1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 01, 2013 8:43 pm

[quote user="CMB" post="226699"][quote user="Eva" post="226625"]:nonocat :nonocat :nonocat fred....fred.....

De fet, fins i tot jo em vaig sorprendre amb la proposta que em varen fer .....

Es tracta de motos ON i no offfffff ....[/quote]

caram... quin misteri!

La moto que volia dir en Randy és la F800GT, oi, que és

Imatge

Ja aniràs informant![/quote]

No, no és......

Ja penjaré les fotos o l´enllaç a.....

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 02, 2013 10:18 am

[quote user="Steelman" post="226668"]
Tornen a fer la R1200C?????
es una moto que sempre m'ha agradat molt!!!

Imatge[/quote]

Aquesta sortia en una peli d'en Bond :viscat :viscat


Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 02, 2013 10:21 am

[quote user="Xavier" post="226677"]Posada a provar, podríes provar la nova GS. És una evolució de l'anterior (actual) però amb canvis substancials i força interessants.

Ara que has provat (i bé) un motor que té els cilindres en linea i força més fí que el bòxer de "tota la vida", aquest nou bòxer amb refrigeració combinada (líquid/aire) sembla que hauria de vibrar menys i ser una mica més fi.

D'altra banda les millores electròniques per la conducció en diferents circumstàncies i l'entrega de la potència del motor en funció de la conducció que hagis triat (tipus multistrada de Ducati) han de fer que sigui una moto molt versàtil que sería nova però no desconeguda.

Eva, perdó pel rotllo.[/quote]

Toooooommmaaaaa yyyyaaaaaaa !!

Has quedat descansat, eh ?

No sabia que hi entenies tant ; :D, m'ha agradat l'exposició que has fet.


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 02, 2013 10:22 am

[quote user="Llagasta" post="226712"]Deixeu-vos estar de F800GT i 6 cilindres amb linea :callo , l´Eva estará sempre lligada la seva imatge a la GS i ara me l´imagino amb la nova GS LC. !!!! :okcat :okcat :okcat :okcat :viscat[/quote]

Jo ja li he canviat la foto i no me l'imagino sense la 6 cilindres :D :D


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Xavier » ds. feb. 02, 2013 12:10 pm

[quote user="James Bond" post="226744"][quote user="Xavier" post="226677"]Posada a provar, podríes provar la nova GS. És una evolució de l'anterior (actual) però amb canvis substancials i força interessants.

Ara que has provat (i bé) un motor que té els cilindres en linea i força més fí que el bòxer de "tota la vida", aquest nou bòxer amb refrigeració combinada (líquid/aire) sembla que hauria de vibrar menys i ser una mica més fi.

D'altra banda les millores electròniques per la conducció en diferents circumstàncies i l'entrega de la potència del motor en funció de la conducció que hagis triat (tipus multistrada de Ducati) han de fer que sigui una moto molt versàtil que sería nova però no desconeguda.

Eva, perdó pel rotllo.[/quote]

Toooooommmaaaaa yyyyaaaaaaa !!

Has quedat descansat, eh ?

No sabia que hi entenies tant ; :D, m'ha agradat l'exposició que has fet.


Vssssss
007[/quote]



Que cabroooon! Com us en foteu de mi...
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 02, 2013 12:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 08, 2013 1:10 pm

Dimarts -12- anem de proves.....

Quant acabi ja os s´en faré 5 céntims.....

Quina ILU !!!!! :jajacat :jajacat :jajacat

Pd i penjaré alguna imatge del esdeveniment :jajacat :jajacat :jajacat :holacat :holacat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2013 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dv. feb. 08, 2013 2:05 pm

[quote user="Eva" post="227444"]Dimarts -12- anem de proves.....

Quant acabi ja os s´en faré 5 céntims.....

Quina ILU !!!!! :jajacat :jajacat :jajacat

Pd i penjaré alguna imatge del esdeveniment :jajacat :jajacat :jajacat :holacat :holacat[/quote]

Vinga, pots dir alguna pista més :idea , és que no dormim... :please
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2013 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 08, 2013 2:14 pm

[quote user="CMB" post="227448"][quote user="Eva" post="227444"]Dimarts -12- anem de proves.....

Quant acabi ja os s´en faré 5 céntims.....

