Podem dominar pero ...cal anar aixi???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. gen. 28, 2007 8:52 pm

Ostres Ostres Ostres, el final no podia ser altre, peró els ha sortit baratet no? :(

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Massa depressa

Entrada Autor: Jumperracing » dl. gen. 29, 2007 12:38 am

Anar tant ràpid per una carretera oberta és una gran irresponsabilitat. Amb la meva moto sovint et venen ganes de cargolar el puny de gas però s'ha d'anar molt amb compte, són 152CV molt ben posats. Sembla com si la moto no tingués límit, però tant ella com jo en tenim i no m'agradaria trobar-lo. Sortides en grup com les de mototurisme i altres donen alicients que fan innecessari buscar la diversió en la velocitat. Va molt bé doncs sortir plegats i gaudir d'altres aspectes gens perillosos i també molt engrescadors com la companyia, una bona taula i una bona ruta.
:)
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. gen. 29, 2007 11:21 am

yo creo que por mas que domines el fierro que llevas entre las piernas no puedes dominar el resto de factores ( gravilla, gente transitado por la carretera, etc. ) tambien poner en riesgo a los demas, lo defino como una estupides :x

Avatar de l’usuari
chiricaua
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 6:00 pm
Ubicació: Cervera - lleida

Entrada Autor: chiricaua » dl. gen. 29, 2007 11:27 am

Jo ho resumiria en tres paraules SUB-NOR-MALS. (és la meva opinió, que ningú s´ofengui)
:roll:
Imatge - Imatge

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 29, 2007 9:40 pm

chiricaua ha escrit:Jo ho resumiria en tres paraules SUB-NOR-MALS. (és la meva opinió, que ningú s´ofengui)
:roll:
Jo ho resumiria en quatre paraules GI-LI-PO-LLES
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Podem dominar pero ...cal anar aixi???

Entrada Autor: Mckinley » dl. gen. 29, 2007 10:02 pm

tonet ha escrit:
chiricaua ha escrit:Jo ho resumiria en tres paraules SUB-NOR-MALS. (és la meva opinió, que ningú s´ofengui)
:roll:
Jo ho resumiria en quatre paraules GI-LI-PO-LLES
Doncs jo ho resumiria en cinc paraules MOLT-GI-LI-PO-LLES
Ostres quina riquesa de vocabulari que hi ha per aquí.! :mrgreen:
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Re: Podem dominar pero ...cal anar aixi???

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 29, 2007 10:12 pm

Mckinley ha escrit:
Ostres quina riquesa de vocabulari que hi ha per aquí.! :mrgreen:
Una riquesa IM-PEZIONANTE :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 29, 2007 10:20 pm

Ups!!!
Perdoneu...no vull portar la contrària a ningú ja que tots teniu raó...
Bé...jo no hagués utilitzat mai el terme SUB-NOR-MAL, tot i que ja sé el que volia dir en Chiricagua, però hi ha una dita bíblica que més o menys deia quelcom semblant a "qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra"
P.D.: Sé que m'arrisco a que em digueu de tot, però aguantaré estoicament el xàfec!!! :oops: :oops: :oops:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dl. gen. 29, 2007 10:22 pm

Xavier, no és un xàfec, però mira de nou el video porfa :wink: :wink:
no defenso tampoc lo de subnormal.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 29, 2007 10:24 pm

A mi, el que m'hagués agradat sentir son els "comentaris" dels ciclistes i dels caravanistes al passar al costat seu desprès de la trompada ... segur que son antològics :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. gen. 29, 2007 10:25 pm

Jo crec en aquesta vida, a qui li cal tenir molt de respecte, és a les persones deficients o incapacitades.

La paraula subnormal jo li tinc molt de respecte i no la utilitzaré mai, ni que sigui per fer broma.

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 29, 2007 10:28 pm

Xavitiger ha escrit: "qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra"
Tots sabem que t'agrada enroscar l'orella, tombar, re-tombar i re-que-tombar fins fondre el pneumàtic per les bandes.... però sincerament Xavi no et veig posant-te a l'alçada d'aquests energumens.

