Trànsit recomana no utilitzar el GPS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. abr. 28, 2007 12:59 pm

Steelman ha escrit:Home jo porto GPS i reconec que algun cop si que distreu
es logic, has de prestar atencio a una cosa mes i que normalment no el tens a dins el camp de visio de la carretera.

De totes maneres crec que el mapa de tota la vida distreu encara mes.


Vs
algun tontol'haba si que m'he trobar girant rotondes 2 o 3 cops fins que s'aclara lo que li diu el Jipiese, ara que hi ha tants indicadors moltes vegades ni cal, jo en tinc un i poc que l'he fet servir
l'altre dia vaig veure un renault 19 amb un gps i crec que valia mes el navegador que el cotxe, aquest pais hem pasat de ser 4 garrulos orgullosos de ser uns enrederits a voler ser el paradigme de l'avantguarda i ara tot 10 amb el cony de maquineta com si fos imprescindible,
ahir un tiu se'm saltar un Stop com la catedral de girona per que el senyorito anava rebent ordres d'una estupida maquina. beeeeeee, tira cap a la dreta, beeeeee, segueix endavant
lo de la dgt i la eva preocupacio per les nostres finances ja es un alte historia
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. abr. 28, 2007 1:50 pm

Jo suposso que el que vol dir DGT es que distrau si el manipules amb el vehicle amb moviment,per aixó crec que seria molt facil de arreglar,fent que el GPS només es pugues "tocar" en parat,si el vehicle es en moviment,les tecles del aparell no funcionen i problema solucionat :roll: :roll: :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “General”