Moto... NOVA!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Storm » dl. abr. 10, 2017 11:32 am

Wooooowwwwwww
Supermàquina!
Enhorabona :catok

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Pasqual » dl. abr. 10, 2017 7:45 pm

Potser no trobaras a faltar l'Africa. Felicitats!

Enviat des del meu ALE-L21 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Albertm
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Albertm » dl. abr. 10, 2017 9:54 pm

Hola veí!!
Enhorabona per la maquina, es molt guapa!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 10, 2017 10:20 pm

a gaudir-la amb seny que te molts cavallets aquesta maquina ,felicitats :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Kinder » dt. abr. 11, 2017 8:09 am

Enhorabona!!!!
Ara a disfrutar la!!!

I a veure si et veiem més!!!!!

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Josep973 » dt. abr. 11, 2017 11:12 am

Enhorabona Albert
Ara si que tens una bona maquina a disfrutarla
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Siono1000 » dg. abr. 16, 2017 11:36 pm

Molt bona i maca màquina. :catok
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: ARBE » dg. abr. 23, 2017 11:18 pm

Merci companys, realment em fa molta il·lusió, ja feia temps que tenia ganes de moto nova i aquesta em supera les expectatives per tot arreu!

Ja tinc la 1ª revisió passada, i per tant el rodatge fet; com deia el Pepi amb la Multistrada, no és problema no poder passar de 6.000 rpm (en 6ª a 6.000 rpm vas a +de 160... -fisch )

Encara m'hi he de fer, ens hem d'anar coneixent, trobo que és molt fàcil de portar, la moto fa allò que li demanis, és brutal, estic molt content i crec que ens entendrem. Ep, cal amoblar-se el cap, és fàcil posar-te en problemes si no tens una mica de consciència, obres gas fins a la següent corba t'empeny com una molla i et veus entrant a +130... la hòstia, sort del ABS i la frendad compensada i tot plegat... He anat provant els diferents modes de suspensió, mapejat motor, etc... i per ara la deixo en mode street (100 cv), suspensió confort, i quan tingui ganes de gresca, de pilotar amb els 7 sentits posats llavors poso mode sport (160 cv).

Dissabte vaig fer una sortideta pixapina: Gallifa, Granera, Moià...

Aquí la veieu amb els gadgets que em van instal·lar en fer la revisió (quan la vaig recollir no els tenien en estock) i encara falten les maletes -frustrated em tenen putejat!


Imatge

:catenamorat li he posat fars adicionals, protector de càrter i la reixa protectora del radiador.

Imatge

La reixa del radiador és imprescindible, a les velocitats que es pot anar amb aquesta màquina no vull imaginar l'impacte d'un tàbac...
la de proves que em van deixar duia un pedàs que tapava ben bé un 35% de la superfície del radiador, em van explicar que va ser una reparació d'emergència...

Imatge
-----------

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Jordi » dl. abr. 24, 2017 8:51 am

Aquests radiadors..... Cada cop més dimensionats, cada cop més corbats (que multiplica el seu preu) i cada cop més exposats..... El millor és un bastidor que suporti una malla ben fineta fabricada en acer inoxidable.
Ja ho hauria d'incloure de sèrie. Un radiador perforat per una pedreta et genera una pana que et trenca tot el viatge.

Imatge

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Albert_KTM » dl. abr. 24, 2017 3:16 pm

ARBE ha escrit: Encara m'hi he de fer, ens hem d'anar coneixent, trobo que és molt fàcil de portar, la moto fa allò que li demanis, és brutal, estic molt content i crec que ens entendrem. Ep, cal amoblar-se el cap, és fàcil posar-te en problemes si no tens una mica de consciència, obres gas fins a la següent corba t'empeny com una molla i et veus entrant a +130... la hòstia, sort del ABS i la frendad compensada i tot plegat... He anat provant els diferents modes de suspensió, mapejat motor, etc... i per ara la deixo en mode street (100 cv), suspensió confort, i quan tingui ganes de gresca, de pilotar amb els 7 sentits posats llavors poso mode sport (160 cv).
Hola.

