ENS ANEM.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
nitoynita
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 12:30 am

ENS ANEM.

Entrada Autor: nitoynita » dg. feb. 04, 2007 11:40 pm

Encara me'n recordo el dia del pic-nic pel juliol que anàven dues noies amb.......amb xancletes!!!!!!! Menys mal que no han tornat a venir més amb nosaltres. Ni falta que fa que hi tornin, no em sento a gust així.

Per comentaris com aquet i d’altres, es per lo que des de aquet moment, deixem de pertànyer a aquet grup .

No estem acostumats que es tracti d’aquesta manera als nostres amics.

Desitgem que us vagi molt bé, de tot cor.

Ens veurem a la carretera.........com sempre.

Teniu am nosaltres uns companys de ruta, però fora de aquet fòrum.

Mercès per tot.
ENS VA MOLT BE "FORA" D'AQUEST FORUM

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dl. feb. 05, 2007 12:02 am

Hola nois/es:

No us conec de res, a part de les intervencions al fòrum... comprenc que de vegades un comentari o una expressió poden fer mal, però sense conèixer de res el context en que va possar-se el text que entrecomilleu, no us sembla que feu un gra massa... almenys vist des de fora és el que sembla.
Ens castigareu a tots els qui us llegim i trobem els vostres comentaris intel·ligents i adequats, sense la vostre presència i participació per les paraules poc apropiades d'algú?...
No creus que el company que va escriure alló si li adreces un privat s'excusarà o us aclarireu?...
Aquesta setmana ja van dos baixes... i el tó del fòrum en general és considerat i respectuós... o al menys així m'ho sembla...
Reconsidereu la vostre postura si us plau.
I si no, si la ferida és tan gran que no admet disculpes, doncs que us vagí molt bé i que tingueu sort.


V'ssssssssssss

PD. He llegit el post del text que entresacàveu, crec que així llegit fora de context potser explicaria la vostre posició, però coneixent una mica la persona que fa el comentari estic convencut que és referia al fet d'anar sense la equipació necessària, cadascu és lliure d'anar en moto com vulgui, però es cert que en sortides en grup hauriem d'anar ben equipats, ja no per nosaltres, sinò per a no entorpir els altres.
Np fa ni deu dies aquesta mateixa persona us deia:
"Benvinguts de nou per aqui.

Os trabàvem a faltar.

Aviam si coincidimin alguna sortideta aviat, ¿eh?"

Perquè aquestes paraules no tenen el mateix valor que les que avui us han ferit?
Doneu-li una oportunitat, parleu amb ell i aclariu-vos en privat.

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dl. feb. 05, 2007 12:43 am

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Np fa ni deu dies aquesta mateixa persona us deia:
"Benvinguts de nou per aqui.

Os trabàvem a faltar.

Aviam si coincidimin alguna sortideta aviat, ¿eh?"

Perquè aquestes paraules no tenen el mateix valor que les que avui us han ferit?
Doneu-li una oportunitat, parleu amb ell i aclariu-vos en privat.

Aquesta cita que ens recorda en terraxman, també pot fer pensar,
segur, molt segur que no hi ha cap mena de mala intenció, parleu-ne

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. feb. 05, 2007 11:06 am

Hola Nitoynita, entenc que el comentari hagi pogut semblar desafortunat, si es referia a amics vostres,
però crec sincerament que no va ser dit amb mala intenció.

Les paraules algunes vegades son molt fredes, i dites en un mal moment,
poden semblar que estiguin escrites amb males intencions, o em segones lectures, no crec pas que aquest sigui el cas.

Parleu per privat i solucioneu-ho, que tots som adults i jo soc de les que penso que parlant la gent senten.

El que més m’agrada de Mototurisme, és que està ple de bones persones, no marxeu enfadats, no val pas la pena.

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 05, 2007 11:22 am

Tota persona que participa en qualsevol tipus de comunicació escrita ha de tenir ben present que no és el mateix que la comunicació presencial. En la comunicació escrita falta la entonació del que es diu, l'expressió facial i l'expressió corporal. Tot això fa que un mateix text pugui ésser interpretat de mil maneres diferents en funció de l'estat d'ànim del lector en el moment de llegir-ho. Així doncs, quan hom llegeig quelcom en un fòrum, en un correu electrònic, en un xat... cal que intenti posar-se també en la pell del que ho escriu i, abans de prendre una decisió errònia, demanar explicacions d'allò que s'ha dit, si no ha quedat clar. És una recomanació per a tothom, doncs els malentesos en aquests medis són habituals, i és una pena.

