1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:01 pm

Fa un parell de setmanes en una sortida no oficial de mototurisme, vaig veure una moto que em va agradar molt, una bmw Rt.
En propietari de la moto va insistir perquè la provés, però... vaig decidir que millor demanar una moto de prova al concessionari.

Mai havia provat una moto. :
El 2005 em vaig comprar la bmw 650gs. Em va agradar estéticament i al ésser petita, em va donar molta tranquil•litat. 4.000 km en 4 anys.... bueno, no la feia servir molt , de fet, mai va sortir de la província de Girona.
Setembre 2008 compro la bmw 800 em va semblar una bona opció perquè tenia més potencia , era una mica més alta i estava a mig camí entre la 650 i la 1200.
Finalment març 2009 vaig comprar la 1200gs. 1 any i mig i 40.000 km. Motor bòxer, es a dir ..... un tractor bavarès incansable i polivalent

No es que em plantegi un canvi de moto immediat, però mai se sap.

Sempre he escoltat :
“La millor moto és la meva”. Aquesta afirmació no em serveix. Dins el meu ambient mai havia sentit a parlar de motors, de vàlvules, de motos R, de GP,no havia llegit cap revista sobre motos ... res de res, dons ..... em vaig comprar l’única moto que vaig trobar en un concessionari que venia un cotxe que m’interessava, un bmw.
Quina ??? La més petita i polivalent una gs650 monocilíndrique.

Ja han pasat uns anys i desprès de compartir moltes sortides en moto i sobretaules , començo , només començo a tenir una idea sobre el llenguatge que parleu.


A mi m’agrada anar en moto, no per córrer, sinó per divertir-me, esbargir-me i compartir-ho amb la meva filla.


Així dons i de manera totalment improvisada, vaig provar a la sortida Urbanitas 4 motos ben diferents.
Els meus comentaris seran pobres i curts, però qui no els vulgui llegir, que no continuï.
La meva opinió, malgrat senzilla, es el que penso i hi ha tantes opinions com motoristes.

Desde que estic al fórum llegeixo les vostres opinions i el vostre vocabulari és ampli i parleu amb molta propietat.
Ja m´agradaria, els comentaris sobre la Teneré d´en Pasqual i l´Steelman.... un 10.
Jo com que no hi entenc, he decidit provar-les i a veure qué passa.........

Motos provades :

Moto 1.- Honda Deauville
Moto 2.- Honda VFR
Moto 3.- Yamaha Super Teneré
Moto 4.- Bmw R 1200 RT
Moto 5.- Bmw Adventure
Moto 6.- Honda Scoopy 125
MOto 7.- Bmw 1200 gs
Moto 8.- Bmw 650 gs MOnocilíndrique
Moto 9.- Bmw F 800 gs
Moto 10.- Bmw K 1300 GT
Moto 11.- KTM 250
Moto 12.- Honda Shadow 600
Moto 13.- Honda Varadero 1000
Moto 14.- GW
Moto 15.- V-Strom 1000
Moto 16.- Suzuki Bandit
Moto 17.- Honda PCX Stop and go
Moto 18.- Yamaha XT 660
Moto 19.- Honda Transalp 700
Moto 20.- Bmw F800r
Moto 21.- Bmw K1600 GT
Moto 22.- Honda cbf 600
Moto 23.- Montesa Cota de Trial 249
Moto 24.- Honda CRF 100 F
Moto 25 .- Honda La Crossrunner 800
Moto 26.- Sym HD200i
moto 27.- Ducati Multiestrada
moto 28.- Honda Crosstourer amb marxes
moto 29.- Bmw 1.150 gs Adventure
moto 30.- Bmw Scooter C650 GT
moto 31.- Honda Integra
moto 32.- Bmw r1200gs 110 cv 30 Aniversari
moto 33.- Leonart Raptor 125 cc
moto 34.- Kymco Zing 125
moto 35.- Vstrom 650
moto 36.- Honda Crosstourer Sequencial
moto 37.- NOVA Bmw r1200gs
moto 38.- Bmw Scooter 600 sport
moto 39.- Honda GW F6B
moto 40.- BMW K1200 LT
moto 41.-BMW R 100 gs 1989
moto 42.- Yamaha SuperTeneré 1200
moto 43.- Bmw K1600GTL Exclusiv