Primer de tot felicitats per la compra. M'encanta aquesta moto :catsalt

Jo vaig tenir la 1190 i el mode street donava tot el potencial.
Només hi havia 2 modes que capaven a 100 cv : el mode Rain i el mode off road.

Vés amb compte , no et pensis que tens 100 Cv quan en realitat vas amb els 160 !!!! -shock -shock

Salut i a disfrutar-la

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 24, 2017 10:34 pm

No, si al final m'hauré de llegir el manual :riure (sempre he dit que llegir el manual és de covards... me l'he mirat per sobre i no he entrat en profunditat en aquestes qüestions).

gràcies Albert!

ja deia jo... m'estranyava que tibés tant amb un 40% menys de potència. El comportament canvia força, en mode Sport sembla que el puny del gas estigui connectat directament amb la roda del darrera, no és que faci por, perquè l'electrònica està present (tot i que no notes res), no m'ha fet mai un sol extrany (tampoc no he buscat límits), però t'engoriles fàcil... no sé si m'explico; el mode Street en canvi és com més senyor, més proporcional, la resposta és més elàstica potser i no et dóna el subidón constant del mode sport que fa que et vagis engrescant.

el mode rain el vaig provar en mullat per ciutat, i va molt bé, suavitat excelsa... falta l'offroad, que ho deixo per més endavant perque tindrà bateig de pista també.

totalment d'acord Jordi, no s'entén que no vingui de sèrie una protecció del radiador, suposo que és per estètica, veure una reixa fosca no fa tan goig que veure el radiador quan és nou, net i pulcre en el concessionari... dubto que ho facin per cobrar l'accessori, en el cas d'aquesta KTM surt amb tot de sèrie, fins i tot les defenses.
-----------

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: PEPI600 » dl. abr. 24, 2017 10:38 pm

Es el que el mode sport es per homes, només l´he posat un cop, i després de dues semi aixecades de roda de davant, ja n´he tingut prou, deu ser que em faig gran, hahaha :cattimit :cattimit :cattimit
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: ARBE » dl. abr. 24, 2017 10:47 pm

PEPI600 ha escrit:Es el que el mode sport es per homes, només l´he posat un cop, i després de dues semi aixecades de roda de davant, ja n´he tingut prou, deu ser que em faig gran, hahaha :cattimit :cattimit :cattimit
Clar, haguéssim comprat motos de neneta i això no ens passaria... -punk
-----------

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: PEPI600 » dl. abr. 24, 2017 10:55 pm

ARBE ha escrit:
PEPI600 ha escrit:Es el que el mode sport es per homes, només l´he posat un cop, i després de dues semi aixecades de roda de davant, ja n´he tingut prou, deu ser que em faig gran, hahaha :cattimit :cattimit :cattimit
Clar, haguéssim comprat motos de neneta i això no ens passaria... -punk
:catcallo :catcallo :catcallo :riure :riure :riure :riure
Imatge Imatge

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Xgal » dc. abr. 26, 2017 10:36 am

Ohhhh! Maquinon!!

Aquesta pasada setmana santa, he compartit un viatge (5000km) amb un company que en te una igual, una bona màquina :catok

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Rad » dv. abr. 28, 2017 11:47 pm

Enhorabona! A gaudir-la!

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Leclerk » dg. abr. 30, 2017 10:38 am

Moltes felicitats per la KTM.

A disfrutar-la. És una passada!

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 11, 2017 12:19 pm

Això és una màquina passional! Enhorabona. -clapping

PD: Em sobta que no t'hagis firat la nova AT...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: ARBE » dg. juny 11, 2017 1:25 pm

Randy-650 ha escrit:Això és una màquina passional! Enhorabona. -clapping

PD: Em sobta que no t'hagis firat la nova AT...

i a mi -grin però té una explicació; la nova AT em va treure la son, i molt! vaig veure tots els videos que anaven sortint, articles.... Tota la documentació haguda al món la vaig anar processant.
Vaig esperar a veure impressions de gent que la provava, com una aranya a la tela a l'esguard.

