TRANSPORT INTERNACIONAL MOTO

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

TRANSPORT INTERNACIONAL MOTO

Entrada Autor: Marc » dl. oct. 21, 2019 5:05 pm

Bon dia a tothom,

Estem pensant en anar a Escandinàvia a fer ruta, però tenim pocs dies (15 a 17) . Per tal d'aprofitar-los al màxim, crec que la millor opció seria enviar la moto mitjançant un transportista i anar-hi nosaltres en avió.

Algú coneix un transportista com cal, que tingui un preu raonable i que tracti bé els vehicles? Per internet hi ha vàries opcions, però preferiria fer els tractes amb algú amb solvència contrastada per part d'un usuari.

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 853
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: TRANSPORT INTERNACIONAL MOTO

Entrada Autor: Airald » dl. oct. 21, 2019 5:27 pm

jo vaig parlar amb uns anglesos que ho feien directament a BMW, i enviaven les motos a un concessionari d'aquí. Ara bé, no se si és algo que fa BMW com a marca o que aquell concessionari es buscava la vida per llogar un trailer i fer un enviament amb d'altres motos com se que anaven.


Salut.

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: TRANSPORT INTERNACIONAL MOTO

Entrada Autor: Marc » dc. oct. 23, 2019 9:51 pm

Airald ha escrit:
dl. oct. 21, 2019 5:27 pm
jo vaig parlar amb uns anglesos que ho feien directament a BMW, i enviaven les motos a un concessionari d'aquí. Ara bé, no se si és algo que fa BMW com a marca o que aquell concessionari es buscava la vida per llogar un trailer i fer un enviament amb d'altres motos com se que anaven.


Salut.
Ho preguntaré al meu concessionari, moltes gràcies!

Respon

Torna a “General”