Pendent : VFR automatique
Honda Pan
Harley ( d´una amiga meva)
KTM 990 Adventure
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 05, 2014 6:38 am, en total s’ha editat 96 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Deauville

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:02 pm

La primera moto que vaig provar i per una estona molt curta ( no més de 15 minuts), va ser la moto d´en Narcís ( Siset).

Imatge

Jo em pensava que era una Pam, però no , és una Deauville, Honda Deauville.


Al pujar-hi vaig notar de seguida la tranquil•litat de tocar bé a terra i que la moto era molt manejable.

Quant parlo de manejable en parat vol dir que la puc moure sense risc que em caigui o que em costi molt.

Al moment de engegar-la no sabia quina cilindrada tenia ( i a hores d’ara tampoc ho sé), però de la manera que vaig sortir i amb el que vaig fer no crec que sigui més potent que una 700.
El motor no es gens sorollós.

La posició dalt de la moto per fer ruta m’ha agradat, el seient és còmode i la capacitat de les maletes molt acceptable.

El que no m’ha convençut és la pantalla frontal que té la moto. Et toca molt el vent i molesta.


A l’hora de fer corbes no l’he trobat segura i a l’hora de frenar no m’ha agradat com ha respòs.
També és veritat, Narcís, que abans de provar la teva moto , jo conduïa la Rt i tu mateix també has comprovat la diferència d’una a l’altre.

Ara que la conec, aconsellaria una Deauville per començar a fer carretera i sortides properes. Per fer una rutes més llargues o si sortís molt en moto, no escolliria una Deauville bàsicament per la falta de motor .


Personalment, no m’agraden els motors molt potents, però de vegades fa falta un cop de gas per sortir tranquilament d’un adelantament problemàtic .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 02, 2010 11:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

VFR

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:02 pm

Aquesta imatge la varem fer en un retrovament i en aquest moment no tenia ni la més mínima intenció de provar la VFR d´en James

Imatge

El que puc adelantar és que de TOTES les motos que vaig provar, la VFR de HONDA té de bon tros el millor motor.


Una vegada que en James em va acabar de convèncer per provar la VFR, em vaig armar de valor i... al toro ( jeje)
Primer problema : COM ES GIRA AMB UN MANILLAR TANT PETIT ????? Vaig estar a punt de baixar de la moto i deixar-ho córrer.

En James em va dir, a les corbes t’hi has de tirar . Malament, molt malament... que feia jo dalt d’una moto R ???? Si a mi no m’agraden, em fan por, no son còmodes ( has d´anar molt encongit).....

Per no fer el ridícul , vaig engegar la moto i em va captivar el seu soroll
. Quina moto més fina. De cop em vaig sentir millor i vaig pensar que la meva sort milloraria.
La moto és molt baixa i el pes està molt avall. Fàcil, molt fàcil de manejar en parat, vaig pensar... a veure com es comporta a la ruta.

A la primera corba vaig passar molta por, em pensava que davant la incapacitat de girar el manillar cauria a la cuneta plena de matoll i seria la fi d’un dia molt diferent. La corba la vaig agafar moooooooooooollllllllttttttttttt poc a poc. Una vegada vaig haver girat la corba i enfrontant-me a la seguretat que dona el fet desortir-te’n vaig començar a pensar que potser no seria tant dur i m´en ensortiria.

A la terçera corba tot va millorar molt ràpidament .

En un adelantament en James em va fer la senyal de que li donés gassssssssss i en una recta la vaig possar en un tres i no res a 170. Molt i molt fina.
Hi van haver-hi algunes corbes que em varen costar una mica i ho vaig solucionar amb un cop de cul per acabar de girar.

