Cada cop mes asfàltiques????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Cada cop mes asfàltiques????

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 1:37 pm

Nosaltres som els asfàltics !!!!!!


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Si en voleu veure mes ..... http://www.advrider.com

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 08, 2007 2:35 pm

Jo no diria que nosaltres som més asfaltics!!
Jo el que diria es que ells tenen molts duros i si les motos els hi cauen no tenen problemes en poder-la portar a una reparacio completa.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. gen. 08, 2007 2:56 pm

Home....

Jo crec que no cal tampoc “rasgarse las vestiduras” per dir que les motos que tenim son trais asfaltiques.

No crec que actualment cap trail de sèrie es concebi i fabriqui pensant que es passarà el dia pel camp. Entra altre cosa, perquè el mercat ja te productes molt més específics per a fer-les passejar permanentment per camins com els que es veuen a les fotos.

La V-Strom, és en extrem polivalent, però jo no crec que sigui una màquina com per fer camins d’aquest estil.
Que pot!!!! Se’ns dubte....però crec que si ens hi tenim que dedicar, jo no seria la que em compraria per a fer-ho, o com diu el Jordi, és que tinc molta pasta....
Això si, no hi posaria la VStrom, ni la Trans, ni la Tiger, ni la Vara, ni la Deu, ni la R6 ni.......

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 08, 2007 7:31 pm

Holaaaa,

Home mes asfaltiques que abans segur que si. La primera maxi trail de Suzuki em sembla que va ser de DR 750 Big, i no em diràs que era mes asfaltica que la V-Strom?
De totes maneres només a la tercera foto hi veig una mica de problema, la resta de fotos son de pistes o camins que es poden fer sense cap dificultat amb qualsevol trail. Fins i tot amb motos no trail si el pilot hi està disposat.
Sort,

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 7:46 pm

Albert ha escrit:De totes maneres només a la tercera foto hi veig una mica de problema, la resta de fotos son de pistes o camins que es poden fer sense cap dificultat amb qualsevol trail. Fins i tot amb motos no trail si el pilot hi està disposat.
Albert, he posat quatre fotos com a exemple. Si entres a l'enllaç que he posat et farás creus del que fan aquests elements amb aquestes motos (la majoria de yankilandia) i no sols amb la strom.

Sense dubte, si jo tingues el poder adquisitiu de molts d'ells, feria alguna coseta mes de les que faig ara.

V'sssssss

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 08, 2007 9:03 pm

Holaaaa,
QSC ha escrit: Sense dubte, si jo tingues el poder adquisitiu de molts d'ells, feria alguna coseta mes de les que faig ara.

V'sssssss
Per això he dit si el pilot hi està disposat.



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 08, 2007 9:17 pm

Jo en aquest cas serà millor que no diga res. No voldria perdre les amistats. de bon rotllo. :D :D :D :D :D :D :D :D
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dl. gen. 08, 2007 9:35 pm

Bueennnaaaaaaaassssssssssss

Bien, he visto las fotos del enlace, y la verad es que en su mayoria no me motivan, tan solo dos me han llamado la atención, la foto nº 1 y la foto nº 57, pero que queda claro una cosa "off road".

Yo me manifiesto en pro de las asfalticas.

Saludos

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. gen. 10, 2007 12:09 am

Albert ha escrit: La primera maxi trail de Suzuki em sembla que va ser de DR 750 Big, i no em diràs que era mes asfaltica que la V-Strom?
Doncs jo vaig tenir una Suzuki DR BIG 800, i comparada amb les trails actuals, era molt més campera que aquestes últimes, tot i que la meva, va fer sempre carretera... :oops:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. gen. 10, 2007 1:06 pm

Hola!!

Això sí que són rutes de trail, je, je. I amb bones màquines!!

Vinga va, que després del proper dg ja us hi animareu tots!! :D :D

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. gen. 10, 2007 10:22 pm

tonet ha escrit:Jo en aquest cas serà millor que no diga res. No voldria perdre les amistats. de bon rotllo. :D :D :D :D :D :D :D :D
Doncs jo si que ho diré. Sou uns exagerats i no entenc aquesta excusa reiterativa que "Deuen tenir molts calers"!!!!! A veure, ningú s'ha parat a pensar que la dificultat dels camins per on es passa no depen només de la moto i dels calers? L'experiència no hi té res a dir? He vist fotos d'en Terraxaman per llocs que Déu n'hi do, però l'últim que he pensat és si te calers o no, més aviat que deu tenir el cul pelat de xafar terrossos, cosa que m'ha confirmat l'altra foto de l'any 72 sobre una Bultaco.

