Que en penseu? Es el futur?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Que en penseu? Es el futur?

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 24, 2007 5:59 pm

Si us dic
Un motor de 800cc, uns 75CV, 200 km/h de punta, un par de 76.Nm....
Fa bona pinta no?

SI us dic que porta un canvi sequencial de 7 velocitats encara més no?


Doncs aixi es el Megascooter més potent fabricat fins al dia d´avui.

GILERA GP 800
Imatge

http://www.moto22.com/2006/12/18-gilera ... as-potente
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 24, 2007 6:49 pm

Moderna, maca, futurista, potent. Però....

Sols li veig futur al mercat italià, com a moto 100% italiana i grans amants que sonyt ells dels scooters/megascooters.

Si comencem a parlar del preu que arribarà a aquí la Península més val que no continuem, perquè...qui em diu que valdrà menys que els psicològics 10.000€?

Aviam què més ens ensenyen els italians, aviam....Imatge

Per, cert, m'estic fent una pizza. Italiana no, ¿eh? Catalana.Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 24, 2007 7:20 pm

Bones!!!

Trobo que pot arribar a ser el futur, cada vegada més les marques fabriquen scooters més grossos i amb caràcter touring, fins i tot Yamaha treu la FJR1300 automàtica, així que podria arribar el dia que totes les motos fossin automàtiques... penseu que sempre es fan els productes per que nosaltres no ens haguem de moure!!!

Personalment, espero que els cotxes segueixin molt temps amb la palanqueta i que les motos tinguin maneta d'embrague... :lol: :lol: :lol:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dc. gen. 24, 2007 8:29 pm

Esperem que suzuki tregui una mes potent, per que la Burgman650 es MOLT mes maca !!!!!!
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. gen. 24, 2007 10:22 pm

carles ha escrit:
Personalment, espero que els cotxes segueixin molt temps amb la palanqueta i que les motos tinguin maneta d'embrague... :lol: :lol: :lol:
AMEN!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. gen. 24, 2007 10:48 pm

Esteu equivocats amb el cotxes amb marxes

Un cop es tasta el canvi automatic DSc o secuencial.........bye bye adeu marxes.........

Ara no "arreseguen" ni "patinen" es sencillament sensacional. :bow
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. gen. 25, 2007 9:57 pm

gs12 red ha escrit:Esteu equivocats amb el cotxes amb marxes

Un cop es tasta el canvi automatic DSc o secuencial.........bye bye adeu marxes.........
No és que vulgui portar-te la contrària, però a mi m'agrada canviar de marxes de tant en tant, i en conducció diguem-ne un xic esportiva doncs encara més.
Trobo que precisament el canvi de marxes és la "salsa" de la conducció...et posa en contacte directe amb el motor, és com si parlessis amb ell...!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 25, 2007 10:15 pm

Holaaaaa,
Xavitiger ha escrit: .... i en conducció diguem-ne un xic esportiva doncs encara més.
Trobo que precisament el canvi de marxes és la "salsa" de la conducció...et posa en contacte directe amb el motor, és com si parlessis amb ell...!!!
No si raó ja en tens Xavi, el problema es que avui en dia no pots portar una conducció esportiva enlloc, o has d'anar molt lluny. Tal i com estan les carreteres de plenes ens hem de limitar a conduir al darrera de qui porten al davant, sense posibilitat de fer avançaments. Cada vegada hi ha menys linies discontinues.
amb aquestes premises el canvi automatic, tal i com els fan avui en dia, penso que es la millor opció, especialment si el proves una vegada.


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dj. gen. 25, 2007 11:54 pm

Deixeu-me manifestar el meu punt de vista.
Una de les ventatges del cotxe respecte la moto es la comoditat, per tan entenc aquests canvis automàtics i secuencials com a una comoditat mes, “si et vols deixar portar”.
En el meu cas, no descarto en un futur comprar-me un cotxe amb aquest tipus de canvi, però un secuencial a la moto ni pensaments. Es clar que no es pot dir mai , d’aquesta aigua no en beure.

Salutacions.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. gen. 26, 2007 12:53 am

Xavitiger ha escrit: .... i en conducció diguem-ne un xic esportiva doncs encara més.
Trobo que precisament el canvi de marxes és la "salsa" de la conducció...et posa en contacte directe amb el motor, és com si parlessis amb ell...!!!
Hola: Jo tinc entès que hi han canvis automàtics (sense haver de prémer l'embragatge) però en els quals sí que es fa servir la palanca; i d'altres en que el fer-la servir és opcional. Apart dels automàtics 100%.

