No vull donar idees.... Varadero amb sidecar !!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

No vull donar idees.... Varadero amb sidecar !!!!

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 23, 2007 10:39 pm

No vull donar idees a ningú però ara que tenim el virus de la Varaderitis.......


Imatge


V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. feb. 24, 2007 7:44 pm

Molt guapa!!!
Trobo que així guanya moltíssim...!!! :wink: :wink: :wink:
Vinga va...per que el "varaderistes" no s'enfadin amb mi, aquí teniu una Tiger amb side. Si més no el side serveix per poder treure el gos a passejar. Això si, gaudint al 100x100 de la conducció típicament motarre, és a dir, amb plegades incloses!!!

Imatge
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. feb. 24, 2007 8:03 pm

És clar que, en gustos no hi ha res escrit. Jo abans de comprar-me una moto amb sidecar, em compro un cotxe.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. feb. 25, 2007 7:46 pm

Bones!!!

Deunidó, al final seran tot Varaderos i a més amb Sidecars al costat!!!

Queda molt guapo per això... :wink: :wink: :wink:
miquelpericas ha escrit:És clar que, en gustos no hi ha res escrit. Jo abans de comprar-me una moto amb sidecar, em compro un cotxe.
Tot depen de la situació, però com ja vaig dir fa temps, no em faria res acabar amb un Sidecar si així pots disfrutar de tot en conjunt!!!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. feb. 25, 2007 8:03 pm

carles ha escrit:Tot depen de la situació, però com ja vaig dir fa temps, no em faria res acabar amb un Sidecar si així pots disfrutar de tot en conjunt!!!
Vols dir que va gaire bé el que va al sidecar???? Uff, no ho veig massa clar jo. Anar a ran de terra a l'alçada dels tubs d'escapament dels cotxes, sense poder tombar als revols suportant la pressió de la inèrcia... No se, em dona la sensació que té els inconvenients del cotxe i de la moto tot en un. Ep, que ho dic sense haver-ho experimentat, eh? Només és la sensació que tinc. Estaré encantat si un "sidecarero" expert em tira per terra aquesta idea. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. feb. 25, 2007 11:31 pm

miquelpericas ha escrit: És clar que, en gustos no hi ha res escrit. Jo abans de comprar-me una moto amb sidecar, em compro un cotxe.

Vols dir que va gaire bé el que va al sidecar???? Uff, no ho veig massa clar jo. Anar a ran de terra a l'alçada dels tubs d'escapament dels cotxes, sense poder tombar als revols suportant la pressió de la inèrcia... No se, em dona la sensació que té els inconvenients del cotxe i de la moto tot en un. Ep, que ho dic sense haver-ho experimentat, eh? Només és la sensació que tinc. Estaré encantat si un "sidecarero" expert em tira per terra aquesta idea. :)
A veure Miquel...
Jo no sóc pas un sidecarista, de fet suposo que quan en Gespan llegeixi això, ell mateix et respondrà desde un punt de vista molt més profesional, però permetem que et digui, i si us plau no t'ho prenguis malament, que t'equivoques desde el començament fins al final en aquest punt de vista que tens dels sides.
Has de pensar que sovint això d'anar en moto és cosa de dos. Aquí al foro trobaràs moltes parelles que gaudeixen de la moto plegats i cap problema. Però pot passar que un dia, aquesta parella es converteixi en un trio...o més!!!
Penso que no és just allò tan típic de que la mama es quedi a casa canviant volquers, mentre el papa està disfrutant d'una afició que anteriorment era compartida amb la companya!!!
Trobes que hi pot haver alguna cosa millor que una família pugui gaudir en la seva totalitat i en el mateix moment de la moto???
Jo al igual que el Carles, tampoc descarto acabar la meva trajectòria motera conduint un sidecar...qui sap, potser un dia la família augmenta, oi???
A part d'aquest exemple, et diré també, algun altre cop ja ho he dit aquí, que jo tinc la gran sort, de tenir per amic al Miquel, un gran motarre de València.
El Miquel va perdre una cama en un desgraciat accident mentre conduia la seva V-Max.
Sent concient d'aquesta irreparable pèrdua física, al Miquel només l'hi amoinava una cosa: reparar la seva moto per tornar-la a conduir i seguir disfrutant d'allò que més li agradava...
I ho va aconseguir afegint una tercera roda, la del sidecar!!!
Ell va preferir rodar amb un sidecar a comprar-se un cotxe, però és que el Miquel és un MOTARRE dels de veritat!!!
Mira company...Jo sóc dels que penso que t'ha d'agradar molt i molt això de la moto per afegir-hi un sidecar!!!
Si algun dia et dicideixes a donar un tomb per França, per exemple, veuràs com això del sidecar, en aquell païs és un fet molt assumit. Però és clar, allà la moto es viu desde una prespectiva bastant diferent a la que majoritàriament es viu per aquí...
Per acabar, mira't aquestes fotos...No trobes que són una pasada???

