M'he agenciat una K1200GT

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

M'he agenciat una K1200GT

EntradaAutor: Bernat » ds. nov. 04, 2017 9:29 pm

Hola! :cathola
Abans del que tenia previst...
Ja que la GS després de 200.000kms i moltes satisfaccions, rutejant i viatjant per Catalunya, Europa, Espanya i un parell de cops pel Marroc, la ultima sortida amb ella direcció a la kedada de Bielsa em va deixar "tirat" per primer cop...la creueta del cardan va dir prou.
Doncs, un cop decidit no invertir-hi més diners amb ella i tenint ganes d'una GT, veient quins models hi ha actualment i els €€ que costen i a l'espera (no sé si innocentment) d'una futura renovació de la Honda Paneuropean, i de donar-li mil voltes al cap, de moment m'he agenciat aquesta K1200GT que sempre m'havia robat el cor.

Avui he fet la primera sortida amb ella sota la pluja i estic bocabadat de la comoditat i protecció de les inclemències del temps, la finura del 4 cilindres, "adéu" al soroll de vent al casc, el "culet" calentó gràcies al seient calecfactable, la resposta del motor és tot una plaer,el comportament de la moto, tot i que encara ens estem coneixent i jo encara tinc molt present al subconscient el "automatisme" de la GS, ja li aniré agafant el peu al coll...qüestió de kms però així d'entrada n'estic encantat! Es nota una mica oi?
En fi, aquí us deixo unes fotos de la nova muntura:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Salut! i bona :catdrive
Bernat
Presentats

Entrades: 198
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 2:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: M'he agenciat una K1200GT

EntradaAutor: ErnesTDM » ds. nov. 04, 2017 10:24 pm

Enhorabona Bernat. Molt bona màquina, segur que et donarà milers de km de satisfacció.
ErnesTDM
Presentats

Entrades: 1170
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 11:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

EntradaAutor: Cabirol » ds. nov. 04, 2017 10:34 pm

Moltes felicitats i a gaudirla amb salud i molts kms
Cabirol
Presentats

Entrades: 1624
Membre des de: dv. jul. 17, 2009 12:01 am
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

EntradaAutor: Mon&mon » dg. nov. 05, 2017 11:48 am

Hola Bernat.
Enhorabona per l'adquisició.
A gaudir-la molt.

Siau.
Montse i Ramon
Mon&mon
Presentats

Entrades: 316
Membre des de: dg. març 01, 2015 11:19 am
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cristina » dg. nov. 05, 2017 1:41 pm

.
Bones Bernat...

No t'ha costat gens decidir-te -wink

Felicitats i gaassss :aplaudiment
Cristina
Presentats

Entrades: 1732
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 2:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

EntradaAutor: Airald » dg. nov. 05, 2017 4:45 pm

Com diuen als països nòrdics, no hi ha mal temps sinò equipament poc adeqüat.

Gaudeix-la!!!
Airald
Presentats

Entrades: 20
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

EntradaAutor: Digamjordi » dg. nov. 05, 2017 8:02 pm

Molt bona maquina!
Compartir la carretera
Digamjordi
Presentats

Entrades: 807
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Bernat » dg. nov. 05, 2017 9:01 pm

Gràcies per les enhorabones! :catok

Algunes petites sensacions:

