Protestarte ( Art contra els guardarails)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Protestarte ( Art contra els guardarails)

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 19, 2007 5:51 pm

Mireu aquesta web.
http://www.protestarte.com/

Amb algunes mostres d´Art (una mica peculiar) en guardarails on hi hagut alguna victima dels temus guardarails ells els marquen

Imatge

Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. gen. 19, 2007 7:43 pm

Un tema complicat aquest. :cry:

La meva opinió personal, és com les dos cares d'una moneda,
per una banda em sembla perfecta, crec que és una bona manera de concienciá a la gent,
te molt efecte visual, i crec que es pot recordar durant dies.

L'altre cara de la moneda, son els nens que van en els cotxes, autocars, etc,
crec que si veuen sang i trossos de persona per la carretera poden quedar massa impressionats. :cry:

Ja ser que seria molt pitjor per ells veure’s a qualsevol de nosaltres allà trinxats per culpa dels talla vides,
però per lo únic que em frena és per els petits.

La iniciativa de totes formes em sembla collonuda.

Vvvvvss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. gen. 19, 2007 7:48 pm

Anna ha escrit:Un tema complicat aquest. :cry:

La meva opinió personal, és com les dos cares d'una moneda,
per una banda em sembla perfecta, crec que és una bona manera de concienciá a la gent,
te molt efecte visual, i crec que es pot recordar durant dies.

L'altre cara de la moneda, son els nens que van en els cotxes, autocars, etc,
crec que si veuen sang i trossos de persona per la carretera poden quedar massa impressionats. :cry:

Ja ser que seria molt pitjor per ells veure’s a qualsevol de nosaltres allà trinxats per culpa dels talla vides,
però per lo únic que em frena és per els petits.

La iniciativa de totes formes em sembla collonuda.

Vvvvvss
Malauradament, hem sembla que ja estan curats d'espants. La T.V. ens ho ensenya cada dia a l'Irak o arreu del mon.
De totes maneres, tens raó impacta!!
Val més que veigin el que pot pasar, que sempre ho pots explicar, que el que ha pasat, que de vegades no hi troves explicació

Avatar de l’usuari
Francesc
Presentats
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 7:50 pm
Ubicació: Ripollet

Entrada Autor: Francesc » dv. gen. 19, 2007 10:41 pm

De les diverses iniciatives mes o menys simboliques contra els guardarrails, aquesta es la q em sembla mes efectiva. Per aixo el diumenge passat vaig fer la primera pintada a la carretera d S. Hilari. Les meves fotos estan al final d la seccio "galeria" d la pagina d protestarte.

Segueixo pensant q el q es realment efectiu son manifestacions com la del 6D, pero espero q aquestes pintades serveixin d´alguna cosa.

PD.- La meva ha estat la primera pintada de guardarrails en CATALA.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. gen. 20, 2007 1:15 am

Francesc ha escrit:PD.- La meva ha estat la primera pintada de guardarrails en CATALA.
Trist honor aquest!!! :cry: :cry: :cry:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. gen. 20, 2007 4:02 am

Si señor!!

M'agrada la proposta.

Avatar de l’usuari
Francesc
Presentats
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 7:50 pm
Ubicació: Ripollet

Entrada Autor: Francesc » ds. gen. 20, 2007 8:25 am

Xavitiger ha escrit:
Francesc ha escrit:PD.- La meva ha estat la primera pintada de guardarrails en CATALA.
Trist honor aquest!!! :cry: :cry: :cry:

Trist honor per que?

El que es un trist honor es no fer res per solucionar els problemes!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 20, 2007 8:58 am

Jo he pensat el mateix que tu Francesc pero ..

Suposo que el que en Xavi vol dir que és que es TRIST haver de encara avui lluitar per aquestes coses.

Tens tota la raó que el que s´ha de fer es moure's per que desapareixin, i mentres no sigui aixi qualsevol iniciativa en aquest sentit es COLLONUDA i digna d´admirar

Pero es trist que s´hagi de lluitar amb coses que no haurie de ser com són.


Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. gen. 20, 2007 9:43 am

Francesc ha escrit:Trist honor per que?
El que és un trist honor és no fer res per solucionar els problemes!
Ospes Francesc!!!
Perdona noi, però veig que no has entés el que volia dir!!!
"Mea culpa" per lo breu de la meva intervenció, però creia que estava tan clar, que no he cregut necessari explicar-me massa...
A mi m'hagués agradat que ni tu ni ningú tinguèssim que fer pintades d'aquesta mena, ni en castellà, ni en francés, ni en xinés...ni en català!!!
Això voldria dir que no hi hauria cap problema, que és el que tots desitgem!!!
Està clar que mentrestant, tots i hem de posar el nostra granet de sorra, sigui pintant, sigui assistint a les manifestacions, sigui escrivint cartes al estaments governamentals...
Crec que realment serà un honor, segurament el millor de tots, quan algun dia podem fer una pintada donant les gràcies a qui sigui perque ja s'han canviat tots els guarda-rails, per exemple, o perque l'estat de les nostres carreteres sigui decent, per exemple...
Doncs apa Francesc, res més lluny de la meva intenció que la de desmotivar-te en la teva tasca, que també és la nostra, en la lluita contra les injustícies!!!
De nou et demano disculpes!!! :wink: :wink: :wink:
Steelman ha escrit: Suposo que el que en Xavi vol dir que és que es TRIST haver de encara avui lluitar per aquestes coses.
Gràcies Jordi per intentar desfer el malentés!!!
Cada cop tinc més clar que ens comencem a conèixer de veritat!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. gen. 20, 2007 4:30 pm

