Honda i Yamaha construiràn motos junts

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Honda i Yamaha construiràn motos junts

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 06, 2016 11:06 pm

http://revistamoto.com/wp_rm/honda-yama ... as-juntos/



Enviat des del meu SM-G935F usant Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Honda i Yamaha construiràn motos junts

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 13, 2016 9:41 am

Aquí teniu un gràfic on es manifesten les sinergies entre els fabricants d'automòbils (i això era el 2012!!!!). En el cas dels vehicles industrials també passa el mateix i això es comença a aplicar en el sector de les motocicletes, on ja hi ha diferents fabricants que comparteixen motors i alguns components auxiliars. Al final, quedarà una marca global amb un munt de filials.
Espero que sigui en benefici del consumidor.

Imatge

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Honda i Yamaha construiràn motos junts

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. oct. 13, 2016 8:29 pm

Prony ha escrit:Aquí teniu un gràfic on es manifesten les sinergies entre els fabricants d'automòbils (i això era el 2012!!!!). En el cas dels vehicles industrials també passa el mateix i això es comença a aplicar en el sector de les motocicletes, on ja hi ha diferents fabricants que comparteixen motors i alguns components auxiliars. Al final, quedarà una marca global amb un munt de filials.
Espero que sigui en benefici del consumidor.

Imatge

Jordi "Prony"
Jordi, i esperat a veure el que passarà amb les empreses tecnol·lògiques ( Google, Aple, Facebook...) i la industria de l'automòbil quan hi entrin de ple. L'Any passat, Audi, MB i BMW, es van juntar per comprar la divisió de navegació de Nokia

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Honda i Yamaha construiràn motos junts

Entrada Autor: Xavier » dv. oct. 14, 2016 10:39 am

La deixaré anar tot i que no ho hauria de fer ja que no m'he llegit la informació en detall però al final pels consumidors... merda a l'espardenya.

No tinc res en contra que hi hagi col·laboracions entre empreses i que busquin reduir costos però si això desemboca en companyies cada vegada més grosses o en un fabricant únic que pintarà el producte diferent i li fotrà un nom diferent, tot serà la mateixa cosa.

Morta la competència, cardats tots. Fins i tot l'evolució.

Respon

Torna a “General”