Trànsit recomana no utilitzar el GPS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
kenny
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
Ubicació: TARRACO IMPERIAL

Trànsit recomana no utilitzar el GPS

Entrada Autor: kenny » dc. abr. 04, 2007 1:31 pm

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... o_PK=46&id

Segons aquesta notícia trànsit recomana no utilitzar el GPS pq distreu... apart d'això diuen que han augmentat les morts per distracció i somnolència... aquí és on vull entrar donat que no és lo mateix encara que ho posin al mateix sac.

Jo diariament faig mínim 100km al volant o en moto per anar al curri, desde que la gent s'ha tornat gilipolles em costa moltíssim no dormir-me durant el trajecte, ja he tingut algun ensurt i quedar-me rallat pensant... què cullons estic fotent!! m'estic clapant al volant!! i baixar finestres i fotrem de fret per no dormir-me! quan dic que la gent s'ha tornat gilipolles em refereixo al tipic torracullons que es posa dabant i te l'has de menjar amb patates a 80km/h en vies on es pot anar a 100 o 110 sense problemes... això provoca un ritme constant de velocitat, sempre 80, i el resultat és aquest increment de gent que s'adorm al abaixar la guàrdia (clar com que anem super segurs a pas de tortuga...) i al ser tot tan constant t'adorms i ja no et despertes!!

Això del GPS ja em sembla ridicul!! és més perillós anar buscant senyals de tràfic per guiar-nos que no que t'ho canti una veu!! Em cago en les autoritats del trànsit, ja n'estic fins als co..

Vull mesures realistes!! Anar a pas de tortuga adorm i mata senyors!!!! siguem coherents i realistes!! El gps és una ajuda al conductor, no fotem!!

Lo que passa és que no acceptaran mai que no en tenen ni idea... això és lo que passa.

Estic indignat! :lol:

Vsssss
SV 650 S RIDER

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 04, 2007 1:50 pm

Home jo porto GPS i reconec que algun cop si que distreu
es logic, has de prestar atencio a una cosa mes i que normalment no el tens a dins el camp de visio de la carretera.

De totes maneres crec que el mapa de tota la vida distreu encara mes.

Jo crec que tots hem de tenir la conciencia de saber si alguna cosa ens esta desviant massa l´atencio , que hem de parar a prestar el suficient atencio a cada cosa ja que ens juguem la nostra vida i molts cops la dels altres.


Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. abr. 04, 2007 2:12 pm

¿I no distrau anar dins d`una ciutat que no coneixes de rés,buscant una adreça de carrer,nº,parant al costat de la borera a preguntar amb perill de que t`embesteixi algun cotxe mentres preguntes o mires els mapes?,i així,un no parar de contar;aquestes no son perilloses per a ells,perqué porten xofer que els dúu a tot a reu,(a lo millor amb GPS) :twisted: :twisted: :twisted:
Aquestes coses em possen de mala llet,no hi puc feri més :twisted: :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 04, 2007 2:31 pm

geroni ha escrit:¿I no distrau anar dins d`una ciutat que no coneixes de rés,buscant una adreça de carrer,nº,parant al costat de la borera a preguntar amb perill de que t`embesteixi algun cotxe mentres preguntes o mires els mapes?,i així,un no parar de contar;aquestes no son perilloses per a ells,perqué porten xofer que els dúu a tot a reu,(a lo millor amb GPS) :twisted: :twisted: :twisted:
Aquestes coses em possen de mala llet,no hi puc feri més :twisted: :twisted: :twisted:
I tant que si jo penso que aquestes coses distreueu molt mes i son molt mes perilloses!

Pero tb hem d´admetre que el GPS tambe distreu una mica no ?
A mi a vegades em distreu :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. abr. 04, 2007 2:56 pm

El que passa es que son una colla d' INUTILS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sols saben posar excuses per tapar la seva incapacitat i ignorància.

Aquesta setmana passada hi ha hagut mes accidents mortals que mai i la majoria per carreteres secundàries...... això si, els radars a les vies ràpides.

Visca el "sentit comù" del senyor Navarro i dels seus coreligionaris. :evil: :evil: :evil:

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. abr. 04, 2007 3:03 pm

QSC ha escrit:El que passa es que son una colla d' INUTILS !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sols saben posar excuses per tapar la seva incapacitat i ignorància.

