Em sap greu pero em donc de baixa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 01, 2007 3:40 pm

FIQUEM CANDAU.

Els assumptes interns de no-estar-d'acord amb opinions politiques NO tenen perquè afectar el bon funcionament del fòrum.

DobleX, la veritat que em sap molt de greu per tu el que t'emprenyis. Jo fa anys que volto per molts fòrums i el que m'han arribat a dir....

:x

Penso que no val la pena.

FICO CANDAU I TANQUEM L'ASSUMPTE.

Pel bé de tots. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dj. feb. 08, 2007 12:05 am

DOBLEXX trobo una ruqueria plegar del foro per un comentari o comentaris.
Jo faig comentaris que estic segur que a alguna gent no els hi agraden i tambe llegeixo que no m`agraden; I no per aixo plego ni plega ningu.
Que com diuen companys d`aqui ( Miquel,Jordi,ETC...) aquestes polemiques al costat de una CERVESSETA ,es converteixen en una estona entretinguda. I si no aqui va un eixemple:
Josey Wales ha escrit:Hola:
I té raó quan diu que ja sabem per on va: es deu a la típica intolerància espanyola, força estesa.

, a d'altres companys els han fet fora de fòrums "de motos" suposadament espanyols amb excuses diverses, però racistes, al cap i a la fi.
típica intolerància espanyola, força estesa. ¿Aixo ho dius per ma Mare que es Extremeña?

però racistes. ¿Ara som una Raça?, ¿no erem una Nacio?
Jo se de un senyor que va escriure un llibre que es deia aixi: RAÇA.

Felicitats Josey Wales. Al teu taranna enlluerna per la seva absencia. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. feb. 08, 2007 1:11 am

Hola advocat del Diable, per què vas dir que ho eres, oi?
J@N LINCE ha escrit:DOBLEXX trobo una ruqueria plegar del foro per un comentari o comentaris.
Jo faig comentaris que estic segur que a alguna gent no els hi agraden i tambe llegeixo que no m`agraden; I no per aixo plego ni plega ningu.
Que com diuen companys d`aqui ( Miquel,Jordi,ETC...) aquestes polemiques al costat de una CERVESSETA ,es converteixen en una estona entretinguda.
Exactament.....
J@N LINCE ha escrit: I si no aqui va un eixemple:
Josey Wales ha escrit: I té raó quan diu que ja sabem per on va: es deu a la típica intolerància espanyola, força estesa.

, a d'altres companys els han fet fora de fòrums "de motos" suposadament espanyols amb excuses diverses, però racistes, al cap i a la fi.
J@N LINCE ha escrit:típica intolerància espanyola, força estesa. ¿Aixo ho dius per ma Mare que es Extremeña?
Jo No he dit res, ni en sé res de ta mare, tu solet t'ho montes tot. La intolerància vé donada perquè alguns que primer de tot us sentiu espanyols, cosa que a mi em sembla molt bé, no soporteu que d'altres primer de tot ens sentim catalans.
J@N LINCE ha escrit:però racistes. ¿Ara som una Raça?, ¿no erem una Nacio?
Jo se de un senyor que va escriure un llibre que es deia aixi: RAÇA.
Tu sabràs que sou.
Excuses racistes: discriminatòries, basades en la Doctrina que propugna la desigualtat de les races humanes i en virtut de la qual hom justifica el fet que certes races o "cultures" siguin sotmeses a explotació econòmica, segregació social o àdhuc a destrucció física. Els van fer fora dels fòrums per escriure en català. A mi em sembla que això és segregació social de la cultura catalana.... Torneeeem-hi...: En aquest fòrum mai s'ha dit res a ningú per escriure en castellà o altre idioma. O sia que no et tallis.....
J@N LINCE ha escrit:Felicitats Josey Wales. Al teu taranna enlluerna per la seva absencia. :!:
Gràcies per res, el meu tarannà (caràcter d'una persona, manera d'ésser) pot ser més o menys bó, adequat, ..., però és impossible que no hi sigui!! :lol: :lol: :lol:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 6:41 am

no ho haviem deixat estar???

