Navigator IV [Venut]

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Navigator IV [Venut]

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 02, 2014 12:26 pm

Bones a tots.
per tenir intencio de comprar el Monterra venc el Navigator IV casi casi nou,4 sortides i 2 Rider 1000....amb el navegador tambe dono els soports que fico a les fotos,un original de BMW amb el cablejat i l'enganxe al soport i un de Touratech amb clau,de tot en demano 300 eurets,es pot veure sense compromis i provar....provar no per si no torneu ,jjajajaa,si algu esta interesat ja ho sap,petons i abrasades.....
p.d del navegador no posso fotos que ja sabeu com es. :help

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 06, 2014 7:56 pm

per si algu esta interesat tambe tinc els soports per la RT ,el de manillar i el que va sota la cupula que tambe els donare :Saludant

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 08, 2014 10:46 am

Hola Josep,

Estic interessat però tot i això tinc un parell de consultes:
Està actualitzat?
Porta mapa de França?
Es fàcil actualitzar?

L'altre tema es el de la visió de la carretera: Amb el TomTom Rider veig la carretera en "3D" i es molt útil per saber amb molta fidelitat la corba que tinc pel davant, si es ràpida o si és una paella. Això ho puc veure amb el Navigator??

Et poso un exemple:

Imatge

Puc tenir una imatge com aquesta?? Et semblarà una xorrada, però ho pregunto perquè hi ha gent que m'ha dit que això no es possible, que cada vegada que engego hauria de configurar-ho.

Moltes gràcies,

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 08, 2014 5:00 pm

bones amic.
una cosa Prony hi ha un interesat que vol mirar si es facil de posar o no,per lo que dema dijous sabre si esta lliure .........
a veure anem a pams....l'altre dia i per si algu s'el firava el vaig reinicialitzar del tot,borrant les quatre adresses que hi tenia posades.
lo de la actualitzacio,te un sobre a dins la caixa que te un codi,el vaig obrir perque m'ho van demanar si tenia actualitzacions gratuites de per vida ,el vaig obrir per esbrinar-ho,i si que en te,jo no ho he fet mai ja que no sabria ni per on començar :wokrpc .
els mapas de França en te es clar i de Europa sencera,li poses l'adressa i ti porta,aixo altre que demanes de la visualitzacio,diria que el 3d tambe el te ja que te varias configuracions,pero tampoc voldria dir algo que no es.
com anirem a la KDD i ens veurem t'ho miras sense compromis de cap mena,mirar pero no tocar que es gasta..... :Saludant
de totes maneres potser algu que el tingui aquest o el zumo 660 que a fi de contes es el amteix si que sap respondre a aquestes preguntas que fas.
petons i abrasades
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Xavier » dc. oct. 08, 2014 6:08 pm

Benvolgut amic Kpeps.

Si no té agafat cap mena de compromís amb ningú, li faria una oferta pel suport de sota la cúpula per la RT.

Li agrairé que em faci arribar els seus comentaris quan li vagi bé.

Moltes gràcies i salutacions cordials.

Xavier

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 08, 2014 7:33 pm

Xavier ha escrit:Benvolgut amic Kpeps.
Si no té agafat cap mena de compromís amb ningú, li faria una oferta pel suport de sota la cúpula per la RT.
Li agrairé que em faci arribar els seus comentaris quan li vagi bé.
Moltes gràcies i salutacions cordials.
Xavier
estimat amic Xavier,si el senyor que ve dema a veure'l se 'l queda....li tindre que donar tot.....ja que aixi esta posat l'anunci.....pero si no la de menester li ho farem saber a sa senyoria :Saludant :Saludant
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 09, 2014 9:06 am

Prony ha escrit:Hola Josep,

Estic interessat però tot i això tinc un parell de consultes:
Està actualitzat?
Porta mapa de França?
Es fàcil actualitzar?

L'altre tema es el de la visió de la carretera: Amb el TomTom Rider veig la carretera en "3D" i es molt útil per saber amb molta fidelitat la corba que tinc pel davant, si es ràpida o si és una paella. Això ho puc veure amb el Navigator??

Et poso un exemple:

Imatge

Puc tenir una imatge com aquesta?? Et semblarà una xorrada, però ho pregunto perquè hi ha gent que m'ha dit que això no es possible, que cada vegada que engego hauria de configurar-ho.

Moltes gràcies,

Jordi "Prony"
bon dia Prony.
ahir m'el vaig estar mirant ja que las teves preguntes em van picar la curisoitat,lo del 3D esta posat de serie ja que tens ''mapa orientat al nord i un altre opcio que diu vista de satelite aixi com la de 3 D que si el deixes aixi,es veu sempre d'aquesta manera.
mapas te els de tota Europa,pero es facil segons m'han dit posar inclus de tot el mon.
fins aviat.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Navigator IV

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 09, 2014 12:55 pm

hola a tothom.
el navegador ja indica el cami d'un nou propietari,no puc editar el fil,per lo que els agrairia si poden posar que esta venut.
moltes gracies a tots.
Imatge

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”