PER REFLEXIONAR UNA MICA...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

PER REFLEXIONAR UNA MICA...

Entrada Autor: Geroni » ds. feb. 03, 2007 1:39 pm

Acabo de traure aquest escrit de un foro que a vegades i entro,ara no ve al cas,quin foro es,el que impoprta es el escrit que han possat,es per reflexionar una mica,y encara mes,els que tenim fills,el fil possa aixó:


Bueno como es fin de semana, os pido que reflexioneis sobre esto:

"Si Bebes No Conduzcas"

Salí de fiesta mamá.
Fuí a una fiesta y me acordé de lo que me dijiste. Me pediste que no bebiera alcohol mamá.
Por eso, bebí un Sprite. Sentí orgullo de mi misma. Hice una elección saludable y tu consejo fue correcto. Y cuando la fiesta finalmente acabó la gente empezó a conducir sin estar en condiciones...
Fui a mi coche con la certeza de que iría a casa en paz. Nunca podría imaginar lo que esperaba mamá... algo que no podría esperarme.
Ahora estoy tirada en la carretera y oigo a un policia decir "El chico que provocó este accidente iba borracho".
Mamá, su voz parecía tan distante... Mi sangre está derramada por todos lados y estoy intentando con todas mis fuerzas no llorar.
Puedo oir a los médicos diciendo: "Esta chica va a morir".
Él, como yo, había salido de fiesta pero, él decidió beber y conducir y ahora yo tengo que morir...
¿Por qué las personas hacen esto mamá? Sabiendo que esto va a arruinar vidas...
El dolor me está cortando con un centenar de cuchillos afilados.
Di a mi hermana que no se asuste, mamá, dile a papá que sea fuerte, os quiero tanto, me gustaría que me diéseis un último beso. Alguien debería haber dicho a aquel chico que está mal beber y conducir...
Tal vez si sus padres se lo hubieran dicho yo ahora estaría viva...
Mi respiración se está debilitando, mamá, y tengo mucho miedo...
Estos son mis últimos momentos y me siento tan desesperada...
Me gustaría que me pudieras abrazar, mamá, mientras estoy estirada, aquí, muriendo.
Me gustaría poder decirte que te quiero, mamá... no siento mi cuerpo, no puedo más mamá, te quiero... adiós..."

Estas palabras fueron escritas por un periodista de Informativos Telecinco que presenció un
accidente de tráfico en 1997. La joven, mientras moría, iba diciendo estas palabras a los allí presentes. El periodista empezó una campaña. Sad Sad Sad
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. feb. 03, 2007 1:51 pm

Aquest (el morí) és un dels perills que tenim quant venim a aquest mon. Però encara el complique més la gent inconcient que tant s'estimen això com no res.
Mol tràgic el relat :cry: :cry: :cry: :cry:

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. feb. 03, 2007 1:54 pm

Trists però real el ( yo domino ) no serveix de res si no ses conscient del cas fa i malauradament passa maça sovint......
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. feb. 03, 2007 2:01 pm

Uuuuffffff

Quin mal cos... i quina pena....

Nosaltres no bevem alcohol, i la veritat és que els dies com Sant Joan (la revetlla),
Cap d’any, o les nits dels caps de setmana no ens agrada gaire anar per les carreteres...

Diuen que cada any moren centenars de fumadors, però jo no conec a cap fumador ,
que a cops de cigarro hagi matat a una altre persona.... en canvi tot és prohibir el tabac.

Cada cap de setmana algun borratxo mata en algun accident a víctimes innocents,
i l’únic que fan, és posar multes i treure punts del carnet.

Es una vergonya !!!!!
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » ds. feb. 03, 2007 2:08 pm

El mes greu d'això, de la beguda entre els joves, es que socialment s'està arrelant cada vegada mes. Per moltes campanyes que facin.... tot es hipocresia administrativa.

Podríem entrar a discutir la venda de begudes en estacions de servei, en la limitació d'horari de venda en els establiments d'oci ... inclòs m’atreviria a parlar de la limitació d'equips de musica en els cotxes. Però desprès em dirien que vull retallar les llibertats del individu.... i precisament es això, la llibertat, el que no tenim clar.

Es un tema de cultura, tan social com política i per desgràcia en aquest país estem a anys llum de tindre-la.