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 26, 2007 9:36 am

1.- Hi han els canvis automatics tipus americà: es van incorporar a mitjans dels anys 40, i es una caixa de canvis amb un convertidor de par i que va canviant de marxa segons "ell" entén que necessita tan una marxa inferior com superior., es a dir si tu vas per exemple amb la 3a.
i pitjes l´accelerador a fons , ell es "pensa" que necessites més velocitat i et reduiex una marxa o dues, per donar-te el máxim de potencia, també
si vas amb aquesta 3a. marxa i treus gas suaument i el tornes a pitjar doncs entén que vols una marxa superior, també es pot canviar manualment , semblant a un canvi manual, però mes lent de canvi a canvi.

Ara existeixen els canvis Geartronic, Steptronic, Triptronic, o Dscg que son canvis automatics/secuencials amb "palanca o mandus al volants "de 6 i a vegades 7 marxes que permeten funcionar com "els americans" i també en modo secuencial, es a dir com una moto( marxes amunt-Marxes avall) amb una rapidessa tan impensable fa uns anys, que a les proves d´acceleració de les revistes, acceleren els 400 i 1000 mts. ( i no diguem a les recuperacions) molt mes depressa que els de canvi convencional., tal com diu l´Albert una vegada es prova, t´enganxa COMODITAT Total doncs pots anar "automatic" o de carreres amb el secuencial, les ventatges de l´automàtic sense les pegues del manual, o és al revés, :roll: i el més bó, sense haver d´apretar l´embragatge. :wink:

Vaya rotllo, oi? :!:

Per cert , sabeu quin és el millor "antirrobu" als EEUU ? :roll: :roll: ------> doncs un cotxe amb canvi manual :flor , ep? i no es conya, no el sap fer anar nungú......
Imatge

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. gen. 26, 2007 11:17 am

gs12 red ha escrit:
Per cert , sabeu quin és el millor "antirrobu" als EEUU ? :roll: :roll: ------> doncs un cotxe amb canvi manual :flor , ep? i no es conya, no el sap fer anar nungú......
Primer de tot, dir que estic encantada de trobar-me una floreta :flor de les meves en un post, ja era hora!!!! :wink: :wink:

Del tema del canvi de marxes, per la gent que com jo, no disfrutem conduint,
crec que és el millor. Jo m’atabalo tenint que fer tantes coses per adelentar un cotxe.

Se que pot resultar patètic :oops: :oops: , però si només tingués que frenar i donar gas,
seria la persona més feliç del món, al igual amb passa amb les motos. :wink:

Jo anava com una reina amb la meva Dervi, només tenia que frenar i donar gas...
si pugues portar una moto grossa, així, estaria encantada. :twisted: :twisted:

Però a qui li agrada realment conduir, sentir la moto o el cotxe de veritat, gaudir-ne al 100%,
amb un canvi de marxes automàtic no pot fer-ho de la mateixa manera
. :D :D

:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

DobleX
Presentats
Entrades: 10
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 8:19 pm

Entrada Autor: DobleX » dv. gen. 26, 2007 7:14 pm

Potser si que sigui el futur,pero en grans ciutats.
De totes formas,si que diré que el scooter es va crear fa molts anys per fugir del dens trafic,atascs,etc...Si ara fan scooters grans,es torna a estar a las mateixes...
Penso que fora de las ciutats,qui vulgui fer tan grans viatges com escapades per ports de muntanya seguira sent la moto el futur,i encara m'arriscare mes.
Potser el futur siguin las supermotard de alta cilindrada equipadas per viatjar.
Ara per ara son les motos mes divertides a carreteras de corves,si a mes l'equipem per viatjar em comoditat...
Imagino una SM de 130 cv,i un bon seient...
Respecte al al canvi automatic o manual...manual de tota la vida!

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 27, 2007 2:08 pm

Buenas

Me gustaria dar mi opinion, despues de haber tenido una Vespa 160 ,Scooter Piaggio Typhhon 125 y dos Megascooters, Suzuki Burgman 250/650 y haver realizado con las dos ultimas casi 100.000 km.

La verdad es que esto del Megascooter ya hace muchisimos años que ronda, todo empezo con la Honda Spazio 250(que aun sigue en catalogo) y que quedo en un mero fracaso, imagino que fue por que no era su momento....

Sin embarzo hace practicamente unos 8 años que volvio a surgir todo con la nueva gama de Megas..Suzuki Burgman 250, Yamaha Magesty 250, Honda Forest Hing 250, Piaggio Exagon 250/X9... etc.....y asi la cosa empezo a funcionar...

En un principio el uso de estos Megas era ciudad, pero poco a poco, la gente se fue dando cuenta que se podia viajar perfectamente con ellos, dado su alto nivel de confort, estabilidad y economia....

En pocas palabras.....nació un nuevo motero, el urbanita que siempre quiso y nunca se havia atrevido a salir de su ciudad por miedo a las motos de marchas y miedo a no saber que encontrarse fuera de las grandes ciudades....

