Conducció Off-road

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dc. feb. 07, 2007 10:33 pm

Depardie ha escrit:Jo Que us sembla la protecció del carter de la Tiger, si es que el Xavi vol provar-ho. ?
Com aquesta Gerard???

Imatge
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dc. feb. 07, 2007 10:42 pm

Aquesta esta molt be Xavi, però tu no la portes a la moto posada,
la meva intenció no es ficar-me amb la moto, només dir que crec que la que portes ara,
si decideixes ficar-la per muntanya es escassa.
La de la foto es genial per tal efecte.

:wink: :wink: :wink: Vssssssssss.

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dc. feb. 07, 2007 11:23 pm

Hola nois/es:

Una altre raó més per en Xavi i en Jordi -si finalment és compra la Vara- per a ser mesurats i prudents en les seves incursions off-road, són les llantes de pals, diuent, jo no ho sé perqué cap moto de muntanya de les que he tingut en duia que és més fàcil fer-les mal bé...
A veure, si voleu fer trail molt radical, o trail-enduro treievos-ho del cap, ni las vostres, ni la meva, ni la del Tonet, són per aixó... aquestes màquines són trail, i tot i que la gent no es posa d'acord en el que vol dir trail, és evident que el trail vol dir fonamentalment on-road i pistes faciletes, no trialeres, ni circuits de motocros, ni ... que hi ha companys que ho fan, sí... però aquestes motos de tants quilos no són per ficar-se en segons quins berengenals... per aixó ja hi son d'altres com la Suzuki DR 400, les KTM, les TR, XR, etc.
L'ambit ideal d'aquestes màquines són els llargs viatges "d'aventura", mola carretera, molta pista facileta, alguna incursió per la sorra si pots anar ràpid, i si la cosa és complica, doncs anar amb compte i a poc a poc...
Jo acompanyat -pel que pugui passar- i sense preses, crec que és pot anar a "quasi" qualsevol lloc...

V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 4:17 pm

Moltes gracies a tots per els vostres consells segur que per lo menys a mi em seran superutils.

Lo que dius Terraxaman tens rao , les maxitrails no estan preparades per segons que.
La meva idea es fer coses molt lights. Pistes amples i amb bon estat.
Les coses complicades,....als especialistes (al menys durant uns anys)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 27, 2007 2:08 pm

Tornat al tema...


L´altre dia com que tothom diu que les trails es condueixen molts cops dret. per les semi-istes que vaig passar ho vaig fer una estona.

Pero.... el terra estava mes lluny i em feia mes "por" una possible caiguda ja que cauria de mes amunt
:oops: :oops:

Realment anant dret que guanyes?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. feb. 27, 2007 2:15 pm

Quant (a força de provar-ho), domines la moto anant dret, diràs.

-Com vaig poder preguntar-me açó? :oops: :oops: :oops:

El domini de la moto en derrapatges és molt més sencill si vas dret, els clots i bonys del terreny esl has d'amortiguar tu també una mica/prou amb les cames (si no Deu ni do com acabarà l'esquena),...
Tot açó és teoria. Quan ho practiques ho veuràs per tu mateix... ja no voldràs tornar a seure't :twisted: :twisted: :twisted:

Poc a poc.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 27, 2007 2:19 pm

Steelman ha escrit:Pero.... el terra estava mes lluny i em feia mes "por" una possible caiguda ja que cauria de mes amunt
:oops: :oops:
Jo no n'he conduida cap, però m'imagino que és normal tenir una mica més de por. Al anar més alt, sembla que un vagi més inestable. De totes maneres, no crec que sigui massa rellevant l'alçada que guanyes respecte el mal que et puguis fer. Vaja, que crec que et faràs el mateix mal si vas de peu com si vas sentar. Però com que ets un motoriste collonut, no cauras i no et faràs mal, oi? No ens donis un susto, eh? :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. feb. 27, 2007 4:22 pm

Que disfruteu, pero tranquils, i poc a poc, no feu burrades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 27, 2007 4:47 pm

Steelman ha escrit:Tornat al tema...


