Funciona el Carnet per punts??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Ha sigut efectiu el carnet per punts de moment?

Si
10
56%
No
3
17%
Sis mesos no es suficient per valorar
5
28%
 
Vots totals: 18

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Funciona el Carnet per punts??

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 08, 2007 6:02 pm

Aquests dies estan publicant els resultats dels accidents mortals a lse carreteres catalanes.
Segons podeu veure Aqui diuen que les mortalitats han disminuit un 11%

Que en penseu?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. gen. 08, 2007 6:10 pm

Jo crec que si, be sigui per poc o molt pero la gent, em sembla que s'ho mira una miqueta més, abans de fer disbarats....


vssssssss

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. gen. 08, 2007 6:47 pm

Hola a tots

En la meva opinió, em dona la sensació que la gent va més amb comte, no crec que sigui per un tema de conscienciació, sinó de por per perdre els punts, així dons segurament si que funciona...

I ara la pregunta “del millón”, sabeu d’algú a qui li hagin tret un sol punt, algú que conegueu... Crec que és un “FAROL” de tràfic per acollonir-nos , i que no ens treuran res de res... :wink: :wink: :wink: ( segurament seran paranoies meves...jajajajaja no em feu cas :twisted: :twisted: )

Vvvvss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 08, 2007 6:48 pm

Anna jo si conec algu que li han tret punts.
Un company de feina per anar a 120 per la T11 (autovia Reus-Tarragona) quant nomes es pot anar a 100 li varen treure 2 punts i 150€ de la seva C/C

Vss
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. gen. 08, 2007 6:52 pm

Steelman ha escrit:Anna jo si conec algu que li han tret punts.
Un company de feina per anar a 120 per la T11 (autovia Reus-Tarragona) quant nomes es pot anar a 100 li varen treure 2 punts i 150€ de la seva C/C

Vss
Gràcies Jordi :D :D :D

Ja deia jo que eren paranoies meves...jajajajajaja

Vvvvvsss

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 08, 2007 8:18 pm

Holaaaa,

Doncs jo no sé si funciona o no però la gent va molt acollonida per la carretera però veus cotxes que van a velocitat fixa, es posen a 90 per l'autovia i és igual que hi hagi una senyal de 80 o de 120, segueixen a 90. La gent cada vegada condueix pitjor i si els punts serveixen a l'Administració per fer-se petonets i dir-se que ho estan fent molt bé jo crec que s'equivoquen.

:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 08, 2007 8:49 pm

Hola, jo no se si és pels punts o no, però jo he constatat que la gent ara corre menys ( a les autovies al menys). Si et poses a 140 per hora, adelantes a poca gent i poca gent t'adelanta a tu. No se les altres infraccions com estàn... Per cert, jo també conec a un que pel casc li foteren 3 punts i no recorde quants eurilos de la butjaca. :cry: :cry: :cry:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dl. gen. 08, 2007 9:07 pm

Buenaaaaaassssssss

Albert, no te falta razón. La administración central, ademas de besitos, recauda, y esto no lo dejan por pereza.

Recordemos, una vez más, que en los años 70, por autopista, se podia circular a 140km/h y se dejo en 120 km/h por aquello de ahorrar energia.
Fijemonos bien que con aquellos coches, bueno, con aquellos hierros, que no frenaban, sin controles de tracción, ruedas estrechas etc. etc y que consumian como dos de los de hoy en dia disfrutabamos de un limite superior. Bajo mi punto de vista, mantener hoy en dia el limite de 120 km/h en autopista, es actuar con animo recaudatorio. Si hace falta grito.

¿Que la gente estamos acojonados? Pues si, porque, en la mayoria de los casos, en lugar de encotrar colaboración encuentras ambición recaudatoria.

La frase es famosa "Nosotros estamos para hacer lo que nos mandan". Esto lo contesta la Guardia Civil y la Policia Municipal cuando se encuentran en el aprieto de no saber que contestar al sufrido ciudadano que ha sido victima de una "emboscada", que es lo que me paso a mi, y el ciudadano lo ha descubierto.

Por ultimo, que me caliento. Si la velocidad matara en Alemania quedarian cuatro. Dicen que en Alemania hay algunos tramos libres de limite, no es cierto, es al reves, algunos tramos, y por razones evidentes, estan limitados a diferentes velocidades, segun el caso. Eso si, los alemanes lo tienen muy claro, se cumple con la limitación y se cumple con toda la potencia que te pueda dar el coche, o la moto, cuando no hay limitación.

Ale, ya he descargado mi ladrillo, yo se que sabreis perdonar, pero estas cosas me las pide el cuerpo, y si es para meterme con la administración, mas y mas.

Adeu.......