Mitja hora més tard, ens varem parar a dinar i em vaig quedar amb ganes de provar-la una estona més.

El que no m’agrada és la posició dalt la moto, els braços i les cervicals es carregen molt i per fer tirades llargues no crec que sigui massa còmode. Potser un cop t’hi acostumes, aprens a repartir més el pes del cos.

Al ésser nacket, em molestava molt el vent i els milions de bitchos del pla de Lleida.
La posició del gps és incòmode, massa propera a la vista i veia reflexos.
Les maletes molt petites. Bueno, per una sola persona, ja van bé.
No es una moto per anar 2 persones i fer molts de km. La Mar sem queixaria desseguida.
Jo em vaig quedar amb ganes de provar la VFR automàtica seqüencial.

Crec que per portar la VFR d´en James, em sobren 10 anys, molta conciencia i no vull que aixó sigui un comentari masclista però s´hauria de portar amb un escot d´infart, uns pantalons baixos i un tatoo just a la part final de l´esquena.

Total, una moto ideal per una noia Bond ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 6 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Yamaha Super Teneré

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:03 pm

La sorpresa de la jornada.

En Pasqual fa un parell de setmanes m´en va comentar que la havia anat a provar.

A mi ni se m´hagués ocorregut provar Yamaha.

Després de dinar, varem fer canvis amb en Jacks.

Aparentment la veia molt alta i molt trail i no en feia pas el pes.

Una vegada hi vaig pujar i el primer tram de sorra em va sorprendre agradablement. Malgrat no vaig accelerar gens, en cap moment vaig tenir la sensació de no poguer-la dominar ( cosa que no em passa amb la gs al fer un tros de sorra que sempre intento tenir el abs desconnectat).

Sobre l'asfalt el seu comportament és , per a mi, millor que la gs.
El motor no fa soroll i té tans baixos que sembla que la moto no tiri i hagi tingui algun problema.
Fàcil d'accelerar i de reaccionar, molt més assequible que la gs en tots els moviments, tant en marxa com en parat.

El que desseguida em va al.lucinar va ésser el manillar, espectacularment ample i còmode. No cansa gens. Els retrovisors, com els de la gs van perfectes i et donen una visió posterior genial.

El seien és més estret i dur que el de la gs i vaig pensar que aniria millor, però a la llarga em va cansar une mica. Per fer grans tirades per nacionals o autopistes..... no l´agafaria pas.

Per combinació carretera i trail, crec que és molt millor que la gs.

No em va agradar la posició de la palanca del canvi de marxa. Per pujar de marxes, cap problema però per reduir tenia que aixecar el peu del estreb. En Narcís em va comentar que es pot regular.

Molt i molt dòcil i fàcil d'accelerar.

També em falta pantalla frontal, per fer tirades llargues , el vent molesta molt amb la pantalla original.

Amb aquesta moto riscaria de córrer massa, perquè la posició m´agrada molt i el motor és molt i molt més fi que el boxer de la gs. No t´en adones i deseguida et poses a 150 i a partir´començan els problemes.

Vaig provar la conducció Touring i l´altre crec que es diu Sport ( més dura). Acostumada al ESA de la gs, trobo que es queda molt curt en front de bmw.

Resumint: m´ha sorprés gratament i si fos ara , dubtaria entre la compra d´una gs o la yamaha super Teneré.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Bmw Rt

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:03 pm

Imatge

Si pogués tenir dues motos al garatge , sens dubte una d’elles seria la RT.

La vaig treure del concessionari divendres a la tarda i vaig pujar als Angels, dissabte treballo i diumenge hi vaig fer la sortida Urbanitas.

Total, la vaig tornar amb 1.000 km més de rodatge.

Tampoc la vaig agafar tant, la varen provar en Narcís, Tommy, Digamjordi, Jacks, James i jo.


