Les Grans Perjudicades!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xevit
Presentats
Entrades: 100
Membre des de: dl. jul. 26, 2021 8:45 pm
Ubicació: Manresa

Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Xevit » dg. feb. 13, 2022 11:30 pm

Bé, primer de tot disculpeu les hores però vàrem creure important davant el grau de preocupació publicar-ho ràpid.

Les sobretaules de MTC sempre son enriquidores i molt aprofitables per debatre qualsevol…, dic qualsevol tema d’interès o preocupació.

Son moments per recordar vivències, anècdotes… d’on va sortit l’ho multitudinàries que havien sigut algunes de les sortides, mostrant preocupació per qui ho està patint més injustament, aquelles ànimes que no tenen cap malícia, que ho donen tot per nosaltres a canvi de res, ens fan emocionar, cagar, fred, calor, pluja, en resum tot, les motos!!!

Ens va preocupar molt veure aquesta aterridora soledat, i és va decidir dintre els possibilitats, mirar de posar-hi remei, d’aquí va sorgir la figura del passejador de motos!

Hi ha mil motius per treure-les a passejar de tant en tant, sinó funcionen les bateries és descarreguen, els retens dels amortitzes no és lubriquen i les cobertes sinó és pelen acaben amb aquella corna tant punyetera. Entenem que no és vulgui sortir per que fa fred, però elles no és costipen ni s’egripen! A vegades és “gripen” però això ja és un altre tema…

Apart de la besant mecànica, qui no vol que la seva moto no surti a les fotos de les sortides? Els i heu demanat si ho troben a faltar, totes xules elles allà?

Realitzem els passejos per estricte ordre de sol·licitud del servei, que no hi hagin nervis, tothom tindrà opció! que òbviament serà totalment altruista, això no treu que si al moment de recollir-la hi ha unes magdalenes o un tupper de macarrons de la iaia per el passejador, seria un detall, sempre allargaria una miqueta més la passejada...

Si que us demanem el permís, per poder cedir les dades dels passejos, a un prestigiós estudi que estan duent a terme varies universitats de renom mundial, i així poder concloure quina és la moto adequada per qui mai li pugui fer falta…

Òbviament abans de ser recollides, han d’estar netes, lluentes i tipes, no asseguérem que tornin netes i sense res, s’ha d’entendre que tants dies tancades surten esverades.

Per els/les propietaris/es de motos “mamelludes”, no patiu que el passejador portarà un setrillet d’oli per poder anar afegint a demanda!

I com diria la Alucina, bones festes i bon nadal!!

Disculpeu les faltes, la formació acadèmica als “hermanus” no va ser l’esperada.

Nota: si ha servit per distreure’s que demà és dilluns ja n’hi ha prou! siau!!
salut, Xevi
el Bages

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 311
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Xaviersa » dl. feb. 14, 2022 12:00 am

On m'apunto?
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 14, 2022 12:24 am

Si tot això servís per tal que el passejador tingués clar quina moto vol...
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Dodo » dl. feb. 14, 2022 4:20 am

Em sembla que m'he perdut -frustrated
Algú m'ho pot explicar millor (clar i català)?? :senyera

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 14, 2022 7:59 am

Dodo ha escrit:
dl. feb. 14, 2022 4:20 am
Em sembla que m'he perdut -frustrated
Algú m'ho pot explicar millor (clar i català)?? :senyera
És molt llarg d'explicar, no tant com la llista de variables que afecten la decisió de quina moto comprarà en "Xevit" quan arribi el moment... per això, en Xevit "navega per les revoltes aigües d'un oceà de dubtes" i, de passada, en el transcórrer de la hivernal, ens va embarcar a tots a bord d'aquesta aventura... :riure

En resum, que ens va fotre una "turra" del 12 amb això de "quina moto em compro?"

A les hores algú (no sé pas qui) li ba suggerir que amb la quantitat de membres que te el fòrum de mototurisme, només li cal obrir un fil per mirar de que li vagin deixant probar diferent es motos fina que trobi "l'amor se la seva vida"... a les hores, ell va pensar que pot ser caldria oferir alguna cosa a canvi i poc a poc es va anar embolicant la troca fins arribar al principi d'aquest fil... :esperant

Estaves avisat que la cosa era llarga :riure :riure :riure :riure
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 14, 2022 8:18 am

En el post anterior i manquen molts ninots d'aquests :riure particularment després de la frase "En resum, que ens va fotre una "turra" del 12 amb això de "quina moto em compro?" :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

...el que passa és que amb el punyeter teclat nan del telèfon se'm entrebanquen els dits -frustrated
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Les Grans Perjudicades!

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 28, 2022 3:00 pm

Gran enrenou entre components del col·lectiu de "Motos Arraconades", també conegut com el de "Les Grans Perjudicades". Corre el rumor de que "El Passejador" podria tenir "Parella Mecànica Estable", estem consultant les fonts d'informació més serioses (Lecturas, Hola, Diez Minutos, Cuore...) per confirmar la noticia.
:riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure
:riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Respon

Torna a “General”