Varis (tot Entregat)

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Varis (tot Entregat)

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 25, 2013 8:17 pm

tot entregat ,moltes gracies a tots.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2013 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Jordi » dt. juny 25, 2013 9:16 pm

ii
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 25, 2013 9:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 25, 2013 9:30 pm

[quote user="Prony" post="237308"]Pantalla reservada!!!!!!![/quote]

pero tu no tens una Suzuki ??? :b9 :b9 ja ho ha dit en Prony,de moment,reservada :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Siono1000 » dt. juny 25, 2013 10:57 pm

[quote user="Prony" post="237308"]ii[/quote]

Jo no sé llegir gaire bé l'idioma Prony...veig que per sort els altres si. :shock: :b9
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 25, 2013 11:06 pm

Jo és que no m'imagino una V-Strom amb pantalla i bagul de l'Adv.

Si la veiem de cara pot passar per una BMW, sempre i quan treiem una bombeta de les curtes? I si la veiem pel darrera també?

PD: -Si algú no s'hi ha fixat les tres persones que hem escrit pprtem LA MOTO, vulgarment dites V-Strom i Bandit, les úniques motos del mercat que no s'espatllen mai, jejejeje..... :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 25, 2013 11:15 pm

[quote user="Siono1000" post="237320"][quote user="Prony" post="237308"]ii[/quote]

Jo no sé llegir gaire bé l'idioma Prony...veig que per sort els altres si. :shock: :b9[/quote]

no home no,que jo faig servir el google traductor :b9 :b9 :b9


[quote user="Randy-650" post="237321"]Jo és que no m'imagino una V-Strom amb pantalla i bagul de l'Adv.
Si la veiem de cara pot passar per una BMW, sempre i quan treiem una bombeta de les curtes? I si la veiem pel darrera també?
PD: -Si algú no s'hi ha fixat les tres persones que hem escrit pprtem LA MOTO, vulgarment dites V-Strom i Bandit, les úniques motos del mercat que no s'espatllen mai, jejejeje..... :b9[/quote]

que no s'espatllen ?? i aquella cosa del fil del Minino ?? :picant :picant :b9 :b9 :b9 conyes a part diumenge vaig estar mirant la V STROM d'en Prony,realment la te millor que nova,li quedaria be el top case :birracat :birracat la pantalla li quedara genial :orquestra :orquestra
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: VMan » dc. juny 26, 2013 12:21 am

[quote user="Kpeps" post="237322"][quote user="Siono1000" post="237320"][quote user="Prony" post="237308"]ii[/quote]

Jo no sé llegir gaire bé l'idioma Prony...veig que per sort els altres si. :shock: :b9[/quote]

no home no,que jo faig servir el google traductor :b9 :b9 :b9


[quote user="Randy-650" post="237321"]Jo és que no m'imagino una V-Strom amb pantalla i bagul de l'Adv.
Si la veiem de cara pot passar per una BMW, sempre i quan treiem una bombeta de les curtes? I si la veiem pel darrera també?
PD: -Si algú no s'hi ha fixat les tres persones que hem escrit pprtem LA MOTO, vulgarment dites V-Strom i Bandit, les úniques motos del mercat que no s'espatllen mai, jejejeje..... :b9[/quote]


que no s'espatllen ?? i aquella cosa del fil del Minino ?? :picant :picant :b9 :b9 :b9 conyes a part diumenge vaig estar mirant la V STROM d'en Prony,realment la te millor que nova,li quedaria be el top case :birracat :birracat la pantalla li quedara genial :orquestra :orquestra[/quote]


Coll.... Jordi que bé et quedara la vstrom amb la pantalla de l'adventure :b9 :b9 :b9 , de fet l'únic que te una GS de tots els que hem escrit aquí soc jo , a veure si encara me l'heure de quedar jo? :b9 :b9 :b9 :b9
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 26, 2013 12:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Jordi » dc. juny 26, 2013 10:10 am

Nois, no us esvereeeeeuuuuuuu..........