Maniobrabilitat de la moto en parat
: La Rt és més fàcil de maniobrar dins garatge i en parat que la gs. Es més baixa i el pes es troba més avall, pràcticament sobre la moto la mous com vols sense risc de que et caigui.


Posició dalt la moto en conducció
: Acostumada al seient normal de la gs on condueixo amb les cames bastant estirades i tinc fàcil relaxar-les mentre condueixo, la posició sobre la Rt amb les cames més flexionades no em va agradar. Amb la gs estiro les cames i les poso sobre el motor bòxer, amb la Rt degut al crenat no ho puc fer.

Important : No m’ha agradat gens ni mica la posició dels retrovisors. Son massa baixos i et costa molt i molt acostumar-t’hi. No t’hi pots emmirallar per posar-te crema a la cara, maquillar-te i a més enfoquen per la cintura en lo qual , el primer que veus son els teus propis michelins , o sigui que s’ha d’estar molt bollicao per mirar per el retrovisor i no tenir mala consciència.


Pantalla .- Això sí que ha sigut divertit. La pots pujar i baixar . Si la portes avall, francament el vent molesta molt i si la portes a dalt pots portar la visera del casc obert i l’aire no et molesta. Amb aquest tema seré una mica més crítica. També potser per falta de costum, però no vaig acabar de trobar el meu punt amb la pantalla. En el moment de fer corbes no m’hi veia prou bé i si la baixava, el vent em molestava i si la pujava quasi del tot no acabava de veure les coses prou bé. Suposo que amb una combinació d’alçada de seient i alçada de pantalla tot es pot millorar. JO no ho vaig puguer fer. Crec que només és qüestió de practica.


Capacitat de les maletes
: un 10. S’hi pot portar tot i més.

El seient: es tant còmode que sembla de gel, ampla i llarg. Per fer rutes llargues no cansa en absolut.

El crenat de la moto: m’agrada molt, et dona molta seguretat a l’hora de la conducció. El que vaig notar es que amb vent, la moto és una vela. Te desplaça lateral i et pot donar més sustos que la gs. Aquest cranat fa que el tractor bavarès quedi una mica descafeïnat. Fa menys soroll, d’altre banda, al tenir menys ventilació, vaig notar que l’escalfor del motor pujava i semblava que ho rostissin polls .

Conducció : molt i molt fàcil. La moto et dona la sensació que s’enganxa al terra. Combinat amb el pes que es troba més avall que la gs, la moto et dona una sensació de estabilitat i confort que cap de les altres m’ha donat. Á l’hora de conduir l’esquena està molt recta i no cansa gens els canells ni els braços. El pes de conduir la moto es reparteix més per el cos, cosa que fa que em cansi menys.
La conducció en corbes , amb practica, ha d’ésser molt fàcil i còmode.

UNA COSA MOLT IMPORTANT i que fins i tot vaig preguntar al tornar la moto. Els intermitents de la Rt i la Gs tenen un sensor que quant detecten que la moto ha girat , s’apaguen. Això no ha passat amb cap de les altres motos. Sempre em tenien que avisar perquè deixava els intermitents engegats.

Suspensió : malgrat la moto que vaig provar era bàsica, mentre conduïa veia la suspensió del davant com funcionava, no sé si això és el paralever, però ho amortiguava tot. En Ferran Gou que la té full equip i megapija, m’ha dit que la suspensió és increïble i molt i molt còmode.

Aquesta moto és un 10 per anar acompanyat. La maleta del darrera porta una protecció acolchada per l’acompanyant.

I ja per resumir, per fer molta ruta amb bones carreteres i acompanyada sens dubte la millor moto una RT, sinó pregunteu-li a la Mar que tot just baixar de la moto em va dir... mama quant la canvies ????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 10:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Bmw Gt.-

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:08 pm

El proper cap de setmana el concessionari em deixa una Gt 1300 per provar.

Son motos matriculades que no les tenen a la venda i que serveixen perque els clients puguin provar-les i decidir-se millor.

