EN VENDA HUSQVARNA TE630 - Venuda

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

EN VENDA HUSQVARNA TE630 - Venuda

Entrada Autor: Gurringo » dc. feb. 12, 2014 11:52 am

Doncs si, nois, ha arribat el moment de dir prou.

I em sap molt de greu, però per manca d'us (d'aquesta moto, no d'altres) i "davallada" de les meves "prestacions personals", he decidit que el més aconsellable es donar per acabat el tema trail. I més amb la tendència "endurera" que hi ha actualment.

Per tant, qui vulgui una bona oportunitat d'una TRAIL autèntica, amb molt pocs km. i en molt bon estat (els que em coneixen ho saben), aquí la teniu:

http://motos.coches.net/moto.aspx?Ide=27AADEEA00E216C0

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 12, 2014 4:52 pm

[quote user="Gurringo" post="251343"]Doncs si, nois, ha arribat el moment de dir prou.

I em sap molt de greu, però per manca d'us (d'aquesta moto, no d'altres) i "davallada" de les meves "prestacions personals", he decidit que el més aconsellable es donar per acabat el tema trail. I més amb la tendència "endurera" que hi ha actualment.

Per tant, qui vulgui una bona oportunitat d'una TRAIL autèntica, amb molt pocs km. i en molt bon estat (els que em coneixen ho saben), aquí la teniu:

http://motos.coches.net/moto.aspx?Ide=27AADEEA00E216C0[/quote]

Ostres Joan

Quin greu!

Ja parlarem...

Sort en la venda!!!

Bona moto per fer trail de veritat :okcat

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630

Entrada Autor: 650X » dj. feb. 13, 2014 7:46 am

Bona sort amb la venda, segur que la tindràs, la moto està en perfecte estat de revista i sempre l'has tractat més que bé. :okcat

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 13, 2014 1:37 pm

Quin caramelet!!!

Llàstima no pugui ara mateix. :picant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 13, 2014 4:38 pm

Molt bona Trail, sort en la venda...

De totes maneres.... aquest "cesament" trailero, em deixa una mica trist... tot i no coneixer-nos personalment.

Veterá com jo , a vegades tenim alguns dubtes existencials i veure un company de quasi la mateixa edat en moto, et dona anims per seguir endavant i "aplaçar " una mica la jubilació mentres el cos aguanti ...

de totes maneres si t´hi repenses , jo amb la meva X 650 challenge, surto moltes vegades solet per camins i poques trialeres xino-xano, així que si vols podriem sortir els dos "avis" i la "canalla" que vulgui, clar . :okcat

:holacat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 4:42 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630

Entrada Autor: Gurringo » dv. feb. 14, 2014 11:23 am

[quote user="Llagasta" post="251410"]Molt bona Trail, sort en la venda...

De totes maneres.... aquest "cesament" trailero, em deixa una mica trist... tot i no coneixer-nos personalment.

Veterá com jo , a vegades tenim alguns dubtes existencials i veure un company de quasi la mateixa edat en moto, et dona anims per seguir endavant i "aplaçar " una mica la jubilació mentres el cos aguanti ...

de totes maneres si t´hi repenses , jo amb la meva X 650 challenge, surto moltes vegades solet per camins i poques trialeres xino-xano, així que si vols podriem sortir els dos "avis" i la "canalla" que vulgui, clar . :okcat

:holacat[/quote]

Gràcies pel missatge "reconfortant".
De fet no deixo, ni de bon tros, d'anar en moto. Això mai, i ja fa més de…. (no ho dic, per vergonya) anys que hi vaig!.
Només deixo de costat una de les facetes, que es la més exigent i la que no permet, amb bona lògica, fer-ho sol.

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: EN VENDA HUSQVARNA TE630 - VENUDA

Entrada Autor: Gurringo » dj. març 27, 2014 10:55 am

Doncs ja està.

La Husqvarna ja te nou propietari.

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”