1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Bmw C600 Sport

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 18, 2013 4:32 am

No sempre vaig a bmw per tema motos, de tant en tant, molt de tant en tant hi vaig a fer la revisió del cotxe.

El temps d´espera´era de un parell d´horetes i entre fer un cafè , esmorzar i anar a veure en Carles i en Xevi (Bmw motorrad) l'estona es passa ràpidament.

Desde la presentació de les Scooter tenia pendent fer la prova.

Per a mi, que tinc una Scoopy 125 cc de Honda, el concepte de Scooter és un vehicle per fer trajectes interurbans .
Moltes vegades veig a amics meus amb T-Max i altres Maxi Scooters, però francament no es un segment de motos que m´hagin interessat mai.

Així que vaig fer el check-in del cotxe i vaig entrar a la cafeteria del concessionari que disposa de WiFi gratuït i un munt de revistes així l´estona d´espera es fa molt més curta.

Tot parlant amb en Roger i al veure la Scooter matriculada li vaig demanar per fer una prova...

Problemes: no portava ni casc, ni guants , ni botes.... anava per feina i al sortir de casa no m´esperava acabar fent la prova d´una moto.
Total que em varen deixar un casc integral ( on m' afogava... no m´hi he acostumat mai....) i uns guants blaus supermegafashions.

Després de signar els corresponents documents per treure la moto del Concessionari, vaig anar al parking per recollir la Scooter.

Com amb la prova de la gs ( on no hi havien maletes ni res) el meu principal problema era on posar el bolso i les carpetes que portava :cat_vergonya :cat_vergonya

Aquí ve un dels punts forts d´aquesta moto: sota el seient hi ha capacitat deixar 2 cascs. O sigui que tranquil.lament TOT el que portava va quebre més que àmpliament sota el sillín.
Aquesta facilitat és molt i molt important, jo porto bolso i carpetes i qui agafa la moto per feina dins a ciutat o per anar a treballar sempre porta un maletín... aquesta moto... cap problema, sense top case ni res, sota el seient hi ha molta i molta capacitat.

Tots els mandos de la Scooter son molt i molt intuïtius. Deseguida en Roger em va posar la cúpula dalt de tot manualment però en només dos segons i no em va molestar el aire per res.

La moto és alteta i malgrat els seus ..250 kilos, desseguida tens la moto per mà.
El pes, està molt avall i no molesta per res.

Tot just vaig sortir del concessionari vaig veure que el concepte de Scooter em canviaría rapidament. I així va ésser,´dócil, fàcil , molt fàcil de maniobrar i sobretot molt divertida.

Desseguida veig veure les dues posicions de reposa peus i em vaig començar a posar còmode i a sentir-me cada vegada més integrada en la moto.

Com sempre i per no patir més tard cap susto , vaig provar els frens a fondo i.... sorprenent, com més la provava, més fiabilitat em donava... total que vaig començar a accelerar i accelerar fins a 140 km/h.... mai em va fer cap lleig i amb la força que em responia la donar el cop de gas vaig pensar que aquest tipus de moto ( malgrat el meu desconeixement del sector, és genial) .

Moltes vegades per anar de Torroella a Girona o Girona- Platja D´Aro on la meva Scooter ni en broma l´agafo, no em faria res agafar aquesta Scooter de 60 cavalls.

Estèticament és maca i molt moderna i de conducció és molt i molt fina. El sistema de transmissió ni el notes..... és finura pura i dura.

Una cosa que potser no m´ha agradat d´aquest model : el soroll, però potser acostumada amb la K que és finura extrema, m´estic mal acostumant. ..

No vaig fer fotos, perquè , com ja he dit abans ni en broma pensava provar una moto....

El dia que provi la GT , l´altre model que ha tret Bmw de Scooter agafaré la càmara i faré més fotos...

Fins a la propera....

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Honda GW F6B

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 02, 2013 9:16 pm

Passejant amb la moto de Mad Max

Imatge

Imatge

Per les impressions m´he d´esperar a que surtin publicades a Motos.net i ja posaré l´enllaç

Puc adelantar que..... no la canvio per la K !!!!!! ( ni harta vino !!!!!!!)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2013 9:22 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Jordi » dc. jul. 03, 2013 7:59 am

Coi amb aquests dissenyadors japonesos,

O bé han provat a barrejar Ratàfia amb Aromes de Montserrat
O bien els han importat una partida de güiski de garrafón
Quisá han aprés a ballar el Aserejé
Quien sabe, potser els hi han muntat un "After-hours" prop de la oficina i fa dies que empalmen

El que es del tot segur, es que el de compres anava torrat i va posar un zero de més a la columna de "quantitat" a la llista de comandes de frontals de la Gold-Wing i ara els han d'aprofitar.

