I tambe pantalons en oferta...

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

I tambe pantalons en oferta...

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. feb. 02, 2018 11:35 am

Imatge

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: I tambe pantalons en oferta...

Entrada Autor: Mototurisme » dv. feb. 02, 2018 9:24 pm

Hola nois,

Potser haurieu de dir-nos quins avantatges o descomptes ens oferiu als usuaris d'aquest fórum en el que publiqueu les vostres ofertes, així potser s'animaria el cotarro.

Moltes gràcies.


Albert.
Mototurisme Catalunya

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: I tambe pantalons en oferta...

Entrada Autor: Fazer i Nina » ds. feb. 03, 2018 5:46 pm

Amb el preu que tenen aquestes jaquetes crec que ho diu tot no?, Són ultimes unidades.Nomes esta anunciat al fòrum Motostrail i aqui.
Ara bé, si creus que has d'eliminar el post aquestes en el teu dret ... vosaltres sabreu.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: I tambe pantalons en oferta...

Entrada Autor: Albert » dt. feb. 06, 2018 11:53 am

Bon dia,

La veritat es que no ha estat mai el nostre estil treure cap missatge dels usuaris, tot i que alguna vegada ens hi hem vist obligats, i tampoc ho farem ara.

Potser si que es tracta de una bona oferta aquesta que proposes, però sincerament sembla que només feu servir aquest fòrum per publicitar vendes, les vostres ofertes, la vostra botiga virtual, el vostre lloguer de motos, el vostre fòrum de Motos Trail...

Personalment ja m'agradaria que hi hagués en aquest fòrum mes moviment off-road, jo amb la Pan no m'hi puc posar pas per gaires camins. Sincerament ho hem intentat que el mon off-road tingui mes protagonisme, però si els que en sou practicants ho moveu a travers d'altres mitjans (Facebook, whatsap... ) evidentment que aquí no hi queda res, ni hi ha forma de que pugui anar en augment. Son els usuaris els que defineixen el camí a seguir.

Aquest sembla ser el motiu pel que fins i tot heu deixat de publicar cròniques de les vostres sortides. Així que ja només us queden les vendes, perque involucrats amb el fòrum no crec que podeu dir que hi heu estat mai. Que jo recordi, no heu participat mai en cap de les activitats que hem dut a terme, ni tan sols en les poques ocasions que s'ha fet alguna cosa off-road. A menys que potser hagueu coincidit amb algun membre del fòrum. Ni una sortida mensual... ni un dinar... ni una KDD.

No tinc res en contra vostra ni molt menys, i m'agradaria que haguessiu fet servir aquesta finestra a la xarxa per organitzar alguna cosa, potser d'acord amb nosaltres, però es clar, per això ja teniu el vostre propi mitjà, oi?

Efectivament sou usuaris del fórum però sembla que només el feu servir en benefici propi, i això no es el tarannà que nosaltres voldríem. Per molt bones que siguin les ofertes aquest fòrum no es un espai de propaganda gratuita per a cap empresa.


Potser vaig errat en alguna de les coses que he escrit, si es així no dubtis que rebràs les meves disculpes públicament, igual com he escrit aquesta crítica, però m'ho hauràs de demostrar. I en realitat estaria encantat de que ho fessis i que d'alguna manera estiguessiu implicats en Moturisme.cat i la gent que s'hi belluga. Penso que sou una parella amb empenta i que us agrada el mon de la moto.
Sort,

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: I tambe pantalons en oferta...

Entrada Autor: Fazer i Nina » dt. feb. 06, 2018 2:10 pm

Les poques (si, és veritat) sortides que he anunciat aqui no han tingut cap interès, i les algunes més cròniques que he anat penjant ni tan sols un "que foto més bonica", així que ja no em molest a anuciar sortides ni fer cròniques .
Les poques vegades que he anunciat alguna cosa per vendre ha estat quan hi ha una oferta limitada i bona i he pensat que potser algun li interessi d'aquest fòrum i de l'altre que administro.
Mai hem anunciat el del lloguer de motos a algun post i les excursions, només aquesta en la signatura.

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”