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. gen. 08, 2007 9:31 pm

Es cert que potser la gent va mes en cura... tan de cura queeeeeee... ALGÚ M'EXPLIQUI PER QUE VAN PEL CARRIL DEL MIG TINGUEN EL DE LA DRETA LLIURE...!!!!!!. algú em pot informar del que diu el Codi de Circulació al respecte????

En quan a les estadístiques aquestes son vergonyoses, els politics se les tindran que menjar amb patates, si no... temps al temps!!!

V'ssssss

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 08, 2007 9:39 pm

Poca cosa puc afegir, crec que ja ho heu dit tot
Sembla que per ara els accidents han disminuit, però crec que ha de pasar més temps per fer una bona valoració.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 08, 2007 11:11 pm

Holaaaaa,

Si Arturo, tens tota la raó am els teus comentaris.

L’administració avui en dia només li preocupen els límits de velocitat, per recaptar i per poder-li donar sempre la culpa dels accidents. Conduir per qualsevol carretera o ciutat de l’estat espanyol en l’actualitat, si ho fas com cal, sempre aniràs per sobre de màxim permès, sense que això vulgui dir que ho has fet de forma perillosa. Si tens un accident la velocitat inadequada sempre n’és la responsable: si circules per el carril que no toca (com diu el Jordi), si has fet una maniobra perillosa, si has fet un mal avançament, si t’has distret amb el nen que portes assegut al darrera, discutint amb la dona que va al costat teu, si t’has adormit, si no poses l’intermitent, si t’has saltat un semàfor, si no respectes un “ceda” o un “stop”, si no has respectat qualsevol altre de les preferències i fins i tot si circules en direcció prohibida: no hi fa res, la culpa segueix sent de la famosa velocitat inadequada. Es la solució màgica.

Es la única que es pot sancionar sense necessitat de que hi hagi presencia policial a les nostres vies de circulació. Que d’altre banda cada dia se’n veuen menys.

Com pot saber ningú els motius dels accidents si no hi ha ningú que controli i vegi de ben a prop els vicis circulatoris dels ciutadans??

Vosaltres no us heu trobat mai amb un cotxe de cara que us enlluerna per que porta les llums malament?? Qui li diu res a aquest conductor, que d’altre banda, podria ser que no ho sàpiga que va malament??

No us trobeu amb massa assiduïtat conductors que per autopistes avancen indiscriminadament per la dreta o per l’esquerra?? Qui l’atura a aquest conductor imprudent si no hi ha presencia de l’autoritat viaria??

Educar al conductor sempre es més car que reprimir-lo amb sancions repetitives per velocitat, especialment si els límits estan pensats per vehicles de fa vint anys, amb les carreteres de fa vint anys!!!

Artuto, ho sento, però m’has animat!!
Sort,

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. gen. 09, 2007 3:42 am

Hola:

Teniu molta raó.

Albert:Vosaltres no us heu trobat mai amb un cotxe de cara que us enlluerna per que porta les llums malament?? Qui li diu res a aquest conductor, que d’altre banda, podria ser que no ho sàpiga que va malament??

Sí, amb això m'hi fixo sempre i és molt emprenyador!! I és increïble la quantitat de vehicles que els porten malament.

Salut!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 09, 2007 4:13 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

Doncs jo no sé si funciona o no però la gent va molt acollonida per la carretera però veus cotxes que van a velocitat fixa, es posen a 90 per l'autovia i és igual que hi hagi una senyal de 80 o de 120, segueixen a 90. La gent cada vegada condueix pitjor i si els punts serveixen a l'Administració per fer-se petonets i dir-se que ho estan fent molt bé jo crec que s'equivoquen.
Penso el mateix que l'Albert. Es que la gent té por!!!!!!!!!

I una altre cosa que vull especificar: conec a moooolta gent que li han tret punts, pocs però els hi han tret. Ah! A l'encarregat de la meva dona sols li queda 1 o 2 punts.....fa un trajecte d'uns 80 km cada dia per anar a la feina, amb tot de radars. Porta més de 2.000€ en multes. Un León Tdi FR corre,clar.....

Crec -i dubto que m'equivoqui- que la gent té més por a la multa econòmica que no pas a perdre punts. Els punts els recuperes si tornes a fer bondat. Els calers no.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 09, 2007 4:18 pm

Josey Wales ha escrit: .........Vosaltres no us heu trobat mai amb un cotxe de cara que us enlluerna per que porta les llums malament??

............... Qui li diu res a aquest conductor, que d’altre banda, podria ser que no ho sàpiga que va malament??

........I és increïble la quantitat de vehicles que els porten malament.
Saps que passa? que molt cotxes (per no dir quasibé tots) porten control mecànic o elèctric de pujada-baixada dels fars. I molta gent els puja perquè "hi veu millor". I si a això li sumem que avui en dia els sistemes de llums dels vehicles son molt més potents que fa uns pocs anys....

