Intercomunicadors

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: Albert » dc. març 29, 2017 11:30 am

Holaaaa,
ARBE ha escrit:Doncs jo amb els intercomunicadors no m'hi aclaro...

Veig tantes marques, models i opcions que no em sé fer un criteri.

Algú que controli em pot aconsellar? voldria que se sentin bé a altes velocitats, per música i conversa amb acompanyant serien les funcionalitats principals...
Jo n'he tingut de 3 marques diferents.

Els primer van ser uns Autocom, anaven perfectes, però tenien l'inconvenient que sempre havies d'anar connectat per cable. Els cables amb el temps varen començar a fallar i ja no era tan senzill d’aconseguir el recanvi.


Vaig tenir-ne un altre de la marca Cardo, aquest si que era per Bluetooth, potser es que era antic o un model senzill, que no va arribar a funcionar mai correctament.


Els que porto des de fa uns anys son els Midland, van perfectes i tenen la gran avantatge de que el servei tècnic és a entre Cornellà i l’Hospitalet de Llobregat, amb un encarregat súper eficient que sempre m’ha tractat molt i molt bé.
Els models actuals tenen fins a dos canals per al telèfon mòbil i/o navegador, a més de poder-se connectar sense cap dificultat fins a 3 aparells diferents de la mateixa marca. No poden parlar tots a l’hora, però t’avisa que algun d’ells vol parlar amb tu.


-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 03, 2017 10:36 pm

He trobat això sobre les multes:

El jutge anul·la la multa pels intercomunicadors:

http://www.masmoto.net/actualidad-segur ... asco-moto/


El magistrado añade además que “posiblemente nos encontramos ante un supuesto que la normativa habría querido prohibir, pero que no encaja exactamente en la prohibición, o al menos suscita grandes dudas, por ello y en espera de una posible clarificación normativa, se debe aplicar el principio “in dubio pro reo”, por lo que estima el recurso del motorista.


no sé si va canviar la legislació després d'això....
-----------

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: Trencaferro » dt. abr. 04, 2017 7:54 am

ARBE ha escrit:He trobat això sobre les multes:

El jutge anul·la la multa pels intercomunicadors:

http://www.masmoto.net/actualidad-segur ... asco-moto/


El magistrado añade además que “posiblemente nos encontramos ante un supuesto que la normativa habría querido prohibir, pero que no encaja exactamente en la prohibición, o al menos suscita grandes dudas, por ello y en espera de una posible clarificación normativa, se debe aplicar el principio “in dubio pro reo”, por lo que estima el recurso del motorista.


no sé si va canviar la legislació després d'això....
La legislació no ha cambiat. Això és del 2011, i primer: No crea juridsprudència en res, és una suposició, d'una persona concreta, això i res és lo mateix.
Segon, després d'això quedaries parat dels centenars o milers de denúncies que s'han posat pel mateix i han tirat endavant.
Tercer, l'intercomunicador és una cosa totalment il.legal i tots ho sabem, jo el porto, i sé que el dia que em parin em tocarà callar i aguantar, fer rabietes i puntades de peu coneixent lo què hi ha és de nens petits o ignorants.
Quart, bon dia i salut!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 04, 2017 10:02 am

mai he entes aixo dels intercomunicadors,la moto no es llibertat i esta en un punt d'armonia amb la carrterea i el paissatge ?? per una estona que pots estar tranquil i no sentir parlar a ningu :riure :riure :riure
p.d. sou uns masoques :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 04, 2017 7:41 pm

Home....

suposició d'una persona concreta... És la sentència d'un jutge, no una mera opinió.

Posa en evidència que la llei i deixa un marge d'interpretació; no impedirà que et multin, però si més no hi ha recorregut per lluitar-ho.
-----------

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: Trencaferro » dt. abr. 04, 2017 8:15 pm

ARBE ha escrit:Home....

suposició d'una persona concreta... És la sentència d'un jutge, no una mera opinió.

Posa en evidència que la llei i deixa un marge d'interpretació; no impedirà que et multin, però si més no hi ha recorregut per lluitar-ho.
Hi havia una "bellissima" persona, d'aquests que es passen el dia rebentant cotxes, que després d'obrir-ne quasibé una vintena, el varen agafar, va passar a disposició judicial, i ell a,b cara de pena i de no haver trencat mai un plat, va dir que no tenia per menjar, que era el seu unic modus de subsistència, i mentides vàries com té tot el dret com a persona acusada, i finalment el jutje, el va deixar en llivertat.
Això va succeir tres i quatre vegades més amb el mateix resultat.
Però resulta, que la última vegada que va anar a veure el sr. de la toga, va donar la casualitat que havia anat a rebentar cotxes al seu barri i un dels quals era el seu.
I ai!!! Aquell dia, misteriosament, pel mateix fet va ingressar a presó.

Això que explico és un fet real, i perquè vegis, que és una suposició concreta d'una persona, que segons li bufi el vent (dins la legisl.lació vigent es clar), i amb la mateixa llei et poden posar una sentència o una altre essent el mateix.

Això et demostra que segons qui siguis o com tingui el dia aquell sr. o sra. et dirà una cosa o una altre, també et demostra que la llei no és igual per a tothom (tot i que veient cas infanta ja ho sabiem), i que en la majoria de casos la llei és molt injusta i massa tova i garantista en aquest país. :catBirra
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Intercomunicadors

Entrada Autor: ARBE » dt. abr. 04, 2017 8:40 pm

Aviam, la llei és igual per tothom, passa que n'hi ha uns que són més iguals que d'altres... -grin
-----------

Respon

Torna a “General”