VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dl. set. 23, 2013 10:38 am

Us poso l'anunci de la Vaca (us el deixo en la lengua del imperio...)

Imatge

Imatge

Imatge

Si quieres una maxitrail cañera con presencia, que la gente se quede mirando en los semáforos, pero que no valga un dineral desproporcionado, y mucho menos perder un ojo comprándola nueva. No ves clara para ti la radicalidad, fiabilidad o comodidad de una ktm 990, en cada salida ves bmw a patadas. Además suspiras por aquél tiempo en que las buenas motos eran japonesas y todo estaba en su sitio y funcionaba fino y bien. Pues enhorabuena, has encontrado tu moto, tal vez la maxitrail más equilibrada del mercado con potencia para pintarte una sonrisa y comodidad para viajar con a parienta a plena carga por medio mundo, capacidades aceptables off road con horquilla libre e invertida y suspensiones multiregulables, heredera del espíritu de una moto tan mítica como la Teneré, y encima ... japonesa (con eso está dicho todo). Control de tracción regulable, Frenada combinada, Cardán, ABS, Llantas de radios, 115 CV, ...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Es de Julio del 2010. 32.000 kms. En perfecto estado. Todas las Revisiones en Concesionario Oficial Yamaha (entrego facturas).

Tiene tanto elementos de Worldcrosser, como de Adventure, como de Touratech. No hay ninguna igual y a todo aquél que la ve le encanta. Muchos ya la conoceis de nuestras salidas. Voy con los extras (unos en el precio base y otros en el precio full option según detallo luego).

Extras Worldcrosser: Protector de pinza de freno trasero, Protector del cardán, Extensiones del cubrecarter, Franjas protección de depósito, Adhesivos.

Extras Adventure: Cubrecarter aluminio (se entrega el original), Derivabrisas laterales , Pantalla alta (no se ve en las fotos), Soportes de maletas Yamaha y Maletas laterales originales (sin golpes ni ralladas).

Otros extras: Intermitentes carbono de led delanteros y traseros, Protector de faros, Protector de depósito Tuareg.

Extras Touratech: Barras de protección del motor, Protectores delantero y trasero de sensor ABS, Protectores de colectores, Ensanchador del pedal de freno, Ensanchador de pata de cabra, Protector depósito líquido de frenos trasero, Protector interruptor pata de cabra.

Más extras:
Puños calefactables electrónicos, Luces auxiliares, Desconector de ABS, Alzas de manillar, Mandos de regulación precarga de horquillas, y puede que alguna otra cosa más que ahora no recuerdo...

(Extras que se ven en las fotos no incluidos por necesitarlo en otra moto: GPS y soporte y Top case y soporte).


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Precio base: 9.500 € = moto base con algunos extras (Puños calefactables, Intermitentes carbono de led delanteros y traseros, Desconectador de ABS, franjas protectoras de depósito, Protector Tuareg del depósito y Adhesivos Worldcrosser).

Precio full option: 10.500 = moto con todos los extras descritos, incluidas las maletas leterales (top case givi, gps y sus soportes no).

Imatge

Imatge

Imatge

Los precios son para compra directa, pero se puede hablar (con calma y sin compromiso) de coger algunas motos más pequeñas como parte del pago para un tema que tengo en mente (Ktm 690 enduro, Bmw XChallenge, Yam Teneré 660Z, Suz DRZ400S, Bmw 800GS, Suz DR650SE, Yam Teneré 600, Yam XT600-E, Honda Dominator, Honda XL600LM, Yam TT600E, y trails parecidas...).

Moto en provincia de Barcelona. Contacto: escribe en campobadal(arr)hotmail.com o llama a seisventinueve cincuentaynueve cero dos sesentaysiete.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 25, 2013 10:34 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: JoanCG » dl. set. 23, 2013 1:33 pm

Molta sort...

...ja explicaràs quan toqui què penses fer amb la trail lleugera... ;)
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dl. set. 23, 2013 4:58 pm

[quote user="JoanCG" post="242861"]Molta sort...

...ja explicaràs quan toqui què penses fer amb la trail lleugera... ;)[/quote]

Treure un "Carnet de Passage" que em pugui pagar en temps de crisi.. :cat_vergonya
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 23, 2013 4:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. set. 23, 2013 7:41 pm

Cuco, em sap molt greu que et tinguis de vendre aquest tros de moto. Si el que la vol comprar no vol les defenses del motor, truca-m!

Molta sort en la venda.

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Rad » dl. set. 23, 2013 9:33 pm

Molta sort! M'encanta aquesta moto.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Alex » dl. set. 23, 2013 9:37 pm

mmmmmm interesant, t'envio un correu :okcat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Pere29 » dt. set. 24, 2013 5:15 pm

Realment fa molta pxoca




sort amb la venta

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Deivid » ds. set. 28, 2013 8:33 pm

Ostres !!! espero que en un anyet pugui contestar post com aquest amb un mail per parlar-ne...