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. feb. 08, 2007 10:00 am

jo nomes volia matitzar que alla on diuen "a d'altres companys els han fet fora de fòrums "de motos" suposadament espanyols amb excuses ", que:

a bmwmotos.com no van fer fora ningu, vam marxar voluntariament, ho dic per no enterbolir mes aquest tema,

jopersonalment crec que tothom es lliure d'entrar i sortir quan vulguin, altre cosa es la manera de fer-ho, un exemple

fa 5 anys que estic registrat al forum d'oients de l'emissora rac1, per que escolto cada dia el "Minoria absoluta", alguns oients van organitzar un foro per comentar coses, pero un dia tot d'una vaig arribar a la conclussio que els administradors estaven una mica obssesionats amb donar bona imatge del foro als nois de la radio i vaig deixar d'entrar, sense res mes, de quan en quan vaig a barcelona a veure el programa de radio i me'ls trobo i anem a fer un café tots plegats com amics.

MORALEJA: no et busquis raons per bregar amb els altres, la vida mateixa i les circunstàncies ja et forçaran prou, de forma que potser un dia voldras retrobar amics i nomes trobaras enemics.

evidentment va pel DobleX
salutacions

PD: pensava que aquest tema estava tencat :?
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dj. feb. 08, 2007 10:08 am

Jo votaria per esborrar el tema del tot!!!!!
Crec ke tothom ja a dit la seva opinio :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. feb. 08, 2007 10:48 am

DAVID973 ha escrit:Jo votaria per esborrar el tema del tot!!!!!
Crec ke tothom ja a dit la seva opinio :wink:
Recolzo la moció. Polèmiques com aquesta no val la pena guardar-les...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
johnnyenglish
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am

Entrada Autor: johnnyenglish » dj. feb. 08, 2007 10:57 am

Hola tots,

Esborreu-lo ja, si us plau.
Salut i gass

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Em sap greu pero em donc de baixa

Entrada Autor: Eli » dj. feb. 08, 2007 12:18 pm

Hola!. Estic d'acord amb els companys, treiem aquest post i "borron i cuenta nueva". No crec que ens identifiqui massa amb l'esperit de Mototurisme tota aquesta polémica. Al cap i a la fi sóm un foro de motos, no?. :wink:
Apa Siau.
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. feb. 08, 2007 6:38 pm

Això sembla una "telenovela".
D'acord, poseu "tipex" o esborreu el post, tant li fa.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 6:39 pm

Frank ha escrit:Això sembla una "telenovela".
D'acord, poseu "tipex" o esborreu el post, tant li fa.
Doncs per que el fas pujar????
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

:!: :!:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. feb. 08, 2007 6:52 pm

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Això és un "expediente X" aquest post no merxarà maiiiiiiiii...jajajajajaja

Vvvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 09, 2007 1:15 am

Hola nois/es:

Perdoneu que discrepi de l'opinió majoritaria... no crec que haguem de tancar aquest post... ben al contrari.
Reflexionar sobre el que ens ha passat aquesta setmana, a la gran alegria d'inaugurar el nou fòrum li han seguit dos baixes... i... quans foreros no s'han tornat a registrar?...
Perqué?...
No seria bó pensar-reflexionar sobre aixó?...
Pensar que som collonuts... els millors... una "colla" com alguns ho definien en un post anterior... de veritat és aixó el que ens convé?...
Potser caldria encetar una xerrada tranquila, sobre aquests casos i d'altres que ens podrem trobar conforme siguem més gent participant, recordeu un episodi entre un d'una VStrom i d'una Pan, si no fossin les persones que són, si alguna hagués mantingut una mica més l'ego que hauria passat?... No es poden evitar els malsentesos?... Humanae natura?...
Jo soc nou al fòrum, però com em sol passar, en aquests mesos he aprés a estimar a uns quants d'entre vosaltres, uns quants d'entre aquests ja han esdevingut persones importants a les que hi dedico un temps cada dia, tot i que a alguna no la conegui més que a través d'aquest ciber temps-espai, m'agrada pensar que estem fent alguna cosa tots plegats, que si, que neix de les motos i al seu voltant, però quan en Burrokatalá hem diu que está fotut per la feina, o perqué s'ha fet mal (a l'orgull) en Randy, o en Jordi ens ensenyen la seva canalla, fills, nebots o el que sigui, quan en QSC martiritza a en Tonet amb els seus sarcasmes punxeguts, quand en Gerard i l'anna ens parlen de la seva alegria per la nova moto, quan en Mackinlei es teru la bota per sortir de sota la moto, quan,,, tantes i tantes coses... jo que voleu que us digui.. penso que soc afortunat d'estar entre vosaltres, d'haver-vos conegut, de sommiar en que farem plegats LA KEDADA, aquella a la que tots volem anar-hi un dia perquè es la KDD dels cors, dels afectes sincers, de la veritat en MAJUSCULA... i que n'hi haurà moltes... llavors la burra està allà si però és com un decorat, els protagonistes sou vosaltres TOTS...
No es bo amagar el cap sota l'ala, tancar el post i: bon vent i barca nova!... o si?

