Radar a les motos de la Guardi Civil

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. març 06, 2018 9:47 pm

Avui he llegit al diari que la DGT del senyor Zoido, ha comprat una cinquantena de radar làser, per equipar les motos de la Guardia Civil. El que no sé es si detectan la velocitat mentres estan rodant o son per fer-ho en parat, tipus aquest americans que semblen una pistola.

Quan temps trigaran en arribar als Mossos? S’admeten apostes :catenfadao

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Airald » dt. març 06, 2018 10:27 pm

Hi ha països molt més durs. A França tenen aquella mena de binocles i a Alemanya, on els radars son sempre de cara, és molt normal que els conductors denunciïn les motos a qui veuen que ha disparat el radar però obviament no ha sortit la matrícula. I no és a Alemanya també que hi ha motos "de carrer" amb cinemòmetre i càmera, i denuncien a les motos que l'avancen? De moment, encara tenim prou "sort"...


Salut.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Jordi » dc. març 07, 2018 4:37 pm

La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Bernat » dc. març 07, 2018 4:49 pm

Jordi ha escrit:La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi

Ondia!
El dia que arrivi això....jo plego la moto el cotxe i el patinet!!
Potser sòc una mica radical però si ni tant sols puc sortir a passejar per la collada de Tosses sense passar de 60klm/h desde Ribes de Freser fins a Puigcerdà.....em dedico plenament als simuladors de conducció :catko

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Marc » dc. març 07, 2018 5:32 pm

Jordi ha escrit:La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi
Potser el dia que passi això, ja ni tan sols conduirem els vehicles. Els hi direm el destí, i ells decidiran per on passar segons el trànsit que hi hagi i sempre circularan segons les normes que hi hagi a cada moment. És més, ja es diu que no serem ni els amos dels vehicles: en demanarem un cada cop que el necessitem com si fossin taxis.

Si mai passa, jo també plegaré. L'únic consol, és que potser en aquell moment ja tindré una edat en la que ja m'anirà bé que em transportin enlloc de ser jo el transportista.

I ara, passo a mode bon rotllo un altre cop -happy

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Albert » dc. maig 23, 2018 9:04 am

Holaaa,
Marc ha escrit: Si mai passa, jo també plegaré. L'únic consol, és que potser en aquell moment ja tindré una edat en la que ja m'anirà bé que em transportin enlloc de ser jo el transportista.
Jo millor no dic res si hi barregem l'edat que tenim....


-fisch -fisch
Sort,

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Napoleon » dc. maig 23, 2018 11:51 am

Quina mania amb l’edat!!
No deixes la moto quan et fas vell. Et fas vell quan deixes la moto!!!! :CatVictoria :CatVictoria
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Gatnegre
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 02, 2018 10:06 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Gatnegre » dc. maig 23, 2018 6:04 pm

Jo he trobat això...


http://www.lavanguardia.com/motor/actua ... ampaign=lv

"El gran hermano ens vigila" :catnono
Eppur si muove

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Albert » dj. juny 07, 2018 10:26 am

Holaaaa,
Gatnegre ha escrit:Jo he trobat això...

http://www.lavanguardia.com/motor/actua ... ampaign=lv

"El gran hermano ens vigila" :catnono
De fet, em sembla perfecte que els radars no es limitin a la velocitat... hi ha molta infracció temeraria que no cal.


-dots
Sort,

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Airald » dj. juny 07, 2018 10:33 am

És mooooolt menys perillós anar per l'AP7 a 160 que segons quins comportaments a la carretera.

O la típica persona que va a 120 però no sap que és un retrovisor ni els intermitents i va pels llocs badant.


Salut.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 08, 2018 8:24 am

Alguns us llençareu al meu damunt pel que diré, però seguiré opinant que:

Les vies d'accés i les que envolten l'àrea de Barcelona son, a qualsevol hora del dia, una autèntica jungla on els incidents, topades i retencions no tenen fi. L'acumulació d'automòbils, furgonetes i camions es tal que moltes d'aquestes vies no donen abast. A la notable absència de cultura de com circular, s'hi ajunta molt conductor amb "una copita de más" i molt "espavilat". Per tot això, cada dia soc testimoni de barbaritats que fan posar els pels de punta.