Molta sort !!!

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dt. oct. 29, 2013 8:13 pm

Merci a tots.

Vinga nois, que voldria canviar el pneumàtic de darrera i no sé que posar-hi per tal que qui se l'emporti vagi a gust... :picant

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 30, 2013 6:53 am

Holaaaa,

Renoi Cuco, ja portaves massa temps sense recórrer el mon ?
La tens impecable i més amb tants extres. Segur que trobes algú que ho sàpiga apreciar com cal.


;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dv. nov. 15, 2013 9:24 am

Ja tenim pneumàtic nou:

Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 15, 2013 10:52 am

pero Cuco,creus que un potencial comprador si veu aquestes rodes tindra confiança en comprar aquesta moto ?? encara que la moto esta nova lo primer que pensara un potencial comprador no sera precisament que es una maquina que nomes ha fet carretera i de passeig....ja m'entens :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dv. nov. 15, 2013 11:05 am

Entenc el que vols dir, però la moto fa dos anys que porta pneumàtics de tacs i mixtes 50/50 com aquest karoo3. Havent de comprar ara roda nova seria molt fàcil haver-hi posat un asfàltic, però trobo que no seria honest.

L'estat de la pròpia moto respon per sí mateixa, apart de totes les revisions al Concessionari Oficial i que vaig extendre la garantia.

Prefereixo que qui es quedi la meva moto sàpiga valorar-la i gaudir-ne en conjunt, malgrat això pugui treure potencials clients. Has de pensar, apart, que en altres foros es valora que una moto sigui realment polivalent, més enllà de la publicitat de marca. A més, portar tacs és garantia de que l'amo circul·la sense exprimir mai el motor, ja que a més de 110 kms/h te'ls menges. El diumenge passat, sense anar més lluny, vam sortir de Manresa 7 ó 8 motos per la sortida mensual de la Garrotxa, i quan en V-man va posar el grup en fila a l'Eix i vaig veure que l'agulla del marcador va començar a pujar per sobre dels 130 kms/h, jo em vaig quedar endarrera i vaig arribar a la trobada cinc minuts desprès dels demés, que tard no fèia pas... Haig de dir que per mi posar tacs és la meva assegurança més efectiva contra les multes i la pèrdua de punts del carnet (els tinc encara tots (toco fusta)...), així com contra apurar massa en les sortides "canyeres" (quan em començo a acollonir sempre em queda la excusa de que amb els tacs no puc anar tant fort...jajaja).

Deixant ara apart la diferència que hi ha de comportament i seguretat si surts de l'asfalt (aquesta moto, llevat d'un dia al garatge de casa que la vaig haver d'acompanyar avall, no m´ha caigut MAI a terra, ni tan sols xafant neu...) , val a dir també que així la seva estètica és molt més atractiva (si més no pel meu gust)...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 17, 2013 1:44 pm, en total s’ha editat 9 vegades.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 15, 2013 12:15 pm

ja t'entenc ja :birracat :birracat sens dubte tot te versions i explicacions diferents,jo t'ho deia desde el sentit ''practic'',realment la moto esta nova i qui se la quedi fara ''fortuna'' :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: JosepM » dv. nov. 15, 2013 12:35 pm

Per afegir una possibilitat: podries posar-la a la venda a França.
Només cal penjar un anunci gratuit a http://leboncoin.fr ; això sí, igual hauries de posar que la moto es ven, per exemple al Voló (le Boulou)

Sort amb la venda,

Josep

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Cuco » dl. nov. 25, 2013 10:36 am

VENUDA. Gràcies a tots pels ànims.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: CMB » dl. nov. 25, 2013 11:22 am

[quote user="Cuco" post="247602"]VENUDA. Gràcies a tots pels ànims.[/quote]

Excel·lent!

És una molt bona màquina!

Enhorabona al que l'ha comprat!

:okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 25, 2013 1:10 pm

ostres...no has pogut ni gastar una mica la roda :okcat :okcat millor aixi,felicitats per la venda i al comprador que s'ha endut un ''bombonet'' :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 25, 2013 8:31 pm

Gràcies a Déu! Ja m'estava començant a escalfar. ara ja no cal pensar-hi més. L'enorabona, Cuco!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: VENUDA Yamaha XT1200Z SUPERTENERE Versió Cuco

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 25, 2013 9:35 pm

Sento molt la pèrdua... imagino que no ha sigut una decisió fàcil, espero que la propera et porti a algun lloc molt xulo i que evidentment ens ho expliquis... :mrgreen:

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”