dubtes existencials

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

dubtes existencials

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 12, 2020 11:49 am

bones a totes,a veure si em podeu donar un cop de ma,al setembre,si,al setembre es va fer malbe la Aprilia,amb 31000 km i un estat impecable,acavats de canviar kit de transmisio,pneumatics i pastillas de fre,el facil haguere estat fotre-la al riu i comprar-ne una de nova,vaig pensar que per el que faig servir la moto no valia la pena i si per la quarta part del que val una nova l'arreglava, millor,be,aquests messos han estat una travessa en el desert ja que encara esta igual,ara he quedat que si a final de mes no tinc solucio pendre una determinacio i me la endure,de poder reparar es pot pero em sembla que no estan per la labor.
algu sap d'un mecanic que s'atreveixi a fer-ho ?? ja se que es una Aprilia pero coi no deixa de ser mecanica,sino em sembla que la dure a un concesionari que encara que surt segurament mes car ja la tindria i no estaria sense poder gaudir de la meva ilusio mensual.
p.d. sincerament a vegades alguns, semblem tontets :cattimit :cattimit .
si finalment tivo per nou,la ideia esta entre aquestes tres,no se que us sembla contan que la veritat es que a mi em sobra moto amb qualsevol,lo unic que vull es comoditat, ABS i poder anar a 100-110 a les pujades a les baixades a les rectes i a les corbes.
Yamaha Tracer 700 (em sembla dura de seient)
Suzuki Vstrom 650 (potser la que dona mes fiabilitat)
Kawasaki Versys 650 (xula de esstetica i ben equipada per el que val)
vaig estar a punt de firar-me la tenere 700,pero la vaig trobar massa endurera per el meu gust i contant que a la montanya no entraria mai no fos cas que s'embrutes la vaig anular,encara que es ben xula :catok
gracies i disculpeu el rotllo :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Mussol » dg. gen. 12, 2020 12:48 pm

Hola Kpeps i salutacions a tothom. Jo estic per canviar-me la Triumph Tiger 800 XRX i els models que contemplo son dos: Yamaha Tènèrè 700 o la KTM 790 Adventure. Son motos lógiques i si trobes pistes -encara que siguin dolentes- pots seguir sense problemes. Qualsevol de les dues n'hi ha prou per gaudir-ne per tot arreu i a més tenen un pes contingut. Salut i gas!


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Marc » dg. gen. 12, 2020 1:57 pm

Pep, jo aniria per la KTM 790 o una Tiger 800. La Triumph molta gent la descarta pel nom, però et sorprendria la finura i parell del tricilíndric, a banda de que van ben equipades pel preu que tenen.

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Cabirol » dg. gen. 12, 2020 7:21 pm

Bones josep.. em lo referent a lo que si sabem algun mecanic que et pot reparar l.aprlia. jo et recomanaria que miresis a st quirze de besora. Hi ha un multimarca que es .. racingcamp. En TONI. Crec que et podra reparar la teva moto. Pots mirar.ho.. té mès de 100 motos en stok ala venda tambè. Sort...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 13, 2020 10:03 am

Mussol ha escrit:
dg. gen. 12, 2020 12:48 pm
Hola Kpeps i salutacions a tothom. Jo estic per canviar-me la Triumph Tiger 800 XRX i els models que contemplo son dos: Yamaha Tènèrè 700 o la KTM 790 Adventure. Son motos lógiques i si trobes pistes -encara que siguin dolentes- pots seguir sense problemes. Qualsevol de les dues n'hi ha prou per gaudir-ne per tot arreu i a més tenen un pes contingut. Salut i gas! Imatge
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
com a maquinaria em sobra,pero no em fan el pes ,gracies company :catok :catok
Marc ha escrit:
dg. gen. 12, 2020 1:57 pm
Pep, jo aniria per la KTM 790 o una Tiger 800. La Triumph molta gent la descarta pel nom, però et sorprendria la finura i parell del tricilíndric, a banda de que van ben equipades pel preu que tenen.
moltes gracies per la resposta ,pero no son els models que arribat el cas buscare,estic fet un niu de dubtes :catnono :catnono
Cabirol ha escrit:
dg. gen. 12, 2020 7:21 pm
Bones josep.. em lo referent a lo que si sabem algun mecanic que et pot reparar l.aprlia. jo et recomanaria que miresis a st quirze de besora. Hi ha un multimarca que es .. racingcamp. En TONI. Crec que et podra reparar la teva moto. Pots mirar.ho.. té mès de 100 motos en stok ala venda tambè. Sort...
depen del que em diguin aquests dies i trucare,tenen bona fama,pero el mes segur es que la portare directament a Aprilia sino diuen que canvien tot el bloc que suposso que es el que diran,en fi :catBirra :catBirra anirem informant.
Imatge