L´altre dia com que tothom diu que les trails es condueixen molts cops dret.
Ojo...... :roll:

Conduir dret vol dir conduir recte, estirat, no ajupit. Si a la Varadero et fiques dret, suposo que t'hauras d'ajupir una mica. Oblidete'n doncs.

Conduir dret serveix per controlar més bé el moto en salts i en derrapatges llargs. I també perquè el cos no noti tan les imperfeccions del terreny. Sols s'ha de seure en revolts molt tancats i en trialeres de pujada.

CONSELL: NO intentis conduir dret la Varadero. Pesa massa. I també que hauries de ficar alçadors de manillar per aixecar-lo una mica més.

Altre cosa: Tens a prop de casa algun descampat gran o algun circuit d'autocross? En cas afirmatiu, de tant en tant ves a entrenar revolts. Veuràs el que realment és el contramanillar= donar gas, derrapar i girar el manillar al reves del revolt. És molt divertit i n'aprens molt per fer conducció off-road.
Jo ha vaig fer durant molts anys a una cantera abandonada amunt de tot el meu poble. 8)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 27, 2007 6:06 pm

Randy-650 ha escrit:
Steelman ha escrit:Tornat al tema...


L´altre dia com que tothom diu que les trails es condueixen molts cops dret.
Ojo...... :roll:

Conduir dret vol dir conduir recte, estirat, no ajupit. Si a la Varadero et fiques dret, suposo que t'hauras d'ajupir una mica. Oblidete'n doncs.


)
Voleu dir que ho fem bé d´anar amb aquests "camions" de 250 Kgs.per pistes i camins???????? :patada

Res, tu ves "entrenant", però es que voleu (volem)fer anar una moto quasi de Carretera, repeteixo de Carretera per pistes i camins....es clar, tot es pot fer, peró anar per pistes i camins amb motos de 250 Kgs. amb maletes, Top Case o com es digui, amb paquet, amb neumátics i suspensions quasi de carretera, amb rodes petites, aixó si , motos amb "forma" de moto Rallye-Desert ...... no se, no sé...no s´en pot apendre mai.... i a mes a mes tens tots el numeros de fotres una ostia com un piano . :oops:

Quan sapigueu(sapigem ) agafar els revolts "depresset" i empalmar-los drets sense seure mai.....es
a dir donant gas, es que .... ja en sabeu.... :roll: una mica ......

un altre cosa es agafar una pista i anar a passeijar, aixó si a poc a poc
que aixó si que es pot fer ....i encara.

us ho diu un "Cascarrabies", però es que hi vist tantes o***ties amb moto que a vegades em torno una mica paternalista.. :wink:

Visca el TAT però amb seny
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. feb. 27, 2007 8:44 pm

Randy-650 ha escrit: Altre cosa: Tens a prop de casa algun descampat gran o algun circuit d'autocross? En cas afirmatiu, de tant en tant ves a entrenar revolts. Veuràs el que realment és el contramanillar= donar gas, derrapar i girar el manillar al reves del revolt. És molt divertit i n'aprens molt per fer conducció off-road.
Jo ha vaig fer durant molts anys a una cantera abandonada amunt de tot el meu poble. 8)
Vei ...!!!!!!!!!! això ja m'ho explicaràs quan portis els 200 Kg. de la teva Strom entre cames :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 27, 2007 8:59 pm

QSC ha escrit:
Vei ...!!!!!!!!!! això ja m'ho explicaràs quan portis els 200 Kg. de la teva Strom entre cames :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quan la tingui, un dissabte tarda si vols pujar fins al meu poble i venir una estona a entrenar, tu mateix. :wink: O a Sentmenat, al circuit d'autocross. És una passada!