I es en aquests moments quan m'agradaria que hi hagessin quaranta vehicles camuflats, que es dediquessin a gravar en vídeo totes aquestes accions que tant perill generen per sancionar-les sense necessitat d'aturar el conductor sancionat al voral (procediment que en molts casos provoca quilòmetres de retenció i topades per l'efecte badoc). També vull que es sancioni a tot aquell que sistemàticament ignora el carril de la dreta i aquell que no utilitza els intermitents.

Doncs si, en aquests punts, aquesta jungla, vull quaranta (o més) vehicles camuflats, i que tothom ho sabés. Ens estalviaríem molts ensurts i molts accidents. Anar a 140 (que jo us ben asseguro que no faig mai) no és la causa principal de la sinistralitat, sinó les imprudències que es fan perquè quan ets conduint un vehicle, molta gent perd la consciència del risc.

Ara ja em podeu posar a parir.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Napoleon » dv. juny 08, 2018 10:10 am

No et posaré a parir, perquè estic totalment d’acord amb tú.
Però.....(sempre hi ha un però), mentre les autoritats de trànsit no canviïn la mentalitat recaptadora, no servirà de res.
Encara que hi hagin 400 vehicles camuflats, seguiran prioritzan la recaptació sobre la seguretat.
Mira, si no, la campanya de control de motos que han engegat fà poc: et demanen la documentació i l’assegurança. Tant fà que la moto no s’aguanti, que les rodes siguin llises, que no tingui intermitents o que faci un soroll impossible d’aguantar.
Ho dic per pròpia experiència, ja que em van parar per demanar-me els papers i a continuació van aturar a un xavalque anava amb el casc sense cordar i la moto trencada i espellifada. Resultat: el mateix per als dos, documentació i a seguir la marxa.
País....(que deia en Forges)....
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Airald » dv. juny 08, 2018 10:36 am

Es el que dóna lloc la manca d'educació. I això no s'arregla posant multes ni d'un dia per l'altre...


Salut.
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Siono1000 » ds. jul. 14, 2018 2:10 am

Cada cop es fa més evident l'afany de control sobre els altres.
Cada cop ens queda menys espai de llibertad.
Cada cop son més les veus que insten al politics a controlar-ho tot.
Ens vigilaran a tot arreu fins hi tot a dins de casa nostra. Controlaran el que fem, el que menjem i fins hi tot el que pensem. Ens multaran per tenir hàbits poc saludables, per menjar coses poc sanes, per pensar coses inapropiades...teledirigits per el nostre bé.
Gràcies al control ens asseguraran una llarguiiiiiiiiiiisima vida 100% de plàstic. Sense risc, sense emoció.
Potser amb una mica de sort ens deixaran explaiar-nos de forma virtual encara que en tinc els meus dubtes. Provar la llibertat encara que sigui de forma virtual podria donar peu a la necessitat de provar-la d forma real.

Ens queda poc temps per gaudir de la llibertad, aprofitem-ho, que potser serem la última generació de humans en recordar-ne el gust que tenia. Els últims capaços de decidir per el nostre propi criteri el que es pot fer i el que no en cada moment de la nostra vida. -frustrated
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 17, 2018 2:26 am

Holaaaa,

Renoi, Cassi... feia temps que no tenia oportunitat de llegir els teus pensaments tent càustics i habitualment encertats. Sembla que estas en plena forma!!!!

En tot cas em permeto fer-te un parell de correccions. Espero que em perdonis l'atreviment, tot i no portar una moto d'homes de veritat!
Siono1000 ha escrit: ...Ens multaran per tenir hàbits poc saludables, per menjar coses poc sanes, per pensar coses inapropiades...
Penso que és un error: Aquestes tres coses donen massa diners a qui tot ho controla. Ens arribaran a dirigir els hàbits poc saludables, potser no tindrem els que nosaltres voldriem i haurem de tenir els "permesos", però pots estar segur que en tindrem. Si tothom meja sa... de que viuran tots els que es dediquen a la sanitat? No m'imagino un restaurant de 5 estrelles Michelin amb menjer només vegà!!!
Pensar coses inapropiades?? Si no tinguessim tots plegats mals pensaments potser ni aniriem en moto... bé, sembla que tu no hi vas massa, no? Hauré de venir a fer la ronda...
En qualsevol cas, les tres coses potser si que arribaran a ser per a qui s'ho pugui pagar, però ja saps que cal fer per fer cantar a Sant Pere, oi?