Su funcionamiento es diferente y al mismo tiempo igual al de una moto, eso no significa que no te vayas a divertir ni que no vayas a tener sensaciones con ellas....en una moto tienes el distraimiento(y en algunas ocasiones, el estres) de jugar con una cambio de marchas y en un Mega solo debes de llegar a la curva, frenar, entrar y acelerar...las sensaciones son parecidas, cambia el echo de no tener que pensar en que marcha vas...lo demas es practicamente igual.....Tan complicado se te puede volver la conduccion de una moto como la de un Mega, en situaciones dificiles...

A favor de las motos he de decir que se aprende mucho mas...ya que el echo de llevar un cambio de marchas te exige estar mas atento a todo y eso te enseña ciertas cosas que con un Mega, al ser una conduccion mas "relajada" a ciertas situaciones que no las vives igual.

Tambie he de reconocer que aun les falta un pelin de estabilidad, sobre todo a velocidades elevadas, aunque esto tiene que ver mucho su peso y su volumen, pero es un detalle que en cuestion de kilometros desaparece y puedes rodar muy, muy rapido y a mas de uno dejarlo con la boca abierta...

El problema de los Megas actuales, es que son muy caros de compra y caros de mantenimiento, si queremos tenerlos al 100% de un funcionamiento correcto....si no se hace, a la larga o a la corta salen los problemas.....imagino que como todas las motos, pero estas mas todavia....

Queramos o no, el Megascooter a llegado para quedarse con ganas y con modelos que rompen y romperan esquemas.....potencias que se pondran a la par con las motos de media y gran cilindrada, limpieza, confort, estabilidad, .....y un sinfin de detalles y tecnologia que en muchas motos nunca llegaran a tener....

No creo que lleguen a comerse a la moto, sobre todo por que el precio es desorbitado y por que como ya os he dicho al principio, no es un reciclaje de motoristas, si no, de nuevos motoristas con muchas ganas de disfrutar de su Moto/Mega, tanto el dia a dia en la ciudad como en el fin de semana.....

Es una opcion muy valida para todo.


Saludosssss!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 27, 2007 4:43 pm

burgmanes , molt bona la opinió aquesta!!!!!

CHAPEAU!!!!

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 27, 2007 4:48 pm

DobleX ha escrit: Potser el futur siguin las supermotard de alta cilindrada equipadas per viatjar.
Ara per ara son les motos mes divertides a carreteras de corves,si a mes l'equipem per viatjar em comoditat...
Imagino una SM de 130 cv,i un bon seient...
Tan clar ho veus? :eyes

Que son les més divertides en revolts? No ho nego, no.

Però equipar-les per viatjar, no sé, eh????? :shock:

Pregunta-li al XaviTiger com va la fantàstica/potent/espectacular KTM Duke.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 27, 2007 6:07 pm

Randy-650 ha escrit:burgmanes , molt bona la opinió aquesta!!!!!

CHAPEAU!!!!

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Gracias Randy!!

La verdad es que todo esto lo he vivido, el crecimiento y la evolucion del Mega.....sigo siendo un fiel seguidor de ellos y seguro que de aqui a X años vuelva a caer en mis manos uno......aunque todo se debera a mis circunstancias y necesidades del momento.....

Son totalmente fiables y compatibles con el mundo de la moto....aunque ahora toca vivir y disfrutar de esta incansable V Strom que me tiene eclipsao..quien me lo iba a decir! :ban

Saludosss!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. gen. 28, 2007 7:23 pm

Randy-650 ha escrit:
DobleX ha escrit: Potser el futur siguin las supermotard de alta cilindrada equipadas per viatjar.
Ara per ara son les motos mes divertides a carreteras de corves,si a mes l'equipem per viatjar em comoditat...
Imagino una SM de 130 cv,i un bon seient...
Tan clar ho veus? :eyes

Que son les més divertides en revolts? No ho nego, no.

Però equipar-les per viatjar, no sé, eh????? :shock:

Pregunta-li al XaviTiger com va la fantàstica/potent/espectacular KTM Duke.... :roll:
Bé Randy, de fet la que vaig provar jo va ser la KTM Super moto, que imagino que és a la que es refereix en Doble XX.
La veritat, és que jo no m'imagino viatjant amb una moto d'aquestes característiques, i menys amb la brutal, bestial i espectacular KTM Super moto.
És cert, ja ho vaig dir en el seu moment, que per carreteres molt revirades, és "l'arma definitiva", increiblement àgil, amb una frenada espectacular i amb una entrega de potència fora del que jo considero normal. Ara bé, siguem realistes, ni pensar a fer un viatge amb un "catxarro" d'aquesta mena.
De tota manera, en Doble XX no va mal encaminat. Com a exemple, per desgràcia meva, tenim la nova Triumph Tiger 1050, que abandona la seva filosofia de sempre de moto trail, per adentrar-se en un terreny a mig camí entre les "supermotards" i les "sport-turisme".
Si això té éxit, que em sembla que serà així, no us càpiga cap dubte que ben aviat veurem a altres fabricants treure motos d'aquesta mena...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”