AVUI ENS HEM FET MAL....(a l'orgull)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dg. feb. 04, 2007 6:06 pm

Ostres Miquel, quina setmaneta que portes!!!!!!. Encara com esteu bé, ( tot i que demà segurament el dolor serà una mica més fort que avui); una experiència més.
Les defenses han treballat bé. Sort que les portaves.
Anims i records a la Carme. :!: :!: :!: :!:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. feb. 04, 2007 6:14 pm

Hola,

Tenir un ensurt de tant en tant pot ser bo, especialment per que ens fa anar amb mes compte i evitar la relaxació a l’hora de conduir, però collons Miquel, no cal que vagis per terra, i a més, ens espantis a tots!!! Amb una petita derrapada n’hi ha prou per recordar-nos que anem sobre dues rodes!!!!

Si us plau, no ho torneu a fer mai més això!!!!

Ara més seriosament, gràcies per no haver-vos fet mal vosaltres, que la resta ja ho arreglareu. La moral a recuperar-la ràpidament, tingueu en compte que no ha estat res, i com ja t’han dit no cal donar-hi masses voltes per saber que ha passat.

Molts ànims a tots dos i esperem veure-us ben aviat a la calçotada, per exemple.



:evil: :evil: :evil:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. feb. 04, 2007 6:54 pm

Miquel i Carme, m'alegro que estigueu "sans i estalvis".

Jo vaig caure també un dia per carretera. Una revolt molt lent i mal traçat, rectificació i pèrdua d'adherència.

Rascada a la moto , pantalons trencats i cap a casa.

Vaig castigar-me a dur la moto rascada (i encara la porto el lateral dret així), vull canviar-ho, però em recorda prou sovint que he d'anar poc a poc.

Entre rascades i feina vaig estar uns 15 dies sense agafar-la.

Afortunadament vaig tornar a gaudir de la moto sense més problemes. Això era la segona quinzena de maig, quan ho recordo encara tremolo ...

Procura treure conclusions (i tots nosaltres també) i continuem amb el plaer d'anar amb moto.

Una abraçada a tots dos :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
David
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: David » dg. feb. 04, 2007 7:33 pm

Collons Miquel quin ensurt, me n' alegro de que estigueu bé, ara toca recuperar-se, unes freguetes a les costelles i endavant. Una forta abraçada per tu i la Carme.

Salut i Vsss

Avatar de l’usuari
Carme
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Carme » dg. feb. 04, 2007 7:34 pm

Buenas,

Òstia, ho sento molt i com ha dit algú, quina setmaneta, Miquel. Ara a recuperar-se vosaltres i la moto i no donar-li més tombs dels necessaris a aquestes coses.

ÀNIMS i ens veiem a la calçotada!!!!!!!!!!!!!!


:kssss :kssss :kssss
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. feb. 04, 2007 7:49 pm

Ostres!!

Si que ens sap greu, mal rotllo, si li passes a la meva...
Uiggh quin mal!!

Bueno a recuperar-se de l'orgull!!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. feb. 04, 2007 7:56 pm

Miquel i Carme:

No ens coneixem però com que no us heu fet res greu vosaltres, permeteume que ujs digui que més que trepitjar un`canvi de quitrà, sembla que hagiu trepitjat....merda.... !!

Estic segur que aquesta merda, es transformarà en sort, segur

Una abraçada :!:
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 04, 2007 8:11 pm

lujoisla ha escrit:osstras Miguel :( :( :(

que susto mas fuerte me tiembla las pierna nada mas pensar que yo
he ido todo el verano con pantalones cortos y en tirante
, si me hubiera
pasado estaria despellejado hasta las orejas como minimo.

espero que los dos esteis bien y que todo alla sido un susto la moto
ya se areglara

un fuerte abrazo para los dos
El dia que vi tus fotos así, dije.....a Luis me lo como!!!!!!! :evil:

Pero como bien dijo alguien una vez...retificar es de sabios. Y tu has sabido rectificar a tiempo. Recuerda la rotonda de Blanes, que casi nos vamos al suelo los 6......

TOTHOM AMB L'EQUIPACIÓ SEMPRE, OKIS????? :wink:

Encara me'n recordo el dia del pic-nic pel juliol que anàven dues noies amb.......amb xancletes!!!!!!! Menys mal que no han tornat a venir més amb nosaltres. Ni falta que fa que hi tornin, no em sento a gust així.

Què voleu que os digui..... :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

AVUI ENS HEM FET MAL....(a l'orgull)

Entrada Autor: Mckinley » dg. feb. 04, 2007 8:17 pm

Ostres Miquel quin susto per a tú i la Carme!. Sort que no us heu fet mal!. I la moto, mira, es pot arreglar, l'important es que només t'hagis fet mal a l'orgull, aixó té cura.
Una abraçada ben forta i esperem tornar-nos a trobar per la calçotada.
P.D. Estem a la vostra disposició per qualsevol cosa que puguessiu menester.
Quim i Eli.
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Cecitiger
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:18 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Cecitiger » dg. feb. 04, 2007 8:21 pm

Hola, que tal Miquel i Carme?
Esperem que us aneu recuperant de seguida de la caiguda, sort que no ha sigut greu, encara que fot molt tenir que arreglar les rescades, el intermitent, l'estribera...
Saps què Carme? Ets una noia molt valenta, quan t'he vist aixecar-te de seguida m'has sorprès molt, per la teva actitud de sentir-te molt segura, 100x100 MOTARRE ,però que no torni a passar, vale??? :wink:
Salut i a reveure.
Imatge

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dg. feb. 04, 2007 8:22 pm

MIGUEL, siento lo que te paso, nos puede pasar a cualquiera, si nesecitas algo solo avisa, no te cortes un abrazo

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. feb. 04, 2007 8:23 pm

Ostres quina putada més grossa!!!!!

