Desfilada de les Antorches

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. gen. 22, 2007 11:35 pm

roger ha escrit:Al Pas de la Casa (Gand Valira) també es fa. Però tot i que jo, quant era monitor, ho havia fet, doncs no en sé el motiu, no crec que sigui el mateix que el de les motos.
Holaa: No, ja tens raó, això sols ho fan per lleure que jo sàpiga. Per sort pels esquiadors, al costat de les pistes no hi han talla-vides!! :? I no els han de recordar així.

També em sembla que a la trobada Ruta24 al Circuit, al ds nit, els participants van dar unes voltes amb torxes al traçat, però debia ser per fer bonic.

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Ptt36
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
Ubicació: Mont-roig del Camp
Contacta:

Entrada Autor: Ptt36 » dt. gen. 23, 2007 1:45 am

Hola encara que el motiu principal es aquest, el de recorda els companys que en perdut la vida a la carretera, aquest any a Pingüinos va ser vergunyos, ja que hi havia gent que el que feia eran talls de ences amb la moto, soroll, aixecar roda i no guarda l'ordre, res a veure en el respecte en que es fan aquestes desfiladas.
Aquest any Pingüinos a estat un dessastre.


Eduard
Imatge Imatge
Nº soci AMM 12736

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. gen. 23, 2007 9:49 am

ptt36 ha escrit:Hola encara que el motiu principal es aquest, el de recorda els companys que en perdut la vida a la carretera, aquest any a Pingüinos va ser vergunyos, ja que hi havia gent que el que feia eran talls de ences amb la moto, soroll, aixecar roda i no guarda l'ordre, res a veure en el respecte en que es fan aquestes desfiladas.
Aquest any Pingüinos a estat un dessastre.


Eduard
Dons es una llàstima, que un homenatge tant bonic, aquesta gent amb falta d’educació ,
de vergonya i de sentit comú, el desllueixin.

Si entre nosaltres no ens respectem, tampoc podem demanar respecta els dames..

En aquests casos l’organització pel meu gust tindria que prendre mesures.

Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. gen. 23, 2007 8:43 pm

ptt36 ha escrit:Aquest any Pingüinos a estat un dessastre.
Desgraciadamernt, aquest és un dels problemes d'aquestes concentracions tan multitudinàries. Malauradament, Pingüinos s'ha convertit en una de les dues cites ineludibles de molts d'aquests que s'anomenen "moteros", i que només treuen la moto dos cops l'any. El segon cop que la treuen és per anar a Jerez...és clar!!!
P.D.: No malinterpreteu les meves paraules. No he dit pas que la gent que van a Pingüinos i a Jerez no siguin motarres...per si de cas!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 23, 2007 11:43 pm

Holaaaaa,
ptt36 ha escrit: Aquest any Pingüinos a estat un dessastre.


Eduard
Potser el problema es que no ha fet prou fred i hi ha anat o mes gent del compte, o gent que no sent l'esperit de la concentració. No ho se jo no hi he estat mai però penso que podria ser un motiu del que dius.


:( :( :(
Sort,

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. gen. 25, 2007 12:19 am

Albert ha escrit:
ptt36 ha escrit: Aquest any Pingüinos a estat un dessastre
Potser el problema es que no ha fet prou fred i hi ha anat o mes gent del compte, o gent que no sent l'esperit de la concentració. No ho se jo no hi he estat mai però penso que podria ser un motiu del que dius.
Hola: vaig veure fotos i escrits en un altre fòrum en què es deia que havia esta molt bé, és clar que segons qui ho digui....... I havent-ho vist, allò d'estar acampat amb tot de focs al voltant no em motiva gens!!! :( Com a mínim se't deu omplir la tenda de foradets i vés a saber que més. Per fer foc, Jo prefereixo fer una costellada i llavors seré el primer a fer-ne!!! :P És que com en una altra vida feia de maqui, ja en vaig tenir prou! :wink:

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”