L'experiència m'ha fet rellegir qualsevol text escrit per algú que em pogués ofendre. Normalment demanant un aclariment m'he adonat que no tenia malicia i que era jo que estava en un estat d'ànim més sensible i/o delicat.

Així doncs, per part meva, el següent consell a tothom: Val la pena pedre 5 minuts demanant explicacions, que no pas perdre un company per no demanar-les.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 05, 2007 11:31 am

Miquel:

Ho has brodat !!!!!!!!!!! :bow
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 05, 2007 12:08 pm

Anava a escriure alguna cosa....però ho deixo estar.

nitoinita ... que us vagi molt be fora d'aquest fòrum !!!

V'ssssss

Avatar de l’usuari
Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Rime » dl. feb. 05, 2007 2:59 pm

Que us vagi tot molt be
Encara que el que us vaig a dir sembli una mica cruel: vosaltres marxeu i us quedeu descansats perque heu tret el que estavau sentint, a mi qui veritablement m'importa son els amics que es queden i es poden sentir malament pel que haveu dit

Companys no hi millor menyspreu que la ignorancia
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. feb. 05, 2007 6:59 pm

Totalment d’acord amb que el comentari es desafortunat però crec que amb diàleg i una mica de comprensió per les dos parts la cosa es podria d’alguna manera apaivagar, un altre tema es el que tu per un comentari repeteixo desafortunat marxis jo m’ho repensaria. Un comentari gratuït en el fòrum d’on venim alguns de nosaltres no àuries durat una setmana
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 05, 2007 10:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. feb. 05, 2007 7:08 pm

Encara estic esmaperdut, impressionat pel post que acabo de llegir.
En nitoynita, defensors de causes perdudes (o no tant, esperem que lo dels guardarrails sigui molt aviat una realitat), el que no te pels a la llengua, s’ofèn per unes simples paraules, que no crec en cap moment, faltin a ningú, ni tant sols diguin res fora de lloc.
A qui li agradaria anar amb moto amb penya que va fent cavallets per la carretera, assaltant impunement ratlles continues o saltant-se semàfors en vermell? Jo la veritat és que no.
Tant estrany és que algú digui que no es sent a gust amb gent que roda imprudentment vestida al teu costat?? Si el més estrany és que vosaltres mateixos no els hi hagueu dit, si tant amics son.
No penses que tant assassins son els guardarrails, que la ignorància que fa que algú condueixi en màniga curta i chancletes.
Realment a traves dels vostres escrits, us feia d’altre manera!!!!
Vas escriure tu, desprès de fer una acalorada defensa de la manifestació del dia 6 de desembre

nitoynita ha escrit:No es nuestro deseo hacer amigos con estas declaraciones, pero hacer proselitismo es muy fácil y lo hace cualquiera, pero con los muertos y mutilados en la carretera (o donde sea)..............

POCA BROMA COMPAÑYS.


I jo ho vaig compartir, tot i que se que molts es van sentir ofesos per les teves paraules, per sort, ells encara son entra nosaltres enriquint-nos amb les seves opinions, encara que no siguin a vegades iguals a les meves.....

Crec que ens estem tornant tots plegats uns figaflors de pell fina, intransigents i amb poques ganes de créixer amb el intercanvi d’opinions.
Tanta simpatia, tant posar coses políticament correctes, al final farà que això sigui un foro per a explicar acudits.... i ull, depenen de quins!!!! No ofenguessin a ningú!!!

Realment, m’acomiado de vosaltres dos dies desprès de donar-vos la re-benvinguda amb una de les vostres frases cèlebres,
nitoynita ha escrit:N’està vist que tenim el mateix idioma però amb diferent accent i no traurem mai res en clar, ... Imatge


Que us vagi bé, allà on us fiqueu o rodeu....

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dl. feb. 05, 2007 7:48 pm

nito
lamento mucho que te allas tomado esas palabra tan a la tremeda

te recuerdo que yo tambien iba con chancleta pantalon corto y camiseta
de tirante y no por eso me tengo que enfadar

pero bueno, si tequires marchar lo lomentare mucho y te echaremos demenos

un saludo y un abrazo para los dos
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. feb. 05, 2007 7:48 pm

