- VENUDA - Venc La Meva V-Strom 650

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 10, 2013 9:56 am

[quote user="Geroni" post="240141"]Diverses idees:
Pots posar.ho a http://www.segundamano.es/ ,es un altra opció.
No sé si l`has posat al forum de Vstrom,la gent quan busca una moto determinada,sol anar als forums de la marca que busca.
Jo de tu,trauria/esborrava tot el que expliques de "negatiu",ja tindrás temps de explicar.ho quan et faigin rebaixar el preu (sempre es fá) i tambè posaria que NO vols cap camvi de moto.
Encara que sigui l`estiu que es l`epoca millor per comprar moto,la malaida crisis no dixa fer practicament cap operació.
Jo vaig vendre la GS 650 després de tindre.la anunciada mes de tres mesos i de rebaixar varies vegades el preu. I tambè em pasaba el que has dit:propostes ridicules,camvis amb altres models,.....xorrades.
[/quote]

Jo de tu,trauria/esborrava tot el que expliques de "negatiu" aixo el primer !! i mes amb una moto que esta nova com la teva,Geroni,un detall,quan posses un anunci a motos.net,automaticament es possa a segundamano,es el mateix grup (anuntis)
es clar que per vendre una cosa avui en dia es te que ''luitar''...pero sempre ha estat aixi,per experiencia et dic que per vendre una moto usada,a vegades has de respondre fins a 50 meils,t'ofereixen de tot...Zodiacs,poni's,ja no et parlo de motos (que aixo es normal) i volen pagar una diferencia.....i nop t'explico els ''llestos'' que si en demanes X ....t'en don la 1/4 part,a aquests jo els hi dic amb molta educacio que si tenen aquest pressupost tindran que buscar una maquina que s'adecui a la seva butxaca :callo :callo ,prent-ho amb calma que no hi ha cap eina que quedi al sarro,es questio de temps :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 10, 2013 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Geroni » dg. ago. 11, 2013 8:44 am

[quote user="Kpeps" post="240147"]

Jo de tu,trauria/esborrava tot el que expliques de "negatiu" aixo el primer !! i mes amb una moto que esta nova com la teva,Geroni,un detall,quan posses un anunci a motos.net,automaticament es possa a segundamano,es el mateix grup (anuntis)
.....[/quote]
Gracies Kpeps,no ho sabia,jo ho vaig fer a les dos webs per separat,pero está bè saber.ho.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Joanstrom » dl. ago. 12, 2013 9:09 am

Jo tb les he venut sempre a motos.net (excepte la F800 que se la va quedar el concesionari).
A mi no m'ha anat malament, això si, vaig pagar una miqueta per un anunci prioritari, que es mané un temps al capdevant de les cerques.


Jo de tu posaría que la canvies per una GS 1200 de entre 2010/2012 però que t'han de pagar la diferència!!!!!! :sorry :sorry No me'n he pogut estar!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: 650X » dl. ago. 12, 2013 10:59 am

[quote user="Prony" post="240140"][quote user="Kpeps" post="240102"]possala al motos.net,amb totes aquestes fotos i veuras com te mes exit,al milanuncios per vendre recanvis es de conya,pero motos no tant ..... sort que la tens millor que nova i el que se la quedi s'enduu una joia :birracat :birracat .[/quote]

Dos mesos a Motos.net = dos interessats:

1er: Te la canbio por un quat que ai que reformar
2on: Si te interesa camviar la por una yamaja pa ir a tandas me tiene pagar la diferesncia.

Vols dir que es un bon lloc??

La Transalp la vaig vendre en poques hores, i per telèfon!!!!

Si vaig així, em sembla que la propera serà la BMW/VOLVO R-1500-GS Adventure quatre cilindres LC del 2037 amb taca-taca retràctil per anar al geriàtric.

"Dios, quien me ha puesto la pota ensima pa que no levante la cabesa!!!!!!!

Jordi "Prony"[/quote]

No es per xafar-te la guitarra, però per el tipus de canvis i faltes d'ortografia casi et diria que d'interessat només n'hi ha un, i que et proposa el canvi segons la mercaderia que té a les mans en el moment. :b9 :b9

Paciència Jordi, ara a l'Agost no conec gaire gent que es compri motos, bé s,i però son gent rara. (jo), altre recomanació es que facis petits moviments en el preu (a la baixa) per mostrar interès en la venda.

Sort!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Jordi » dl. ago. 12, 2013 3:15 pm

Jo que sé, estic fet un embolic "tremendo".
Trucaré al variselogo, que m'han sortit varius i al pediatra, que em miri els peus.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: STV » dl. ago. 12, 2013 5:31 pm

[quote user="Prony" post="240219"]Jo que sé, estic fet un embolic "tremendo".
Trucaré al variselogo, que m'han sortit varius i al pediatra, que em miri els peus.

Jordi "Prony"[/quote]



Te la canvio per "esepedo".

:jajacat
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Jesus » dl. ago. 12, 2013 9:40 pm

[quote user="STV" post="240224"][quote user="Prony" post="240219"]Jo que sé, estic fet un embolic "tremendo".
Trucaré al variselogo, que m'han sortit varius i al pediatra, que em miri els peus.

Jordi "Prony"[/quote]



Te la canvio per "esepedo".

:jajacat
[/quote]

Paciència nois, tot i que jo he venut la R1200GS relativament ràpid sense baixar- me gaire el preu... també recordó que per vendré la GSXR1000 vaig trigar molt de temps!!!

Ànims!!! :okcat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
MontseR
Presentats
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: MontseR » dl. ago. 19, 2013 12:41 pm

Va Jordi, no et desanimis que segur que la vens més ràpid del que et penses, pensa que ara hi ha molta gent de vacances.

Que tinguis molta sort en la venda :okcat i ens veiem diumenge :holacat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: En Oferta - Venc La Meva V-Strom 650

Entrada Autor: Kinder » dl. ago. 19, 2013 5:28 pm

Jordi..... ja saps perfectament que jo te la compraria amb els ulls clucs.... però..... no vull deixar de tocar de peus a terra !!!!!!


:jajacat :jajacat



Que tinguis sort amb la venda !!!

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”