Imatge

Imatge
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

gespan
Presentats
Entrades: 11
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 1:31 am

Entrada Autor: gespan » dl. feb. 26, 2007 12:24 am

Hola a tothom,fa temps que no participo en el foro.Un dia que puc i ja hi som amb el tema del sidecar i els seus "inconvenients".
A veure Miquel,segurament t´empasses mes fum tu amb la moto,que el que va dins del side.Referent a les inercies,tot depen de la velocitat,tipus de carretera,pes total(1,2,3 o 4 ocupants),etc...Amb la moto tambe son importants sobretot en les pessades de frenada,l´inercia et porta cap el carril contrari.
Segurament la conduccio d´un sidecar es mes complexe,aixo no vol dir que deixi de ser divertida.
En Xavitiger ja ha fet una molt bona explicacio,com coneixedor d´aquest petit mon del sidecar.
Com ja vaig dir en l´antic foro,per nosaltres es molt important compartir familia i aficio.Quan anavem amb la moto varem passar molts bons moments,i ara tambe els passem.

Salutacions per tots

gespan[/img][/list][/quote]

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 26, 2007 2:51 pm

Xavitiger ha escrit: Aquí al foro trobaràs moltes parelles que gaudeixen de la moto plegats i cap problema. Però pot passar que un dia, aquesta parella es converteixi en un trio...o més!!!

Aqui has captat l'esperit del títol d'aquest fil :wink:

I no ho dic per ningú eh ? :D :D :D :D :D :D

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 26, 2007 3:00 pm

No hi ha res millor com unes bones argumentacions per veure les coses de d'un altre punt de vista. Com voleu que m'ho prengui malament??????? Faltaria més!!!!!!! :):):) Si no hi ha res millor que sentir opinions contraposades a les d'un mateix per enriquir-se encara més.
Moltes gràcies a en Xavitiger i a en gespan per regalar-me un nou enfoc del sidecar. :cerv

PD: que n'hi han per la DV? ;) jejeje
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Rime » dl. feb. 26, 2007 4:49 pm

COM US PODEU PENSAR A MI LA DEL GOS EM REFIRMA EN LES MEVES IDEES PERO CONVÉNCER AL JAVI ES MES IMPOSSIBLE QUE COMPRAR UN SIDE PER LA NINETA DEL NOSTRES ULLS :lol: :lol:
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. feb. 26, 2007 7:37 pm

miquelpericas ha escrit:PD: que n'hi han per la DV? ;) jejeje
Bones!!!

Miquel, la Deu serveix per a tot... :wink: :wink: :wink:

Imatge

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 26, 2007 10:27 pm

James_Bond ha escrit: Aqui has captat l'esperit del títol d'aquest fil
I a més inmediatament Ramon!!! :D
gespan ha escrit:En Xavitiger ja ha fet una molt bona explicacio,com coneixedor d´aquest petit mon del sidecar.
Ei Gespan...Al fianal t'hauré de cobrar comisió eh??? :wink: :wink: :wink:
miquelpericas ha escrit:No hi ha res millor com unes bones argumentacions per veure les coses de d'un altre punt de vista. Com voleu que m'ho prengui malament??????? Faltaria més!!!!!!!
Ei Miquel, només era una manera de començar la meva intervenció. Jo ja sabia que no t'ho prendries malament.
A més t'haig de dir que me n'alegro que hagis assimilat aquest altre punt de vista.
Ah, per cert...Que t'ha semblat aquesta Deauville amb sidecar??? Xula eh???
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dl. feb. 26, 2007 11:44 pm

Hey!! Que per la meva també hi ha Sidecar, això si, es una mica estrambòtic. :eyes :eyes :eyes :eyes


Imatge

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. feb. 26, 2007 11:51 pm

Doncs a mi m'agrada River!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. feb. 26, 2007 11:52 pm

Semla que no s'escapa ningú a la febre del sidecar :wink: :wink: :wink:

Imatge

Aquesta per fer tranki trail :lol:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 27, 2007 8:13 am

Xavitiger ha escrit:Ah, per cert...Que t'ha semblat aquesta Deauville amb sidecar??? Xula eh???
Haig de reconèixer que queda ben curiosa, jejeje. Un nou repte per la gent de Mototurisme: trobar una foto de la Deauville 700 amb sidecar! ;) Molta sort a tots. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. feb. 27, 2007 12:28 pm

miquelpericas ha escrit:
Xavitiger ha escrit:Ah, per cert...Que t'ha semblat aquesta Deauville amb sidecar??? Xula eh???
Haig de reconèixer que queda ben curiosa, jejeje. Un nou repte per la gent de Mototurisme: trobar una foto de la Deauville 700 amb sidecar! ;) Molta sort a tots. :D

Que també vols ser pare ? :D

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 27, 2007 12:38 pm

James_Bond ha escrit:Que també vols ser pare ? :D
Jajajajajajaja!!!! No encaraaaaaaaaa!!!!!!
:b9 :ban :b9 :ban :b9 :ban
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “General”