Vaig fer però un acte de constricció i vaig visualitzar l'ús actual i futur que li daria a la moto: tirades llargues, de vàries jornades, en parella i que pogués anar a ritmes alts en autovia/autopista per fer via...

La nova AT era vàlida per aquest ús, però no la millor opció, està clar que hi havia alternatives més òptimes. A més la cadena! volia cardan...Fins i tot en un moment de debilitat vaig pensar una Pan, o RT, n'hi ha que es van preocupar molt :riure

De fa temps jo tenia el focus posat a la GS adv, lluny de cap plantejament necessàriament racional, era la que m'agradava i tenia clar que seria la meva propera moto. Dic això del plantejament racional perquè analitzo molt (massa!) les coses.
La GS per a mi té dos grans inconvenients: preu i nyapes, crec que no val el que costa, i que no és de rebut els problemes que han de patir els usuaris pel preu que paguen ( lluny de cap ànim d'encetar un debat, és el meu posicionament personal fruit de molt indagar).

Així que analitzat el mercat, volia una gran turisme, còmoda per tirades llargues en parella i no perdre l'opció de fer alguna pista ocasionalment. Descartada la GS de l'equació, quedava la Triumph Explorer o la Yamaha Super Teneré (perquè també tenia clar que no volia mai més cadena!), la Triumph la vaig descartar pel pes, així que l'elecció va ser la Super Teneré.

Quan ja estava fent selecció de les opcions de 2º ma i visitat algun concessionari Yamaha, em van obligar -literal, perquè d'entrada m'hi vaig negar- a probar la KTM. No me l'haiva ni plantejada com opció, per excessiva, no tenir cardan, i també desconeguda. Però l'expectativa de provar-la em va despertar un cuquet que la ST no m'havia despertat (de fet la ST no em vaig plantejar provar-la com a condició abans de comprar-la!), vaig començar a documentar-me, i... me la van deixar 4 dies !!! -demo

No cal dir res més; tenia tot el que buscava, perfecta per grans viatges, amb un plus de divertiment que et dóna aquest motor que és la rehòstia, i una contra que és la cadena (que he solucionat en bona part posant el scottoiler, fins els 30.000 km no me n'he de preocupar). Té tot el que puguis voler, supensió activa electrònica, control de tracció, abs, frenada combinada, calefacció punys/seient ... i no menys important, el preu.

Els preus que surten a les revistes i comparatives no són d'acord a la realitat que et trobres després. La KTM surt equipada amb tot, no hi ha res opcional: control tracció, suspensió electrònica, abs, calefacció de punys, calefacció de seient, fins i tot les barres protectores venen de sèrie. Llavors quan diuen "desde" x Euros et porten a l'hort segons amb quin la comparin. Crec que el preus els haurien de donar igualant equipament i opcions; llavors en realitat et plantes fàcilment a més de 4.000 € de diferència amb segons quina alternativa. Imagino que els mitjans reben requeriments de determinats fabricants de fer-ho com ho fan.

En el meu cas i gràcies al canvi Euro3/Euro4, (la meva és Euro3) l'oferta va ser: moto nova + llums auxiliars + protector de càrter + protector radiador + maletes, topcase i bossa dipòsit, 17.900 Eur, dels quals 10.000 a pagar en 3 anys al 0% d'interesssos. Desrpés d'haver-la provat 4 dies, venint d'una AT amb 20 anys.... un és humà, dèbil i sobretot, PECADOR -frustrated -dance4 -dance4 -dance4

Em va despertar un cuquet, una il·lusío, un nosequè que no pots dormir (que la Sònia va acabar fins el pebrots :riure ) i n'estic molt molt molt content, molt!
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 11, 2017 8:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Moto... NOVA!!!

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 11, 2017 8:27 pm

Ara entenc el teu plantejament.
Doncs a disfrutar-la amb molts km.

Salutacions! :cathola
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”