Yamaha Niken 900

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Yamaha Niken 900

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. maig 25, 2019 8:52 pm

Aquest mati he matinat bastant, tenia que agafar el tren cap a Barcelona ben d’hora. El motiu, recollir al Yamaha Center una flamant Niken 900, que gràcies als amics de Yamaha me la deixan provar uns quant dies!

Imatge

La primera impressió es que de davant es molt ample, i en parat pot donar la sensació de pesada. Tot això dura 5 minuts, que es el que trigues en acostumar-te, després t’en oblides totalment.

Ja que avui el recorregut ha sigut només d’autopista, demà li esperan un bon grapat de revolts pel Lluçanès... ja us en faré cinc cèntims.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Salut i Kms.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Kinder » dg. maig 26, 2019 7:04 am

Ualaaaaaaaaa!!!!!

A mi em van dir que l’havia de provar, que sembla molt voluminosa, però al mateix temps molt maniobrable i divertida, el motor el mateix que la meva.

Encara no l’he provat però m’hi vaig pujar i vaig trobar que era molt GRAN!!!

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Xaviersa » dg. maig 26, 2019 3:27 pm

Caram, jo també la vull provar.

Enviat des del meu SM-G920F usant Tapatalk
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 27, 2019 9:17 am

Carai, sembla el tricicle de Gulliver...

Avatar de l’usuari
Capsigrany
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: ds. abr. 07, 2018 7:54 am
Ubicació: Mollet

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Capsigrany » dt. maig 28, 2019 1:05 pm

una proposta molt interessant aquesta moto.
A mes pot ser una trancisió entre la moto i el taca-taca -nosweat

Salut i republica
:catok

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Digamjordi » dt. maig 28, 2019 1:24 pm

Que xula i quina oportunitat de guadir!
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Albert » dt. maig 28, 2019 3:47 pm

Holaaaa,
Capsigrany ha escrit: A mes pot ser una trancisió entre la moto i el taca-taca -nosweat
Potser que me la vagi mirant doncs....


-dots -ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 29, 2019 7:08 pm

que la gaudeixis i ja explicaras las sensacions, tinc entes , no se si es cert que sense pota de cabra no s'aguanta, un altre detall es que un amic que la va provar em va comentar que el pas per corba es molt rapid inclus mes que amb la que te i li va donar una seguretat molt bona, pero coneixent el mon de la moto aquesta te els dies contats al cataleg Yamaha com la DN01 a Honda,ens poden agaradar mes o menys les novetats pero a l'hora de gastar segons en que......
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Xavier » dj. maig 30, 2019 12:14 pm

Vols dir que no té més rodes del compte?

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. maig 30, 2019 10:47 pm

Després de fer uns quants km amb molt de revolts, puc dir que el pas per curva es una passada. El noi del Yamaha Center em va dir que quan li agafi el “tranquillo” acabaria per treure els avisadors de les estriberes per que anirien tota l’estona pel terra. Doncs vaig anar pensant que era en Keny Roberts i no vaig tocar ni un sol cop amb l’avisador -shock

La vaig trobar mes còmode del que em pensava, la postura es molt semblant a una trail, i l’alçada també! El manillar es ample amb els comandaments ben situats. Te una pantalla de tft amb molta informació, costa una mica acostumar-t’hi i pels que tenim una edat i necessitem ulleres per llegir, s’agrairia una mica mes gran.

Vem fer uns 280km i la Lali no es va queixar gaire, encara que obviament el seient de l’acompanyant no es de la RT... el suport del top case (no el duia instal·lat) està massa aprop del seient que es una mica curt en relació al del pilot i acaba molestant una mica.

Del motor ja uns en parlaré mes endevant, ja que nomes te 300km i està en rodatge.

Ah, per cert Kpeps, si no poses la pata de cabra, va a terra com totes les motos, encara que tingui una roda de mes com diu en Xavier :riure

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Airald » dv. maig 31, 2019 7:25 am

Si el Kpeps no vol posar la pota de cabra el que pot fer és posar unes rodetes al darrera. Fa anys vaig tenir una bici que en tenia, era comodíssim! El problema venia quan giraves ràpid i t'escupia a l'exterior. :riure


Salut

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Yamaha Niken 900

Entrada Autor: Leclerk » dv. juny 14, 2019 7:55 am

ErnesTDM ha escrit:Després de fer uns quants km amb molt de revolts, puc dir que el pas per curva es una passada. El noi del Yamaha Center em va dir que quan li agafi el “tranquillo” acabaria per treure els avisadors de les estriberes per que anirien tota l’estona pel terra. Doncs vaig anar pensant que era en Keny Roberts i no vaig tocar ni un sol cop amb l’avisador -shock

La vaig trobar mes còmode del que em pensava, la postura es molt semblant a una trail, i l’alçada també! El manillar es ample amb els comandaments ben situats. Te una pantalla de tft amb molta informació, costa una mica acostumar-t’hi i pels que tenim una edat i necessitem ulleres per llegir, s’agrairia una mica mes gran.

Vem fer uns 280km i la Lali no es va queixar gaire, encara que obviament el seient de l’acompanyant no es de la RT... el suport del top case (no el duia instal·lat) està massa aprop del seient que es una mica curt en relació al del pilot i acaba molestant una mica.

Del motor ja uns en parlaré mes endevant, ja que nomes te 300km i està en rodatge.

Ah, per cert Kpeps, si no poses la pata de cabra, va a terra com totes les motos, encara que tingui una roda de mes com diu en Xavier :riure
Molt interessant les sensacions que expliques.

Ha de ser una pasada però quan la vaig veure en directe fa unes setmanes al saló de la moto a Barcelona em va semblar molt grossa i voluminosa i no em va atraure.

En qualsevol cas és molt interessant com a proposta alternativa a la moto de tota la vida.

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Respon

Torna a “General”