Ara que si fos per el Vendetta...!

Me cago enn.. tan concienciar i perdre temps... i bones maneres...

Alguns moteros treballaran en contruccio, fotrel's guardarrails a fer puñetes!!!

O que osties tanta manifestacio i tocar els cullons a qui no toca, a casa de qui pertoques directament, tots els moteros palplantats a casa seva.

Ehhhh!! i no nomès per els moteros!! que jo he fet la mili a la creu roja i he estat conductor d'ambulancies. Vaig veure un automivilista que el guardarrail li va obrir el cap!!!

el va aixecar del terra, li va entrar pel parabrises, li va donar al cap i li va obrir, i de la força, li va tombar el seient enrere , ell estirat com si dormis, el guardarrail passant-li per sobre i cuasi atravessant-li el cotxe. Una imatge.. per tota la vida!


ME CAGOM LA PUTA , I SI S'EM PERMET, EN EL FIIIIILLLLLLL DE PUUUUTAAAAA E INCONSCIENT QUE VA ENGIÑAR AQUESTA MERDAAA I DESPRES EN EL QUE LA VA IMPLANTAR.

Si els bloqs de formigo d'abans és molt millor que tot lo que surt ara aqui españa.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. gen. 20, 2007 5:11 pm

Buffaaaaaaaaa companys!!!!

Una web molt interessant, encara que tràgica.
:( :( :( :(
Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Francesc
Presentats
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 7:50 pm
Ubicació: Ripollet

Entrada Autor: Francesc » ds. gen. 20, 2007 9:06 pm

Xavitiger ha escrit:
Francesc ha escrit:Trist honor per que?
El que és un trist honor és no fer res per solucionar els problemes!
Ospes Francesc!!!
Perdona noi, però veig que no has entés el que volia dir!!!
"Mea culpa" per lo breu de la meva intervenció, però creia que estava tan clar, que no he cregut necessari explicar-me massa...
A mi m'hagués agradat que ni tu ni ningú tinguèssim que fer pintades d'aquesta mena, ni en castellà, ni en francés, ni en xinés...ni en català!!!
Això voldria dir que no hi hauria cap problema, que és el que tots desitgem!!!
Està clar que mentrestant, tots i hem de posar el nostra granet de sorra, sigui pintant, sigui assistint a les manifestacions, sigui escrivint cartes al estaments governamentals...
Crec que realment serà un honor, segurament el millor de tots, quan algun dia podem fer una pintada donant les gràcies a qui sigui perque ja s'han canviat tots els guarda-rails, per exemple, o perque l'estat de les nostres carreteres sigui decent, per exemple...
Doncs apa Francesc, res més lluny de la meva intenció que la de desmotivar-te en la teva tasca, que també és la nostra, en la lluita contra les injustícies!!!
De nou et demano disculpes!!! :wink: :wink: :wink:
Steelman ha escrit: Suposo que el que en Xavi vol dir que és que es TRIST haver de encara avui lluitar per aquestes coses.
Gràcies Jordi per intentar desfer el malentés!!!
Cada cop tinc més clar que ens comencem a conèixer de veritat!!! :wink:

Suposo q m´he precipitat al respondre, pero tot i q ho he provat no hi he trobat un altre sentit. Esta clar q coneixer be a algu et facilita poder interpretar les coses, com ho ha fet en Jordi. En tot cas disculpa tu tambe.

Be, ara q esta clar q tots estem pel mateix, a veure si algu + s´anima a decorar guardarrails. No cal posar caps o cames, nomes agafar l´spray vermell... I A PINTAR :D

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » ds. gen. 20, 2007 9:45 pm

Doncs jo ho trobo molt bé, les coses que es veuen cada dia són les que queden..... es un principi del marketing....

Vsssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. gen. 20, 2007 11:00 pm

Francesc ha escrit: Suposo q m´he precipitat al respondre, pero tot i q ho he provat no hi he trobat un altre sentit. Esta clar q coneixer be a algu et facilita poder interpretar les coses, com ho ha fet en Jordi. En tot cas disculpa tu tambe.
Cap problema Francesc!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”