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Xaviersa » dt. gen. 14, 2020 9:21 pm

Hola Kpeps.
Un bon amic meu es ven la moto una Yamaha Trader 900.
Si estàs mínimament interessat et paso el seu telèfon, segur que us coneixeu.
Salut.
Imatge

Imatge

Imatge
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Napoleon » dt. gen. 14, 2020 9:25 pm

Deixa’t estar de dubtes existencials i compra una Honda, que segur que encertaràs :catok :catok
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. gen. 15, 2020 6:49 am

Napoleon ha escrit:
dt. gen. 14, 2020 9:25 pm
Deixa’t estar de dubtes existencials i compra una Honda, que segur que encertaràs :catok :catok
+1
:catok :catok :catok :catok

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Xavier » dc. gen. 15, 2020 5:54 pm

Napoleon ha escrit:
dt. gen. 14, 2020 9:25 pm
Deixa’t estar de dubtes existencials i compra una Honda, que segur que encertaràs :catok :catok
Diuen que aquestes motos provoquen una "honda satisfacción"...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 15, 2020 7:54 pm

be,la decisio ja esta presa a falta de saber que faig amb la ditxosa Aprilia , buscava una moto que no passes de 10000 € (com a molt surt un cop al mes o sigui que ....) que fos lleugera , que no tingues un motor que passes de 1000 cc ja que es una xorrada per anar a 120 i que t'adelanti tothom :riure :riure que per corbas estretes i carreteras dolentes fos divertida i et permetes anar per carretera a velocitats legals sense estres ni patir per un adelantament,despres de tot el que he mirat i recordant com anava de be la Kinder amb la MTO7 , vaig anar a tornar a mirar la TENERE 700 , vaig pujar,baixar, vaig tornar a pujar i tornar a baixar, i despres de mirar els quatre accesoris que es poden posar per vestir la despullada part de radere lo que en un principi em va fer dir que no, ara dic que si, arribat el moment ja la presentarem en societat , pero pensant i pensant i pensant :catpensant :catpensant :catpensant si puc anar amunt i avall amb motos de mes de 40 anys, amb aquesta anire com un Sant Baro :riure :riure :riure
p.d. si lo de l'alsada m'acava agobiant ja he vist que la mateixa Ymaha ven bieleteas per baixar un xic la moto,encara que no crec que em faci falta :catBirra :catBirra :catBirra :catBirra
Napoleon ha escrit:
dt. gen. 14, 2020 9:25 pm
Deixa’t estar de dubtes existencials i compra una Honda, que segur que encertaràs :catok :catok
la veritat es que son bones maquines i fiabilitat total i absoluta,encara que ultimament las que m'encaixarien no m'agraden i las que m'agraden estan a uns preus que semblen BMW's i quedar-me per quedar-me :riure :riure ,Honda esta descartada :catBirra :catBirra

Xaviersa ha escrit:
dt. gen. 14, 2020 9:21 pm
Hola Kpeps.
Un bon amic meu es ven la moto una Yamaha Trader 900.
Si estàs mínimament interessat et paso el seu telèfon, segur que us coneixeu.
Salut.
hola Xavier, gracies per pensar-hi pero de ocasio queda totalment descartat i mes perque totes les marques que he anat mirant tenen el famos ''select'' i et ben aseguro que no val la pena comprar per el que demanen motos de segona ma del nivell de preu del que buscava.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 24, 2020 7:47 pm

be, doncs, la Aprilia ja ha aixecat el vol, finalment he decidit no reparar i donar-li sortida, per capgros he allargat el tema mes del que feia falta ja que no entenc com es pot trencar un motor amb 31000 km, pero com son coses que passen ja esta, ara queda pendre la decisio finalper veure quina em quedo i com diuen els joves ''no menjar-se mes l'olla'' :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: dubtes existencials

Entrada Autor: Mussol » dl. feb. 24, 2020 10:27 pm

Doncs jo finalment ja m'he decidit :catok . La propera burra será la KTM 790 Adventure S -thumbup . Espero tíndre-la la propera setmana -beg i poder gaudir-la en la sortida de març. :coets
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Respon

Torna a “General”