Quina ILU !!!!! :jajacat :jajacat :jajacat

Pd i penjaré alguna imatge del esdeveniment :jajacat :jajacat :jajacat :holacat :holacat[/quote]

Vinga, pots dir alguna pista més :idea , és que no dormim... :please[/quote]

No, dimarts a la nit ja penjaré les fotos que jo pugui fer.

Estarem molt a prop de Girona, de fet.... estarem a menys de 50 km de Girona en un lloc que m´agrada molt ( si el temps ho permet )

Les motos son BMW´s .

Bon cap de setmana .... i fins dimarts al vespre...

No sigueu gaire bons que es dolent per el cos :okcat :okcat :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: 650X » dv. feb. 08, 2013 3:45 pm

Quins misteris... jo com que dimarts al mati tinc festa ja aniré a donar un tomb a veure que descobreixo... ;)

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 08, 2013 4:06 pm

[quote user="650X" post="227452"]Quins misteris... jo com que dimarts al mati tinc festa ja aniré a donar un tomb a veure que descobreixo... ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Estic per donar-vos més pistes.... però no ho faré.... :nonocat :nonocat :nonocat


Per cert.... que os divertiu molt i molt demà.... que embruteu molt i molt les motos i .... sis plau... un parell de fotos decents i la resta.... com volgueu... :okcat :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2013 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 12, 2013 6:57 am

Ara marxo... i al vespre les fotos....

:holacat :holacat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2013 6:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 12, 2013 9:12 pm

Avui he anat d´invitada en una sessió de fotos i videos de motos.net.

Ja fa dies David Remón , redactor jefe de Motos.net, a qui vaig coneixre arrel de visitar la Riders de Formigal, em va invitar a fer una comparativa de motos.

Les motos eran una bmw r1200rt i una k1600gt.

Hi he anat amb la meva pròpia moto.

A les 9 primer de tot he anat a canviar el neumàtic del darrera de la meva K, m´ha durat 11.000 km.

En David m´ha vingut a buscar al taller de bmw i plegats hem anat on estava la resta del equip.

En David està molt i molt acostumat a provar TOT tipus de motos i quant puja dalt la moto , forma una perfecta simbiosis amb la montura que porta. Te un estil que jo anomeno "molt ràcing", però jo mai havia sentit portar una moto com la porta ell.

Imatge

El equip d´en David es composa de un provador, un fotograf i unaltre noi que fa els videos.

Imatge

Imatge

Imatge

Les seves edats van de uns 35 anys fins a 45...total que avui m´he sentit yayatotal.
Tots cuatre son absolutament encantadors i divertits.

En tot el dia, es a dir desde les 9:30 fins a les 7:00 del vespre no hem fet més de 80 km. Desde Girona-Els Angels-Monells- Sant Sadurní de L´Heure, carretera de Santa Pellaia- Casavells-Parlava -L´Estartit.

3 motos i un cotxe, en tot moment hem estat pendents de les instrucción d´en David i dels indrets que millor han considerat tant el fotograf com la persona que ens ha gravat en video.

Imatge

A primera hora i pujant als Angels per Girona la carretera era molt molla i no hem parat en lloc.

L´Entrada al Santuari els ha encantat i allà ens hem parat una bona estona.
Moto amunt ... moto avall, ara una sola, ara les dues juntes... ara més poc a poc.... ara gira... ara baixa.... ara ... i així una i unaltre vegada.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Quant han dit.... ja la tinc.... hem baixat cap a Monells on han fet mooooooooltes més fotos.................i videooooooooooooos.

Les motos han canviat de posició moooltes vegades, ara del dret, després del revés, despres paralel, del costat, del frontal......

En acabat, sota una volta, en un carrer..... deunidóooooooooooooooo !!!!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Després hem anat a buscar unaltre carretera amb corbes .. cap a Santa Pellaia, en una corba ens hem passat prop de 1 hora , fent video, fotos, una moto , dues, ara gravar amb gopro.... ara circular amb el fotograf.....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Hem dinat a Cal Carreter. Allà en David ha donat les darreres instruccions i en poc menys de 30 minuts hem dinat i de nou dalt les motos... més corbes, hi ha hagut un moment que estaven tant el noi que feia el video com el fotograf estirats en mig de la carretera esperant les millors instantànes de les motos... jo m´he quedat per parar el trànsit ( per cert .. només ha passat un ramat de ovelles i cabres ).

Imatge

Imatge

Per acabar ens hem dirigit a la costa...A L´ESTARTIT i malgrat el vent i que ja es feia fosc, m´han fet una curta entrevista.