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Carme
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Carme » dg. feb. 04, 2007 6:39 pm

Buenas,

Ostres Geroni, això ho vaig llegir fa uns mesos a una revista, em sembla que al Motociclismo i em va impressionar moltíssim, ho recordava molt bé però no ho havia tornat a veure. M'agrada que ho hagis posat. A vegades ho he explicat entre amics quan estàvem parlant del tema perquè és una cosa que se m'ha quedat gravada al cap, hi ha coses que no saps per què t'afecten d'una manera especial i per mi a aquest testimoni ha estat molt més impactant que tots els anuncis de sang i fetge que hagin fet a TV.
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. feb. 04, 2007 10:54 pm

Molt trist.Tinc una filla i aixo et fa un nus a la gola. :(
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. feb. 04, 2007 11:27 pm

Tot plegat és una merda!!! Ahir vaig llegir aquest post, i la veritat...no vaig saber que dir...!!!
Ara ho tinc més clar...tot plegat és una merda!!! Tan se val que tinguis molta cura a la carretera, que hi posis tots els sentits, que no corris, que no beguis si has de conduir...si malgrat tot t'acabes topant amb un fill de p..., perdó...perqué silenciar-ho... amb un fill de puta, que acaba per trencar amb totes les il.lusions d'una vida...!!!
Fa uns mesos, perdó pel rotllo, un cunyat de ma cosina, es va aixecar ben d'hora un Diumenge pel matí per anar amb bici amb la colla.
Sense adonar-se'n, i en plena recta, va perdre la vida al ser envestit per un xaval d'aquests que tornava de "marxa". No cal dir que es va donar a la fuga!!!
Alguns dels altres ciclistes també van anar per terra. Algun d'ells però, va poder memoritzar la matrícula del cotxe.
Feta la pertinent denúncia, un parell d'hores més tard els Mossos és van presentar a casa del conductor.
El van trobar dormint la mona a la seva habitació com si res hagués passat...!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. feb. 04, 2007 11:37 pm

Ahir a la nit per l'eix , un mortal accident, molts ho sabreu per la tele o radio, dos cotxes sentit lleida i un sentit manresa, aquest útim, just abans de l'accident anava adelantant a gran velocitat i en doble linea continua, fins.............que.........,amb lo de la velocitat i la continua,i varem coindicir uns quants conductors que, per desgràcia ens varem torbar l' accident nomes un kilometre més endevan.Veure alló va ser terrorific.podeu imaginar un cotxe destrosat? aquell cotxe era esmicolat. Alla al mig de la foscó veure allo, una estona callat ,casco posat, res que pensar, una por terrible, i ganes de plorar, res mes a dir.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. feb. 05, 2007 12:22 am

Hola nois/es:

Ja sabeu el que penso sobre l'alcohol i la conducció...
El text ja l'havia llegit en un altre fòrum, però no ha deixat d'impresionar-me un cop més...
Es el jo controlo a que feia referència un company abans que jo i la moda de veure cada cap de setmana fins agafar una bona borratxera...
A l'insti on treballo els nois confessen sense cap vergonya que cada setmana n'agafan una, i en ocasions més d'una...
Merda!
Només faltava la notícia d'avui de l'Eix Transexual, una carretera negra tota ella i molt, molt perillosa.

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. feb. 05, 2007 1:08 am

QSC ha escrit: després em dirien que vull retallar les llibertats del individu.... i precisament es això, la llibertat, el que no tenim clar.
Sí, el tenir llibertat, no ha de voler dir que es pugui fer el que es vulgui a tota hora i tot moment. Hi han unes normes d'educació o de cortesia que no s'han de perdre, però això ja costa més.

La història de la noia ja l'havia llegida i és molt trista. :(

I sí, aquest vespre he sentit això dels 3 nois d'Artés morts a l'eix. Deu fer molta fresa, sols de veure el cotxe ja....... Jo cada dia agafo un trosset d'eix però per sort és aquell de Manresa que hi ha el mur de ciment al mitg, així si més no no em venen de cara! :evil:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 05, 2007 7:11 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

A l'insti on treballo els nois confessen sense cap vergonya que cada setmana n'agafan una, i en ocasions més d'una...
Merda!
V'ssssssssss
I tu com a tutor o el que siguis, com et quedes quan et diuen això :?que els hi dius?? , ho comentes amb els seus pares??, es que jo també en tinc de fills, saps ?
però saben que no poden beure si surten (poc)- i no beuen- :roll: amb aquest sentit tenim sort, però si te la foten els altres ? :eyes :crys

Però aquest maleït ( JO CONTROLO) :Disparant
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 05, 2007 7:53 pm

A mi tb em passa com la Carme
Ho he llegit en diverses ocasions i sempre, sempre....m´impacta :(


VS
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”