Funciona el Carnet per punts??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Ha sigut efectiu el carnet per punts de moment?

Si
10
56%
No
3
17%
Sis mesos no es suficient per valorar
5
28%
 
Vots totals: 18

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 09, 2007 11:43 pm

Depardie ha escrit: Amb la nova moto, es un problema.
Pq???????????????
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. gen. 09, 2007 11:56 pm

Steelman ha escrit: Pq???????????????
Hi ha molta diferencia amb lo que estava acostumat.
Portant la moto tranquil•la, es ha dir a 4000 rpm vas a 120 Km/h, si això li sumes la seguretat que et dona, anar a 140, 150 Km/h es molt, molt fàcil.
Això, tal i com estan les coses i per autovia o carretera, es un problema.
Però estic disposat a patir-lo. :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. gen. 10, 2007 8:26 pm

Confesso que jo era un defensor del carnet per punts. Estava completament convençut que era necessari. Però passat el temps, i que jo sàpiga a mi no m'han multat ni m'han tret punts, m'ho miro d'una altre manera.
Jo creia que aquest nou carnet, realment aniria destinat a augmentar la nostra seguretat, però per desgràcia he entés que l'objectiu final no és cap altre que recaudar diners de la forma més "trapera" i malintencionada possible.
Qué collons hi pinten els radars en punts on el risc d'accident és practicament nul???
Pel que a mi respecte, tan sols ha servit per prestar més atenció als marges de les carreteres, que a la propia carretera en sí, amb el risc que això comporta... :evil: :evil: :evil:
A part d'això, avui he sentit per la radio, que la sinistralitat a la carretera ha tornat a pujar!!!
Semble que els conductors s'han relaxat una mica, i això és clar, es solucionarà posant més radars!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. gen. 12, 2007 2:02 pm

Veig que tots esteu a la par. Vull donar la meva llegiu el final a veure què creieu.

-- la velocitat, no és el problema. Ara està clar que si tots anessim a 30 morts cero, però això no pot ser hem de circular i no passarnos mitja vida a la carretera.

--Per una moto respectar les normes, per mi i anar a lo que marquen es superperillos (per ara), se t'amorren cotxes que no vegis. Jo amb cotxe vaig clavat al limit, pero amb moto ni parlar-ne.

-- volen reduir accidents i no en tenen ni idea com fer-ho, sense reduir ventes d'autos. soluciò simple ,limits velocitat, i de pas recauden.

-- I hi ha un problema mès greu que son els despistats, pero aixo si, un mosso veu una avia despistada en contradireccio, li dirà vinga senyora tiri i ja l'ajudem (crec), ara veuran a un amb un cop de gas.. i giraran cua cap ell, si es que.. la primera impresio enreda.

-- Jo us dirè quin es el problema son tres: despistats, ineptes i esporuguits al volant, i falta de respecte o humanisme

-- Jo crec, a veure que en penseu, vull opinio encara que sigui dolenta , i si els autos portessin una radio per comunicarse amb tot auto veì en un radi , posem de 200 metres? i tot el que diguessis ho sentirien tots els autos del voltant. Tan potser per cagarse amb per saltarse un stop, com per avisar a un altre que la proxima posi intermitent, demanar o cedir pas.. etc.

Respon

Torna a “General”