Aquesta setmana passada hi ha hagut mes accidents mortals que mai i la majoria per carreteres secundàries...... això si, els radars a les vies ràpides.

Visca el "sentit comù" del senyor Navarro i dels seus coreligionaris. :evil: :evil: :evil:

V'sssssssss
Tens molta raó Jordi, pero sempre hem dit que els radars estan posats en llocs amb el anim només recaptatori i no desde el punt de vista de la seguretat dels usuaris.... :twisted: :twisted: :twisted:
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 04, 2007 3:06 pm

sharky ha escrit: Tens molta raó Jordi, pero sempre hem dit que els radars estan posats en llocs amb el anim només recaptatori i no desde el punt de vista de la seguretat dels usuaris.... :twisted: :twisted: :twisted:
Tens tota la raó :(

Per aixo els punts negres no hi ha ni radars, ni avisos ni tans sols solucions :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. abr. 04, 2007 4:53 pm

Portar GPS distreu
Pensar en la feina conduint, distreu
Anar discutint amb la dona, el sogre o els nens, distreu
Mirar un planol, distreu
Mirar un anunci de carretera (o la ciutat), dsitreu
Estar cansat, no distreu però baixa la vigilància
Si et fa mal una sabata, distreu ...


Que retirin tots els carnets i acabat el problema.

Anem, poc a poc, cap a un estat policial

Companys a les rectes i autovies, "piano piano"; als revolts, vosaltres mateixos, mai posaran radars, no és rentable !!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. abr. 04, 2007 5:49 pm

stromkel ha escrit:Portar GPS distreu
Pensar en la feina conduint, distreu
Anar discutint amb la dona, el sogre o els nens, distreu
Mirar un planol, distreu
Mirar un anunci de carretera (o la ciutat), dsitreu
Estar cansat, no distreu però baixa la vigilància
Si et fa mal una sabata, distreu ...


Que retirin tots els carnets i acabat el problema.

Anem, poc a poc, cap a un estat policial

Companys a les rectes i autovies, "piano piano"; als revolts, vosaltres mateixos, mai posaran radars, no és rentable !!!
Tens tota la raó, jo fa temps que tinc la sensació de estar en un "ESTAT D'EXCEPCIÓ".

Ara,aixó sí, ja pots anar a queixarte d'aquell sot que hi ha a una carretra, o d'aquella senyal indicativa mal posada,etc,etc...que NO FARÁN NI PUNYETERO CAS.

Jo repeteixo una cosa que he dit varies vegades. L'unica manera de lluitar contra l'administració o arreglar disfuncions de qualsevol tipus que suposin un greuge pels ciutadans es desde una associació/plataforma.

Només amb uns quants elements ( 3 persones) amb esprit reivindicatiu i ganes, i un pc, es poden fer moltes cosses.

Ara a Sant Cugat, tres persones han sigut capaçes d'aturar la modificació proposta per l'ajuntament sobre l'Ordenança Municipal de Circulació
( proposta que está fora de la legalitat vigent, tal com os ho dic).
Plantant cara a l'ajuntament amb la llei a la má, i amb la documentació pertinent ha sigut possible.

Sabeu que hi ha ajuntaments que tenen una senyal que prohibeixen estacionar autocaravanes?
I Sabeu que aquesta senyal no existei al Codi de Circulació?. Tal com os ho explico. Personalment pocs fer una reclamació pero servirá de poca cosa. Ara, si ho fas desde una associació, la cosa canvía.

Perdoneu el totxo.

Rafa


Una salutació

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 04, 2007 5:58 pm

RafaCarme ha escrit:
Ara a Sant Cugat, tres persones han sigut capaçes d'aturar la modificació proposta per l'ajuntament sobre l'Ordenança Municipal de Circulació
( proposta que está fora de la legalitat vigent, tal com os ho dic).
Plantant cara a l'ajuntament amb la llei a la má, i amb la documentació pertinent ha sigut possible.

Em sembla que una de les tres persones la conec, ¿oi? :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. abr. 04, 2007 6:52 pm

Randy-650 ha escrit:
RafaCarme ha escrit:
Ara a Sant Cugat, tres persones han sigut capaçes d'aturar la modificació proposta per l'ajuntament sobre l'Ordenança Municipal de Circulació
( proposta que está fora de la legalitat vigent, tal com os ho dic).
Plantant cara a l'ajuntament amb la llei a la má, i amb la documentació pertinent ha sigut possible.