Avui, ja amb bon temps la sortida ha estat més agraïda, la presa de contacte d'ahir sota la pluja fa, al meu entendre, que aprenguis més de pressa les reaccions de la moto, ja que has d'aguditzar tots els sentits amb més cura i precisió que en sec, doncs avui, semblava que ja ens coneguéssim de fa més temps, i he disfrutat de la seva agraïda conducció com un nen petit amb sabates noves. Les inèrcies del pes a l'entrada dels revolts lents són molt diferents que a la GS però un cop estar "dins" és molt estable i només cal sortir del revolt donant gas progressivament amb una suavitat i confiança que em deixa estupefacte, tenint en compte la cavalleria que té. En els revolts de radi ample, res a dir, segueix la traçada de la vista amb precisió i seguretat com si anessis per un raïl de tren, m'agrada la punyetera! també és cert que no li agrada gaire canviar de traçada un cop ets dins del revolt, sobre tot si és lent, però res greu que no et deixi resoldre aixecant o tirant la moto amb certa cura, aquí la GS té avantatge, és molt més fàcil, permet canviar la traçada sense gaire o gens "protesta".
En fi no deixen de ser les meves sensacions i que no tenen perquè ser certes ni alliçonaments per ningú, son les sensacions d'un aficionat que s'acaba de comprar una moto ben diferent de les que fins ara havia tingut, porto amb Trails "grosses" uns 25 anys i la darrera moto de "carretera" era una RD 350, que poc tenia a veure i....no m'enrotllo més que sinó pot ser molt avorrit i entenc que ara jo estic en aquells bonics moments d' "estreno" i que si no tingués que anar a treballar aquesta setmana no baixaria de la moto :catsalt
Imatge

Salut! :catok
Bernat
Presentats

EntradaAutor: Alucinamaripili » dl. nov. 06, 2017 2:22 pm

Moooooolt guapa!!!

a gaudir-la mooooolts quilòmetres :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Alucinamaripili
Presentats

Entrades: 6848
Membre des de: dl. oct. 01, 2007 12:37 am
Ubicació: Ripollet-Catalunya

EntradaAutor: Napoleon » dl. nov. 06, 2017 5:05 pm

El canvi d’estil (que no de marca) és considerable. :catok
Felicitats i que la disfrutis força :senyera
Jo tampoc vaig en BMW
Napoleon
Presentats

Entrades: 1038
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 3:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

EntradaAutor: Albert » dc. nov. 08, 2017 12:26 pm

Holaaaa,

Enhorabona Bernat!!!

Em consta que una bona màquina aquesta que t'has firat. Efectivament es bastant diferent a la que portaves, però en gaudiràs tant o més, sempre que no agafis pistes...

-good -good
Sort,
Albert
Presentats

Entrades: 6802
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 11:42 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Kpeps » dc. nov. 08, 2017 2:11 pm

bona adquisicio,el motor es increible i la moto en general va molt be,com dius,res a veure amb la GS i totes les sensacions seran noves,que la gaudeixis molt de temps !! :catBirra :catBirra :catBirra
Kpeps
Presentats

Entrades: 7703
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 6:41 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Trencaferro » dc. nov. 08, 2017 3:46 pm

Enhorabona, molt bona moto! :catok
Encara no sé perquè la marca va deixar de fer aquests models. En comptes d’esxplotar els millors motors que tenia, es va decantar per la merdeta del bóxer.... :catcrazy :catko
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
Trencaferro
Presentats

Entrades: 1742
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 3:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

EntradaAutor: Bernat » dc. nov. 08, 2017 4:40 pm

Gràcies nois! :catBirra :catBirra

Ahir a la tarda no me'n vaig poder estar de donar-li una volta aprofitant que tenia que fer una visita de feina per Andorra, tot i que les temperatures eren baixes, vaig arribar a casa a menys 1º la protecció del carenat és realment fantàstic comparat amb la GS, no vaig passar gens de fred, els genolls, on abans era el primer que em quedaven glaçats queden totalment protegits,les mans tot i no tenir "paramans" em sorprèn que no els hi toqui l'aire, el tors queda cobert darrera la pantalla, el seient calefactable fa la seva feina, només em toca una mica d'aire als extrems dels colzes...en fi que sembla que estic content i els primers 1000kms que he fet amb ella , tant amb pluja, fred i en sec em confirma que la idea de la "GT" és el que em semblava. :catsalt

Albert, referent a les pistes...
Amb il·lusió i calma vull posar a punt la meva DT80 d'aire que tinc des de 1985 junt amb la Montesa cota 307 que també conservo des de 1987 i així podré donar una volteta per pistes la mar de bé :CatVictoria
Imatge
Imatge
Bernat
Presentats

EntradaAutor: Kinder » ds. nov. 11, 2017 11:17 am

FELICITATS !!!! A GAUDIR-LA !!!

Kinder
Moderador de MTC