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 29, 2007 10:34 pm

James_Bond ha escrit:
La paraula subnormal jo li tinc molt de respecte i no la utilitzaré mai, ni que sigui per fer broma.

Ramón, tens tota la raó. :cry:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 29, 2007 10:44 pm

James_Bond ha escrit:La paraula subnormal jo li tinc molt de respecte i no la utilitzaré mai, ni que sigui per fer broma.
Tens tota la raó Ramon, però per desgràcia la fem servir molt sovint ... i no dubto gents que ho fem de una manera inconscient ( i això no pot ser excusa)

Jo també procuro no utilitzar-la ... a vegades s'hem "escapa"

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. gen. 29, 2007 10:56 pm

QSC ha escrit:A mi, el que m'hagués agradat sentir son els "comentaris" dels ciclistes...
Precisament l'únic accident que hem patit la Ceci i jo anant en moto va ser causat per culpa d'un ciclista...ah, i nosaltres no pasàvem dels 50 km. per hora!!!
QSC ha escrit: Tots sabem que t'agrada enroscar l'orella, tombar, re-tombar i re-que-tombar fins fondre el pneumàtic per les bandes.... però sincerament Xavi no et veig posant-te a l'alçada d'aquests energumens.
Jordi, està clar que tens tota la raó. És ben cert que m'agrada rodar a un ritme més aviat alegre, i com molt bé dius, per mi és un plaer tumbar la moto fins a límits insospitats :oops: :oops: :oops: , però també és cert, com també dius, que mai em veureu fer cap bestiesa que pugui posar en perill a la resta d'usuaris d'una carretera, i si algun cop ho faig, és perque com a humà que sóc, a vegades també puc equivocar-me...
De fet he dit el que he dit i de la manera en que ho he dit, per posar una mica de caliu al post, i a la vegada per reflexar el que ens passa a molts de nosaltres, que no és altra cosa que negar que també ens agrada corre , això si...potser d'una altre manera!!! :wink: :wink: :wink:

P.D.: També m'agrada moltíssim anar molt a poc a poc, disfrutant del paisatge, de les olors, dels colors, del vent a la cara...tot viatjant per paratges propers o llunyans!!! Això també ho sabeu!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 29, 2007 11:17 pm

A veure Xavi , anem a pams.....

Lo dels ciclistes ho he dit, no perquè siguin sants de la meva devoció, si no precisament perquè m’hagués agradat sentir els seus comentaris...que no serien molt diferents dels improperis que hagués dit jo si fora un d'ells (independentment del vehicle que jo fes servir en aquell moment)

Per l'altra cantó, crec que pocs companys neguin que els hi agradi córrer ... això si, cadascú dins les seves habilitats. Una altra cosa es que agradi un grau elevat de temeritat com el que em vist al vídeo. Per això et deia que no et veia a tu dins d'aquest col·lectiu.

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. gen. 30, 2007 12:01 am

QSC ha escrit:Lo dels ciclistes ho he dit, no perquè siguin sants de la meva devoció, si no precisament perquè m’hagués agradat sentir els seus comentaris...que no serien molt diferents dels improperis que hagués dit jo si fora un d'ells (independentment del vehicle que jo fes servir en aquell moment)

Per l'altra cantó, crec que pocs companys neguin que els hi agradi córrer ... això si, cadascú dins les seves habilitats. Una altra cosa es que agradi un grau elevat de temeritat com el que em vist al vídeo. Per això et deia que no et veia a tu dins d'aquest col·lectiu.
SI A TOT!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
chiricaua
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 6:00 pm
Ubicació: Cervera - lleida

Entrada Autor: chiricaua » dt. gen. 30, 2007 2:47 pm

Quan vaig dir "subnormals", no hem refería a això:

subnormal
adj. y com. [Persona] afectada de una deficiencia mental de carácter patológico:



Ni molt menys volía faltar al respecte a aquestes persones , ya que tots sabem es una desgrasia quan cau un cas a la família.

Per això, he dit "que ningú s´ofengui". Ya sé que no es la paraula encertada. Mil Perdons als ofessos. :oops:
Imatge - Imatge

Respon

Torna a “General”