Em sembla que una de les tres persones la conec, ¿oi? :mrgreen:
Si, la coneixes.

Avatar de l’usuari
Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

...

Entrada Autor: Josep » dc. abr. 04, 2007 7:38 pm

...parlant de distraccions....
Imatge
"...la moto segueix sempre la mirada del pilot "
Josep.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dc. abr. 04, 2007 9:31 pm

Holaaa!! Doncs mira jo tinc un Gps compinxat amb els de Transit, no sé que li passa que no s´engega, s´ha morit. Els hi deu haver fet cas. Demà m´en vaig cap a Pamplona, encara ens perdrem, je, je. Però ara de moment prefereixo que deixi de ploure i tenir el Gps de "vacances".

Que vagin bé les festes!!

Adeuuu!!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. abr. 05, 2007 9:26 am

Aquest senyor Pere Navarro y elos seus col.laboradors pretenen solucionar la siniestralitat, a base de prohibir ..... :shock:

Augmentar l´edat de conduir ciclomotors de 14 a 16 anys, per quina raó?
Ara diu que s´acabará el GP de Jerez si hi han motoristes morts, que fará: prohibirá el "mal" perqué no hi hagin morts ?

I Per Setmana Santa que fará, prohibirá que la gent surti de casa seva,per evitar accidents??

Es clar, si la gent no surt......
i desprès suprimirá el GPS perqué la gent no es distregui....i a l´istiu prohibirà les ties amb bikini , que passejen per la carretera de la costa???

No té cap argument i volen prohibir les motos perqué no ens fem mal.... :evil: :evil: :evil:

A més a més crec jo, que les conductes nomès canvien per convenciment i per qué la gent s´ho creu i no únicament per represió.

Ara mateix, a un país, seriós i responsable com diuen es Suècia, han augmentat els límits de velocitat de 110 a 120 Km/h.... igual que aqui....amb la diferència que el clima no es el mateix...... :roll:

Aixó si cada vegada mes radars.... i missatges per la Tele de " pringar seguro " o "agonizar en la cuneta"..... :roll:

Com diu un avi de cap a Olot: NO ANEM PÁ BÉ, NO
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. abr. 05, 2007 8:28 pm

Holaaaaaa,
gs12 red ha escrit: Com diu un avi de cap a Olot: NO ANEM PÁ BÉ, NO
Potser es per la meva edad, però coincideixo plenament als l'avi!!!!


:evil: :evil: :evil:
Sort,

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 27, 2007 7:05 pm

/2/2007 TRABAJO DE CAMPO REALIZADO POR EL INSTITUTO MAPFRE EN MADRID

Un experimento constata que los aparatos inducen a errores

-El estudio advierte de que algunos conductores se saltan semáforos

-"No vi la señal", respondieron los que se adentraron en una dirección prohibida



De izquierda a derecha, el GPS indica al conductor que tiene que girar a pesar de que no puede; el aparato marca una imposible línea recta; el navegador informa erróneamente de que se está circulando por la derecha; por último, insta a meterse en una vía no apta. Foto: FOTOS: DANNY CAMINAL / RICARD CUGAT

Puede un GPS hacer que un conductor se trague un stop o se salte un semáforo en rojo? La respuesta es sí. Lo comprobó el Instituto Mapfre de Seguridad Vial al poner a 14 conductores a prueba. Siete mujeres y siete hombres con edades comprendidas entre los 25 y los 40 años y con una antigüedad de carnet de entre uno y 17 años. El experimento tuvo lugar en las calles de Madrid en diciembre del año pasado. Los resultados dan un poco de miedo tras poner encima de la mesa algunos efectos colaterales de los navegadores. Ahí van algunos: circular en dirección prohibida, saltarse un stop y cambiar de carril sin mirar los retrovisores.
Consciente del éxito de los GPS, el Instituto Mapfre --en colaboración con la revista Autopista-- decidió realizar un trabajo de campo para evaluar su influencia en "la atención y concentración" de los conductores. Durante cinco días, los seleccionados estuvieron circulando por Madrid con sus flamantes navegadores. La mitad de los conductores eran novatos con los aparatitos. La otra mitad los conocían de sobra.
Los técnicos detectaron que las "situaciones de riesgo" tenían en todos los casos el mismo motivo: las órdenes del navegador no siempre fueron interpretadas con la suficiente claridad por el conductor. En unas ocasiones, porque se trataba de frases "largas y repetitivas", y en otras, porque hubo "errores en los sentidos de circulación de las vías".
Hubo casos --el informe no dice cuántos-- en los que las instrucciones verbales no se ajustaban con la realidad. Evidentemente, los GPS no son para siempre. Los usuarios tienen que comprar un CD para poner al día la información que contienen. Cuando se registraron contradicciones, todos los conductores del experimento mostraron signos de confusión y redujeron la velocidad. La mitad de ellos "dieron frenazos, giraron sin poner el intermitente o cambiaron de carril sin mirar los retrovisores". Es más, cuatro de los automovilistas no tuvieron reparos en adentrarse en una dirección prohibida. Cuando se les preguntó cómo ha-
bían cometido semejante imprudencia, todos respondieron lo mismo: "Ni vi la señal".