burruktala ha escrit:Encara estic esmaperdut, impressionat pel post que acabo de llegir.
En nitoynita, defensors de causes perdudes (o no tant, esperem que lo dels guardarrails sigui molt aviat una realitat), el que no te pels a la llengua, s’ofèn per unes simples paraules, que no crec en cap moment, faltin a ningú, ni tant sols diguin res fora de lloc.
A qui li agradaria anar amb moto amb penya que va fent cavallets per la carretera, assaltant impunement ratlles continues o saltant-se semàfors en vermell? Jo la veritat és que no.
Tant estrany és que algú digui que no es sent a gust amb gent que roda imprudentment vestida al teu costat?? Si el més estrany és que vosaltres mateixos no els hi hagueu dit, si tant amics son.
No penses que tant assassins son els guardarrails, que la ignorància que fa que algú condueixi en màniga curta i chancletes.
Realment a traves dels vostres escrits, us feia d’altre manera!!!!
Vas escriure tu, desprès de fer una acalorada defensa de la manifestació del dia 6 de desembre

nitoynita ha escrit:No es nuestro deseo hacer amigos con estas declaraciones, pero hacer proselitismo es muy fácil y lo hace cualquiera, pero con los muertos y mutilados en la carretera (o donde sea)..............

POCA BROMA COMPAÑYS.


I jo ho vaig compartir, tot i que se que molts es van sentir ofesos per les teves paraules, per sort, ells encara son entra nosaltres enriquint-nos amb les seves opinions, encara que no siguin a vegades iguals a les meves.....

Crec que ens estem tornant tots plegats uns figaflors de pell fina, intransigents i amb poques ganes de créixer amb el intercanvi d’opinions.
Tanta simpatia, tant posar coses políticament correctes, al final farà que això sigui un foro per a explicar acudits.... i ull, depenen de quins!!!! No ofenguessin a ningú!!!

Realment, m’acomiado de vosaltres dos dies desprès de donar-vos la re-benvinguda amb una de les vostres frases cèlebres,
nitoynita ha escrit:N’està vist que tenim el mateix idioma però amb diferent accent i no traurem mai res en clar, ... Imatge


Que us vagi bé, allà on us fiqueu o rodeu....
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. feb. 05, 2007 8:24 pm

Sisplau, la gent parlant s'enten. Respeto la vostra decisio pero em sembla desproporcionada

Entec al Randy perque jo sento el mateix, quan un amic va amb moto sense la proteccio adecuada em sento incomode i li dic: sisplau compra't una xaqueta, els pantalons... el que faci falta No ho lamentem quan sigui masa tard.

Salutacions

Pd: a un amic meu a fer peu, va trapitxar una ampolla d'aigua buida i la moto li va caure al damunt. Duia sabates. Resultat: tres mesos de baixa, tormell trencat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 05, 2007 8:48 pm

Bones a tots/es

Aquesta setmana han marxat dos foreros per dos motius ben diferents.

Ells han exposat els seus motius i poden ser logics o no.
Pero son lliures de triar el cami que vulguin (quedarse o no)

I crec que amb molts dels comentaris que hem fet en aquest post i en el del DobleX no hem estat a l´alçada.

Perdoneu pero es el que crec.

Tant amb en Nito , com en DobleX podem no compartir els seus motius. Pero no per aixo els hi hem de fer creu i ratlla.
Jo crec que el que hem de intentar es que tots , encara que tinguem punts de vista diferents es entendre'ns.

Tant un com l'altre , crec , que han comes l´error de precipitar-se en evocar el seu descontament en un fet concret i marxar.


Pero tb crec que molts ens hem precipitat a dir-los que eren un intolerants i que bon viatge.

Jo crec que hem de pensar una mica més fredament i donar una oportunitat a que la persona que se sent dolguda i la persona que suposadament ha dolgut puguin aclarir els seus problemes.

Despres de veure algunes de les respostes d´aqui , en Nito i en DobleX(que espero que s´ho repensi) com voleu que tornin? Tots tenim el nostre orgull.

Vinga siguiem una mica mes tolerants nosaltres també.
I aixo no vol dir que tots hagim de dir MISSA a tot.
Pero tampoc hem de crucificar a la primera de canvi no?


PD: Espero que no us ho prengueu malament
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

PD2: HO dic a titol personal no com a administrado de Mototurisme
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. feb. 05, 2007 11:58 pm

JORDI gracies per possa una mica de llum a tanta foscor.
No es pot dir ,crec, a ningu que si vol martxa : que bon vent.
Em de ser mes companys del demes.
I espero que gent que diu que ens tenim que pendre les paraules dels altres be:
Es prenguim les meves,com lo que son: Un calenton del moment , que surt de dins, pero que s`apague rapid.
PAU COMPANYS.
I REFLEXIONEM SISPLAU REFLEXIONEM.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dt. feb. 06, 2007 12:24 am

Bones nito y nita,


Realmente no se por donde van los tiros, ni quien ha hecho ese comentario, ni en que situación o contexto. Pero dudo que fuesen malintencionados, de toda la gente que he tenido la suerte de conocer en este y otros foros nunca se ha presentado ningún problema. Creo que puede ser más un malentendido, o algo fuera de tono... y que con un par de cervezas se arregla todo ¿no?.