Perquè dubto que torni a ficar uns pneumàtics trail quan es gastin els d'origen. 8)

Ho feia amb aquesta que pesava prop de 180 kg i no ho podré fer amb una V-Strom? :lol:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 27, 2007 11:03 pm

Randy-650 ha escrit:
QSC ha escrit:
Vei ...!!!!!!!!!! això ja m'ho explicaràs quan portis els 200 Kg. de la teva Strom entre cames :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9


Ho feia amb aquesta que pesava prop de 180 kg i no ho podré fer amb una V-Strom? :lol:

[ ]
GILERA RC 600 KGS. REALS AMB 6/7 LITRES DE BENZINA = 152 kGS.(COMPROBATS PER MI A LA DEL J.PONT l´any 1991, (el del Xaluca Ourzazate)
Bona Moto, pero...........Italiana capritxosa...... :!:problemes de corretja de distribució i de Encès Magneti Marelli..... :evil:
Imatge

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. feb. 28, 2007 8:31 am

Randy-650 ha escrit:
QSC ha escrit:
Vei ...!!!!!!!!!! això ja m'ho explicaràs quan portis els 200 Kg. de la teva Strom entre cames :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quan la tingui, un dissabte tarda si vols pujar fins al meu poble i venir una estona a entrenar, tu mateix. :wink: O a Sentmenat, al circuit d'autocross. És una passada!

Perquè dubto que torni a ficar uns pneumàtics trail quan es gastin els d'origen. 8)

Ho feia amb aquesta que pesava prop de 180 kg i no ho podré fer amb una V-Strom? :lol:




Imatge

Randy com ho feies quant no tenies l'escaleta per pujar a la moto..



:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 28, 2007 10:27 am

eps!!
Que jo vull anar per pistes tranquilet , al meu ritme xino-xano.
No vull anar derrapant ni res de semblant!!
ja se que aqueta moto no es pe aixo, pero es que tampoc ho faria amb una Suzuki DR 400!!

Jo el que vull es anar per pistes per arribar en algun lloc interessant i fer-ho amb el major marge de seguretat per a mi!!!!

Per aixo preguntava lo de anar dret.


Per altra banda Randy el tema del contramanillar, no nomes s´uitliza en off-road , en conduccio en carretera tambe el que passa es que ho fem de forma natural i no ens en donem ni compte.
El que passa es que amb la Varadero es molt divertit i intiutiu de fer-ho ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 28, 2007 10:46 am

Dona gust aquest jovent tan assenyat !!!!! :lol:

Imatge

TRAVESSA SABADELL - ANDORRA MARÇ 1990

Imatge

TRAVESSA SABADELL - TRANSPIRENAICA 1990

Imatge

DARRERS PREPARATIUS AVANS DE LA PUJADA TT A MOIA AMB L´OSSA ENDURO 1972
Imatge

UNA BONA DERRAPADA A MITJA CURSA AMB LA OSSA YANKEE ANY 1978 A CALAFAT( COPA YANKEE)
Imatge
LA COLLA D´ANIMADORS DESPRES D´UNA "CARRERA" EL MENDA ES EL PRIMER EDE L´ESQUERRA (ES NOTA NO??) AMB L´EQUIP I LES BOTES :shock: :shock: DE MOTORISTA ANY 1970
Imatge

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. feb. 28, 2007 2:11 pm

Quines fotos més guapes !!!... :D :D :D

M’encanta veure fotografies antigues, mirar com era la gent, la roba, les cases, els cotxes, les motos...tot lo antic... :wink: :wink:

Vinga va !!!!!! Ja ser que aquestes fotos tampoc són pas tan antigues, però deu ni do... :twisted: :twisted:

Estic rondant una idea....me’n vaig a la Cerveseta... 8)

:!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. feb. 28, 2007 2:36 pm

gs12 red ha escrit:Dona gust aquest jovent tan assenyat !!!!! :lol:
En aquella època, si feia falta, em carregava la moto al coll ...... ara si se'm tomba aviso al RACC !!!!!!!!!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssss

Respon

Torna a “General”