Vinga nois, ànims i a recuperar-se aviat que us hem de veure en actiu el dia de la calçotada...

M'alegro molt que "solament" hagi estat una relliscada i que no us hagueu fet mal.

Una abraçada companys!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Patacada

Entrada Autor: Jumperracing » dg. feb. 04, 2007 8:29 pm

Des de Girona, rebeu la meva solidaritat. Fa mal veure la moto així però penso que el millor és que l'arrecleu deseguida i així us treureu un pes de sobre. És obvi que vosaltres esteu bé, molt millor.

Compte a partir d'ara.
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. feb. 04, 2007 8:55 pm

MIQUEL Y CARMEN siento mucho lo que os a pasado, por suerte no ha sido mas grave.
Y por lo que dice cecitiger, os habeis levantado al momento y lo más importante es eso.
Tomaoslo como un tropiezo, y gracias por compartir este momento con nosotros, pues hara que vijilemos más.
Y sobre llevar la ropa adecuada no tiene que haver ninguna duda.
Mi hermano por ciudad se lo llevo un coche por delante,pues suerte que llevaba la chaqueta, en cambio llevaba tejanos y la parte inferior del cuerpo le quedo bastante tocada.
Espero que los dos esteis bien y que nos podamos ver pronto.
Un abrazo a los dos.
Y no nos deis más sustos.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. feb. 04, 2007 8:56 pm

Miquel i Carme, quan m'he connectat ara a l'arribar hi he vist el post no m'ho podia creure. Sort que a mida que he anat llegint he vist que ha estat un ensurt. Un ensurt important, perqué quan he vist la ralla a la carretera envaïn el carril contrari......

Sort que ja està tot passat, ara a portar la moto a canviar l'intermitent i repassar l'estrep i la pintura, càmera nova i roba nova i tot solucionat.

No pensar-hi més.

Me n'alegro molt de que vosaltres estigueu bé que és el més important de tot.

Si em necesiteu per alguna cosa ja ho sabeu, no quedeu.

Una abraçada
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Som i Serem
Presentats
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 8:14 pm
Ubicació: (Alt Penedés)

Entrada Autor: Som i Serem » dg. feb. 04, 2007 9:03 pm

Ostres companys!!!

Menys mal que no us heu fet mal, ja que en les caigudes mai se sap...glup.

Les coses materials, es poden arreglar i torno a repetir sort que vosaltres esteu bé.

Una abraçada a tots dos,
Armand i Silvia.

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. feb. 04, 2007 9:20 pm

Qué tal Miquel i Carme!!!
Com ja s'ha dit per aquí, menys mal que tot ha quedat en un ensurt i poca cosa més, però amb el vostre permís, i tal com hem parlat a casa vostre, deixeu que us digui un parell de cosetes...
Tot i ser desagradable, això d'avui no ha estat res més que una amarga experiència que us ha de fer reflexionar, i a tots nosaltres també, sobre la conveniència de saber "llegir" l'estat de la carretera...
Desde la prespectiva que m'ha donat veure el vostre accident a uns pocs metres de distància, la meva opinió és que la teva conducció Miquel, era massa agresiva tenint en compte que la carretera estava bruta, humida...i que patinava molt. Jo sense fer res de l'altre món he notat un parell d'avisos que m'han posat alerta i he entés que avui no era dia de fer masses filigranes.
Com tu molt bé m'has comentat, el teu error ha estat no haver interpretat aquesta situació fins que ja ha estat massa tard...
No m'agradaria semblar pedant amb aquest comentari. Tan sols és una reflexió que faig, i que jo m'aplico a mi mateix, amb la única intenció de que això no li torni a passar mai més al meus bons amics Miquel i Carme, ni a cap dels altres amics i companys del foro, i per extensió a tots el motarres en general.
Apa doncs, us desitjo una rapidíssima recuperació dels cops rebuts, i aquí estem pel que fagi falta!!!
Una forta abraçada!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dg. feb. 04, 2007 9:31 pm

Nois quin ensurt, com tots diem, la moto, la roba, la càmera, i fins i tot l'orgull, tot aixó, unes coses amb diners i altres amb temps es poden arreglar, peró vosaltres esteu bé, i aixó, si no fos així, no es podria arreglar amb diners.......... ÀNIMS!!!!!!!!!!!!!
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 04, 2007 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dg. feb. 04, 2007 9:39 pm

Ostres, quin mal cos m'ha quedat després de llegir-ho, NO HENS TORNEU A DONAR AQUESTS SUSTOS!!!!!!!!

Tal i com diuen tots el companys, l'important sou vosaltres, els plastics, i el ferro, no tenen vida.... la vostra val molt!!!

El més important d'una lliçó es apendre-la, agafeu els aspectes tant negatius i positius, i de dret cap a la memoria.

Anims i a recuperar-se.

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. feb. 04, 2007 9:52 pm

Me n'alegro molt que els danys personals hagin estat poquets. Entenc que estigueu tristots perls desperfectes de la moto. Quan vaig tenir l'accident i vaig veure com va quedar la meva Deauville, també em va saber molt de greu. Però cal pensar que, si ens lamentem per l'estat de la montura és perquè nosaltres estem prou bé per lamentar-nos per ella.

Una abraçada ben forta d'ànims!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”