I oju!!!!! Que no em sembla GENS lletja!! Tot al contrari.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 03, 2013 8:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: JoanCG » dc. jul. 03, 2013 8:47 am

Bones.

Una scooter pot semblar a priori "l'antítesi de la moto pensada com a eina per a gaudir", però...

Ara fa uns mesos, quan encara no tenia “moto definitiva”, vaig portar durant uns dies una T-Max 500, i em vaig quedar gratament sorprès. Va espectacular, tot i ser només una 500cc. Accelera més que suficient, frena de conya, bona estabilitat, protecció aerodinàmica genial, practicitat al extrem, i en conducció esportiva...brutal. Amb la moto actual i per corbes tancades, no puc anar gaire més ràpid. I a més sense canvi de marxes, cosa que m’encanta...

Em vaig plantejar seriosament comprar-me, en comptes de moto grossa, la nova T-Max530, i si no ho vaig fer, va ser per la por a en penedir-me posteriorment.

En aquests moments, tinc al garatge la scooter de proves de Basolí, una Piaggio 300i(m'estan muntant unas "chuches" a la KTM i fent la primera revissió). Aquesta no em planteja dubtes, ja que és una scooter “vinguda a més”. No té estabilitat en conducció esportiva, i la potència és la correcte per a la seva funció, però no sobra rés.

Però amb una T-max, o la BMW C650 GT, o la Honda Integra 650, em veig capaç de dir que fins i tot per fer uns Alps aniria genial, ja veus. No li veig cap pega, l’únic que no sé l’autonomia que té de benzina.

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 03, 2013 8:53 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 03, 2013 10:04 am

aquesta Gold Wing em sembla una maquina fantastica,las lineas arrodonides tan de davant com del darrera son agradables a la vista,els nervis dels angles crec que estan perfectament rematats ja que el dissenyador ha tingut que fer una maquina ''nova'' al treure el top case de serie,sincerament es una motocicleta que fa girar els colls quan passa,els compradors que tindra no se com es pendran que no porti top case ja que generalment es compra per fer molts km'ss amb acompanyant,per altre banda,que porti el mateix motor que l'anterior es ideal,el que va be no s'ha de remenar :okcat :okcat , hagueren pogut fer els botons una mica mes moderns,perque em sembla que continuen amb el mateix estandard de la Chrysler dels anys 70,que no vull dir que no siguin funcionals
per mi...un 10 al dissenyador !!!!
....i potser quan sigui gran.....i me la mereixi..... Eva tens molta sort de poder remenar maquines aixi :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Sergibuda » dc. jul. 03, 2013 4:34 pm

Estic d'acord en que s'ha fet una gran feina.

A més, crec que aquesta nova GW té un púbic o va dirigida a un públic diferent: gent que no va tant en parella, que potser no fa viatges tan llargs... En el sector custom s'estan venent màquines per viatjar com la Kawasaki Voyager o la HD Electra i crec que és aquest el públic cap al que va dirigida.

Per cert, Eva, són dues motos diferents o és que es pot canviar la pantalla fàcilment?
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 03, 2013 5:08 pm

[quote user="Sergibuda" post="237784"]Estic d'acord en que s'ha fet una gran feina.

A més, crec que aquesta nova GW té un púbic o va dirigida a un públic diferent: gent que no va tant en parella, que potser no fa viatges tan llargs... En el sector custom s'estan venent màquines per viatjar com la Kawasaki Voyager o la HD Electra i crec que és aquest el públic cap al que va dirigida.

Per cert, Eva, són dues motos diferents o és que es pot canviar la pantalla fàcilment?[/quote]

M´has fet mirar les fotos dues vegades.... tens raó a la segona foto on estic sentada sobre la moto, al darrera hi ha la decoració de una font, de fet no hi ha pantalla pràcticament.

Molt bona observació :okcat

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-38-39 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 05, 2013 4:52 pm

Les fotos de Diego Sperani , el reportage de David Remón i el meu parer sobre la GW:

http://motos.coches.net/noticias/honda/ ... oNoticia=2

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Prova Nº 40 BMW K1200 LT

Entrada Autor: Eva » dv. set. 27, 2013 10:31 pm

He aprofitat l´anada a Turí per provar la LT.