Siono1000 ha escrit: ... Els últims capaços de decidir per el nostre propi criteri el que es pot fer i el que no en cada moment de la nostra vida. -frustrated
Aquí no et vull corretgir, només perguntar-te: n'estas segur???


Una abraçada Cassi, i un petó a l'Irene!!!!


-thumbup -thumbup -thumbup

Ahhhh, i posa't una foto al avatar!!!! Encara que sigui antiga!!! :riure
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4378
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Xavier » dt. jul. 17, 2018 5:25 pm

Siono1000 ha escrit:Cada cop es fa més evident l'afany de control sobre els altres.
Cada cop ens queda menys espai de llibertad.
Cada cop son més les veus que insten al politics a controlar-ho tot.
Ens vigilaran a tot arreu fins hi tot a dins de casa nostra. Controlaran el que fem, el que menjem i fins hi tot el que pensem. Ens multaran per tenir hàbits poc saludables, per menjar coses poc sanes, per pensar coses inapropiades...teledirigits per el nostre bé.
Gràcies al control ens asseguraran una llarguiiiiiiiiiiisima vida 100% de plàstic. Sense risc, sense emoció.
Potser amb una mica de sort ens deixaran explaiar-nos de forma virtual encara que en tinc els meus dubtes. Provar la llibertat encara que sigui de forma virtual podria donar peu a la necessitat de provar-la d forma real.

Ens queda poc temps per gaudir de la llibertad, aprofitem-ho, que potser serem la última generació de humans en recordar-ne el gust que tenia. Els últims capaços de decidir per el nostre propi criteri el que es pot fer i el que no en cada moment de la nostra vida. -frustrated
Vós sou Senyor la llum de la meva vida...

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Siono1000 » dc. jul. 18, 2018 12:05 am

Albert ha escrit:
En tot cas em permeto fer-te un parell de correccions. Espero que em perdonis l'atreviment, tot i no portar una moto d'homes de veritat!
Siono1000 ha escrit: ...Ens multaran per tenir hàbits poc saludables, per menjar coses poc sanes, per pensar coses inapropiades...
Penso que és un error: Aquestes tres coses donen massa diners a qui tot ho controla. Ens arribaran a dirigir els hàbits poc saludables, potser no tindrem els que nosaltres voldriem i haurem de tenir els "permesos", però pots estar segur que en tindrem. Si tothom meja sa... de que viuran tots els que es dediquen a la sanitat? No m'imagino un restaurant de 5 estrelles Michelin amb menjer només vegà!!!
Pensar coses inapropiades?? Si no tinguessim tots plegats mals pensaments potser ni aniriem en moto... bé, sembla que tu no hi vas massa, no? Hauré de venir a fer la ronda...
En qualsevol cas, les tres coses potser si que arribaran a ser per a qui s'ho pugui pagar, però ja saps que cal fer per fer cantar a Sant Pere, oi?

Siono1000 ha escrit: ... Els últims capaços de decidir per el nostre propi criteri el que es pot fer i el que no en cada moment de la nostra vida. -frustrated
Aquí no et vull corretgir, només perguntar-te: n'estas segur???

Si, et permeto l'atreviment encara que no portis una moto de veritat. -punk

D'aquí a poc temps no et deixarant fumar ni a casa teva ni al teu cotxe ( ja en comencen a parlar), aviat el mateix amb les begudes i la sal.
No crec que tardi gaire que algun politic amb poca feina i moltes ganes de sortir als mitjans possi sobre la taula una espècie de canet per punts sobre els hàbits saludables (gimnàs obligatori i menjar sense greixos ni sal) que penalitzi a la declaració de Renda. Temps al temps.
Parles de diners...no els hi interessen per res els diners directes. Si ens poden controlar en tot ja els tindran de sobra.
Per el nostre bé ja ens diran tot el que cal fer i sobretot, com s'ha de fer. I el que hem de pensar també segurament.
A alguns ens caldrà moooooolta reeducació per aconsseguir complir les noves mesures del que ès politicament correcte.
No sé si serà bo o dolent, però tinc força clar que l'ANARQUIA tornarà a ser el somni humit de molts.

