Traslladar moto al estranger.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. gen. 05, 2020 5:48 pm

Hola Companyes/Companys,

Estic buscant alguna empresa que es dediqui al trasllat de motos per Europa, m'agradaria poder enviar la moto de Barcelona (rodalies) a Leipzig per que estigués allà al principi de Juliol i de tornada per tenir-la aquí al final de Juliol.

Algú del fòrum te experiència en aquest assumpte?

Gràcies i que els Reis us portin molts regals i (per-que no?) una mica de carbó -punk
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Dodo » dg. gen. 05, 2020 5:59 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 5:48 pm
Hola Companyes/Companys,

Estic buscant alguna empresa que es dediqui al trasllat de motos per Europa, m'agradaria poder enviar la moto de Barcelona (rodalies) a Leipzig per que estigués allà al principi de Juliol i de tornada per tenir-la aquí al final de Juliol.

Algú del fòrum te experiència en aquest assumpte?

Gràcies i que els Reis us portin molts regals i (per-que no?) una mica de carbó -punk
Jo no soc empresa, peró si pagues prou bé (i si no vols, segur que també ho podem fer), potser podem arreglar-ho -grin

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. gen. 05, 2020 6:06 pm

Dodo ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 5:59 pm
Jo no soc empresa, peró si pagues prou bé (i si no vols, segur que també ho podem fer), potser podem arreglar-ho -grin
MMMMmmmm....
Podries explicar-te una mica més? no acabo de "pillar", es que estic espès per els continus canvis d'horari.... ho sento. -sorry
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Marc » dg. gen. 05, 2020 6:14 pm

Nosaltres estem valorant fer un viatge al nord i després de demanar mil pressupostos, en tinc dos que tenen un preu prou ajustat (uns 1000€ anar i tornar). Si en vols més detalls, envia’m un DM i te’ls faig arribar.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. gen. 05, 2020 6:29 pm

Marc ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 6:14 pm
Nosaltres estem valorant fer un viatge al nord i després de demanar mil pressupostos, en tinc dos que tenen un preu prou ajustat (uns 1000€ anar i tornar). Si en vols més detalls, envia’m un DM i te’ls faig arribar.
Uf!!! mil euros son moooolts euros, per aquest preu, m'estimo més donar-me la pallissa i conduir la moto d'anada i de tornada, total son 1700 Kms cada viatge... i com que es una BMW i a mi "m'agrada conduir..." -grin

Gràcies de totes maneres :catok
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. gen. 05, 2020 7:05 pm


Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Dodo » dg. gen. 05, 2020 7:15 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 6:06 pm
Dodo ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 5:59 pm
Jo no soc empresa, peró si pagues prou bé (i si no vols, segur que també ho podem fer), potser podem arreglar-ho -grin
MMMMmmmm....
Podries explicar-te una mica més? no acabo de "pillar", es que estic espès per els continus canvis d'horari.... ho sento. -sorry
Sempre pots dir el què t'interessa, segur que tens algú dispossat a anar o tornar i disfrutar de la teva moto al mateix temps que tú.
Segons dates hi ha molta gent que vol fer viatges i que no té oportunitat d'anar, tornar o fer el viatge sencer, sigui per temps, distància o dates. Jo vaig i tú vens.
M'explico:
Jo vulll la moto a Itàlia, peró no tinc prou temps per tornar i un altre vol anar a Itàlia peró no li va ver tornar per dates.
Sol·lució, jo et porto la moto fins a Itàlia (i la disfruto), torno amb avió i tú vas fins a Itàlia amb avió i la tornes.

Aixó sí, has de trobar algú amb qui confiar (o aixó, ho pagar un dineral a una agencia com deies al principi).
Fa anys, una persona em va demanar portar la seva moto de un país a l'altre, i no vaig gossar, pensava que la moto era sagrada (avui dia ser que hi han assegurances que ho cobreixen tot i més).
Era molt jove, li va costar un dineral enviar-la per recader, si fos ara de ben segur que ho faria i els dos en treiem profit.

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Marc » dg. gen. 05, 2020 8:14 pm

El preu concret són 900€ anar i tornar a Hamburg. Leipzig és una mica més al sud, o sigui que potser és també una mica més barat.

El problema per mi no són tant els diners (que també, ja que no em sobren com a gairebé ningú) sinó els dies; pujar i baixar a Hamburg són un parell de dies per trajecte i això és massa temps quan vols anar lluny i només tens dues setmanes de viatge.

Ah, i als 900€ li has d’afegir el cost de l’avió, però també li has de restar el cost de la benzina, hotels, àpats i desgast de la moto (4000 Kms de pneumàtics, per exemple). I també has de pensar en la pallissa d’autopista que et claves fins allà -mu

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Marc » dg. gen. 05, 2020 8:17 pm

Alucinamaripili ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 7:05 pm
Mira't això:

https://www.shiply.com/lp/land/motorcyc ... slEALw_wcB
Jo hi vaig escriure i no ho recomano gaire: et bombardegen amb mil pressupostos, la majoria dels quals són de gent a la que no li confiaria la moto ni boig. Jo vaig optar pel boca/orella de gent que m’ha donat referències d’empreses que tenen nom i cognoms i que pots veure tu mateix per internet.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. gen. 05, 2020 10:32 pm

Marc ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 8:17 pm
Alucinamaripili ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 7:05 pm
Mira't això:

https://www.shiply.com/lp/land/motorcyc ... slEALw_wcB
Jo hi vaig escriure i no ho recomano gaire: et bombardegen amb mil pressupostos, la majoria dels quals són de gent a la que no li confiaria la moto ni boig. Jo vaig optar pel boca/orella de gent que m’ha donat referències d’empreses que tenen nom i cognoms i que pots veure tu mateix per internet.

No ho he necessitat mai, però per internet semblava bona cosa...
Bona sort i bon viatge!!!

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Traslladar moto al estranger.

Entrada Autor: Marc » dc. gen. 08, 2020 5:24 pm

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dg. gen. 05, 2020 6:29 pm

Uf!!! mil euros son moooolts euros, per aquest preu, m'estimo més donar-me la pallissa i conduir la moto d'anada i de tornada, total son 1700 Kms cada viatge... i com que es una BMW i a mi "m'agrada conduir..." -grin

Gràcies de totes maneres :catok
N'he trobat un altre per 850€ anar i tornar, que és el que em quedaré si fem el viatge. Ara sí que crec que no trobaré res més econòmic, excepte si em poso en les mans d'algun d'aquests que treballen per ells mateixos i que no ofereixen ni assegurança ni massa compromís en res.

També hi ha els que organitzen transports massius de motos: com que en porten moltes, sempre és més barat per allò de l'economia d'escala. L'inconvenient, és que t'has d'adaptar a les dates que ells marquen de sortida i arribada. Jo no els he tingut en compte ja que no vull dependre de ningú més que de mi mateix i les meves circumstàncies.

Respon

Torna a “General”