FALTA DE CONCENTRACIÓN
El trabajo de campo demostró que la experiencia con los GPS no ofrecía mayores garantías de control. En general, todos los conductores manifestaron una pérdida de concentración cuando el navegador daba una instrucción de voz. En esos momentos, el 100% de los conductores no llegaron a percibir señales como un paso de peatones o un panel que advertía de la cercanía de una zona escolar.
Las frases de los voluntarios que se sometieron al experimento no tienen desperdicio. Basta saber lo que dijo una mujer de 26 años y ocho de carnet: "En un momento en el que iba pendiente de la pantalla me he saltado un paso de peatones y había una persona cruzando".



:shock: :shock: :shock: :shock:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dv. abr. 27, 2007 8:52 pm

Em podría presentar de voluntari per probar la perillositat de cirular per Barcelona amb un mapa obert al seient. Crec que si comparéssin resultats, els GPS seríen obligatoris. Segur que són millorables, si mes no a causa de la seva juventud, però a mi m'ha ajudat a anticipar-me als trencants i a estar mes atent a la circulació que als cartells.

Salut

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 28, 2007 1:48 am

Me casoen! Jo he vist gent despistada en contradireccio en epoca que no havien gps!!!

Qui és despistat ho és! amb gps i sense, cuan busca un cami!!

S'han de buscar solucions!! s'esta evolucionant en la medicina, en la tecnologia, en la seguretat d'auroports bla bla bla!! pero gens en la de les carreteres!!!

La culpa no és nostra i tothom qui es treu el carnet tè un ensurt o un altre i incident, ja que el carnet es necessari per viure i casi el regalen. I el sentit comu és el menys comu dels sentits, i la majoria apren a base d'osties o sigui que hi ha un porcentatge d'ostis totalment inevitable si no surten nous invents!!

De la manera actual , segueixen pringant i morint qui li toca i a mès pringa i van pagant multes e impostos camuflats la resta.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 28, 2007 2:00 am

Que fagin estudis i inventin noves mesures.

Proposo fer un brown storming, per qui no sapiga que vol dir vol dir pluja d'idees, encara que siguin descabellades, podria ser que en sortis alguna de valida.

Jo en proposo una a veure què tal penseu, el problema tota societat un cop superats la falta de recursos és la falta de comunicació.

Llavors proposaria, tot auto disposes de radio d'un abast de, no se, 200 metres, i el que diguessis en ella ho sentis la resta. En comptes del bast claxon que és de l'epoca dels indis que fa senyals de fum.

Podries demanar disculpes, podries explicar-li al qui ha fet una incorrecciò per a rectificar-la, la gent es comportaria per vergonya a què li diguessin algu i no quedaria tan escudada dins l'auto, un que te pressa demanaria pas i que el deixessin passar i s'estalviaria una brusca incorporaciò, nu se.

L'altra seria que la informaciò no la donès el propi conductor sinò la carretera amb sensors detectant autos parats, en moviment, i senyals lluminosos en consequencia, en carreteres estretes.

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » ds. abr. 28, 2007 11:22 am

stromkel ha escrit:Portar GPS distreu
Pensar en la feina conduint, distreu
Anar discutint amb la dona, el sogre o els nens, distreu
Mirar un planol, distreu
Mirar un anunci de carretera (o la ciutat), dsitreu
Estar cansat, no distreu però baixa la vigilància
Si et fa mal una sabata, distreu ...

...
Mirar el conta quilometres cada 2 * 3 per veure que no et pases el limit.... també distreu

stromkel estic amb tu. Si sols distregues el gps
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “General”