Ho podria resumir molt i molt fàcilment :

Li sobra cos i li falta motor.

Dit així sona molt malament, però crec que una LT és una moto molt i molt còmoda i una gran rutera. Té el que li falta a la 1600 , el cavallet central automàtic i la marxa atrás, que a poc a poc crec que instal·laran a la K.

La posicio dalt la moto és més còmoda, vas més recta . És una posición més de relax, amb la K la conducció és molt més agressiva.

El soroll al possar.la en marxà és de tractor bavarés, ni de bon tros té la finura de la 6 cilindres.

Bon punt a tenir en compte és la capacitat de les seves maletes, hi quep de TOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT i més :okcat

Si hagués de triar entre una LT o una K, evidenment triaría una K i si hagués de triar entre LT o Gs evidenment triaría GS.

Tinc entés que BMW ha deixat de apostar per la K1200LT i aposta per la K1600 GTL i no m´estranya.

Tinc molts amics que s´estan passant al nou model.

Fins aquí el resum..... no os vull aburrir :okcat

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Prova Nº 40 BMW K1200 LT

Entrada Autor: Trencaferro » dv. set. 27, 2013 11:55 pm

[quote user="Eva" post="243080"]He aprofitat l´anada a Turí per provar la LT.

Ho podria resumir molt i molt fàcilment :

Li sobra cos i li falta motor.

Dit així sona molt malament, però crec que una LT és una moto molt i molt còmoda i una gran rutera. Té el que li falta a la 1600 , el cavallet central automàtic i la marxa atrás, que a poc a poc crec que instal·laran a la K.

La posicio dalt la moto és més còmoda, vas més recta . És una posición més de relax, amb la K la conducció és molt més agressiva.

El soroll al possar.la en marxà és de tractor bavarés, ni de bon tros té la finura de la 6 cilindres.

Bon punt a tenir en compte és la capacitat de les seves maletes, hi quep de TOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT i més :okcat

Si hagués de triar entre una LT o una K, evidenment triaría una K i si hagués de triar entre LT o Gs evidenment triaría GS.

Tinc entés que BMW ha deixat de apostar per la K1200LT i aposta per la K1600 GTL i no m´estranya.

Tinc molts amics que s´estan passant al nou model.

Fins aquí el resum..... no os vull aburrir :okcat[/quote]

Jo tampoc entenc que tinguent en catàleg la RT i les 1600, encara mantinguin la LT. Una la supera amb maniobrabilitat, diversió i polivalència, les altres dues en tot menys amb el preu.
Ara bé, tampoc entenc que la RT nova no surti amb el fantàstic motor K1200 o 1300 i continuin amb el diesel de betzina.... :sonat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Prova Nº 40 BMW K1200 LT

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 28, 2013 12:04 am

[quote user="Trencaferro" post="243083"]
Ara bé, tampoc entenc que la RT nova no surti amb el fantàstic motor K1200 o 1300 i continuin amb el diesel de betzina.... :sonat[/quote]

M'has fet esclatar una rialla! :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dc. des. 04, 2013 9:53 pm

Os deixo l´enllaç del día que em va invitar David Remón de motos.net a fer una comparativa de la Rt vs GT1600.


ESpero que os agradi:


http://motos.coches.net/noticias/bmw-k_ ... -r_1200_rt

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Ricmel » dc. des. 04, 2013 10:13 pm

Una comparativa molt interessant i esforçada. Això de comparar dues motos pensant ja amb la nova versió d'una d'elles i que encara no ha provat té molt de mèrit.

Ah! Molt bufona la model :okcat
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dc. des. 04, 2013 10:26 pm

[quote user="Ricmel" post="248469"]Una comparativa molt interessant i esforçada. Això de comparar dues motos pensant ja amb la nova versió d'una d'elles i que encara no ha provat té molt de mèrit.

Ah! Molt bufona la model :okcat[/quote]

De fet la prova ja es va fer fa temps... era un día d e moooolta tramontana, aquell día vaig caure en parat per culpa de la tramontana al Port de L´Esatrtit.