V'ssssssssssssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. feb. 09, 2007 10:58 am

Eduard ... !!! m'has deixat sense paraules .

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. feb. 09, 2007 9:15 pm

Terraxaman ha escrit: No es bo amagar el cap sota l'ala, tancar el post i: bon vent i barca nova!... o si?
Doncs la veritat és que tens tota la raó.
Quan jo vaig entrar al foro, una de les coses que em va enganxar, va ser precisament el creure que aquí, amb respecte i tolerància és clar, podia dir la meva opinó sense por a que em fèssin tancar la boca.
De fet, crec que això continúa igual. El que passa, segons el meu parer, és que fins ara tot havien estat flors i violes. Tot era güai, supergüai fins i tot, i no estàvem acostumats a que hi hagués un mal rotllo.
Ara que això ha passat, crec que s´hauria d´agafar el toro per les banyes, buscar-ne els motius i ,si és possible, trobar-ne les solucions.
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dv. feb. 09, 2007 9:55 pm

Terraxaman, no havia volgut entra en aquest post fins avui.
Son molt maques les teves paraules.

Montés tu la KDD dels cors. ??? :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. feb. 10, 2007 12:25 am

[quote="Josey Wales"]Hola advocat del Diable, per què vas dir que ho eres, oi?
[/ La intolerància vé donada perquè alguns que primer de tot us sentiu espanyols, cosa que a mi em sembla molt bé, no soporteu que d'altres primer de tot ens sentim catalans.

JAJAJAJAJAJAJAJA.
Jo no em sento Espanyol, t`ho puc asegurar,pero tanpoc Catalaniste.
Que si CATALA.
El problema es que cuan algu et posa una pega ,per tu ja es "Nacionalista Espanyol",cosa que em fa bastanta mania(els nacionalites Espanyols )
Em considero "ciutada del MON" i tot lo que siguin ,barreres,fronteres i de mes,en fan Fastic.
Fronteres com les que tu li voldries posar a Catalunya,o cadenes com les que els "Nacionalistes Espanyols"li voldrien posa a Catalunya.Tan una cosa com altra em fa mania.OK? :twisted:
AH! i la dialectica es millor que la esgrima.Per lo menos no fa sang.
PD:Si amb el que dic o he pugut dir amb anterioritat s`ha pogut ofendre algú,li demano escuses per endavant. :wink:
:twisted: :twisted: :twisted:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » ds. feb. 10, 2007 9:05 am

Ep!!!! Administradors, no m’estranyà que si tots els candaus per tancar posts som com aquests, desprès ens hi aparegui el Ciscu perdut per dins. Espero que la pinçà de la moto sigui una mica més segura....

En tot cas, m’agrada que posts com aquest estiguin oberts. Sempre i quant les intervencions es mantinguin dins d’un correcte respecte per les opinions dels demés. I de moment, i com sempre en aquest foro, això és així. Que es mantingui, i no sortim de mare.