Conec molts casos així, he vist posar GS, Africas,...per llocs impensables però és que els que ho fan, abans ja ho havien provat i caigut amb la Derbi Diablo, la Puch Cobra, la H6, o la XT 600 (la trail per excelència). Això em reafirma que ara -en general- la penya es compra directament una moto "gran" i (casi) no passa etapes tan necessàries en el tema del control de la moto...i si no ens atrevim a alguna cosa, la culpa és de la màquina i que consti que jo soc un patata en el domini extrem d'una moto.

No sé, com ha dit l'albert casi tot son pistes prou amples com per no atrevir-se a entrar amb qualsevol moto (ojo, sense trialeres no coses rares). Jo soc de la teoria que si hi passa un cotxe, qualsevol moto pot pasar. Les de carretera més a poc a poc que les trail, però amb paciència ...NO PROBLEM...i si hi ha por de trencar carenats, el millor és comprar-se una naked :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: i ho dic jo que vaig comprar-me una Trident en lloc d'una Trophy justament per això. Per no haver de patir tant. El del concessionari no ho entenia, però tard o d'hora una moto cau a terra, el molt que he trencat jo serà una maneta, un intermitent o un estrep...ho sento, no m'agraden les motos de plàstic.

(eps, Steelman, que ara hagis estat tu el que ha fet el comentari no vol dir que sigui res amb tu personalment, eh?...és a nivell general... )

Ja perdonareu el totxo i l'entrada uan mica "a saco" en aquest nou foro.

Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. gen. 10, 2007 10:57 pm

JordiTrident ha escrit:Doncs jo si que ho diré. Sou uns exagerats i no entenc aquesta excusa reiterativa que "Deuen tenir molts calers"!!!!! A veure, ningú s'ha parat a pensar que la dificultat dels camins per on es passa no depen només de la moto i dels calers? L'experiència no hi té res a dir?
Tota la vida ho he dit aixó ... no es la moto sinó el pilot !!!!!!!!

JordiTrident ha escrit:Conec molts casos així, he vist posar GS, Africas,...per llocs impensables però és que els que ho fan, abans ja ho havien provat i caigut amb la Derbi Diablo, la Puch Cobra, la H6, o la XT 600 (la trail per excelència).
I qui diu el contrari????


JordiTrident ha escrit:...i si no ens atrevim a alguna cosa, la culpa és de la màquina
Mai s'em ocurriría dir tal cosa, tot al contrari !!!!

JordiTrident ha escrit:...i si hi ha por de trencar carenats, el millor és comprar-se una naked
Que te que veure la por a trencar amb comprar-te la moto que t'agrada???? si fora aixi no te la compraries mai

JordiTrident ha escrit:però tard o d'hora una moto cau a terra, el molt que he trencat jo serà una maneta, un intermitent o un estrep...ho sento, no m'agraden les motos de plàstic.
Doncs a mi ni m'agradan ni em deixen d'agradar, però si em dol una reparació.... primer em dol per la moto i segon em dol per les peles. I per molt que diguis.... per disfrutar del fora-carretera no pots anar amb aquestes "dolencies". Jo no em puc permetre el luxe de desfer la meva moto, si tingues mes mitjans segur que en tindria alguna per poder fer-ho, per això he dit lo de les "peles" i sobretot sense ánim d'ofendre a ningú

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. gen. 11, 2007 1:06 am

Eii !!!

Això de que quan caus es trenca tot , digueu-m'ho a mi!! Sols de tombar-se'm la moto alguns cops ho tinc tot apedaçat!! és una mè pk són uns plàstics rígids que no valen res.

Com deia el company JordiTrident, amb una XT no passava, i els plàstics eren de plàstic flexible!!

I què haig de fer? Canviar els plàstics aquests? que valen un ronyó? amb una moto vella?

I sense fer gaires camins, que sinó no vegis com estaria!

Ara, a mi no em sap greu els pedaços que hi duc! La moto és per gaudirne i no per ensenyar-la. Bé, una mica, si voleu.

Apart, però, suposo que si tingués molts calers no m'hi miraria tant a la hora de fer tot terreny!! Un bon coixí, sempre va bé, per la conciència!!