No entiendo el comentario de las chancletas, ni el motivo por el que se dice "que no fa falta que hi tornin". Pero dudo que sea el que pensáis.

Os conozco desde hace casi dos años del foro de los Deauvilleros y de las salidas a Andorra, hemos coincidido en varias salidas y más recientemente en Tamarite. Espero de todo corazón que el "desaguisado" se pueda arreglar y que os penséis dos veces el iros. Sería una verdadera pena el perder de vista a un par de moteros como vosotros y además siempre dispuestos a ayudar a los demás y crear buen rollo siempre. :wink: :wink: :wink: :wink:

Espero que no sea la última vez que nos veamos, ni que nos encontremos en las concentraciones, ni que os leamos en los foros... y si puede seguir siendo en este mejor que mejor.

En serio, pensarlo dos veces un poco más en frío y nos contáis a ver si se arregla el tema, ok?

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 06, 2007 12:24 am

No més voldria dir una cosa:analitzem per un moment l`origen de aquest post:unes persones respectables com totom desedeixen dir que abandonen el foro per unes determinades raons que per a ells son molt importants.Bé ,fins aqui,tot clar.poden haber posat el post per dos raons:
-Despedirse de tots explicant les seves raons sense mes preambuls
-Despedirse del foro vulguen crear un dilema entre els que el llegim.
A mi ,personalment,que fins aquest moment,no m`habia manifestat al respecte,em sembla que es per la segona raó.¿Perque?,molt facil,si un no es troba bé en un lloc que es parla de x,x i x cosses,sesillament deixa de continuant escribin en aquest lloc,i s`acabat el problema;pero es mes facil,despedir-se sembrant una mica de polemica per que aixi parlin un tems d`ells.
El meu posicionament:MUTIS i endevant el foro,que i a moltes cosses de que parlar.em sap greu perque ells també estan en altres foros que també i soc,pero es el meu punt de vista i suposo que el respectarán
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 06, 2007 12:29 am

Em deixaba de dir una cosa que per mi es molt important:
AQUEST FORO,ES JUNT AMB EL DE HTC,EL QUE MES RESPECTE ES TENEN ENTRE ELS MEMBRES,SI US PLAU,CONTINUEM COM FINS ARA :!: :kssss :castell :castell :castell :love :cerv
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
johnnyenglish
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am

Entrada Autor: johnnyenglish » dt. feb. 06, 2007 7:53 pm

Hola a tots,

Jo no tinc gaire experiencia en això dels foros, pero la veritat, em sembla que en aquest cas el foro es el de menys.
Si t´ho mires be, practicament tot el que fem com a humans ho fem en grup. Els estudis, la feina, l´esbarjo etc.
No crec que un deixi la carrera perque un de la classe et falti o digui coses que no t´agraden. No deixes la feina si un no et cau del tot be. I com aquest, mil exemples mes.
Així doncs, pots no estar d´accord amb tot el que es diu al foro i no per això deixar-lo.
Companys, perque senzillament, no escolteu el que no us agrada pero aprofiteu la resta.
El nostre mon ( el de la moto eh!!) es el de les v´sss entre desconeguts, es el de si puc t´ajudo. No l´hi feu gaire honor amb aquesta actitud.

Es una opinio.

Salut i gass

Avatar de l’usuari
valantains
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 12:40 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: valantains » dt. feb. 06, 2007 9:51 pm

johnnyenglish ha escrit:Hola a tots,

Jo no tinc gaire experiencia en això dels foros, pero la veritat, em sembla que en aquest cas el foro es el de menys.
Si t´ho mires be, practicament tot el que fem com a humans ho fem en grup. Els estudis, la feina, l´esbarjo etc.
No crec que un deixi la carrera perque un de la classe et falti o digui coses que no t´agraden. No deixes la feina si un no et cau del tot be. I com aquest, mil exemples mes.
Així doncs, pots no estar d´accord amb tot el que es diu al foro i no per això deixar-lo.
Companys, perque senzillament, no escolteu el que no us agrada pero aprofiteu la resta.
El nostre mon ( el de la moto eh!!) es el de les v´sss entre desconeguts, es el de si puc t´ajudo. No l´hi feu gaire honor amb aquesta actitud.

Es una opinio.

Salut i gass
Xaval,

L'has clavat :!: :!:
“Quan el mal ve d’Almansa, a tots alcança”

Respon

Torna a “General”