Quina vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Jordi » dj. des. 05, 2013 4:32 pm

I es clar que ens agrada, Eva. Moltes gracies per compartir-ho amb nosaltres. Veig que als comentàris del test hi ha gent molesta pel fet que sempre es fan assaigs de BMW's. Serà en Randy?? :mrgreen: :mrgreen:

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Sergibuda » dl. març 24, 2014 10:54 pm

El dissabte jo vaig anar a provar els nous models Indian, però ja veureu que al meu reportatge no entro gaire en aspectes tècnics de la moto:

http://www.sergibuda.cat/2014/0322/indian.html
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. març 25, 2014 2:48 pm

Sergibuda ha escrit:El dissabte jo vaig anar a provar els nous models Indian, però ja veureu que al meu reportatge no entro gaire en aspectes tècnics de la moto:

http://www.sergibuda.cat/2014/0322/indian.html


Moltes gràcies per l´enllaç, m´ha fet molta gracia veure un estil mooolt diferent al que estic acostumada.
Malgrat tot, no em faria res provar-la.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. abr. 01, 2014 9:38 pm

Imatge

clàsica BMW R 100 GS del 1989

5 marxes 94 cv.

Si fa uns anys m´haguesin dit que provaría una moto clàsica , hauría dit que ni en broma.
Les coses canvíen i sembla que les motos cl+asiques es posin de moda,

Fa uns díes vaig tinguer la oportunitat de provar aquesta maravella i em va encantar.

En altres moments hauría dit que no m´interessa provar "ferros", però després dels primers 5 minuts de conducció el concepte em va canviar per millorar.

Vaig escollir un tram molt tranquil prop de Torroella.
No tenia gens clar si la moto frenaria o no , per lo tant vaig anar amb mooolt de compte i cap al Mas Pinell (platja).
El motor boxer és fulminant, però el qeu més em va impressionar és que aquesta moto vibra moooolt.

Em tremolava tot, especialment els peus.

Té 5 marxes i posar- se a 100 no es cap problema. Es molt i molt manejable i fàcil de portar, és alta i elegant.

Francament, per sortides curtes no em faria res tenir-ne una al garatge.

Els colors de la moto : groc i negre al estil "abeja Maya" és genial .

Ni de bon tros m´hauría pensat que provar una Gs 100 em raportes tant bones i divertides sensacions.
Es ben bé que mai es pot dir : d´aquesta aigua no en veuré... :heat :heat :heat

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: 1-2-....39-40 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: JordiTrident » dt. abr. 01, 2014 10:08 pm

Eva ha escrit:Imatge

clàsica BMW R 100 GS del 1989

5 marxes 94 cv.

Si fa uns anys m´haguesin dit que provaría una moto clàsica , hauría dit que ni en broma.
Les coses canvíen i sembla que les motos cl+asiques es posin de moda,

Fa uns díes vaig tinguer la oportunitat de provar aquesta maravella i em va encantar.

En altres moments hauría dit que no m´interessa provar "ferros", però després dels primers 5 minuts de conducció el concepte em va canviar per millorar.

Vaig escollir un tram molt tranquil prop de Torroella.
No tenia gens clar si la moto frenaria o no , per lo tant vaig anar amb mooolt de compte i cap al Mas Pinell (platja).
El motor boxer és fulminant, però el qeu més em va impressionar és que aquesta moto vibra moooolt.

Em tremolava tot, especialment els peus.

Té 5 marxes i posar- se a 100 no es cap problema. Es molt i molt manejable i fàcil de portar, és alta i elegant.

Francament, per sortides curtes no em faria res tenir-ne una al garatge.

Els colors de la moto : groc i negre al estil "abeja Maya" és genial .

Ni de bon tros m´hauría pensat que provar una Gs 100 em raportes tant bones i divertides sensacions.
Es ben bé que mai es pot dir : d´aquesta aigua no en veuré... :heat :heat :heat
amb els cavalls crec que t'has passat una mica :wink: :wink: :wink: :wink: igual si gires els dígits t'hi acostes més... :D :D :D :D

I m'alegra que t'hagi transmès aquestes bones sensacions (o vibracions, tant és!!)...si provessis una Guzzi clàssica, amb els seus dellorto ja fliparies de veritat, no com les sosses boxer (i ojo, que van molt bé, però un V a 90º OOOOHHHHHHHHH)

salut ( i que ningú s'ofengui...)
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....40-41 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dc. abr. 02, 2014 9:14 am

Eva, no pares...

:D

Has provat ja el tres cilindres de les antigues K?

Respon

Torna a “General”