Intercanvi alforges Bagster

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Intercanvi alforges Bagster

Entrada Autor: GRUM » dg. juny 22, 2014 5:41 pm

Fa temps, quan encara tenia la Bandit, vaig comprar unes alforges de la casa Bagster que només vaig utilitzar en una sortida per provar-les, és a dir, estan ben noves. Us deixo un enllaç on es poden veure ja que no puc pujar fotos http://www.rafagas.net/producto/149/Cruise.
En resum, que ara al canviar de moto de nou, vaig pensar que m'anirien de conya ja que la Legend no porta maletes. Però quan les vaig provar, vaig veure que per la forma no encaixen, ja que pengen massa i gairebé em toquen als dos tubs d'escapament. Aquestes maletes estan pensades per motos més "touring" amb una altra mena de tubs.
Doncs bé, m'agradaria saber si hi ha algú al foro que tingui unes alforges més petites o amb menys "alçada" que se li hagin quedat petites o les vulgui canviar per unes altres i poguéssim fer un intercanvi.
Potser no és massa habitual, però és per no posar-les directament a la venda. Penso que potser hi ha algú a qui pugui interessar un canvi, sempre i quant les altres estiguin en condicions acceptables, és clar. Jo el què necessito és que, al penjar, no em toquin als tubs per no cremar-les a la primera de canvi, que això ja ho vaig fer amb una altra moto :oops: :oops:

Va, animeu-vos que ara és temps de viatges i sortides :aplau1
:Thanks1

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”