec- és que la concessió del Túnel no deixar de ser una empresa, amb un responsable tècnic de via, un cap de manteniment, etc... el fet que hi hagi hagut un ferit en moto després d'haver-lis notificat pot derivar en denúncia per negligència i potser hagi de rodar el cap d'algú, d'aquí les preses...

Avui hi hem passat en moto per aquí. D'anada hem fet la Collada de Toses, n'està plena, però plena de pedaços d'aquests de les esquerdes, i jo anava amb psicosi per la notícia però he vist que són pràcticament inapreciables. Pel port de Puymorent no és que n'hi hagi, és que hi ha trams amb més superfície de pedaç a les esquerdes que d'asfalt original ! es roda igualment bé. Baixant pel Pas de la Casa igual, ple, aquí sí diré que són de diferent color, però gairebé no es noten. De tornada per fer més via hem passat pel Túnel, hi havia senyals d'obra, i trams raspats, però algun tram no, i ja sé quin és el problema, que de fet es veu a la foto, el problema és que el producte l'ha aplicat un idiota que no l'ha allisat i fot mig centímetre de gruix en algun cas està clar que s'ha de passar rasqueta, o llana, o algun estri per igualar la pasta amb la superfície de l'asfalt en el moment de l'aplicació, en cotxe rai, però amb moto, la roda davantera ho agafa longitudinal i tens un problema. D'aquí que s'hagin afanyat a arreglar-ho.

jo bo i sabent-ho, bo i anar al tanto, m'he endut un ensurt -shock traçant de baixada en una corba ràpida, oberta, m'ha aparegut un pegot d'aquets longitudinals, el manillar m'ha fet un extrany un vaivé sobtat, a una banda i a l'altra, se m'han fotut de corbata, no trobo gens extrany que segons com t'agafi la reacció a aquest moviment provoqui la caiguda.


Per cert, amics, quan passeu un peatge assegureu-vos que us classifiquen correctament com a moto; jo avui li he hagut de dir al cobrador: Les motos paguem igual que els cotxes? (classe 2 al display) Ahi no! i m'ha passat a classe 1 , Alguns cobradors fan això, just en el moment que arrenques et reclassifiquen i al final del dia s'embutxaquen la diferència.
-----------

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: ARBE » dg. juny 05, 2016 8:06 pm

Bernat ha escrit: Ara a veure que carai fan amb el tram de Cercs a Berga on hi han posat un doble guardarail al centre de la calçada per separar el carril de pujada i baixada :catcrazy :catcrazy estan sonats!...i aquí ho deixo que sinó m'enfilaré per les parets :catko :catcallo
Jo m'ho conec bastant, és un tram amb molta concentració d'accidents, i no pocs amb víctimes mortals, perquè sobretot el que hi passa és el xoc frontal.

es pot anar ràpid, corbes generoses, gairebé totes ben traçades, bon asfalt, calçada ampla, carril ràpid... tot plegat et dóna confiança i és fàcil envalentonar-se, però hi ha perills amagats: carril ràpid que s'acabava més o menys de cop, en canvi de rasant i corba, és el mateix punt on s'acaba el carril ràpid el sentit contrari, els que surten del túnel sentit BCN, En bones condicions és un tram divertit, per roscar, però...plou, gela, hi ha molt trànsit i n'hi ha que no tenen seny.

Jo no hi entenc prou per dir si està bé o no el que han fet però crec que passat un any les xifres cantaran per sí soles... No veig malament que intentin fer alguna cosa per reduir els accidents que no consisteixi en posar un radar !!!
-----------

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Bernat » dg. juny 05, 2016 11:11 pm

Que intentin fer alguna cosa per evitar accidents, hi estic totalment dacord, ara bé, que aquesta sigui la solució... :catnono com tú bé dius és un tram on hi gela i la humitat hi és sovint,,,i ara hi passes envoltat de guardarrails si tens una patinada i caus...llepes segur, per a mí aquesta solució no és admisible. Si realment volen posar remei que desdoblin la carretera tal i com van prometre fa més de 20anys i encara no ho han fet. Si, ja ho sé, no hi han calers a les administracions i bla, bla,bla però mentrestant hi ha gent que s'hi deixa la pell, i ara amb el perany dels guardarrails les motos i bicicletes....ja s'espavilarant.
Ho sento però :catnono

P.D El radar aviat el timdrem, finals de Juny,serà uns dels primers a Catalunya regulat per tram de 2 o 4 quilòmetres no ho sé exactament.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Retiren juntes al tunel del cadi, per les motos

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 07, 2016 8:49 am

ja dic si patinen aquests pegots :catko els caps de setmana d'hivern em toca pujar i fins i tot el Mitsubishi perd un xic l'estabilitat quan les trapitja,a l'entrada de Manresa per les universitats tambe ni ha d'aquesta inmundicia,has d efer com una doble xicane per esquivar-les :catcrazy :catcrazy
Imatge

Respon

Torna a “General”