La BMW R 1200 GS queda obsoleta
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2032
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7592
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: La BMW R 1200 GS queda obsoleta
a veure si pels reis....
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: La BMW R 1200 GS queda obsoleta
KTM i Ducati han anat apujant molt el llistó en qüestions d'electrònica i potència, i BMW s'ha vist obligada a fer un pas endavant, perquè fins fa poc no tenien competidors tan forts. A veure com els va. Tot i això, penso que, per culpa de l'agressivitat de KTM, el sector de les maxitrail està assolint unes quotes de potència que van més enllà del que és raonable. Malauradament, tot i que cadascú decideix quant vol enroscar l'accelerador, cada cop hi ha més propietaris que no son capaços de controlar la seva ma dreta.
Això de cinc quilograms addicionals tan sols pel sistema de distribució variable em sembla una xifra irreal i estic segur que aquest increment també ha de venir d'altres àrees, com nou equipament, defenses o fins-i-tot parts redimensionades per fer front la major potència.
Jordi
Això de cinc quilograms addicionals tan sols pel sistema de distribució variable em sembla una xifra irreal i estic segur que aquest increment també ha de venir d'altres àrees, com nou equipament, defenses o fins-i-tot parts redimensionades per fer front la major potència.
Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Airald
- Presentats
- Entrades: 860
- Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
Re: La BMW R 1200 GS queda obsoleta
160 CV son molts, però parlant de la KTM, son molt i molt portables. Si que és una bestiesa si parlem d'OFF, però a la que poses el mode OFF baixa als 100 CV. Comptant amb tota l'electrònica que duu, s'em fa molt més fàcil de dur la KTM 1290 que una BMW R100RS del 82 que tinc, amb els seus 80 CV, però que exigeix molt més a la carretera.
Hi ha gent que li passa el que dius, que no son capaços de controlar-se i alguns l'acaben venent.
Salut.
Hi ha gent que li passa el que dius, que no son capaços de controlar-se i alguns l'acaben venent.
Salut.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3562
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: La BMW R 1200 GS queda obsoleta
Ara per ara, per mi l'opció que em faria més gràcia seria una 1290 SuperAdventure S... però com somiar és gratis... continuaré somiant.Airald ha escrit:160 CV son molts, però parlant de la KTM, son molt i molt portables. Si que és una bestiesa si parlem d'OFF, però a la que poses el mode OFF baixa als 100 CV. Comptant amb tota l'electrònica que duu, s'em fa molt més fàcil de dur la KTM 1290 que una BMW R100RS del 82 que tinc, amb els seus 80 CV, però que exigeix molt més a la carretera.
Hi ha gent que li passa el que dius, que no son capaços de controlar-se i alguns l'acaben venent.
Salut.
Gas a la burra!!!
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Re: La BMW R 1200 GS queda obsoleta
Jo per la meva part, Esperaré a veure aquest motor a la RT...
Però estic d’acord amb en Jordi, 150 o 160 CV es molt mes del que busco jo.
Però estic d’acord amb en Jordi, 150 o 160 CV es molt mes del que busco jo.