Ah al arrivar al Port de L´Estartit i en parat he caigut amb la moto. Al girar-la per col.local-la bé, m´ha vençut i hem acabat les dues per terra. Bueno... el meu amor propi encara està per allà tirat....

Al finsl els he demanat per fer-nos una foto de grup per recordar aquest día.

Imatge

Un día molt i molt divertit on he vist lo dur que és fer un curt video - reportatge profesional.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2013 9:46 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Cabirol » dt. feb. 12, 2013 9:23 pm

Deunido , eva , no pares eh, segur que as surtit genial ales fotos, si os ho heu pasat bé , es el que compte, cuan veurem aquets videos?
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2013 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 12, 2013 9:35 pm

Sorprenent!

Esperem l'article...

:picant

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 12, 2013 9:38 pm

[quote user="Cabirol" post="227818"]Deunido , eva , no pares eh, segur que as surtit genial ales fotos, si os ho heu pasat bé , es el que compte, cuan veurem aquets videos?[/quote]

En David programarà la prova per d´aqui a uns dos messos a motos.net

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dt. feb. 12, 2013 9:47 pm

[quote user="Eva" post="226594"]Ja sé que vaig dir que no volia provar més motos..... amb el que em costa adaptar-me a la meva....... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya ....., però m´han convençut i aniré novament de proves....

Així que hagi fet la prova.... novament penjaré les meves impressions....

Puc dir que es tracta una / es BMW.... en 15 díes penjaré les fotos i ............. :picant :picant :picant[/quote]

Eva, quina moto has provat tu?

De la crònica entenc que has anat amb la teva moto i prou.

:cat_vergonya :sorry

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 12, 2013 9:52 pm

[quote user="CMB" post="227825"][quote user="Eva" post="226594"]Ja sé que vaig dir que no volia provar més motos..... amb el que em costa adaptar-me a la meva....... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya ....., però m´han convençut i aniré novament de proves....

Així que hagi fet la prova.... novament penjaré les meves impressions....

Puc dir que es tracta una / es BMW.... en 15 díes penjaré les fotos i ............. :picant :picant :picant[/quote]

Eva, quina moto has provat tu?

De la crònica entenc que has anat amb la teva moto i prou.

:cat_vergonya :sorry[/quote]

He anat amb la meva, la Gt1600 de proves és el color que ha tret BMw nou, però çes identica a la meva.
Bueno, uns minuts he agafat la GT, però... és el mateix que la meva....

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Xavier » dc. feb. 13, 2013 11:24 am

Gràcies per explicar-nos aquesta experiència i per les fotos que són genials. Hi he vist una moto mooooolt maca, RT n'hi diuen?

Espero que no t'hagis fet gens de mal i la moto no hagi patit cap destrossa important.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 13, 2013 11:27 am

[quote user="James Bond" post="226743"][quote user="Steelman" post="226668"]
Tornen a fer la R1200C?????
es una moto que sempre m'ha agradat molt!!!

Imatge[/quote]

Aquesta sortia en una peli d'en Bond :viscat :viscat


Vsssss
007[/quote]

L'altre dia tenien una 850 del mateix color completament restaurada a Martin i Conesa de Girona ... en Carlos s'ho va currar, ja que feia molts anys que estava tirada a un parking de ses illes ... estava tota rovellada i l'han deixat completament nova ... llàstima que no vaig pensar en ventar-li una foto !!!

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 13, 2013 11:36 am

Ostres Eva, amb en David Remon vaig coincidir a un curset que va organitzar Suzuki i SoloMoto a Montmelo al 1995 i no vegis quins exteriors ens feien ell, en Ricard Jové ( manager d'en Maverick Viñales ), en Luís Miguel Reyes ( Ex-mundialista 25 i 250) i els altres monitors del curs ... era la primera vegada que entrava a un circuit i vaig flipar ... de lo que es podia arribar a tombar la moto !!! :eyes

Estem ajupits a la primera fila, ja el primer a l'esquerra i ell al centre, just d'arrera de la GSXR750 i davant d'en Luís Miguel Reyes ( de vermell ).

Imatge

Gràcies per compartir l'experiència ... ja ens avisaras quant la publiquin !!!

Salut !!! :holacat

PD: Quant miro aquestes fotos ... em dono conta que ja tinc una edat !!! :avicat ...
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2013 12:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”