Per passar la I.T.V. ja se'n cuiden de ficar-ho bé, ja..... :evil: :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. gen. 09, 2007 7:22 pm

Randy-650 ha escrit: Saps que passa? que molt cotxes (per no dir quasibé tots) porten control mecànic o elèctric de pujada-baixada dels fars. I molta gent els puja perquè "hi veu millor". I si a això li sumem que avui en dia els sistemes de llums dels vehicles son molt més potents que fa uns pocs anys....

Per passar la I.T.V. ja se'n cuiden de ficar-ho bé, ja..... :evil: :roll:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hi ha gent que fa aixó?????

A mi m'emprenya el ninyato de torn, que porta els antiboira de devant a tota hora, perque queda més "Tuning"


Vssssss

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dt. gen. 09, 2007 8:04 pm

Personalment penso que el carnet per punts, serveix per acollonir. I a fe que ho aconsegueix. La penya va per la carretera molt lenta..... extremadament, fins hi tot per sota de la velocitat permesa.
Fa uns anys, per la AP7 (per exemple) a 120, t’afaitaven, que tots t’avançaven. Actualment, et poses a 120, i ets el rei del mambo, i vas avançant a tothom.

Desprès jo també soc del pensar que a Catalunya això dels punts es un farol.
He parlat amb alguns urbanos coincideixen a dir que els mossos i ell no tenen intercomunicades les xarxes informàtiques i que això dels punts encara està molt lluny de fer-se efectiu aquí.
La veritat és que m’estranya no conèixer a ningú que li hagin pres punts.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 09, 2007 8:44 pm

Bones!!!

El que està clar, i d'això no m'ho negareu, és que ens han de "castigar" per a que fem bondat...

Ja que sempre es relaciona la velocitat amb accidents, i tal i com heu comentat amb el tema d'Alemània, us imagineu qué passaria si aqui a Espanya no possesin límits de velocitat?? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

El que trobo és que no tenim conciència ni del risc ni que no sóm els únics que anem per la via, cadascú fa el que vol i com vol:

- Pujo les llums que el que importa és que JO hi vegi millor...
- Tira, tira que ve amb moto, ja frenarà...
- El típic camió/autobús que surt sense mirar, total... com sóc més gros!!!
- El "pardillo" a 90 per l'autopista i el "fitipaldi" a 200 en una mateixa via...

Ara hi ha una altra cosa, l'estat de les vies d'Espanya, i ja no diguem de Catalunya que resulten ser de les que pitjor estan a nivell nacional.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 09, 2007 8:46 pm

burruktala ha escrit:Desprès jo també soc del pensar que a Catalunya això dels punts es un farol.
He parlat amb alguns urbanos coincideixen a dir que els mossos i ell no tenen intercomunicades les xarxes informàtiques i que això dels punts encara està molt lluny de fer-se efectiu aquí.
La veritat és que m’estranya no conèixer a ningú que li hagin pres punts.
Miquel, jo en conec un parell que si que li han, almenys, notificat que serà sancionat amb 150€ i 2 punts menys... que després ho facin efectiu ja és discutible, però que el tema de retirar punts existeix, això no ho dubto.
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. gen. 09, 2007 11:13 pm

Ride ha escrit:
Randy-650 ha escrit: Saps que passa? que molt cotxes (per no dir quasibé tots) porten control mecànic o elèctric de pujada-baixada dels fars. I molta gent els puja perquè "hi veu millor". I si a això li sumem que avui en dia els sistemes de llums dels vehicles son molt més potents que fa uns pocs anys....
Per passar la I.T.V. ja se'n cuiden de ficar-ho bé, ja..... :evil: :roll:
Hi ha gent que fa aixó?????
A mi m'emprenya el ninyato de torn, que porta els antiboira de devant a tota hora, perque queda més "Tuning"
Randy: jo em referia més aviat als que en porten un bé i un malament. Els qui t'enlluernen, pot ser per varies causes: per això de la regulació expressament, o per què no ho han regulat bé depenent del pes que duen, o per què per descuit han tocat el regulador, entre altres. Evidentment al anar a l'iTV ja hi pensen, ja.

Jo també li duc i si el toqués sense donar-me'n compte passaria això. Ara bé, aquest sistema ja va un xic feixuc per tal d'evitar això mateix.


Ride: sí, amb això dels antiboires també m'hi trobo molt!! i no els hi diuen res, tu!! Fins i tot n'hi ha amb llumetes de colors i de neó, d'aquests tunnings.

Hem de mirar de no fer-ho nosaltres i ja farem prou.
Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. gen. 09, 2007 11:41 pm

Tot i que he votat “Sis mesos no es suficient per valorar”, crec que de moment funciona.

Evidentment no per que la gent condueix millor, si no perquè anem acollonits.
Jo em guanyo la vida amb el carnet de conduir i ara amb penso molt les coses avanç de fer-les.

Amb la nova moto, es un problema.

Respon

Torna a “General”