El que va passar es que vaig veure que en Josep "Kpeps" va posar a la venda la pantalla. Aleshores, sabent que el meu estimat amic Joan "Vman" anava al darrera d'una pantalla com aquella, vaig córrer "com un poseso" a informar-lo de la gran oportunitat que se li acabava de presentar.
Temia que en Vman, que es un noi molt eixerit i treballador (s'està fins quarts de dotze a la feina), no pogués tancar la operació en aquells moments, per això se'm va ocórrer "reservar" la pantalla en obert i avisar a en Kpeps per privat.
Un cop tancada la operació, ja no calia mantenir publicada la reserva, raó per la qual, tan sols pretenia editar i posar un puntet "." al meu missatge, però no m'ho permetia. I com que el forn ja treia fum, senyal que la pizza ja estava massa torrada, vaig anar per feina i va sortir "ii"

Us satisfà la explicació??
En voleu mes??

Per cert, per què voleu que em posi una pantalla i un bagul de BMW?? Perquè s'espatllin?? :b9 :b9
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 26, 2013 10:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 26, 2013 1:13 pm

[quote user="Prony" post="237343"]
Us satisfà la explicació??
En voleu mes??
[/quote]

a mi no em queda clar lo del privat.....lo de.....cobrali mes..... anem a dinar ...... digali que tens molts interessats........ no m'ho esperava de tu :b9 :b9 :b9
p.d. gracies crack !! :birracat :birracat
conyetes a part la pantalla esta reservada i si a en Vman no li fa el pes,per el que sigui, no te cap obligacio de quedar-se-la :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Siono1000 » dc. juny 26, 2013 9:31 pm

[quote user="Prony" post="237343"]Nois, no us esvereeeeeuuuuuuu..........

El que va passar es que vaig veure que en Josep "Kpeps" va posar a la venda la pantalla. Aleshores, sabent que el meu estimat amic Joan "Vman" anava al darrera d'una pantalla com aquella, vaig córrer "com un poseso" a informar-lo de la gran oportunitat que se li acabava de presentar.
Temia que en Vman, que es un noi molt eixerit i treballador (s'està fins quarts de dotze a la feina), no pogués tancar la operació en aquells moments, per això se'm va ocórrer "reservar" la pantalla en obert i avisar a en Kpeps per privat.
Un cop tancada la operació, ja no calia mantenir publicada la reserva, raó per la qual, tan sols pretenia editar i posar un puntet "." al meu missatge, però no m'ho permetia. I com que el forn ja treia fum, senyal que la pizza ja estava massa torrada, vaig anar per feina i va sortir "ii"

Us satisfà la explicació??
En voleu mes??

Per cert, per què voleu que em posi una pantalla i un bagul de BMW?? Perquè s'espatllin?? :b9 :b9[/quote]


A ni no en val aquesta mini explicació resumida, jo vull l'explicació complerta amb tots els ets i uts.
I també saber si la pizza es va cremar o no. I sobretot DE QUÉ ERA LA PIZZA I SI ERA PETITA O FAMILIAR !!! :holacat

Diuen que l'informació és poder i jo vull ser poderós. :b9
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Pantalla Adventure I Top Case

Entrada Autor: Jordi » dc. juny 26, 2013 9:53 pm

Kpeps.....quina mala folla que tens.....vam quedar que ens guardàvem el secret. De totes maneres, ens partim el benefici, d'acord?
Siono, Tu ja ho ets molt, de poderós, al menys sempre m'ho has semblat, et vaig conèixer en una seminocturna, allà pel 20 de setembre del 2008 a la cruilla d'Avinyó Nou amb la N-340, on tu anaves amb en Pep Cudié. Collons, quina patxoca que foties!!!!

La pizza era Hacendado, de Jamó i Qués. Mes cremada que la titola d'en Pipi Estrada, però comestible, dins dels paràmetres propis d'un pobre "Single" que l'únic que es veu capaç de fer es posar en marxa el forn (a distància, amb el pal del recollidor).

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”