Amb el tema del propi criteri em sembla que vas per el costat de que hi ha gent que potser no el te gaire ben centrat. Si, tens raò si vols dir això. ja hi ha alguna veu que diu que potser no tothom està capacitat per poder emetre un vot prou raonat a les eleccions i que potser seria interessant limitar aquest dret a les persones que compleixin certs mínims.
Doncs això, que algú ja pensarà per nosaltres i ens portarà per el bon camí que ell creu que ens mereixem.
Al final ens donaran una llarga i bona vida de c*llons...sense poder fer res del que ens agrada.

Potser i només potser, ens obligaran a portar unes ulleres que registrin tot el que mirem (a falta de poder controlar el nostre pensament) i que quant tens aquella "bruta" mirada sobre alguna noia, que queda a la teva intimitat ( tu ja entens el que vull dir). Et foti una bona descàrrega per reeducar-te com cal. Que aquells pensament no son correctes...o si. També ho podrien fer amb l'excès de velocitat. -mu

Ara mateix ja podrien fabricar vehicles que de forma automàtica complisin totes i cada una de les normes de circulació sense cap posibilitat de que el control el tinguem nosaltres. Per el nostre bé. Que quedi clar.

En el meu cas en particular, diria que practicament sempre he portat una vida raonablement sana i diria que força asenyada. Però porto molt malament que em diguin el que he de fer.
Soc capaç de fer el que no vull fer per tal que no sembli que faig el que volen que faci. Sembla que tinc algun problema psicològig amb això. També en tinc d'altres de problemes psicològics que ara no venen al cas. -cool

Diumenge ens veiem. -harhar
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Siono1000 » dc. jul. 18, 2018 12:13 am

Xavier ha escrit: Vós sou Senyor la llum de la meva vida...

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
En sap greu Xavier, però diria que el teu punt de mira està força torcit. Per no dir errat del tot. :YelowCard :riure
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4378
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Xavier » dc. jul. 18, 2018 1:09 pm

Siono1000 ha escrit:En sap greu Xavier, però diria que el teu punt de mira està força torcit. Per no dir errat del tot. :YelowCard :riure

Que no t'en sàpiga de greu. Subscric el teu escrit fil per randa.

Ara potser ja toca targeta vermella... -tongue

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

Entrada Autor: Jordi » dc. jul. 18, 2018 7:17 pm

Voleu dir que aquestes reflexions no les hauríem de passar a "Cerveseta"?
Amb els anys, he après a no esmaferir-me amb les reflexions d'en Casi. Ja no em sorprenen perquè, tot i no ser políticament correctes, tenen un coeficient d'encert inabastable per la resta dels que aquí som. Es nota que és "d'estudis" (segur que no sap jugar al futbolin, cosa pròpia dels bons estudiants).

M'agrada llegir-te, llàstima que ho fas tan espaiat, que no podem gaudir del regal visual de les teves reflexions.

I vull afegir una cosa: Avui en dia, està de moda la "privacitat" i la protecció de les "Dades Personals". I penso que s'ha de ser força badoc com per creure que hi hagi algú que respecti aquesta qüestió. TOT, absolutament TOT el que fem, diem, opinem i pengem a les xarxes es immediatament i sistemàticament posat a la venda al millor postor. Afortunadament, el 99% del que escrivim a Internet no té cap mena d'interès comercial i, per tant, no troba comprador.

L'absència de la privacitat és el preu que hem de pagar per gaudir de tot el reguitzell d'aplicacions que ens fan la vida més amena, més senzilla.

Senyors que creieu en les aplicacions i el programari gratuït a canvi de res: Sento informar-vos que la Mare Teresa de Calcuta va traspassar el 5 de setembre del 1997.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”