Normalment es poden provar entre setmana, però jo ho tinc molt difícil degut a la feina i vaig a conseguir que me la deixesin en cap de setmana.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

VFR Automatique Secuencial

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 9:09 pm

Un dia d´aquests l´aniré a bucar i també opinaré dintre de la meva més humil capacitat.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Llagasta » dl. ago. 02, 2010 9:53 pm

que vol dir aixó:

Ex maruja motera i em demanen qué en penso, .. som-hi

estem esperant les yeves apreciacions amb candeletes. :roll: :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Ra-mon » dl. ago. 02, 2010 9:57 pm

I les opinions :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 10:27 pm

He començat el fil d´aquesta manera per obligar-me a escriu-re´l.
Em varen insistir molt perque ho fes ;) . Jo creia que ja os en havíeu oblidat, però aquest matí després de 3 trucades vostres i un parell de privats, veig que no m´en puc pas escaquejar.

de veritat que m´hi poso :roll: :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. ago. 02, 2010 10:39 pm

Només un petit detall.......aquí el que alucina, soc jo. ;)

La teva opinió, com la de qualsevol altre, és valuosa i té tot l'interès, no cal ser un expert, ni un motero de naixement, senzillament tenir opinió.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 02, 2010 10:55 pm

Ostres, ara m´he trovat amb una cosa que em sap molt de greu :???: :???: :???: .

Estic preparant els comentaris en un document word i sembla que estigui fent una crítica de la moto en questió.

No es pas aquesta la meva intenció.

Només és la meva opinió i prou.

Narcís, aixó va per la teva moto. No sé quina poténcia té una Deauville, però de bon tros va ser la moto que vaig trovar que tenia el motor més petit.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 03, 2010 12:20 am

Bueno, ho deixo pr avui i demà acabo ;)

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 03, 2010 2:19 am

Interessant, estic esperant el comentari de la RT, ;)
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 03, 2010 7:18 am

[quote user="Mareta" post="130396"]He començat el fil d´aquesta manera per obligar-me a escriu-re´l.
Em varen insistir molt perque ho fes ;) . Jo creia que ja os en havíeu oblidat, però aquest matí després de 3 trucades vostres i un parell de privats, veig que no m´en puc pas escaquejar.

de veritat que m´hi poso :roll: :roll: :roll:[/quote]

Vale, vale, ara si :D
Molt bones les teves opinions d'aquestes motos Mareta ;)


[quote user="Sagal" post="130410"]Interessant, estic esperant el comentari de la RT, ;)[/quote]

... i el de la SuperTeneré ;)

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 03, 2010 8:24 am

Aquest vespre penjo les opinions de les 2 motos que falten.
La Gt haur`d´esperar un parell de setmanes i la VFR automática potser una setmana.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Xavier » dt. ago. 03, 2010 10:53 am

Mareta, ho expliques de conya.
Es tracta exactament del què fas; explicar les teves sensacions damunt de les motos que vàres probar i veure quina màquina s'adapta millor al què tú vols fer i t'hi trobes més còmode.
Totes les opinions són bones però la decissió només serà teva.
Salut i gas !

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 03, 2010 4:00 pm

Falta une mica de la Rt i ja estarem ( de moment )

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Bmw Rt

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 03, 2010 4:46 pm

[quote user="Mareta" post="130383"]Si pogues tenir dos motos , sens dubte una d´elles seria la RT.

Continuarà, manquen un parell de detalls negatius i després...... els positius (jeje)[/quote]

No hi ha dret, ara mas deixat allò que vulgarment es diu a mitg, estaba esperant que opinabes i em deixes a mitges tintes.
:crys :crys :crys :crys
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Jo Alucino !!!!. Opinaré Sobre 4 Motos Que Vaig Provar

Entrada Autor: Pasqual » dt. ago. 03, 2010 5:33 pm

Eva, si segueixes així, deixaràs sense feina en Ronald Brown :lol:

Respon

Torna a “General”