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 11, 2007 1:32 am

Holaaaa,

Anem a pams en aquest tema: Jo entenc que quan es parla de diners en aquest tema no es fa al•lusió directe a la butxaca del que la porta, si no a la predisposició a pagar la reparació dels plàstics, però sempre ho dic a títol personal.

Jo vaig tenir una Montesa Enduro 360 H6, que encara conservo, i als tres mesos justos de portar-la li vaig fer el següent comentari a una amic: “amb aquesta moto o em poso quadrat com una mala cosa, o em mato en qualsevol camí”. No va ser ni una cola ni l’altre per que vaig anar deixant, per falta de companyia, les sortides a fer camins a bon ritme doncs era una mica perillós fer-ho sol.
Amb el temps vaig comprar una Transalp que, de forma ocasional i acompanyat, feia servir per muntanya. Les primeres trialeres senzilles que vaig provar em varen frenar una mica, i cada vegada vaig anar reduint el nivell de dificultat de les sortides, fina a arribar a limitar-me a camins en estat dubtós com a màxim. Vaig arribar a aquesta conclusió després d’haver de treure la moto a pes entre tres persones i pagar les reparacions corresponents en diverses ocasions.

Evidentment el problema es de pilotatge meu!!! No de la moto!!! Igual que ara porto una Pan a un bon ritme per mi!!! Però soc plenament conscient de que els límits de la moto son molt més lluny del que jo puc arribar, i si un dia caic amb ella segurament haurà estat per error meu!! En tots els casos el nivell de pilotatge es essencial, però en el cas de la majoria de nosaltres el nivell no passa de mig en qualsevol terreny, doncs som, bàsicament, turistes en moto, per dir-ho d’alguna manera.

En cap cas estic en contra de la pràctica del T.T. amb qualsevol tipus de moto, tot al contrari, la meva admiració per a tots aquells qui ho practiquen, especialment amb maxi-trails i amb èxit.

Es solsament l’opinió d’un afeccionat, que pot ser diferent de les vostres, i no pretenc tenir la raó. I ara que us he atabalat amb aquest totxet només un prego que no m’ho tingueu en compte.


8) 8) 8)
Sort,

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dj. gen. 11, 2007 9:40 am

JordiTrident ha escrit:
Ja perdonareu el totxo i l'entrada uan mica "a saco" en aquest nou foro.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tonet ha escrit:Jo en aquest cas serà millor que no diga res. No voldria perdre les amistats. de bon rotllo. :D :D :D :D :D :D :D :D
No diràs que no t'ho vaig advertir :shock: :shock: :shock: . Ja ja ja ja :D :D :D :D.

Sense entrar en polèmiques d'aquestes de bon rotllo, ni al.lusions personals, ni escrites en negreta :D :D :D M'agrada aquest foro, i ja voldria la meva dona que no m'agrades tant.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. gen. 11, 2007 10:42 am

tonet ha escrit:Sense entrar en polèmiques d'aquestes de bon rotllo, ni al.lusions personals, ni escrites en negreta :D :D :D M'agrada aquest foro, i ja voldria la meva dona que no m'agrades tant.
Si si ... tu ves fent.... segueix aquest ritme, que la "al·lusio personal" te la fotran al clatell !!!!, aixó si...sempre de bon rotllo !!! :lol: :lol: :lol:

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dj. gen. 11, 2007 12:07 pm

Doncs a mi m'agrada molt aquesta moto, potser per aixó ja l'he encarregat i d'aqui a poc ja la tindre (març). :D :D :D

Imatge

Ja posare fotos de la meva
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dj. gen. 11, 2007 2:37 pm

Ostres Roger, enhorabona i que la espera no es faci massa llarga.



V'sss
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 11, 2007 3:15 pm

sharky ha escrit:Ostres Roger, enhorabona i que la espera no es faci massa llarga.


IDEM

I aviam si un dia ens l'ensenyes, eh??????? :roll:

El moto, clar. :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 11, 2007 5:57 pm

Holaaaaa,
roger ha escrit:Doncs a mi m'agrada molt aquesta moto, potser per aixó ja l'he encarregat i d'aqui a poc ja la tindre (març). :D :D :D
Doncs ENHORABONA Roger, tots els que en tenen una n'estan molt contents, per alguna cosa deu ser, oi? Ara a esperar tranquilament que arribi el dia, que no es faci massa llarga aquesta espera.
A veure si ens l'ensenyes en persona en una sortideta.


:D :D :D
Sort,

Respon

Torna a “General”