Per altra costat, l’altra dia, a la intervenció d’algú en altra fil, que venien a dir...AIXÒ ÉS UN FORO DE MOTOS I ES TE QUE PARLAR DE MOTOS, jo havia escrit una resposta que finalment no vaig posar, però era clavat a aquestes frases...
Terraxaman ha escrit:....m'agrada pensar que estem fent alguna cosa tots plegats, que si, que neix de les motos i al seu voltant, però quan en Burruktalá hem diu que está fotut per la feina, o perquè s'ha fet mal (a l'orgull) en Randy, o en Jordi ens ensenyen la seva canalla, fills, nebots o el que sigui, quan en QSC martiritza a en Tonet amb els seus sarcasmes punxeguts, quan en Gerard i l’Anna ens parlen de la seva alegria per la nova moto, quan en Mackinlei es treu la bota per sortir de sota la moto, quan,,, tantes i tantes coses... jo que voleu que us digui.. penso que soc afortunat d'estar entre vosaltres, d'haver-vos conegut......
Perquè la gràcia d’aquest foro no son les motos, si no els que hi anem a sobre.
Hem traspassat la barrera de una cosa material, com és un tros de ferro amb dues rodes, per passar a ensenyar parts de la nostra personalitat o vida.

És evident que molta gent encara no ha fet aquest pas, per tant, hi ha coses amb les que no ens posarem mai d’acord.

Ostres, que ja m’estic liant entre el fil de l’ideari i aquest.......

En tot cas, molt bona exposició, Terraxaman.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » ds. feb. 10, 2007 9:36 am

J@N LINCE ha escrit: JAJAJAJAJAJAJAJA.
Jo no em sento Espanyol, t`ho puc asegurar,pero tanpoc Catalaniste.
Que si CATALA.
El problema es que cuan algu et posa una pega ,per tu ja es "Nacionalista Espanyol",cosa que em fa bastanta mania(els nacionalites Espanyols )
Em considero "ciutada del MON" i tot lo que siguin ,barreres,fronteres i de mes,en fan Fastic.
Fronteres com les que tu li voldries posar a Catalunya,o cadenes com les que els "Nacionalistes Espanyols"li voldrien posa a Catalunya.Tan una cosa com altra em fa mania.OK? :twisted:
AH! i la dialectica es millor que la esgrima.Per lo menos no fa sang.
PD:Si amb el que dic o he pugut dir amb anterioritat s`ha pogut ofendre algú,li demano escuses per endavant. :wink:
:twisted: :twisted: :twisted:
Ah! Lince, jo també em defineixo, generalment com a ciutadà del mon. També sempre m’han fet noseque les fronteres, i mai m`he definit com a Independentista.
Crec que els catalans, però, tenim una cultura i una llengua pròpies, i que aquestes (per molt que alguns vulguin) no marquen una frontera, però si una manera de pensar, de fer i de viure, i dir això, no cal espantar-nos. És un fet, que no podràs negar, i més si has donat una volta per aquests móns de deu.
Crec que la definició que tu fas de ser Català, és precisament política. Català és el que viu a Catalunya, i és cert. Segurament és un estat civil, però....

S’és motero per tenir una moto?
s’és home o dona per que ho posa el DNI?
s’és obrer per estar afiliat a un sindicat?
és cristià el que va a missa?
és pur el que es confessa cada dia?
s’és millor forero per portar mes posts que un altre?
I ara torno a fer la pregunta....
És Català viu a Catalunya?

A totes aquestes preguntes i moltissimes més, s’hi pot contestar políticament correctament. SI, tot i que estic segur que no cal reflexionar gaire per trobar-hi peros....

Com tu be dius.....
J@N LINCE ha escrit:
AH! i la dialectica es millor que la esgrima. Per lo menos no fa sang.
Però cura!!! Que pot fer mala sang, i el pitjor, que moltes vegades es fa sense voler.

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » ds. feb. 10, 2007 12:27 pm

Tot i que no sóc catala ni espanyol, i ho veig mes desde fora, estic amb tu (burruktala). I per desgracia i ha molts que no ho volen entendre
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “General”